Mitä naiset katsovat??

mä!

Kyssäri teille naislle...mitä te katsotte miehessä jonka näätte esim.baarissa?? kävelytyyliä, lihaksiä, naamaa, hiuksia, kenkiä, korvia vai mitä?? =) ...ja onko miehessä lihaksia jota naiset katsovat kieli pitkällään jos ne on trimmissä??? :)

38

16601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milla

      Ensin huomaan kropan, joka saa olla hieman lihaksikas, mutta ei missään nimessä saa olla patongit kainaloissa. Leveat hartiat ja kapea lantio saa huomioni. Myös hyvännäköiset vaatteet saavat katseen kiinnittymään toisenkin kerran.Kiinnostuttuani lähden lähemmäs katsastamaan kasvot ja hiukset. Sellaiset hiukka huolettomasti laitetut hiukset ovat kivat. Pahinta mitä mies voi hiuksilleen tehdä, on vetää ne geelillä tiukasti päänahkaan kiinni, todella karmivaa.. Kasvoissa tulee katsottua ensin silmiä ja partaa. Pieni sänki tekee miehestä kuin miehestä seksikkään. Jos miehellä on tämän kaiken lisäksi hienot tai edes suhtkoht hyvännäköiset kengät, on paketti valmis katsottavaksi.

      • Pano-Pertti

        Kengät on kulahtaneet, hiukset on miten sattuu (geelillä ja hiuskiinteellä kuivatetut, totta kai), hartiat kapeat...

        No, aina ei voi voittaa. :)


      • Päivi
        Pano-Pertti kirjoitti:

        Kengät on kulahtaneet, hiukset on miten sattuu (geelillä ja hiuskiinteellä kuivatetut, totta kai), hartiat kapeat...

        No, aina ei voi voittaa. :)

        Sitten vain kenkäkauppaan, parturiin ja salille.


      • Milla
        Pano-Pertti kirjoitti:

        Kengät on kulahtaneet, hiukset on miten sattuu (geelillä ja hiuskiinteellä kuivatetut, totta kai), hartiat kapeat...

        No, aina ei voi voittaa. :)

        Hyvä Pano-Perttiseni, hyvät kengät ovat jo niin iso plussa, että niihin kannattaa panostaa. Ja ei kulahtaneet kengät ole huono asia, vaan sellaiset pappakävelykengät. Jos sinulla on sellaiset, niin äkkiä ne roskikseen, jos meinaat joskus saadakin. Hiuksista vielä.. ne saa olla miten sattuu, kunhan ei ole gigolo-kampausta. Kyllä sulla on toivoa Pano-Pertti!


      • Pano-Pertti
        Milla kirjoitti:

        Hyvä Pano-Perttiseni, hyvät kengät ovat jo niin iso plussa, että niihin kannattaa panostaa. Ja ei kulahtaneet kengät ole huono asia, vaan sellaiset pappakävelykengät. Jos sinulla on sellaiset, niin äkkiä ne roskikseen, jos meinaat joskus saadakin. Hiuksista vielä.. ne saa olla miten sattuu, kunhan ei ole gigolo-kampausta. Kyllä sulla on toivoa Pano-Pertti!

        ...gigolo-kampaus? :)

        "Pappakävelykenkiä" en sentään käytä ikinä, tosin en kävelykenkiä muutenkaan paitsi häissä ja hautajaisissa...


      • Pano-Pertti
        Päivi kirjoitti:

        Sitten vain kenkäkauppaan, parturiin ja salille.

        Parturi ei voi minua auttaa (olen sen verran vaikea tapaus, että oma apu paras apu - silti lopputulos jättää välillä paljon toivomisen varaa), kenkäkaupan kenkiin ei ole varaa, ja salilla saisin käydä aika pitkään ennen kuin hartiat oleellisesti leviäisivät... "Ongelma" on valitettavasti geeneissä.


      • Milla
        Pano-Pertti kirjoitti:

        ...gigolo-kampaus? :)

        "Pappakävelykenkiä" en sentään käytä ikinä, tosin en kävelykenkiä muutenkaan paitsi häissä ja hautajaisissa...

        Gigolokampauksen teet näin: ota mahdollisimman paljon geeliä ja läästi ne hiuksiisi otsalta takaraivoa kohti. Jätä hiukset kiiltäväksi geelikasaksi. Oikeasti, eihän ne kengät niin kalliita ole, jos osaa ostaa oikeista paikoista. Mutta pääasia, ettei ole niitä pappareita. Eikä ne leveät hartiatkaan mikään ehdoton vaatimus ole, mutta kannattaa silti käydä salilla, koska kyllähän sellainen sopivan urheilullisen näköinen mies kääntää katseet, vaikkei niitä leveitä hartioita olisikaan..


      • Päivi
        Pano-Pertti kirjoitti:

        Parturi ei voi minua auttaa (olen sen verran vaikea tapaus, että oma apu paras apu - silti lopputulos jättää välillä paljon toivomisen varaa), kenkäkaupan kenkiin ei ole varaa, ja salilla saisin käydä aika pitkään ennen kuin hartiat oleellisesti leviäisivät... "Ongelma" on valitettavasti geeneissä.

        Tuohon vastaukseesi voi vain sanoa että voit syyttää vain itseäsi jos ei seuraa löydy! Et näköjään halua edes mitään vaivaa asian eteen.


      • Pano-Pertti
        Milla kirjoitti:

        Gigolokampauksen teet näin: ota mahdollisimman paljon geeliä ja läästi ne hiuksiisi otsalta takaraivoa kohti. Jätä hiukset kiiltäväksi geelikasaksi. Oikeasti, eihän ne kengät niin kalliita ole, jos osaa ostaa oikeista paikoista. Mutta pääasia, ettei ole niitä pappareita. Eikä ne leveät hartiatkaan mikään ehdoton vaatimus ole, mutta kannattaa silti käydä salilla, koska kyllähän sellainen sopivan urheilullisen näköinen mies kääntää katseet, vaikkei niitä leveitä hartioita olisikaan..

        "Urheilullinen" olen kyllä siinä mielessä, että ylimääräistä rasvaa ei ainakaan pahemmin ole, ja perse on ihan kiinteä... Yleisolemus siis hoikahko ja timmihkö. Lihaksia ei ikävä kyllä hirveästi ole.

        Sanotaan näin, että jos olisi nainen suhteellisesti ottaen vastaavalla ruumiinrakenteella, kaikki miehet kuolaisivat perääni ja tuskin olisi ongelmaa löytää komeata seuraa.. ;) Mutta kun olen mies.


      • .......
        Milla kirjoitti:

        Hyvä Pano-Perttiseni, hyvät kengät ovat jo niin iso plussa, että niihin kannattaa panostaa. Ja ei kulahtaneet kengät ole huono asia, vaan sellaiset pappakävelykengät. Jos sinulla on sellaiset, niin äkkiä ne roskikseen, jos meinaat joskus saadakin. Hiuksista vielä.. ne saa olla miten sattuu, kunhan ei ole gigolo-kampausta. Kyllä sulla on toivoa Pano-Pertti!

        Kyllä tuon itsesääli-itkemisen jälkeen jo luulis säälistä lohkeavan.

        Vielä sellanen uitettu-koira-ilme naamalle niin avot!


      • ölli

        Lihasta vai läskiä vai mitä??


      • Milla
        ölli kirjoitti:

        Lihasta vai läskiä vai mitä??

        No sehän tarkoittaa niin lihaksikkaita käsivarsia, että näyttää kuin miehellä olisi jotain ylimääräistä kainaloissa. Tiedät varmaan, miten bodarit pitävät käsivarsiaan..


      • rptpy
        Milla kirjoitti:

        Hyvä Pano-Perttiseni, hyvät kengät ovat jo niin iso plussa, että niihin kannattaa panostaa. Ja ei kulahtaneet kengät ole huono asia, vaan sellaiset pappakävelykengät. Jos sinulla on sellaiset, niin äkkiä ne roskikseen, jos meinaat joskus saadakin. Hiuksista vielä.. ne saa olla miten sattuu, kunhan ei ole gigolo-kampausta. Kyllä sulla on toivoa Pano-Pertti!

        Entäs Milla itse, onko ylipainoa?


    • nainen

      Havaitsen kokonaisuutta, ja siihen vaikuttaa muukin kuin pelkkä katsottava. Katsoa voi kaiken näköisiä miehiä, mutta käytös, puheet, teot ja olemus kaikinpuolin. Mieskin on siis "pakkaus". :) Ei yksittäisiä asioita, eikä nimenomaisia lihaksia ja yleensäkään niitä bodyperttejä jotka kävelevät kuin gorillat ja ovat olevinaan niin miehekkäitä en katso kieli pitkällä. Silmät voi olla poikkeus tuossa.

    • sikäli mikäli

      sussa on jotakin katsottavaa eli että jos olet näkymätön mies niin sit voi olla aika vaikeeta katsoa.

    • neito

      sitten se muu kokonaisuus. Kun näen upeat, sopivasti treenatut käsivarret, en voi olla kuvittelematta, miltä ne tuntuis ympärilläni.

      Kengissä kiinnitän huomiota siihen, ettei ne ainakaan ole college-kengät tai ns. läskipohjaiset ajurit/eccot. Rento, sporttonen farkkutyyli puree tähän naiseen ja tyylikkäästi pukeutuneissa miehissä lepää aina silmä.

      Silmien värillä ei sinänsä ole väliä, mutta pitkät tuuheat tummat ripset saa polveni notkahtamaan. ugh!

    • ainakin

      katson tyylikkäitä hiuksia.. se antaa huolitellun vaikutelman.. miehet mars trenditietoiselle parturille!

      • Sakke

        Entäs lyhyet hiukset ? Tarkoitan muutaman millin sänkeä, ei seillaista josta kalju paistaa läpi.


      • Päivi
        Sakke kirjoitti:

        Entäs lyhyet hiukset ? Tarkoitan muutaman millin sänkeä, ei seillaista josta kalju paistaa läpi.

        Parransänki voi olla mutta hiuksissa ei! Ja varsinkaan jos on oikeasti kalju, silloin näkee selvästi missä sänkeä on ja missä ei. Pitää olla joko aivan kalju tai sitten kunnolla hiuksia joissa hyvä leikkaus.


      • Milla
        Päivi kirjoitti:

        Parransänki voi olla mutta hiuksissa ei! Ja varsinkaan jos on oikeasti kalju, silloin näkee selvästi missä sänkeä on ja missä ei. Pitää olla joko aivan kalju tai sitten kunnolla hiuksia joissa hyvä leikkaus.

        Juuri näin! Päivi on oikeassa. Kokonaan kalju tai hyvin leikatut hiukset, ei armeijasänkeä!


    • Päivi

      Katson kokonaisuutta. Henkilökohtaisesti itse kiinnitän eniten huomiota pitkiin ja hyvinpukeutuneisiin miehiin, ei tarkoita pukua vaan että osaa valita itselleen sopivat hyvännäköiset ja hyvin istuvat vaatteet.

      Lihakset on plussaa jos lihaksia ei ole aivan liikaa mutta lihaksikkuus ei kuitenkaan ole tärkeimpiä asioita, tosin en tapailisi mitään luuviulua joka on lipputangon muotoinen.

      • päivänpaiste

        jep, kyl sitä kokonaisuutta kattoo, vaik ois miten ihanat lihakset, mut tpaita päällä ja lenkkarit jalassa, niin kierrän kaukaa..


    • nelli

      Sehän on se koko olemus joka joko henkii oikeanlaista vetovoimaa, tai sitten ei. Mikäli se olemus ei hengitä ei siihen yleensä kauaa aikaa tuhlata.

      Baarissa kiinnitän huomiota miehen kävely/istumatyyliin,millä tavoin se puhuu kavereidensa/tyttöjen kanssa, miten se tilaa,miten se tanssii(niitä harvoja jotka tanssivat) ja mitä sillä on päällä. Miehellä pitäisi olla oikeanlaista asenetta toiminnassaan.

      Omaa silmää mielyttää eniten ryhdikäs ja raamikas mies joka osaa ostaa oikeankokoisia vaatteita päälleen.Ei siis tiukkaan t-paitaan ängettyjä vatsa-ja hauislihaksia.

    • joka pitää itsestään

      riittää. Mutta tietenkin siinä pitää olla sitä jotain minulle!No, asiaa tietenkin helpottaa hyvät kengät. Ne kertovat minulle paljon ihmisestä.

    • katsovat

      1. Hartioita
      2. Muu kroppa
      3. Pärstä
      4. Vaatteet
      5. Lompakkoa

    • joo joo

      Katson miten se tanssii ja liikkuu, onko kömpelö vai ei. Hartiat on kans sellaiset jotka kiinnittää huomion, samoin silmien "ilme".

    • HaavoittunutEnkeli

      Jos vastapuoli on liian hyvännäkönen niin ei sekää oo hyvä. sillon tuntee vaan ittensä vielä rumemmaksi. kyllä sitä voi vähä kattoo että ompa hyvännäkönen mutta mä en ainakaa mee ees yrittämään iskee niitä baarin komeimpia tyyppejä. mun ihannemies on naamaltaan söpö, hieman pyöreähkö, pari lävistystä ja tatuointia ei myöskään oo pahitteeksi :) Ne ns. pahat pojat on just niitä keitä naiset haluu ittelleen kesyttää kotikolleiksi ;)

    • Lyyli

      Ensimmäisenä katson kokonaisuutta. Seuraavaksi huomio kiinnittyy hiuksiin ja silmiin. Vaatteet on hyvä olla puhtaita(!) ja hyvin istuvia. Tottakai lihakset ja sikspäkki ovat plussaa, yleensäkin se, että pitää itsestään huolta.
      Kiinnitän todella paljon huomiota miehen KÄYTÖKSEEN. Kohtelias, naisen huomioiva, supliikki mies vie jalat alta.
      Todella kamalaa miehessä on junttimainen ja huono käytös, siis esim. känninen örinä, yleensäkin liiallinen humalatila, vonkaaminen, kadulle kuseskelu, piereskely jne. Karkottaa naiset vuorenvarmasti!!

      • hymyhuulethuomataan

        Minulla on kolme tekijää, jotka vetävät miestä puoleeni: 1)pieni hymy ja 2)kohtuus tai absolutismi alkoholissa. 3)Savuttomuus on iso plussa, minkä huomaan hengityksestä samoin kuin viinankäytön.

        "Hymy on valaistu ikkuna, josta näkee, että sydän on kotona."

        "Hymyhuulet suukon saavat, hymyhuulet huomataan. Hymyhuulet parin löytävät ja valat vannotaan. Onnenapilaa en kaipaa ..."


    • vaihdetavaksi

      Minäm aikanki kiinnitän ensimmäisen huomiota miehen yleiseen käytökseen, kuten esim, siihen, örveltääkö ihan kännissä, miten kohtelee naisia ja ihmisiä yleensä.

      Lisäksi painaa ne asiat, josta mies mahdollisesti haluaa jutella: Jos keskustelu alkaa tyyliinnaisen ulkonäön kehumisella tai seksiehdotuksilla, näyttää tapaus silloin omalla kohdallani punaista valoa... Lisäksi se merkkaa aika paljon, että katsoko mies silmiin keskustellessa vai olenko vain joku ohitu sparempaa saalista odotellessa.

      Tietysti myös henkilökohtaisen hygienian hallitseminen merkkaa paljon; en pidä likaisen hajuisista tai liialle miestintuoksulle haisevoista uroista -less is more :)Myöskään tupakan haju ei itseeni iske.

      Ulkonäön suhteen ei minulla ole eritysiä vaatimuksia. LÄhinnä se, että on pukeutunut asiallisesti ja siististi (vaihtoehtoja tähänkin tyyliin on monia ja hyviä). Lisäksi mielellään hiuket leikattu siistiksi (ri tartte olla mikään erikoinen tupee, mutta ´sillä tavalla siisti ettei oo kauheen ylipitkä/muodosta uloskasvanut ja likainen).

      Sitten tietysti jos mies on sairaalloisen lihava, siis niin että näkee että hänen on itsensäkin vaikea olla, niin iskee tietysti huoli terveydestä... samoin kovin laihojen miesten kanssa. Siihen väliin mahtuu ´kyllä monenkokoisia miehiä, minua ei pieni pyöreys tai ylipaino haittaa! En myöskään vaadi mieheltä treenattua lihaksistoa, mutta ei sellainen myöskään minua haittaa.

      Kokonaisuus ratkaisee ja se, että pitää huoktya itsestään -huolta itses´tään voi pitää, vaikka ei omaa "täydellistä" vartaloa ja muistuta mallia. Enemmän arvostan rehtiä ja positiivista elämänasennetta ja keskustelutaitoja sekä muiden ihmisten huomioimista.

      Tällaisia ajatuksia minulla, muilla ehkä toisenlaisia :)

    • tyyli lyyli

      Vaikka sisin kuitenkin on se mikä ratkaisee, niin minä en voi sietää miestä enkä voisi kuvitella seurustelevani sellaisen miehen kanssa jolla on: 1. kuivat/räyskäleiset/rumat huulet
      2. iso tai silmiin pistävä luomi naamassa
      3. ulkonevat nännit
      4. joka käyttää nuuskaa
      5. sekä vinkkari vasempaan

      Sori vaan, en voi noille mitään.

    • JarestaSeuraava

      Naiset saa lääpälleen, kun on näin kuuma ja itsevarma kuin minä. On rankkaa olla näin seksikäs ja himoittu,

    • KurssinKäynyt

      Promillet naisessa vaikuttaa katsomiseen paljon. Rimakin voi laskea paljon alkuillan jälkeen?

    • Tyyli.lyyli

      Lihaksikas ja käsivarressa taskat, pieni parransänki, muodikkaat vaatteet..Käytöstapoja täytyy olla,eikä saa olla mikään örveltäjä..semmonen paha poika kiinnostaa..pilkettä silmäkulmassa.. Taitaa olla satuolento?

      • epppptpypy

        Eli seuraavaksi saamme lukea iltalehdistä miten paha poika oli taas pahoinpidellyt erään tyylilyylin..


    • Silmiintuijottelija

      Kasvoja, ilmeitä, silmiä. Niistä näkee pitkälti, millanen ihminen on kyseessä.

    • Nyive

      Nykyään kun itse treenaan paljon, olen alkanut tarkkailla enemmän miestenkin lihaksia. Toisaalta sellaiset tosi hoikat urheilijat on kuumia. Ja sitten jos toisella on kiva hymy, niin sehän korvaa paljon muuta. Ja hörökorvat on parhaat. Eli kaikkea ja ihan mitä sattuu...

    • lihakset.ei.tärkeät

      Rahankäyttöä. Jos ostelee olutta ja maksaa pikkurahalla, todennäköisesti pienituloinen eikä tavoitteita elämässä, Jos ostelee kalliita juomia ja mahdollisesti tarjoaa kavereilleen, ja maksaa kortilla, se viestii menestyjästä. Harva nainen syttyy jostakin luuserireppanasta. Kyllä miehen pitää olla sellainen, ettei sitä tarvitse hävetä silmät päästään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe