Mitkä ovat miehen mahdollisuudet
JUHA KUKKAMO
14
987
Vastaukset
- tollo peloton
EI YHTÄÄN MITKÄÄÄN!!!
- jenni.
Enpä uskoisi.
- väinö b
kasisataa on alkueriltään erittäin inhottava matka. kyttäysjuoksussa voi pudota kuka tahansa, jos ei 80 metrin kiri ole kunnossa. siinä samassa rytäkässä voi keskisnkertainen tyyppi hyvällä spurtilla olla yhtäkkiä jatkossa eli ei kukkis ihan olemattomissa saumoissa ole. jonas hammilla ei sen sijaan ole mahiksia, niin hiljaa ei mennä.
- ---
väinö b kirjoitti:
kasisataa on alkueriltään erittäin inhottava matka. kyttäysjuoksussa voi pudota kuka tahansa, jos ei 80 metrin kiri ole kunnossa. siinä samassa rytäkässä voi keskisnkertainen tyyppi hyvällä spurtilla olla yhtäkkiä jatkossa eli ei kukkis ihan olemattomissa saumoissa ole. jonas hammilla ei sen sijaan ole mahiksia, niin hiljaa ei mennä.
MIKÄ HELEVETIN ´´KUKKIS´´ ?
Muuten puhut ihan asiaa. - väinö b
--- kirjoitti:
MIKÄ HELEVETIN ´´KUKKIS´´ ?
Muuten puhut ihan asiaa.tietenkin juha "sukkis von tukkis" los pitkälettis van von kukonahokainen eli tuo meidän oma kilson wirvamme, jota ei pidä sekoittaa teharin ottoon.
- tiikeli
väinö b kirjoitti:
tietenkin juha "sukkis von tukkis" los pitkälettis van von kukonahokainen eli tuo meidän oma kilson wirvamme, jota ei pidä sekoittaa teharin ottoon.
tehari? Mitä sä sekoot??
- on?
Juha Kukkamo?
- ---
Suomen paras 800m juoksija . Wilssonia lukuunottamatta.
- tollo peloton
--- kirjoitti:
Suomen paras 800m juoksija . Wilssonia lukuunottamatta.
??????
- jenni.
tollo peloton kirjoitti:
??????
Ei sulla kannata edes kertoa.
- tollo peloton
jenni. kirjoitti:
Ei sulla kannata edes kertoa.
äläs kuule ala..tolla linjalla nyt ollenkaan;)
- jenni
tollo peloton kirjoitti:
äläs kuule ala..tolla linjalla nyt ollenkaan;)
Huaahh.. Taasko noita ?
- tollo peloton
jenni kirjoitti:
Huaahh.. Taasko noita ?
??????
- jenni
tollo peloton kirjoitti:
??????
Oliks sulla jotain kysyttävääkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265