Avajaisten, niin virallisen kuin viihteellisenkin, surkeudesta ja sekavuudesta ollaan täällä keritty keskustelemaan jo paljonkin. Mielestäni kaiken tämän kaameuden kruunaa muotoilija Pirin suunnittelema tunkkainen kisailme, ja varsinkin ne tyylittömät väljähtäneen oloiset marimekkohenkiset lakanat, joita on ripustettu katsomon reunoille repsottamaan. Avajaisten virallisen osan puhujapömpeli oli aivan karmea ja halvan oloinen, koska sekin oltiin kiedottu hätäisesti Pirin suunnittelemalla pallokuviolakanalla, jonka värit ja kuviot olivat täysin riitasoinnussa tilanteen arvokkuuden kanssa. Puhujakoroke näytti paremminkin halvalta markkinakojulta. Olisivat edes laittaneet lakanan suoraan, niin että isot pallokuviot olisivat olleet edestä katsottuna symmetrisesti.
Salosen kakofoniasta olen samaa mieltä kuin lähestulkoon kaikki muutkin tänne kirjoittaneet.
Markku Pirin lakanat
retroon kyllästynyt
2
433
Vastaukset 2
- joo.
Toimitsijoiden asut ovat rumat. Vissiin Pirin käsialaa nekin.
- Anonyymi00002
Harmittava takapotku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496