Hävetkää onnetonta surkeuttanne, hyödyttömät perässähiihtäjät. Teistä läskeistä pullamössösuomalaisista ei ole mihinkään.
Suomalaiset ovat häviäjäkansa
5
307
Vastaukset
- hahahaha
olet säälittävä ja naurettava idiootti kun solvaat itseäsi
- nämä epäisänmaalliset
suomenruotsalaiset ja somalit eivät todellakaan ole SUOMALISIA!Meidän Suomalaisten on otettava järki käteen ja todettava näinä aikoina ettei naapuri ole se kiva setä tai täti vaan se voi olla pahin maanpetturi ja Suomalaisten vihaaja.Kokemuksieni mukaan voin sanoa että suomenruotsalaiset ovat pahimpia mannpettureita.35 vuotta ruotsissa asuvana olen lukenut paljon sellaista(på svenska), jota suomalainen kotimaassa ei ole tarvinnut eikä voinnut lukea.Tämä pieni ryhmä pilaa koko SUOMEN maineen.
- timo kotipelto
mistä te tiedätte että suomalaiset ovat häviäjäkansaa.Minun omna mielipide on se, että me suomalaiset osaamme tehdä hommamme oikean kaavan mukaan jos me pelaamme korttimme oikein.
- suomalainen
karvaranteet ovat ainat olleet hyviä juoksioita, eihän se oo kiva jäädä leijonan kitaan
- 43t42
totta puhut. suomalaiset sen sijaan ovat hyviä löhöilemään sohvalla. eihän ole järkevää tuhlata energiaa 80 asteen pakkasessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352136
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 27684
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541