styling 360 modena

kriz-

Hei, onko jollain tietoa mille pajalle tai mistä hommata pientä personointia 360:een. Kilvet on tottakai persoonalliset, mutta tuntuu, ettei se riitä. Koneeseen en haluaisi koskea se on loistava ;). Muutokset pitäisi saada toteutettua hienostuneesti ja alkuperäinen tyyli säilyttäen. Auto menee maalaukseen pienen perään ajon ja etukulman kolhun takia ja ajattelin maalata kokonaan ympäri. Samalla olis hyvä laittaa muutakin. Sisustaan on tulossa hieman uutta ilmettä.

Linkkejä ja jos tosiaan jotain "maukkaita" ehdotuksia.

44

4088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....mut...

      ...ei oo pikkuautoista kokemuksia, mutta laitoin omaan Maybachiin tommysbilletin, Race-alumiinipolkimet ja etupuskuriin DTM-helmaspoikan.

      • kriz-.

        Voit unohtaa tuollaisen krääsän. Paljon sitä jo 360:ssä on valmiina. Ajatus oli sheivata ja käyttää jonkin verran novitecin osia. "konepeittoon" tulee harmahtava matta sävylasi ja väriksi ajattelin harmaata, mattalakalla. Vanteet samoille linjoille. Tällöin novitecin perä istuis hienosti. Keula on vielä täysin arvoitus. Sinne ois kiva saada ripaus race-henkeä. Pyrkimys ois saada tyylikäs ei silmiinpistävä. Sisustaan panostetaan sitten viihtyvyyden kustannuksella paljon. Projekti tuskin ehtii ensi kerän rientoihin, sillä joudun käyttämään sitä saksassa. Ehkä johonkin show:n ehdin, jos huolitaan. :)

        Tää ei siis ole spider, joten se hieman rajoittaa mielikuvitusta.

        Mielipiteitä?


      • Törnin luut
        kriz-. kirjoitti:

        Voit unohtaa tuollaisen krääsän. Paljon sitä jo 360:ssä on valmiina. Ajatus oli sheivata ja käyttää jonkin verran novitecin osia. "konepeittoon" tulee harmahtava matta sävylasi ja väriksi ajattelin harmaata, mattalakalla. Vanteet samoille linjoille. Tällöin novitecin perä istuis hienosti. Keula on vielä täysin arvoitus. Sinne ois kiva saada ripaus race-henkeä. Pyrkimys ois saada tyylikäs ei silmiinpistävä. Sisustaan panostetaan sitten viihtyvyyden kustannuksella paljon. Projekti tuskin ehtii ensi kerän rientoihin, sillä joudun käyttämään sitä saksassa. Ehkä johonkin show:n ehdin, jos huolitaan. :)

        Tää ei siis ole spider, joten se hieman rajoittaa mielikuvitusta.

        Mielipiteitä?

        Tee Ferrari Challenge - replica.


      • kriz-
        Törnin luut kirjoitti:

        Tee Ferrari Challenge - replica.

        Tuossa oli kyllä ideaa. Se vaan poikkeaa tosin melko vähän orkkiksesta.

        Toi mattalakattupinta kiinnostais. ns. savulasi konepeitoksi ja sopivat sävylasit ympäriinsä. Takavalot tummanharmaa kuoriset, toki punaisena jarrutuksissa loistavat.

        Ei erottuisi ja olisi jotain kaukana perus-ferrarista. Mitäköhän maranellossa pidettäisi. :)


    • lisää

      Aloita madalluksesta ja sahaa jousista pari kiekkaa pois. Istuu matalammalla ja on paljon parempi ajaa mutkiin. En ole itse kokeiluut, mutta olen paljon lueskellut tuota tuning-palstaa. Sitten uudet kromivanteet alle. Helmasarja seuraavaksi, eipä varmaankaan löydy Ferrariin valmiina, joten itse vaan vääntämään lasikuidusta kuten muutkin tuning-miehet. Kaiken kruunaa alustan alle laitettavat valot. Voila!

      • kriz-

        Nauruksi pisti. En lähde sentään noille linjoille. Kyse on kuitenkin kalliista ja tyylikkäästä sekä aidosti tehokkaasta autosta, joten ei viitsi rälläkällä tai sikaflexillä pilata.


      • ville
        kriz- kirjoitti:

        Nauruksi pisti. En lähde sentään noille linjoille. Kyse on kuitenkin kalliista ja tyylikkäästä sekä aidosti tehokkaasta autosta, joten ei viitsi rälläkällä tai sikaflexillä pilata.

        ettei vaan olisi kyseessä sellainen kuplavolkkari-ferrari-replica ja automyyjä on kussut sinua silmään.


      • Esa
        ville kirjoitti:

        ettei vaan olisi kyseessä sellainen kuplavolkkari-ferrari-replica ja automyyjä on kussut sinua silmään.

        Mulle kävi silleen. Myyjä sanoi etta aito Ferrari. Kävin koeajollakin, ja tuntuihan se jälkeenpäin ajatellen vähän nuhaiselta. Mut ostin silti. Otti vähän päähän kun kaveri sittesano myöhemmin, että ei toi oo oikee Ferrari. Tuli maksettuakin kunnon hintakin vielä...


      • kriz.-
        Esa kirjoitti:

        Mulle kävi silleen. Myyjä sanoi etta aito Ferrari. Kävin koeajollakin, ja tuntuihan se jälkeenpäin ajatellen vähän nuhaiselta. Mut ostin silti. Otti vähän päähän kun kaveri sittesano myöhemmin, että ei toi oo oikee Ferrari. Tuli maksettuakin kunnon hintakin vielä...

        Niin sitä typeriä viilataan linssiin. Kannattaa varmistua tuotteesta ennen ostoa. Oma on ihan aito ei replica.


      • Wolkkaristi16v
        Esa kirjoitti:

        Mulle kävi silleen. Myyjä sanoi etta aito Ferrari. Kävin koeajollakin, ja tuntuihan se jälkeenpäin ajatellen vähän nuhaiselta. Mut ostin silti. Otti vähän päähän kun kaveri sittesano myöhemmin, että ei toi oo oikee Ferrari. Tuli maksettuakin kunnon hintakin vielä...

        Mahdat olla aika tietämätön autojen suhteen jos et Ferraria erota jostain kopiosta/feikkilelusta? Minä Ferrarina se sulle sitten myytiin...?


    • Jussipussi

      Niin, pari juttua tuli mieleen...Ekaksi voisit laittaa sivuun sen verran rahaa, että saat ajokortin ajettua kun on sen aika. Sitten voisit alkaa harkita Ferrarin ostoa, jonkun aikaa menee varmaan säästellessä, joten sulla on hyvää aikaa miettiä miten pilata ko luomus.

      Jep, ja mulla itellä ei ole varaa Ferrariin, koska olen vähävarainen.

      JP

    • veijo esso

      voi helv...lapsilta pitäis kieltää pääsy tänne palstalle

      • kriz-

        Eipä tarvinnut kauaa odotelle kun joku tulee neuvomaan raha-asioissa jne... mulkkumaista!

        Nuori olen ja nuorena on kiva ajaa itselle mieluisella autolla. Vanhana voi sitten ajaa järkiautolla.

        Kyse on nyt siitä, että (rekkaria en julkaise) modenani perään on tökätty ja siitä se sitten hipas länärillä kaidetta etukulmalla. Ympärihän toi on maalattava joka tapauksessa ja nyt vaan sitten miettimään mitä ympätä samaan kun mahdollisuus on.

        Oisko kenelläkään ihan varteenotettavia ideoita. Uskon edelleen, että nämä pari vastaajaa edustavat sitä vähemmistöä italoautodiggarien joukossa.


    • minä

      voi voi sentään.on tainnut pojalta mennä käsitys dx-corollan ja oikean ferrarin eroista.no sitten kun kivekset ovat laskeutuneet niin kai se ero selviää.

      • kriz.

        Haista sinä vaan vittu. Mä korjaan/korjautan tän ferkun ja ajelen sillä tyytyväisenä jatkossakin. Taitaa mennä taas ketju vittuiluksi. Lopetan tältä osin tähän.

        Tiedän kyllä erot dx:n ja 360en välillä ja voin sanoa ajaminen dx:llä ei kiinnosta, joten sellaista en ole hankkinut,


      • huora
        kriz. kirjoitti:

        Haista sinä vaan vittu. Mä korjaan/korjautan tän ferkun ja ajelen sillä tyytyväisenä jatkossakin. Taitaa mennä taas ketju vittuiluksi. Lopetan tältä osin tähän.

        Tiedän kyllä erot dx:n ja 360en välillä ja voin sanoa ajaminen dx:llä ei kiinnosta, joten sellaista en ole hankkinut,

        äitisi on huora


      • kriz.
        huora kirjoitti:

        äitisi on huora

        Etkö parempaan pysty. Kannattaa pysyä poissa maisemista noilla 1linereillä. Ne kertovat lähinnä järjen köyhyydestä.


    • Urheiluautoilija

      On taas mukava huomata, että täällä on fiksuja ihmisiä....?

      No anyway.... Ensinnäkin on kiva lukea, että jollakulla on noin hieno auto. On se ihmeellistä, että kukaan ei voi olla olematta kateellinen...Lapsellista!

      Itse ehdottaisin stylingin suhteen saksalaista Koenig-specials firmaa. Kyseinen firma on ollut pitkään alalla ja voi tarjota Ferrarin tasoiseen autoon asiallisia ja hillittyjä varusteita. Hintaa osilla on, mutta se tuskin muodostuu kynnyskysymykseksi...

      Katselin, että ainakin hyvännäköisiä vanteita on tarjolla ja itse vosin harkita takaspoilerin ja etulipan asentamista (löytyvät Koenig-specialsin kotisivuilta). Urheiluputkistonkin asentaisin, koska äänet tulevat vielä hienommin esille sen avulla.

      Tuon maalauksen suhteen olisin todella varovainen ja voin sanoa, että harvassa ovat ne maalaamot minne uskaltaisin Ferrarin viedä...

      Onnea matkaan!

      • kriz.

        Tuolla koenig spessussa pitäis ihan paikan päällä käydä lomalla ihmettelemässä. Ajatus oli sheivata ja jättää samalla just spoikkaa vähemmälle. Takaspoikka tulee ainoastaan, jos sen saa koriin ympättyä kuten esim aikoinaan amg-mersuissa.

        Putkistopaketti tottakai! :)

        Joo maalauspaikkaa olen kysellyt ja vaikka tuo kertakorvauksena otettu (kolarista) ei riitä kuin alkuun, niin nyt on mahdollisuus kuitenkin stylata. Osat ja kasaamisen teetän saksassa, mutta kuljetuksen jälkeen (tulee kontissa) niin viimeistelyn ja maalauksen teettäisin suomessa. Menee monimutkaiseksi hajauttaa projektia, mutta toivottavasti saadaan ihan näyttelykapine. Noita vakio 360;ä tuntuu jo kadut kaupungin olevan täynnä. Hitto ku riittäis fyrkat johonkin "todelliseen" ferkkuun kuten F50 tai sais jonkun toisen täyskoneisen.

        Entiset koenigit ovat kyllä olleet aika hirviöitäkin...

        Hamann:a en muuten osannut edes tarkistaa. Olen mieltänyt sen aina bemaristailaajaksi. Stailaus nyt erotuksena tuunaukseen. ;)

        Värin puolesta kun olen päätynyt tuohon hillitympään ja "mattalakkaan" niin hiilikuitua ois kiva ympätä, jarrut nyt ainakin.


      • Urheiluautoilija
        kriz. kirjoitti:

        Tuolla koenig spessussa pitäis ihan paikan päällä käydä lomalla ihmettelemässä. Ajatus oli sheivata ja jättää samalla just spoikkaa vähemmälle. Takaspoikka tulee ainoastaan, jos sen saa koriin ympättyä kuten esim aikoinaan amg-mersuissa.

        Putkistopaketti tottakai! :)

        Joo maalauspaikkaa olen kysellyt ja vaikka tuo kertakorvauksena otettu (kolarista) ei riitä kuin alkuun, niin nyt on mahdollisuus kuitenkin stylata. Osat ja kasaamisen teetän saksassa, mutta kuljetuksen jälkeen (tulee kontissa) niin viimeistelyn ja maalauksen teettäisin suomessa. Menee monimutkaiseksi hajauttaa projektia, mutta toivottavasti saadaan ihan näyttelykapine. Noita vakio 360;ä tuntuu jo kadut kaupungin olevan täynnä. Hitto ku riittäis fyrkat johonkin "todelliseen" ferkkuun kuten F50 tai sais jonkun toisen täyskoneisen.

        Entiset koenigit ovat kyllä olleet aika hirviöitäkin...

        Hamann:a en muuten osannut edes tarkistaa. Olen mieltänyt sen aina bemaristailaajaksi. Stailaus nyt erotuksena tuunaukseen. ;)

        Värin puolesta kun olen päätynyt tuohon hillitympään ja "mattalakkaan" niin hiilikuitua ois kiva ympätä, jarrut nyt ainakin.

        Kuulostaa hyvältä tuo suunnitelma. Tosin kun nyt kerta viet auton Saksaan laitettavaksi niin vahva ehdotus on, että annat esimerkiksi Koenigin (tai sen muun varustetoimittajan mihin valintasi nyt osuukaan) hoitaa sen maalauspuolen samalla. Mitä nyt on katsonut noita Saksassa teetettyjä oikeita urheiluautoja niin maalaus on ollut poikkeuksetta huippuluokkaa (ellei nyt ole niin, että vakuutuksen suhteen maalamon täytyy olla Suomalainen...).

        Olenko väärässä jos luulen, että näin autosi Turun Harjattulassa nyt kesällä?


      • kriz-
        Urheiluautoilija kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä tuo suunnitelma. Tosin kun nyt kerta viet auton Saksaan laitettavaksi niin vahva ehdotus on, että annat esimerkiksi Koenigin (tai sen muun varustetoimittajan mihin valintasi nyt osuukaan) hoitaa sen maalauspuolen samalla. Mitä nyt on katsonut noita Saksassa teetettyjä oikeita urheiluautoja niin maalaus on ollut poikkeuksetta huippuluokkaa (ellei nyt ole niin, että vakuutuksen suhteen maalamon täytyy olla Suomalainen...).

        Olenko väärässä jos luulen, että näin autosi Turun Harjattulassa nyt kesällä?

        No comments. =))


    • Urheiluautoilija

      Niin ja on toinenkin jota voisin harkita, jolla on ehkäpä vielä enemmän valikoimaa. Eli kyseessä on Hamann motorsport.

    • Autoilija

      Miten olisi Hamann motorsport niminen lafka? Varmasti keksivät jotain.

      Onnittelut upean auton omistamisesta. Meikäläinen ei voi kuin haaveilla tollasesta 156:sen ratissa
      :). Noh, ehkä jos lotossa voittaisi.

      • kriz.

        Tulehan vilkaisemaan kun saan projektin kasaan. Tässä on mielestäni aineksia tehdä hieno projekti, kun vaan oma maku miellyttäis sitten myös suurta yleisöä. Taideteoshan tuo on, joten sellaista on vaikea lähteä muokkaamaan... omatunnon kanssa tekemistä stylata kuin palauttaa alkuperäiseksi. Hitto sitä volvoa kun puski takakulmasta mut kaiteeseen.


      • Autoilija
        kriz. kirjoitti:

        Tulehan vilkaisemaan kun saan projektin kasaan. Tässä on mielestäni aineksia tehdä hieno projekti, kun vaan oma maku miellyttäis sitten myös suurta yleisöä. Taideteoshan tuo on, joten sellaista on vaikea lähteä muokkaamaan... omatunnon kanssa tekemistä stylata kuin palauttaa alkuperäiseksi. Hitto sitä volvoa kun puski takakulmasta mut kaiteeseen.

        Missä päin tolla Modenalla pyörit. Itse asun Helsingissä. Kerran on meikäläinen vuokra ferraria ajanut (modenaa Saksassa). Se vasta oli kokemus kun 200km/h nopeudesta kiihtyy vielä kevyesti :). Muista sitten pitää maku mukana tossa touhussa :D.


      • kriz-
        Autoilija kirjoitti:

        Missä päin tolla Modenalla pyörit. Itse asun Helsingissä. Kerran on meikäläinen vuokra ferraria ajanut (modenaa Saksassa). Se vasta oli kokemus kun 200km/h nopeudesta kiihtyy vielä kevyesti :). Muista sitten pitää maku mukana tossa touhussa :D.

        Pk-seudullahan minä.

        Maku pidetään mukana ja makutuomariksi otetaan viripajan miehet. Lataan heille luottamusta, että uskaltavat sanoa ei minun ideoilleni jos typeriä.


    • hajukuusi

      Wunderbaum ja takalasiin Olvi-tarra.

      • kriz..

        Oishan toi statement. Pääsis ainakin vittuilemaan kaltaisilles.


      • Masa
        kriz.. kirjoitti:

        Oishan toi statement. Pääsis ainakin vittuilemaan kaltaisilles.

        Rekkaria et suostunut julkaisemaan, mutta laitapa valmistenumeron alkuosa näkyville ja kerro montako numeroa loppuosasta jätit julkaisematta, niin saadaan selville oletko perehtynyt aiheeseen edes alustavasti. Alkuosastahan sun mielikuvitusautoasi ei pysty yksilöimään, vaan saa pelkän mallin.


      • Kriz-.
        Masa kirjoitti:

        Rekkaria et suostunut julkaisemaan, mutta laitapa valmistenumeron alkuosa näkyville ja kerro montako numeroa loppuosasta jätit julkaisematta, niin saadaan selville oletko perehtynyt aiheeseen edes alustavasti. Alkuosastahan sun mielikuvitusautoasi ei pysty yksilöimään, vaan saa pelkän mallin.

        Miksi? Tämä on periaatteellinen juttu, minua ei kiinnosta mitä luulet autostani. Kysyin vinkkejä autoni stailaukseen en muuhun. Joten älä vastaa tai kysele typeriä.


      • veijo
        Kriz-. kirjoitti:

        Miksi? Tämä on periaatteellinen juttu, minua ei kiinnosta mitä luulet autostani. Kysyin vinkkejä autoni stailaukseen en muuhun. Joten älä vastaa tai kysele typeriä.

        kuka luulet olevasi


      • kriz-
        veijo kirjoitti:

        kuka luulet olevasi

        Viestisi oli täyttä paskaa, miksi vaivauduit? Kuka luulet oikein olevasi arvostelemaan muita?


    • mie

      pelaile sinä pikkupoika vaan pleissteissonia äläkä sekaannu aikamiesten autoihin

      • kriz.

        Toivottavasti tämä hieno kannanotto toi sinulle tyydytyksen.

        Pleikkareista taidat itse tietää enemmän.


    • Ville

      Modenahan on sinänsä tyylikäs ihan vakiona. En tekisi sille mitään.

      Mutta

      Stailauksen ollessa kyseessä lähtisin hakemaan elementtejä F430:sta ja Stradalesta. Esimerkiksi F430:n vanteet. Etupuskuriin vähän listaa alle, rikkomatta auton ilmettä. Ehkä myös isommat aukot sivuille tyyliin F430. Tavaratilan peitto ("konepelti", edessä) on vähän vaikea, mutta siihenkin ehkä jotain pientä ei-liiallisuuksiin-menevää muutosta. Esim. F40-tyyliset pienet aukot. Suunnittelu niin ettei vesi pääse sitä kautta sisään. Sivupeilit F430:sta ilman kaiverruksia. Pieni ja tyylikäs takaspoikka korin väreissä. Takalevy mustaksi. Sivuhelmat ja mahdollisesti erilainen takapuskuri.
      Erilaiset ulostulot vaikka Koenigilta. Takavalot vaikkapa harmaat. Stradale-raidat. Vedä esim. yksi valkoinen n. 20cm raita auton keulasta perään. Minkä värinen auto on? Mikäli punainen, valkoinen raita sopii hyvin.

    • XJS

      Olisi mielenkiintoista tietää, mitä yksi Suomen kuuluisimmista autorakentajista eli Pekka Leino ideoisi 360:si. Pekkahan muistetaan mm Street Shuttle -Corvetten rakentajana 80-luvulla ja on sen jälkeen entisöinyt lähinnä lentokoneita. Ajat muuttuvat, mutta veikkaan että Pekan kaltainen tyylivirtuoosi osaisi yhdistää Ferkkuun nykyelementtejä ja (racing) historiaa.

      • Kriz.

        Tosiaan tässä on mallailtu frendin kanssa, joka työskentelee mainostoimistossa. Tehty luonnoksia ja muutoksia photoshopilla. Valittu vanteita jne... Voishan sitä yrittää muutamia luonnoksia laittaa nettiin ja kerätä mielipiteitä, vaikka itsenäinen projekti tämä on.

        Jos oikein laittais mauttomaksi, niin lähtis ja maalais koko komeuden tälläiseksi:

        http://www.dieselstation.com/archive/2004-Mercedes-Calendar/index.shtml

        Vaikka noi on photoshopattuja, niin onhan noita muutama jo näyttelyissä näkynyt. Jees, pelko pois ihan tuollaista en ajatellut ja sleeperiä 360:stä ei saa tekemälläkään, vaikka ottais sen harmaan mattalakalla tai puolikiiltävällä.

        Perälauta tulee harmaana ja takavalot harmaat, muukin maalaus täytyy noudattaa siis tätä. Jostain syystä tuo novitec(.net):n sivuilta löytyvät muutokset miellyttävät silmää. Ei se tosiaan tarvitse paljoa ja mieluummin välttää sen yksityiskohdilla mässäilyn. Silee ja yksinkertainen takaa tyylikkäimmän lopputuloksen.

        Kiitoksia vinkeistä ja ideoista. Jatkan photoshoppailua, sillä vielä on ensikesään aikaa ehtiä.


      • XJS
        Kriz. kirjoitti:

        Tosiaan tässä on mallailtu frendin kanssa, joka työskentelee mainostoimistossa. Tehty luonnoksia ja muutoksia photoshopilla. Valittu vanteita jne... Voishan sitä yrittää muutamia luonnoksia laittaa nettiin ja kerätä mielipiteitä, vaikka itsenäinen projekti tämä on.

        Jos oikein laittais mauttomaksi, niin lähtis ja maalais koko komeuden tälläiseksi:

        http://www.dieselstation.com/archive/2004-Mercedes-Calendar/index.shtml

        Vaikka noi on photoshopattuja, niin onhan noita muutama jo näyttelyissä näkynyt. Jees, pelko pois ihan tuollaista en ajatellut ja sleeperiä 360:stä ei saa tekemälläkään, vaikka ottais sen harmaan mattalakalla tai puolikiiltävällä.

        Perälauta tulee harmaana ja takavalot harmaat, muukin maalaus täytyy noudattaa siis tätä. Jostain syystä tuo novitec(.net):n sivuilta löytyvät muutokset miellyttävät silmää. Ei se tosiaan tarvitse paljoa ja mieluummin välttää sen yksityiskohdilla mässäilyn. Silee ja yksinkertainen takaa tyylikkäimmän lopputuloksen.

        Kiitoksia vinkeistä ja ideoista. Jatkan photoshoppailua, sillä vielä on ensikesään aikaa ehtiä.

        Joo, aika rajua. Pääkuvan maski lienee Bugattista(?). Yksinkertainen on aina kaunista. Jotenkin vaan tulisi mieleen, etteivät kaikkimuutokset olisi jostain katalogista; Leinohan mm. leipoi lasikuidusta kaikki korimuutokset silloin Vetteensa. Miehen 90-luvun lopulla rakentamaa Chevy Pick uppia luultiin mm. tehtaan tulevaksi malliksi.

        Modenaanhan voisi sopia McLaren F1 (katuauto) -tyyppinen kattopahkura, taisi olla taustapeili jollain tekniikalla silloin. Tutkaile myös vanhoja Ferrarin kisavärityksiä, voi tulla ideoita sieltäkin? Jostain luin, että Suomeen olisi tullut/tulossa 1 kpl uusi Ford GT, joka vedettäisiin Gulfin väreihin.

        Onnea projektiin!


      • kriz..
        XJS kirjoitti:

        Joo, aika rajua. Pääkuvan maski lienee Bugattista(?). Yksinkertainen on aina kaunista. Jotenkin vaan tulisi mieleen, etteivät kaikkimuutokset olisi jostain katalogista; Leinohan mm. leipoi lasikuidusta kaikki korimuutokset silloin Vetteensa. Miehen 90-luvun lopulla rakentamaa Chevy Pick uppia luultiin mm. tehtaan tulevaksi malliksi.

        Modenaanhan voisi sopia McLaren F1 (katuauto) -tyyppinen kattopahkura, taisi olla taustapeili jollain tekniikalla silloin. Tutkaile myös vanhoja Ferrarin kisavärityksiä, voi tulla ideoita sieltäkin? Jostain luin, että Suomeen olisi tullut/tulossa 1 kpl uusi Ford GT, joka vedettäisiin Gulfin väreihin.

        Onnea projektiin!

        Sen verran lisää, että hamannilla näytti olevan hieno hiilikuitu-helmasplitteri sarja, joten se aiotaan ympätä ympäri autoa. Hiilikuitua muuallekin, sopii tuohon valittavaan tummaan harmaaseen (helmiäinen, puolikiiltävällä lakalla). Hiilikuitutaustaiset valot tulossa ja katto hiilarista (todennäköisesti siis ihan fake sellaisesta, mutta katsotaan miten siistiksi se saataisiin.

        Takaspoikka kuulemma saataisiin upotettua itse pelteihin eli just tämä amg-80-lukuvillitys, joka itseasiassa oli aika tyylikästä. Mun mielestä siellä ei vaan tuollaiseen muutokseen ole tilaa....


      • ...
        kriz.. kirjoitti:

        Sen verran lisää, että hamannilla näytti olevan hieno hiilikuitu-helmasplitteri sarja, joten se aiotaan ympätä ympäri autoa. Hiilikuitua muuallekin, sopii tuohon valittavaan tummaan harmaaseen (helmiäinen, puolikiiltävällä lakalla). Hiilikuitutaustaiset valot tulossa ja katto hiilarista (todennäköisesti siis ihan fake sellaisesta, mutta katsotaan miten siistiksi se saataisiin.

        Takaspoikka kuulemma saataisiin upotettua itse pelteihin eli just tämä amg-80-lukuvillitys, joka itseasiassa oli aika tyylikästä. Mun mielestä siellä ei vaan tuollaiseen muutokseen ole tilaa....

        Vitun köyhä painu muualle täältä haaveilemasta. Naurettava pelle leikit täällä jotain rikasta poikaa. Trukkikuski taidat olla!


    • o,ou

      oot tainnu löytää isoveikan gti-lehden ja mielikuvitus lähti lentoon...

      • jeps

        Taas joku "perverssi" kommentoi asiallista ketjua. Uskomatonta, miten paljon upea auto saa liikkeelle kommentteineen näitä kateellisia paskiaisia.

        Odottelen minkälainen ferkku on tulossa, toivottavasti kaikki on kasassa ensi kesällä ja sitä pääsee ihailemaan. Tulehan näyttämään radalle.com tapahtumiin.


    • alesi

      maalauta autos lambon oranssilla niinkuin joku jenkki teki

    • jaqu

      1. perusmallin osat irti, kaikki mahdollinen orkkislisävaruste kiinni (daytona-penkit, challenge-ritilät)
      2. unohda nahkahousujen tuunipajat: Modena (F430:stä nyt puhumattakaan!) on muotoilultaan aika kömpelö ja korisarja saa sen näyttämään entistäkin kömpelömmältä. Jo parissa vuodessa tuunattu Modena alkaa näyttää naurettavalta (karvanoppailmiö); tämän lisäksi sitä on MAHDOTON myydä. Plärää ebay:ssä myytävänä olevat Modenat, jotta näet konkreetiisesti miten paljon tylsä perusmalli paranee kun siinä on kiinni kaikki mahdolliset lisävarusteet.
      3. maalaat sen sävyyn joka korostaa auton mataluutta. Vältä myyntitilastojen hittivärejä (punainen, tummansininen, hopea) ja maalaa auto vaikka valkoiseksi.
      5. ota iisisti suomi24:ssä, tää on lastentarha ja lukuisien feikkaajien joukossa on myös oikeita Ferrari-harrastajia. Oikea Ferrari-harrastaja ei hermostu siitä, että joku alaikäinen tavis pitää sitä huijarina tai alkaa suoraan huoritella ja vittuilla pienestä pippelistä; tavisten mielipiteet ei juuri jaksa kiinnostaa. Toisaalta jos et halua edes yrittää todistaa autoa omistavasi, niin me joilla on Ferrari pidetään sua myös wannabe-huijarina ja se on sitten ihan oman valintasi suora seuraus. Sitä paitsi, tulisiko ihminen joka oikeasti omistaisi Modenan kyselemään tuunausvinkkejä suomi24:stä. Jos pysähdyt hetkeksi miettimään, niin tajuat varmaan itsekin, että ei tulisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe