kannattaako ostaa scott radslide polkupyörää?
hintaa on 300 euroa ja myynnissä citymarketissa..
saako jostain muualta halvemmalla?
Kannattaako ostaa
15
6668
Vastaukset
- kelloradioankka
_Sen perusteella että sitä myydään citymarketissa ja 300e, ei kannata. Saat itsellesi korkeintaan pahan mielen. Koko pyörää en ole ikinä nähnyt tai testannut, silti melko varmasti paskaa. Sijoita parisataa enemmän ja osta pyörä fillari-liikkeestä. Citymarketin kanssa esim. takuuasiat eivät varmastikkaan hoidu, eikä myyjä osaa valita sinulle oikeaa runkokokoa... Pyörä-liikkeessä saat asiantuntevia neuvoja ja palvelua.
- hmmm..
pyörä oli tarjouksessa..400 euroa oli aiempi hinta..
tarkoitus olis hommata maastopyörä 200-300 euron hintahaarukasta..
en tarvi mitään huippupyörää,vaatimattomampikin käy..
luulis sen nyt hyvän olevan kun on scott - Nippeli
hmmm.. kirjoitti:
pyörä oli tarjouksessa..400 euroa oli aiempi hinta..
tarkoitus olis hommata maastopyörä 200-300 euron hintahaarukasta..
en tarvi mitään huippupyörää,vaatimattomampikin käy..
luulis sen nyt hyvän olevan kun on scottItse ostin pari kesää sitten hobbyhallista Sarda Dakota merkkisen pyörän olisiko ollut tuolloin jotain 225 egee tai ainakin lähellä no muutaman kuukauden ajon jälkeen toinen poljin varsi rupesi löystymään ja lopulta irtosi takuu olisi korvannut mutta siihen olisi laitettu samanlainen paska osa tilalle joten kieltäydyin ja maksoin itse kokonaan uuden keskiön uudet etu rattaat ja uudet poljin varret laadukkaammat tietysti nyt on jo yli vuoden ollu eikä ole tapahtunut mitään löystymistä.Lisäksi olen vaihdattanut uuden takavaihtajan uudet taka rattaat ja jarrut on uusittu kokonaan längistä kahvoihin eli se on tullu maksamaan yli puolet enemmän kuin mitä se uutena makso mutta nyt alkaakin olla kunnollinen pyörä.
- Janne Puharinen
Nippeli kirjoitti:
Itse ostin pari kesää sitten hobbyhallista Sarda Dakota merkkisen pyörän olisiko ollut tuolloin jotain 225 egee tai ainakin lähellä no muutaman kuukauden ajon jälkeen toinen poljin varsi rupesi löystymään ja lopulta irtosi takuu olisi korvannut mutta siihen olisi laitettu samanlainen paska osa tilalle joten kieltäydyin ja maksoin itse kokonaan uuden keskiön uudet etu rattaat ja uudet poljin varret laadukkaammat tietysti nyt on jo yli vuoden ollu eikä ole tapahtunut mitään löystymistä.Lisäksi olen vaihdattanut uuden takavaihtajan uudet taka rattaat ja jarrut on uusittu kokonaan längistä kahvoihin eli se on tullu maksamaan yli puolet enemmän kuin mitä se uutena makso mutta nyt alkaakin olla kunnollinen pyörä.
Sarda ja insesti-insera ovat paskoja merkkejä,mutta scott..,aaaahhh.Itselläni oli muinoin scott tigua niminen kiiltävän oranssin/kullan värinen pyörä.Painoi jonkun 10 kiloa ja oli aivan unelma pyörä.Etuvaihtajan vaijeri napsahti aina n.500km.n välein poikki,mutta se olikin ainoa vika ja suht-helposti korjattavissa.Myin fillarin pois rahapulassa ja tein virheen.On muuten yksi kalliimpi merkki,josta on karuja kokemuksia,nimeltään corratech.Jos enemmän hilloa löytyy,niin Trek.kiä,nishikiä ja konaa peliin.
- testasin takuun
Takuuasiat hoitui muuten hyvin paikallisen pyöräkorjaamon kanssa, jonne CM:stä ohjattiin. Eli ei ongelmia takuun kanssa....
- Halpamerkki
Janne Puharinen kirjoitti:
Sarda ja insesti-insera ovat paskoja merkkejä,mutta scott..,aaaahhh.Itselläni oli muinoin scott tigua niminen kiiltävän oranssin/kullan värinen pyörä.Painoi jonkun 10 kiloa ja oli aivan unelma pyörä.Etuvaihtajan vaijeri napsahti aina n.500km.n välein poikki,mutta se olikin ainoa vika ja suht-helposti korjattavissa.Myin fillarin pois rahapulassa ja tein virheen.On muuten yksi kalliimpi merkki,josta on karuja kokemuksia,nimeltään corratech.Jos enemmän hilloa löytyy,niin Trek.kiä,nishikiä ja konaa peliin.
Ajan työmatkat, joten 500 tulee täyteen kuukaudessa. 500 kilmetrin huotoväli merkitsisi sitä, että 8 kertaa vuodessa sapettaisi ja kovaa. Ei kiitos
- Ei ole pettymys
Kannattaa kyllä ostaa. Kestää kunnon höykytystä.
- sak
KYLLÄ halpahallista saa 100-200 pokupyöriä ja eikä hajoa niis on Itua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- sakkexxx
HEI HAISTAKAA PA*** ostin tommosen 06 .linkku vaihettu 3 kertaa takavaihtaja 3 kertaa ketjut kaks kertaa.ohjaustnako ja pumput(jouset) kaikki paskana pyörä tullut maksamaan jo yli 1000 euroa
- jopo hullu
saaks citymarketista jopoja
- Muuten vaan hullu
Mikä helvetin vimma joillakin on kaivella näitä ikivanhoja tunkioita?
- 55555555555555555555
Muuten vaan hullu kirjoitti:
Mikä helvetin vimma joillakin on kaivella näitä ikivanhoja tunkioita?
Täällä vaikuttaisi olevan liikkeellä yksittäinen häirikkö joka näitä nostelee.
- es jonne
jopot on paskoja
- es jonne
scott on paras pyrä
- es jonne
et osta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819