FARC-EP

CheGuevara

27

1085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalle

      Suomeenkin pitäisi saada laki, joka kieltää terrorismin suosimisen ja siitä positiiviseen sävyyn kirjoittamisen ja puhumisen.
      Minimirangaistus voisi olla esim. 5 vuotta vankeutta ja se istuttaisiin Siperiassa. Sieltä varmaan löytyy vielä näitä Stalin-ajan vankiloita mukavuuksineen ja ne voitaisiin ottaa taas käyttöön ja Venäjä saisi pienen korvauksen suomalaisten terroristialkujen säilömisestä ja näin sarastava terrorisimi auttaisi osaltaan Venäjää kehittymään.

      /Kalle, joka toivoo pikaista lainmuutosta, jolla saataisiin terroristinalut kitkettyä maasta ennenkuin ne ovat päässeet kasvamaan täysikasvuisiksi paholaisiksi

      • CheGuevara

        Ei FARC ole terroristijärjestö vaan sissiliike, katos niillä on ero=)


      • Kalle
        CheGuevara kirjoitti:

        Ei FARC ole terroristijärjestö vaan sissiliike, katos niillä on ero=)

        Luehan uudestaan Kallen viesti.

        Kalle ei puhu mitään kommunistien sissiarmeijasta ulkomailla vaan hän kirjoittaa ihan kotimaisista terroristisikiöistä ja heihin toivottavasti sovellettavasta lainsäädännöstä, eikö vaan. Tavaahan Kallen viesti uudestaan - kyllä se siitä aukeaa.

        Tätä uutta lakia voitaisiin sitten heti soveltaa SKP:n jäseniin, sillä he saarnaavat aseelisen vallankumouksen puolesta ja sellainen toiminta täytyy katsoa terrorismin suosimiseksi.

        /Kalle, jonka mielestä vallankumouksen vapaa valmistelu pitäisi ehdottomasti kieltää ja asiaan sekaantuneet tuomita soveltaen Neukkulassa käytettyjä lakipykäliä valtion vastaisesta toiminnasta ja löytyyhän sieltä myös seuraamukset - 25 vuotta pakkotyötä Siperiassa.


      • Kalle
        CheGuevara kirjoitti:

        Ei FARC ole terroristijärjestö vaan sissiliike, katos niillä on ero=)

        Luehan uudestaan Kallen viesti.

        Kalle ei puhu mitään kommunistien sissiarmeijasta ulkomailla vaan hän kirjoittaa ihan kotimaisista terroristisikiöistä ja heihin toivottavasti sovellettavasta lainsäädännöstä, eikö vaan. Tavaahan Kallen viesti uudestaan - kyllä se siitä aukeaa.

        Tätä uutta lakia voitaisiin sitten heti soveltaa SKP:n jäseniin, sillä he saarnaavat aseelisen vallankumouksen puolesta ja sellainen toiminta täytyy katsoa terrorismin suosimiseksi.

        /Kalle, jonka mielestä vallankumouksen vapaa valmistelu pitäisi ehdottomasti kieltää ja asiaan sekaantuneet tuomita soveltaen Neukkulassa käytettyjä lakipykäliä valtion vastaisesta toiminnasta ja löytyyhän sieltä myös seuraamukset - 25 vuotta pakkotyötä Siperiassa.


      • proletaari
        Kalle kirjoitti:

        Luehan uudestaan Kallen viesti.

        Kalle ei puhu mitään kommunistien sissiarmeijasta ulkomailla vaan hän kirjoittaa ihan kotimaisista terroristisikiöistä ja heihin toivottavasti sovellettavasta lainsäädännöstä, eikö vaan. Tavaahan Kallen viesti uudestaan - kyllä se siitä aukeaa.

        Tätä uutta lakia voitaisiin sitten heti soveltaa SKP:n jäseniin, sillä he saarnaavat aseelisen vallankumouksen puolesta ja sellainen toiminta täytyy katsoa terrorismin suosimiseksi.

        /Kalle, jonka mielestä vallankumouksen vapaa valmistelu pitäisi ehdottomasti kieltää ja asiaan sekaantuneet tuomita soveltaen Neukkulassa käytettyjä lakipykäliä valtion vastaisesta toiminnasta ja löytyyhän sieltä myös seuraamukset - 25 vuotta pakkotyötä Siperiassa.

        SKP ei suunnittele aseellista vallankumousta,ota asioista selvää ennen kuin kirjoittelet tuollaisia
        asioita.Elät menneisyydessä.Aseet on taottu auroiksi.Skp ei ole mikään terrori järjestö.
        k.s www.skp.fi


      • Kalle
        proletaari kirjoitti:

        SKP ei suunnittele aseellista vallankumousta,ota asioista selvää ennen kuin kirjoittelet tuollaisia
        asioita.Elät menneisyydessä.Aseet on taottu auroiksi.Skp ei ole mikään terrori järjestö.
        k.s www.skp.fi

        Ote SKP:n puolueohjelmasta:
        "Me emme tarkoita sosialismilla vain ihanteita, arvoja ja niiden nimissä harjoitettavaa politiikkaa. Sosialistinen vallankumous merkitsee uusia rakenteita, jotka edesauttavat kansanvaltaisen hyvinvointiyhteiskunnan, demokraattisen ja solidaarisen Euroopan sekä uuden sivilisaation rakentamista."

        Onkos niitä ollut muunlaisiakin kommunistivetoisia vallankumouksia kuin aseellisia ja verisiä???

        Toinen lainaus:
        "Niin kauan kuin on ollut riistettyjä ja alistettuja, on ollut myös unelmia paremmasta yhteiskunnasta ja maailmasta. SKP jatkaa näitä humanismin, demokratian ja vallankumouksellisuuden perinteitä."

        Huh, aika hurjaa, vai yrittää SKP jatkaa siitä mihin punikit jäivät 1918!!

        Pitäisiköhän toverin "proletaari" ottaa itse selvää mitä SKP:n puolueohjelmassa todella sanotaan eikä vain sokeasti luottaa politrukin väitteisiin puolueen nykylinjasta.

        Kallella nousee aina tukka pystyyn kommunistien puhuessa vallankumouksistaan. Hän tietää, ettei historia tunne yhtään veretöntä kommunistista vallankumousta.

        /Kalle, joka odottaa listaa kommuninistivetoisista mutta aseettomista ja rauhanomaisista vallankumouksista


      • Proletaari
        Kalle kirjoitti:

        Ote SKP:n puolueohjelmasta:
        "Me emme tarkoita sosialismilla vain ihanteita, arvoja ja niiden nimissä harjoitettavaa politiikkaa. Sosialistinen vallankumous merkitsee uusia rakenteita, jotka edesauttavat kansanvaltaisen hyvinvointiyhteiskunnan, demokraattisen ja solidaarisen Euroopan sekä uuden sivilisaation rakentamista."

        Onkos niitä ollut muunlaisiakin kommunistivetoisia vallankumouksia kuin aseellisia ja verisiä???

        Toinen lainaus:
        "Niin kauan kuin on ollut riistettyjä ja alistettuja, on ollut myös unelmia paremmasta yhteiskunnasta ja maailmasta. SKP jatkaa näitä humanismin, demokratian ja vallankumouksellisuuden perinteitä."

        Huh, aika hurjaa, vai yrittää SKP jatkaa siitä mihin punikit jäivät 1918!!

        Pitäisiköhän toverin "proletaari" ottaa itse selvää mitä SKP:n puolueohjelmassa todella sanotaan eikä vain sokeasti luottaa politrukin väitteisiin puolueen nykylinjasta.

        Kallella nousee aina tukka pystyyn kommunistien puhuessa vallankumouksistaan. Hän tietää, ettei historia tunne yhtään veretöntä kommunistista vallankumousta.

        /Kalle, joka odottaa listaa kommuninistivetoisista mutta aseettomista ja rauhanomaisista vallankumouksista

        Keväällä SKP.n puheenjohtajalta Yrjö Hakaselta kysyttiin Helsingin sanomien Nyt liitteessä, aseellisesta vallankumouksesta,johon
        hän sanoi ,että aseet on taottu auroiksi.Olen aktiivisesti mukana SKP.n toiminnassa eikä sillä
        enään kukaan puhu asellisesta vallankumouksesta.Hyvää alkavaa syksyä Kallelle.


      • Kalle
        Proletaari kirjoitti:

        Keväällä SKP.n puheenjohtajalta Yrjö Hakaselta kysyttiin Helsingin sanomien Nyt liitteessä, aseellisesta vallankumouksesta,johon
        hän sanoi ,että aseet on taottu auroiksi.Olen aktiivisesti mukana SKP.n toiminnassa eikä sillä
        enään kukaan puhu asellisesta vallankumouksesta.Hyvää alkavaa syksyä Kallelle.

        Muuttakaahan puolueohjelmanne ensin ja tulkaa kertokaa sitten ettei SKP:n tavoitteena ole vallankumous. Niin kauan se lukee puolueohjelmassa niin puolueen jäsenet voivat puhua ja valehdella mitä vaan. Puolueohjelma kuvastaa jäsenistön enemmistön näkemystä asiasta - yksittäisillä jäsenillä on usein eriäviä mielipiteitä joistakin ohjelmakohdista ja se on täysin normaalia. Mutta puolueen virallinen kanta on tietenkin puolueohjelmaan kirjattu kanta.

        /Kalle, joka odottaa edelleen listaa asettomista ja verettömistä vallankumouksista, jotka on tehty kommunistien johdolla...


      • k.o.m Mari
        Kalle kirjoitti:

        Muuttakaahan puolueohjelmanne ensin ja tulkaa kertokaa sitten ettei SKP:n tavoitteena ole vallankumous. Niin kauan se lukee puolueohjelmassa niin puolueen jäsenet voivat puhua ja valehdella mitä vaan. Puolueohjelma kuvastaa jäsenistön enemmistön näkemystä asiasta - yksittäisillä jäsenillä on usein eriäviä mielipiteitä joistakin ohjelmakohdista ja se on täysin normaalia. Mutta puolueen virallinen kanta on tietenkin puolueohjelmaan kirjattu kanta.

        /Kalle, joka odottaa edelleen listaa asettomista ja verettömistä vallankumouksista, jotka on tehty kommunistien johdolla...

        Mites sulle toimisi chile 70-luvulla ja nigaragua 80-luvulla.Molemmissa sai vasemmisto murskavoitot.Mutta se oli liikaa alueen suurelle ja mahtavalle.Vaalit olivat muuten vapaat.
        Kolumbiasta sen verran että siellä maatyöläisen riistolla on jo pitkät perinteet.
        V1928 unitet fruit lopetti verisesti lakon ja siitä lähtien maassa on toiminut aktiivinen ja maan alle mennyt sissiliike.Eikös suomessakin v,45 vaaleissa, kommunisteista tullut suurin puolue? Muisti pätkii näissä kotimaisissa asioissa.


      • Kalle
        k.o.m Mari kirjoitti:

        Mites sulle toimisi chile 70-luvulla ja nigaragua 80-luvulla.Molemmissa sai vasemmisto murskavoitot.Mutta se oli liikaa alueen suurelle ja mahtavalle.Vaalit olivat muuten vapaat.
        Kolumbiasta sen verran että siellä maatyöläisen riistolla on jo pitkät perinteet.
        V1928 unitet fruit lopetti verisesti lakon ja siitä lähtien maassa on toiminut aktiivinen ja maan alle mennyt sissiliike.Eikös suomessakin v,45 vaaleissa, kommunisteista tullut suurin puolue? Muisti pätkii näissä kotimaisissa asioissa.

        Kalle puhuu kommunistien vallankumouksista eikä vaalivoitoista.

        Vaalit eivät ole suomenkielessä sama kuin vallankumous eikä SKP:n puolueuohjelmassa näin ollen puhuta vaalivoitosta vaan vallankumouksesta.

        Kokeilehan vielä - ei kannata antaa periksi. Ehkä muutkin siellä kommarileirissä voisivat auttaa toveria "k.o.m Mari" hänen listansa kanssa.

        /Kalle, joka odottaa edelleenkin listaa aseettomista ja verettömistä sekä kommunistijohtoisista vallankumouksista


      • k.o.m Mari
        Kalle kirjoitti:

        Kalle puhuu kommunistien vallankumouksista eikä vaalivoitoista.

        Vaalit eivät ole suomenkielessä sama kuin vallankumous eikä SKP:n puolueuohjelmassa näin ollen puhuta vaalivoitosta vaan vallankumouksesta.

        Kokeilehan vielä - ei kannata antaa periksi. Ehkä muutkin siellä kommarileirissä voisivat auttaa toveria "k.o.m Mari" hänen listansa kanssa.

        /Kalle, joka odottaa edelleenkin listaa aseettomista ja verettömistä sekä kommunistijohtoisista vallankumouksista

        Taisi sinulta taktisesti "unohtua"muutama maa jotka mainitsin.Ei siinä mitään historia on niin kuin se luetaan.Mutta vaalivoitolla jonka kommunistit sai tahdoin osoittaa että vallankumouksia on monen laisia.Illegaalista ja maan alle painuneesta,kuolemantuomioksi riittäväksi syyksi kuulua edes koko puolueeseen.
        Heti kun liike julistettiin lailliseksi niin suuri osa suomalaisista äänesti sitä.Tekivät siis poliittisen ja demokraattisen vallankumouksen.
        Aseet auroiksi ja suomi nousuun..
        Kalle hattu pois ja kunnioitusta suomalaiselle rauhaa rakastavalle kommunistiselleliikkeelle.


      • Kalle
        k.o.m Mari kirjoitti:

        Taisi sinulta taktisesti "unohtua"muutama maa jotka mainitsin.Ei siinä mitään historia on niin kuin se luetaan.Mutta vaalivoitolla jonka kommunistit sai tahdoin osoittaa että vallankumouksia on monen laisia.Illegaalista ja maan alle painuneesta,kuolemantuomioksi riittäväksi syyksi kuulua edes koko puolueeseen.
        Heti kun liike julistettiin lailliseksi niin suuri osa suomalaisista äänesti sitä.Tekivät siis poliittisen ja demokraattisen vallankumouksen.
        Aseet auroiksi ja suomi nousuun..
        Kalle hattu pois ja kunnioitusta suomalaiselle rauhaa rakastavalle kommunistiselleliikkeelle.

        Vallankumous ja vaalivoitto eivät ole sama asia suomen kielessä.

        /Kalle, joka mielellään kertaa asioita jotta totuus uppoisi kommarileiriinkin


      • Kalle
        k.o.m Mari kirjoitti:

        Taisi sinulta taktisesti "unohtua"muutama maa jotka mainitsin.Ei siinä mitään historia on niin kuin se luetaan.Mutta vaalivoitolla jonka kommunistit sai tahdoin osoittaa että vallankumouksia on monen laisia.Illegaalista ja maan alle painuneesta,kuolemantuomioksi riittäväksi syyksi kuulua edes koko puolueeseen.
        Heti kun liike julistettiin lailliseksi niin suuri osa suomalaisista äänesti sitä.Tekivät siis poliittisen ja demokraattisen vallankumouksen.
        Aseet auroiksi ja suomi nousuun..
        Kalle hattu pois ja kunnioitusta suomalaiselle rauhaa rakastavalle kommunistiselleliikkeelle.

        "Heti kun liike julistettiin lailliseksi niin suuri osa suomalaisista äänesti sitä."

        Mutta eivät äänestä enään, miksiköhän??

        /Kalle, joka haluaisi tietää kommunistien selityksen siihen mikseivät edes työttömät äänestä heitä


      • k.o.m Mari
        Kalle kirjoitti:

        "Heti kun liike julistettiin lailliseksi niin suuri osa suomalaisista äänesti sitä."

        Mutta eivät äänestä enään, miksiköhän??

        /Kalle, joka haluaisi tietää kommunistien selityksen siihen mikseivät edes työttömät äänestä heitä

        Halusit tietää verettömiä kommunistisia kapinoita,sait niitä.Ei kommenttia niistä.
        Sait kotimaisen verettömän ja demokraattisen vallankumouksen.Ei kommenttia siitä.
        Mutta vastasit niinkuin tapana on jatko kysymyksellä,että miksi ei äänestä enään.
        Niinpä,miksi työttömät ei äänestä ylensäkkään enään?Miksipä poliittisen vaikuttamisen keinot ei kiinnosta?Miksi kalle saivartelee?
        Miksi vallankumoukseen tarvitaan kapina? Miksei vanhan ja valheellisen hallinnon kumoaminen ja uuden poliittisen toimintamallin hyväksyminen voisi olla nimeltään vallankumous?MIKSI,MIKSI?
        /k.o.m Mari joka haluaisi tietää miksi kalle ei koskaan vastaa vaan ainoastaan saivarrellen kysyy?


      • Luepa uudelleen keskustelun avaus! Sinulla tuo luetun ymmärtäminen tuottaa edelleen vaikeuksia. Miten olisi pieni kertauskurssi?? Rivienvälistä lukeminen on jo ylikorostunut,
        siihen Sinun ei tarvitse enää satsata!
        vom


      • Toinen Proletaari
        k.o.m Mari kirjoitti:

        Halusit tietää verettömiä kommunistisia kapinoita,sait niitä.Ei kommenttia niistä.
        Sait kotimaisen verettömän ja demokraattisen vallankumouksen.Ei kommenttia siitä.
        Mutta vastasit niinkuin tapana on jatko kysymyksellä,että miksi ei äänestä enään.
        Niinpä,miksi työttömät ei äänestä ylensäkkään enään?Miksipä poliittisen vaikuttamisen keinot ei kiinnosta?Miksi kalle saivartelee?
        Miksi vallankumoukseen tarvitaan kapina? Miksei vanhan ja valheellisen hallinnon kumoaminen ja uuden poliittisen toimintamallin hyväksyminen voisi olla nimeltään vallankumous?MIKSI,MIKSI?
        /k.o.m Mari joka haluaisi tietää miksi kalle ei koskaan vastaa vaan ainoastaan saivarrellen kysyy?

        Kallea piinaa kommunismin aave.Niin ahkerasti Kalle yrittää sitä lyödä,mutta aina se kommunismin aave nousee pintaan.


      • Kalle
        k.o.m Mari kirjoitti:

        Halusit tietää verettömiä kommunistisia kapinoita,sait niitä.Ei kommenttia niistä.
        Sait kotimaisen verettömän ja demokraattisen vallankumouksen.Ei kommenttia siitä.
        Mutta vastasit niinkuin tapana on jatko kysymyksellä,että miksi ei äänestä enään.
        Niinpä,miksi työttömät ei äänestä ylensäkkään enään?Miksipä poliittisen vaikuttamisen keinot ei kiinnosta?Miksi kalle saivartelee?
        Miksi vallankumoukseen tarvitaan kapina? Miksei vanhan ja valheellisen hallinnon kumoaminen ja uuden poliittisen toimintamallin hyväksyminen voisi olla nimeltään vallankumous?MIKSI,MIKSI?
        /k.o.m Mari joka haluaisi tietää miksi kalle ei koskaan vastaa vaan ainoastaan saivarrellen kysyy?

        Vallankumous ja vaalivoitto eivät ole sama asia suomen kielessä.

        /Kalle, joka mielellään kertaa asioita jotta totuus uppoisi kommarileiriinkin


      • k.o.m Mari
        Kalle kirjoitti:

        Vallankumous ja vaalivoitto eivät ole sama asia suomen kielessä.

        /Kalle, joka mielellään kertaa asioita jotta totuus uppoisi kommarileiriinkin

        Niin kalle,niin.Viimeisen sanan sanominen ei ole tärkeää vaan se mitä sanoo.
        /k.o.m Mari joka jo kyllästyi kalleen.joten over and out.


      • Kalle
        k.o.m Mari kirjoitti:

        Niin kalle,niin.Viimeisen sanan sanominen ei ole tärkeää vaan se mitä sanoo.
        /k.o.m Mari joka jo kyllästyi kalleen.joten over and out.

        Kalle lainaa vielä kerran SKP:n puolueohjelmaa:
        "Kommunistinen puolue ei ole aina oikeassa olevien keskustelukerho eikä ylhäältä alaspäin rakentuva koneisto. Sitä tarvitaan demokraattisena, vallankumouksellisen toiminnan puolueena."

        /Kalle, joka on tyytyväinen siitä, että ei edes työttömät äänestä vallankumouksellisen toiminnan puoluetta. Samalla hän toteaa olevansa valmis tämän viestiketjun kanssa


    • herra yksilön vapaus

      kolumbia voi löytää tulevaisuutensa kun naulaa munistaan ladon seinään huumekauppiaansa ja kun saattaa maansa sellaiseksi ettei siellä supervallan tarvitse itselleen vihamiehiä hankkia. kolumbia kun keskittyy omiin kansalaisiinsa sen sijaan, että tappelee punikkien ja terroristien kanssa ja viljelee unikkia, se kenties pystyisi takaamaan kansalaisilleen rauhallisen ja onnellisen elämän.

      tiedätkö poika sinä edes mikä on sissi? autan vähän; sissi taistelee isänmaansa puolesta. mahdollisuuksiensa mukaan vihollisen maaperällä. aina kykyjensä mukaan tuhoaa vihollisen kalustoa ja miesvoimaa, ei siviiliväestöä vaan sotilaallista materiaa osoittaen vainolaiselle, että tämänkin maapalan valtaus käy liian kalliiksi verrattuna siihen saavutettavaan hyötyyn. sissi taistelee vain itseään ja maataan puolustaakseen.

      sissin vertaaminen huumekauppiaiden rosvojoukkoihin, raiskaajiin, murhamiehiin ja terroristeihin loukkaa kaikkien vapaan maailman ja oman isänmaansa puolustajia.

      • "Herra yksil.." suo nyt anteeksi sivullisen puuttumiseen "henkevään keskusteluunne".
        Unikkoa viljellään idässä, (Turkki, Afganistan ), kun taas kasvi, josta saadaan jenkkien haluamaa kokaiinia, sitä viljellään mm. Columbiassa !!!
        vom


      • herra yksilön vapaus
        vom kirjoitti:

        "Herra yksil.." suo nyt anteeksi sivullisen puuttumiseen "henkevään keskusteluunne".
        Unikkoa viljellään idässä, (Turkki, Afganistan ), kun taas kasvi, josta saadaan jenkkien haluamaa kokaiinia, sitä viljellään mm. Columbiassa !!!
        vom

        ihan yks hailee vaikka viljelisivät siellä peräpuikkoja mutta niinkauan kun niillä turmellaan länsimaisten ihmisten elämää, hommalle pitää saada stoppi tavalla tai toisella.

        siinä olisi natolle ja eu:lle tekemistä kun kynnettäisiin pellot pommeilla porkkanoiden kasvattamista varten. samalla voisirosvot metsistä ja vuorilta siivota pois kolumbian kansan jaloista.


      • herra yksilön vapaus kirjoitti:

        ihan yks hailee vaikka viljelisivät siellä peräpuikkoja mutta niinkauan kun niillä turmellaan länsimaisten ihmisten elämää, hommalle pitää saada stoppi tavalla tai toisella.

        siinä olisi natolle ja eu:lle tekemistä kun kynnettäisiin pellot pommeilla porkkanoiden kasvattamista varten. samalla voisirosvot metsistä ja vuorilta siivota pois kolumbian kansan jaloista.

        Kestaus on opintojen äiti! "Huumorin kukka se on kaunein kukka"!(Pinna kireällä edelleen!)
        vom


      • Taesto
        herra yksilön vapaus kirjoitti:

        ihan yks hailee vaikka viljelisivät siellä peräpuikkoja mutta niinkauan kun niillä turmellaan länsimaisten ihmisten elämää, hommalle pitää saada stoppi tavalla tai toisella.

        siinä olisi natolle ja eu:lle tekemistä kun kynnettäisiin pellot pommeilla porkkanoiden kasvattamista varten. samalla voisirosvot metsistä ja vuorilta siivota pois kolumbian kansan jaloista.

        ...köyhät tekevät huumeita voidakseen ostaa lenkkareita ja rikkaat tekevät lenkkareita voidakseen ostaa huumeita.


    • roberto896x

      Olen asunut 1,5 vuotta Kolumbiassa ja tehnyt koko ajan yhteistyötä katulapsi-, pakolais- ja vankilatyötä tekevien järjestöjen kanssa. Kolumbian kansa inhoaa kahta asiaa: terrorijärjestö ja huumekartelli Farcia ja sitä tukeaa sotahullua Hugo Chavezia - ja Kolumbian todellisuudesta täysin pihalla olevia Euroopan "ihmisoikeusliikkeitä. Farc hallinnoi noin 60 % Kolumbian kokaiinikentistä, joista sai vuonna 2009 noin 262 tonnia kokaiinia, joka tuotti yhteistyössä rikollisten liigojen (bandas criminales) kanssa Meksikon kartelleille myytynä noin 5,2 miljardia euroa (2x Suomen puolustusbudjetti). Farc sieppaa ja värvää lapsia, joista noin puolet tyttöjä, joita käytetään seksiorjina, pakoon yrittävät tapetaan, Farc kylvää maammiinoja, sieppaa ja kirisää siviilejä....Osaatko sinä "Che edes espanjaa, että osaisit lukea maan lehtiä?

    • roberto896x

      Voisin sulle Che pistää muutaman uutisvideon oikeasta Kolumbiasta, mutta kun et taida osata alkuasukkaiden omaa kieltä, vaan ainoastaan tätä imperialistien englantia...vaikka Farcin riveistä karkuun päässeiden lasten ja tyttöjen kohtaloista...Ja todellakin: Kolumbian kansa inhoaa sydämensä pohjasta näitä terroristeja, jotka raiskaavat ja tappavat sen omia lapsia ja naisia. Olin paikalla, kun Kolumbian armeija vapautti Ingrid Betancourtin ja sai todistaa sitä kansanjuhlaa, mitä siitä syntyi! Meidän poikamme - siis Kolumbian armeija - näytti niille rikollisille! Kolumbian kansa palvoo omia poikiaan - armeijaansa - ja inhoaa näitä terroristeja - joitten ainoat tukijat ovatkin Euroopan höyäytetyt"ihmisoikeusliikkeet" - ja tietenkin kommunisti, joista valtaosa ei osaa edes maan kieltä...ja esiintyy silti asiantuntijoina...voi voi voi

    • roberto896x

      Tässä muutama uutislinkki siitä, mitä Farc todella touhuaa:
      FARC - TERRORISTAS - RECLUTAMIENTO DE NIÑOS - GUERRA
      http://www.youtube.com/watch?v=1sJinyaWUMc&feature=related

      Colombia: 6,210 niños muertos en combate armados FARC
      http://www.youtube.com/watch?v=ILLfRGgjYXE&feature=related

      Encuentran fotos de niños reclutados por las Farc
      http://www.youtube.com/watch?v=CSsu62WdmLM&feature=related

      Los niños de las FARC
      http://www.youtube.com/watch?v=PBhl6GUaH0w&feature=related

      Nyt vain espanjaa opiskelemaan. Mutta ehkä kuvatkin jotain kertoo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe