Mikä oli se biisi mikä soi usein ennen palkintojen jakoa sunnuntaina?
Se tii taa jollakin torvella jne... korviin käyvä biisi (jos sitä biisiksi voi nimittää)?
Mikä biisi
8
776
Vastaukset
- seppohovinen
Veikko Lavin tunnetuksei tekemä " Jokainen ihminen on laulun arvoinen"
- meri
aarre merikannon kesäillan falssi sov. rauno lehtinen
- Neea
Tosiaanko? Miks sitä edes soitettiin stadionilla, melkein joka palkintojen jakoa ennen?
Ärsyttävä biisi. - tiksimaa
Neea kirjoitti:
Tosiaanko? Miks sitä edes soitettiin stadionilla, melkein joka palkintojen jakoa ennen?
Ärsyttävä biisi.että presidentti huomaisi milloin mitaleja jaetaan
- ...,.
Neea kirjoitti:
Ärsyttävä biisi.No ei todellakaan ollut Veikon kappale.
- ...........
Neea kirjoitti:
Ärsyttävä biisi.Oikeasti kappale taisi olla Esa-Pekka Salosen kisoja varten säveltämä fanfaari. Aika kaamea kyllä... kauhuleffan toi mun mieleeni :D
- Neea
........... kirjoitti:
Oikeasti kappale taisi olla Esa-Pekka Salosen kisoja varten säveltämä fanfaari. Aika kaamea kyllä... kauhuleffan toi mun mieleeni :D
Kiitoksia oliskos vielä tietoa mikä tuon fanfaarin nimi olisi?
Vai annetaankos fanfaareille edes nimiä?
Taitaa nämä fanfaari asiat olla semmoisia, ettei ns. tavalliset ihmiset niitä ymmärrä.
- tomik
vai joku toinen neea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049284
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021956Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421801- 241590
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131331Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371260Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30873