huomenta huuhaa

rahtari1

lupasin olla kuukauden juomatta ja viel en oo handelin ovee koskenu enkä bissee ottanu,ai ku tää maailma näyttää loppujen lopuksi paljon paremmalta selvinpäin nyt iokein itsekkin huomaan eron eikä näy kaikki kahtena,paitsi noi sateet vois kyllä välillä hellittää

25

483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todennäköisesti tiedossa on vedenpaisumus.... olen alkanutkin suunnittelemaan uutta arkkia... kimpsut ja kampsut jo kasassa.... tosin arkkia en viel ole aloittanut edes tekemään....:)))))

• rahtari1

no mä voin tulla sun kassa nikkaroimaan sen

• rahtari1 kirjoitti:

no mä voin tulla sun kassa nikkaroimaan sen

nikkaroida ja mä annan sit sellaisia hyviä neuvoja....*todennäköisesti paatti uppoaa...*:)))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

nikkaroida ja mä annan sit sellaisia hyviä neuvoja....*todennäköisesti paatti uppoaa...*:)))))

en olisi niinkään varma mut en tietysti mee takuuseen ku en oo viel ensimmäistä edes tehny,mut tehään sulle nyt semmonen harjotus versio

• rahtari1 kirjoitti:

en olisi niinkään varma mut en tietysti mee takuuseen ku en oo viel ensimmäistä edes tehny,mut tehään sulle nyt semmonen harjotus versio

milloin aletaan moista työstämään.....:)))) alkaa kohta oleen kiire.....:))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

milloin aletaan moista työstämään.....:)))) alkaa kohta oleen kiire.....:))))

huomenna ois varmaan semmonen päivä,mä tuon moottorisahan ja vähän hirttä mukanani

• rahtari1 kirjoitti:

huomenna ois varmaan semmonen päivä,mä tuon moottorisahan ja vähän hirttä mukanani

sitten.......:))))) täytyykin tässä tarkasti miettiä millain siit tulis......:))) katsos että viihtyy si....

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

sitten.......:))))) täytyykin tässä tarkasti miettiä millain siit tulis......:))) katsos että viihtyy si....

erityisesti ottaa huomioon se makuupuoli,kun mä luulen et sille kyl on käyttöä aikas paljon

• rahtari1 kirjoitti:

erityisesti ottaa huomioon se makuupuoli,kun mä luulen et sille kyl on käyttöä aikas paljon

mulla oli ensin mieles kyllä että tää mun rakas aviopuolisoni on saatava mukaan.... heh... joka joskus kyllä ryttyilee.. toisaalta sen voi viskata yli laidan....:)))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

mulla oli ensin mieles kyllä että tää mun rakas aviopuolisoni on saatava mukaan.... heh... joka joskus kyllä ryttyilee.. toisaalta sen voi viskata yli laidan....:)))))

kyllä hoidan sen yli laidan eihän mul oo muuten mitään käyttöä siellä

• rahtari1 kirjoitti:

kyllä hoidan sen yli laidan eihän mul oo muuten mitään käyttöä siellä

tuleekohan mulle vieroitusoireita.... kääk....:)))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

tuleekohan mulle vieroitusoireita.... kääk....:)))

nyt siitä jos pannaan yks yli laidan mä kyl hoidan sut niin ettei pääse tulee vierotusoireita,korkeintaan musta sä voit niitä saada

• rahtari1 kirjoitti:

nyt siitä jos pannaan yks yli laidan mä kyl hoidan sut niin ettei pääse tulee vierotusoireita,korkeintaan musta sä voit niitä saada

ai susta vai.... hmm... Eiku nyt mie häviän.... Ulos nääs... et ikinä usko....arska vilahti....:))))))heips......;))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

ai susta vai.... hmm... Eiku nyt mie häviän.... Ulos nääs... et ikinä usko....arska vilahti....:))))))heips......;))

tännekkin se arska ja heips

• leidi

Eikö vaan olekin kiva herätä ilman rapulaa,pirteänä huuhaata tsiikailemaan.. :) Antaa sataa vaan !!

• rahtari1

leidi,joo näyttää tää maailma ihan erinäköselt eikä toi pajavasarakaan nyt hakkaa päähän yhtään

• leidi
        rahtari1 kirjoitti:

leidi,joo näyttää tää maailma ihan erinäköselt eikä toi pajavasarakaan nyt hakkaa päähän yhtään

mäkin oon luopunu niistä vasarahommista.. :) Kun aina pää ja peukalo oli kipeinä :) (En nyt kuitenkaan ihan kokonaan..)

• rahtari1
        leidi kirjoitti:

mäkin oon luopunu niistä vasarahommista.. :) Kun aina pää ja peukalo oli kipeinä :) (En nyt kuitenkaan ihan kokonaan..)

mul on samat mieles et ei nyt sentään kokonaan muute alkaa viel tulee noit vierotusoireita

• leidi
        rahtari1 kirjoitti:

mul on samat mieles et ei nyt sentään kokonaan muute alkaa viel tulee noit vierotusoireita

vieroitusoireita oli jo kesäloman jälkeen tarpeeksi..huhhuh..eihän sellaista kukaan kärsi.. :))))

• rahtari1
        leidi kirjoitti:

vieroitusoireita oli jo kesäloman jälkeen tarpeeksi..huhhuh..eihän sellaista kukaan kärsi.. :))))

jos mulla alkaa semmosii ilmetä niin ilmottaudun vapaaehtosesti pitkäniemeen vähä huilaamaan

• ..vai juomatta oot luvannu olla? tänään kyllä mulla ilo irtoo bissestä ja monesta sellasesta.. oon odottanut tätä päivää kuin kuuta nousevaa nyt kolme viikkoo.. iso lössi, kallio, halpa kalja.. ja tyttöi..

• rahtari1

ota mut mukaan jos naaraitakin on

• rahtari1
        rahtari1 kirjoitti:

ota mut mukaan jos naaraitakin on

mähän pervokki voisin hoitaa ton kuvauspulen susta niin saadaa huuhaahan oikee värikuvat susta

• rahtari1 kirjoitti:

mähän pervokki voisin hoitaa ton kuvauspulen susta niin saadaa huuhaahan oikee värikuvat susta

..kielletty.. en anna itsestäni huuhaalle yhtään kuvaa.. on ajateltava huuhaa mainetta ja mainetta mikä mulla on reaalimaailmassa..

• Anneli

Kippis!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      80
      1542
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      14
      1014
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      912
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      95
      912
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      724
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      140
      680
    7. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      664
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      48
      651
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      641
    10. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      76
      639
    Aihe