Avajaisten, niin virallisen kuin viihteellisenkin, surkeudesta ja sekavuudesta ollaan täällä keritty keskustelemaan jo paljonkin. Mielestäni kaiken tämän kaameuden kruunaa muotoilija Pirin suunnittelema tunkkainen kisailme, ja varsinkin ne tyylittömät väljähtäneen oloiset marimekkohenkiset lakanat, joita on ripustettu katsomon reunoille repsottamaan. Avajaisten virallisen osan puhujapömpeli oli aivan karmea ja halvan oloinen, koska sekin oltiin kiedottu hätäisesti Pirin suunnittelemalla pallokuviolakanalla, jonka värit ja kuviot olivat täysin riitasoinnussa tilanteen arvokkuuden kanssa. Puhujakoroke näytti paremminkin halvalta markkinakojulta. Olisivat edes laittaneet lakanan suoraan, niin että isot pallokuviot olisivat olleet edestä katsottuna symmetrisesti.
Salosen kakofoniasta olen samaa mieltä kuin lähestulkoon kaikki muutkin tänne kirjoittaneet.
Markku Pirin lakanat
retroon kyllästynyt
2
438
Vastaukset 2
- joo.
Toimitsijoiden asut ovat rumat. Vissiin Pirin käsialaa nekin.
- Anonyymi00002
Harmittava takapotku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t71940Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227823Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️71781- 49664
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59578Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh28538Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞29530- 46517
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29499- 35489