Kannattaako ostaa

tätä

kannattaako ostaa scott radslide polkupyörää?
hintaa on 300 euroa ja myynnissä citymarketissa..
saako jostain muualta halvemmalla?

15

6668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kelloradioankka

_Sen perusteella että sitä myydään citymarketissa ja 300e, ei kannata. Saat itsellesi korkeintaan pahan mielen. Koko pyörää en ole ikinä nähnyt tai testannut, silti melko varmasti paskaa. Sijoita parisataa enemmän ja osta pyörä fillari-liikkeestä. Citymarketin kanssa esim. takuuasiat eivät varmastikkaan hoidu, eikä myyjä osaa valita sinulle oikeaa runkokokoa... Pyörä-liikkeessä saat asiantuntevia neuvoja ja palvelua.

• hmmm..

pyörä oli tarjouksessa..400 euroa oli aiempi hinta..
        tarkoitus olis hommata maastopyörä 200-300 euron hintahaarukasta..
        en tarvi mitään huippupyörää,vaatimattomampikin käy..
        luulis sen nyt hyvän olevan kun on scott

• Nippeli
        hmmm.. kirjoitti:

pyörä oli tarjouksessa..400 euroa oli aiempi hinta..
        tarkoitus olis hommata maastopyörä 200-300 euron hintahaarukasta..
        en tarvi mitään huippupyörää,vaatimattomampikin käy..
        luulis sen nyt hyvän olevan kun on scott

Itse ostin pari kesää sitten hobbyhallista Sarda Dakota merkkisen pyörän olisiko ollut tuolloin jotain 225 egee tai ainakin lähellä no muutaman kuukauden ajon jälkeen toinen poljin varsi rupesi löystymään ja lopulta irtosi takuu olisi korvannut mutta siihen olisi laitettu samanlainen paska osa tilalle joten kieltäydyin ja maksoin itse kokonaan uuden keskiön uudet etu rattaat ja uudet poljin varret laadukkaammat tietysti nyt on jo yli vuoden ollu eikä ole tapahtunut mitään löystymistä.Lisäksi olen vaihdattanut uuden takavaihtajan uudet taka rattaat ja jarrut on uusittu kokonaan längistä kahvoihin eli se on tullu maksamaan yli puolet enemmän kuin mitä se uutena makso mutta nyt alkaakin olla kunnollinen pyörä.

• Janne Puharinen
        Nippeli kirjoitti:

Itse ostin pari kesää sitten hobbyhallista Sarda Dakota merkkisen pyörän olisiko ollut tuolloin jotain 225 egee tai ainakin lähellä no muutaman kuukauden ajon jälkeen toinen poljin varsi rupesi löystymään ja lopulta irtosi takuu olisi korvannut mutta siihen olisi laitettu samanlainen paska osa tilalle joten kieltäydyin ja maksoin itse kokonaan uuden keskiön uudet etu rattaat ja uudet poljin varret laadukkaammat tietysti nyt on jo yli vuoden ollu eikä ole tapahtunut mitään löystymistä.Lisäksi olen vaihdattanut uuden takavaihtajan uudet taka rattaat ja jarrut on uusittu kokonaan längistä kahvoihin eli se on tullu maksamaan yli puolet enemmän kuin mitä se uutena makso mutta nyt alkaakin olla kunnollinen pyörä.

Sarda ja insesti-insera ovat paskoja merkkejä,mutta scott..,aaaahhh.Itselläni oli muinoin scott tigua niminen kiiltävän oranssin/kullan värinen pyörä.Painoi jonkun 10 kiloa ja oli aivan unelma pyörä.Etuvaihtajan vaijeri napsahti aina n.500km.n välein poikki,mutta se olikin ainoa vika ja suht-helposti korjattavissa.Myin fillarin pois rahapulassa ja tein virheen.On muuten yksi kalliimpi merkki,josta on karuja kokemuksia,nimeltään corratech.Jos enemmän hilloa löytyy,niin Trek.kiä,nishikiä ja konaa peliin.

• testasin takuun

Takuuasiat hoitui muuten hyvin paikallisen pyöräkorjaamon kanssa, jonne CM:stä ohjattiin. Eli ei ongelmia takuun kanssa....

• Halpamerkki
        Janne Puharinen kirjoitti:

Sarda ja insesti-insera ovat paskoja merkkejä,mutta scott..,aaaahhh.Itselläni oli muinoin scott tigua niminen kiiltävän oranssin/kullan värinen pyörä.Painoi jonkun 10 kiloa ja oli aivan unelma pyörä.Etuvaihtajan vaijeri napsahti aina n.500km.n välein poikki,mutta se olikin ainoa vika ja suht-helposti korjattavissa.Myin fillarin pois rahapulassa ja tein virheen.On muuten yksi kalliimpi merkki,josta on karuja kokemuksia,nimeltään corratech.Jos enemmän hilloa löytyy,niin Trek.kiä,nishikiä ja konaa peliin.

Ajan työmatkat, joten 500 tulee täyteen kuukaudessa. 500 kilmetrin huotoväli merkitsisi sitä, että 8 kertaa vuodessa sapettaisi ja kovaa. Ei kiitos

• Ei ole pettymys

Kannattaa kyllä ostaa. Kestää kunnon höykytystä.

• sak

KYLLÄ halpahallista saa 100-200 pokupyöriä ja eikä hajoa niis on Itua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• sakkexxx

HEI HAISTAKAA PA*** ostin tommosen 06 .linkku vaihettu 3 kertaa takavaihtaja 3 kertaa ketjut kaks kertaa.ohjaustnako ja pumput(jouset) kaikki paskana pyörä tullut maksamaan jo yli 1000 euroa

• jopo hullu

saaks citymarketista jopoja

• Muuten vaan hullu

Mikä helvetin vimma joillakin on kaivella näitä ikivanhoja tunkioita?

• 55555555555555555555
        Muuten vaan hullu kirjoitti:

Mikä helvetin vimma joillakin on kaivella näitä ikivanhoja tunkioita?

Täällä vaikuttaisi olevan liikkeellä yksittäinen häirikkö joka näitä nostelee.

• es jonne

jopot on paskoja

• es jonne

scott on paras pyrä

• es jonne

et osta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      174
      6370
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1764
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1548
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1290
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      962
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      34
      905
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      874
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      829
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      785
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      779
    Aihe