Musliminaiselta suominais. vol 2

Outsider

Tämmöistä tämä "musliminainen " latelee ihan vakavissaan:

Jotkut vaimot jopa etsivät miehensä kanssa sitä toista puolisoa, toiset ovat aluksi epäileväisiä miten kaikki sujuu.. lopulta siitä "kanssavaimosta" voi tulla hyväkin ystävä ja auttaja,

Kysyn suomalaisilta naisilta, kuka hyväksyy tämän?
Etsittekö yhdessä miehenne kanssa toisia naisia?

Entä mitä sanoo rikoslaki?

15

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lakikirja kouraasi ja tutki itse.

• laintulkinnat

ammattilaisille. Keskity sinä vain siihen , miten poistut suomesta nopeasti ja hiljaa alkukantaisten, taikauskoisten ja väkivaltaisten paimentolaisveljiesi seuraan.

• arabityttö

sentään voi olla niin tyhmä etä luulet täällä suurten joukkojen naisia tekevän niin?????

Jotkut saattavat jossain niin tehdä mutta tekeehän ihmiset ppaljon asioita mitä me muut emme voi ymmärtää eikö? Esim tappaa, palvoo saatanaa ym ym. Korostan vielä että 90%muslimimiehistä ei käytä mahdollisuutta ottaa useampaa vaimoa kun eivät halua. Se on vain mahdolliuus, ei pakko, huom.

• jake_waits

• arabityttö
        jake_waits kirjoitti:

Tyhymiähän me täällä ollaan kun suvaitaan tällaista:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000009857430

"Se on vain mahdolliuus, ei pakko, huom."

Et siis pysty käsittämään, että laki, joka kieltää moniavioisuuden on moraalisempi ja eettisempi kuin laki, joka antaa siihen mahdollisuuden?

etkö lukenut mitä sanoin?
        Ja eikö kuitenkin jokainen tee mitä haluaa sanoi sen maan laki mitä vaan? Eihän kaikki lakia seuraa eihän?

Eikä tässä oikeastaan ollut lain kanssa tekemistä.

Ja miksi päivystät yleensäkin täällä kun olet kovasti tätä uskontoa vastaan? Miksi et mene oman uskonnon(jos sinulla on) sivuille "keskustelemaan"? Miksi pitää täällä kinata meidän kanssa en ymmärrä teitä?

Miksi ette voi vaan antaa meidän olla sellaisia kuin itse haluamme?

Eikö teillä olemuuta tekemistä?

• jake_waits
        arabityttö kirjoitti:

etkö lukenut mitä sanoin?
        Ja eikö kuitenkin jokainen tee mitä haluaa sanoi sen maan laki mitä vaan? Eihän kaikki lakia seuraa eihän?

Eikä tässä oikeastaan ollut lain kanssa tekemistä.

Ja miksi päivystät yleensäkin täällä kun olet kovasti tätä uskontoa vastaan? Miksi et mene oman uskonnon(jos sinulla on) sivuille "keskustelemaan"? Miksi pitää täällä kinata meidän kanssa en ymmärrä teitä?

Miksi ette voi vaan antaa meidän olla sellaisia kuin itse haluamme?

Eikö teillä olemuuta tekemistä?

-Tiedätkö mitä seuraa, jos rikot lakia?

-Minä vastustan vääryyksiä juuri siellä, missä niitä esiintyy. Missäs muualla?

-On minulla paljonkin muuta tekemistä.
        Islamin vastustaminen on kuitenkin tärkeää työtä.

-Yrittäisitkö sitten selittää, miksi tunnustat uskontoa, jonka laki on moraalisesti ja eettisesti huonompi kuin Suomen laki?

• arabityttö
        jake_waits kirjoitti:

-Yrittäisitkö sitten selittää, miksi tunnustat uskontoa, jonka laki on moraalisesti ja eettisesti huonompi kuin Suomen laki?

niinkuin yötä päivää päivystämässä oikein!

Etkö vieläkään ymmärrä että muslimeilla on uskonto eikä Suomen laki..hohh hoh älä jaksa hei

Pitäskö koko maailman noudattaa Suomen lakia voi jee

• arabityttö
        jake_waits kirjoitti:

Etko TODELLAKAAN ymmärrä että yhdessä asuminen ja mahd lasten saaminne ilman vihkimistä EI RIKO LAKIA?????????????

Eikö monet suomalaisetkin elä niin ja täysin laillista??

Mitä haittaa siitä on jos joillakin vain sen tehdäkseen on siihen papin(imamin) siunaus??

Ja miksi sanot MINUN rikkovan lakia???? Mitä olen tehnyt? Heh...en ymmärrä en mitään.

Ja vaikka mielestäsi uskonnollinen avioliitto rikkoisikin lakai(looool) ´niin mistä päättelet että miulla sellainen liitto olisi?

hahaha en ole sanonut niin mutta iloksesi,ei ole

• Musliminainen

Sitä olen minäkin koittanut sanoa, mutta tuntuu että jotkut täällä vakaasti tuntuvat uskovan, että suurin osa muslimimiehistä avioituu useamman kanssa - vaikka todellisuus on toinen, johtuen moisen avioliiton vaativuudesta.

• Musliminainen
        arabityttö kirjoitti:

Etko TODELLAKAAN ymmärrä että yhdessä asuminen ja mahd lasten saaminne ilman vihkimistä EI RIKO LAKIA?????????????

Eikö monet suomalaisetkin elä niin ja täysin laillista??

Mitä haittaa siitä on jos joillakin vain sen tehdäkseen on siihen papin(imamin) siunaus??

Ja miksi sanot MINUN rikkovan lakia???? Mitä olen tehnyt? Heh...en ymmärrä en mitään.

Ja vaikka mielestäsi uskonnollinen avioliitto rikkoisikin lakai(looool) ´niin mistä päättelet että miulla sellainen liitto olisi?

hahaha en ole sanonut niin mutta iloksesi,ei ole

Shukran :) että selvensit asiaa.

"Mitä haittaa siitä on jos joillakin vain sen tehdäkseen on siihen papin(imamin) siunaus?? "

Tätä minäkin olen ajanut takaa, sinä sanoit sen vain paljon selvemmin ja fiksummin.

Ja se, jos muslimi ei mene virallisesti naimisiin ja pariskunta vihitään vain moskeijassa (en puhu tässä moniavioisesta vain yksiavioisesta liitosta) niin kyseessähän on vain pariskunta joka asuu yhdessä, kuten avoliitossa olevat ja heitä on aika paljon Suomessa.. jos siis sanot muslimien rikkovan tässä lakia, samaisen lain mukaan myös kaikki avoparit rikkovat lakia...

• arabityttö
        Musliminainen kirjoitti:

Sitä olen minäkin koittanut sanoa, mutta tuntuu että jotkut täällä vakaasti tuntuvat uskovan, että suurin osa muslimimiehistä avioituu useamman kanssa - vaikka todellisuus on toinen, johtuen moisen avioliiton vaativuudesta.

ja monet nykyäänsitäpaitsi kastovat kieroon moniaviotumista.

Olen elämässäni nähnyt vain 2 tällaista perhettä ja molemmissa oli kyse , anteeksi vain, kurdilaisista, ja nämä perheet olivat aivan maalta tulleita lukutaidottomia ja melko sivistymättömiä.
        Muut taas eivät kovasti edes pitäneet sellaisesta, ja onhan yhdessäkin puolisissa tarpeeksi.
        Sitäpaitsi ISO pointti! Nämäkin tapaukset ylensöä ovat sellaisia missä se ensimmäinen puolis on sukujen valitsema eli puolisot eivät rakasta toisiaan ja siksi myöhemin mies ottaa toisen vaimon, jonka ITSE haluaa. Kuitenkin ollakseen reilu tälle avioon pakotetulle ekalle vaimolle, hän ei jätä häntä, sillä kerrottakoon että näissä yhteisöissä jätetty vaimo on hylkiö ja vanhemmat ei halua häntä enää takaisin kotiin.

Ja ensimmäinen vaimo ei pistä pahaksi toista vaimoa, sillä eihän hän edes rakasta miestään vaan hänet on naitettu tälle.

Pitäisihän jokaisen saada itse valita puolisonsa mutta valitett aina näin ei ole.

Että näissä tapauksissa on aika ymmärrettävää sellainen käytäntö, mutta helppoa se tuskin heille on. Eli ajatelkaa nyt että ei se sellaiseten elämä pelkkää ruusuilla tanssimista ole, mutta ehkäpä TE ITSE haaveiletta sellaisesta että olisi monta puolisoa puoliin toisiin keitä saisi van naida sillä siitähän te vain puhutte. Ja ajattelette että muuallakin elämä on yhtä turvattua rahallisesti kuin suomessa, saa aina jostain jonkinlaisen toimeentulon ja saa harrastaa seksiä vapaasti kenen kanssa vain, eikö ihanaa teille eikö??
        Missä RAKKAUS??

• arabityttö
        Musliminainen kirjoitti:

Shukran :) että selvensit asiaa.

"Mitä haittaa siitä on jos joillakin vain sen tehdäkseen on siihen papin(imamin) siunaus?? "

Tätä minäkin olen ajanut takaa, sinä sanoit sen vain paljon selvemmin ja fiksummin.

Ja se, jos muslimi ei mene virallisesti naimisiin ja pariskunta vihitään vain moskeijassa (en puhu tässä moniavioisesta vain yksiavioisesta liitosta) niin kyseessähän on vain pariskunta joka asuu yhdessä, kuten avoliitossa olevat ja heitä on aika paljon Suomessa.. jos siis sanot muslimien rikkovan tässä lakia, samaisen lain mukaan myös kaikki avoparit rikkovat lakia...

mutta tätähän ei täällä jotkut tunnu ymmärtävän... Olepa hyvä, yritän parhaani mukaan selventää yksinkertaista asiaa täällä :)

• Musliminainen

"Entä mitä sanoo rikoslaki?"

No mitä sanoo rikoslaki useammasta seuralaisesta ilman virallista avioliittoa? Useammasta seurustelukumppanista? Ei taida sanoa mitään.

• jurristi

älä tyttö hyvä tulkitse lakia. Siinä saattaa polttaa sormensa - ja nopeasti.

• Karim

...yleensä. Ettekö myöskään ikinä ihmettele miksi parit haluavat kolmanneksi osapuoleksi yleensä naisen, eivät miestä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      364
      8203
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      159
      2552
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      72
      891
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      853
    5. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      823
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      816
    7. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    8. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      780
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      776
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      68
      703
    Aihe