Voipihan olla, että jokunen muslimijohtaja/pappi/tms on pyytänyt joskus anteeksi ohjaukseensa kuuluneen itsemurhamuslimin tms. tekosia. Ei nyt vain ole sattunut silmiini.
Siis on syntynyt sellainen käsitys, ettei anteeksipyyntö kuulu edes muslimien käyttäytymissääntöihin.
Päinvastaisia esimerkkejä näyttää löytyvän:
Muslmijohtaja vertailee Blairia ja Hitleriä:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/west_midlands/4126688.stm
Ei vaikuta ajankohtaan nähden kovin viisaalta sananvapauden käytöltä. Olis vaikka pyytänyt anteeksi, ettei ole kyennyt riittävästi ohjaamaan nuoria muslimeja väkivallattomaan suuntaan.
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=358382&in_page_id=1770&ct=5
Sheikki tuumaa, että hänen karkottamisensa aiheuttaisi hänen lapsilleen vaikeuksia. Hän ei ole kyennyt elättämään heitä itse. Hän ei pyydä anteeksi, mutta on valmis lopettamaan vihanuskonnon levittämisen jatkossa, kunhan uudet säännöt kieltävät sen. Ei voi ymmärtää, kun miehellä ei ole selkärankaa ollenkaan! Ainoastaan röykeyttä.
Jos maltilliset muslimit eivät ole valmiita hylkäämään tuollaisia vihauskon levittäjiä, heillä ei ole toivoa.
Muslimin anteeksipyyntö?
4
446
Vastaukset
voisit pyytää anteeksi käytöstäsi!
- make
ota lääkkeesi.
Olen joskus pyytänytkin. Jos nyt tarkentaisit, mitkä asiaa erityisesti pitäisi pyytää anteeksi, niin sitten voisi myös myöhemmin välttää vastaavat teot.
- jake_waits
tuttumies kirjoitti:
Olen joskus pyytänytkin. Jos nyt tarkentaisit, mitkä asiaa erityisesti pitäisi pyytää anteeksi, niin sitten voisi myös myöhemmin välttää vastaavat teot.
tältä nettiriiviöltä on turha odottaa.
Hän saattaa olla loukkaantunut esim. Palestiinan miehityksestä ja katsoo, että se on osaltaan sinun syytäsi.
Näiden karvapäiden suurin ilo on sekoittaa keskustelua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592562- 72891
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12790
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713