mun on pakko kysyy teiltä komeinta miesurheilijaa?! ja mun on pakko kertoo teille et mä oon ihastunu vaan yhteen ainoaan ja hän on norjan keihään heittäjä ANDREAS THORKILDSEN! kyllä sellanen namu hän on, hymy on nii ihana ja muutenki loistava keihäänheittäjä!
KOMEIN
29
4532
Vastaukset
- .......
Tommi Evilä, tottakai. Mutta arvostan kyllä häntä enemmän hienona urheilijana kuin kansikuvapojuna :D Mutta eipä se fiksu ulkonäkö ainakaan miinusta ole tajuttoman hyvälle pituushyppääjälle.
- summer
kyllä evilä on komee ja aivan mahtava urheilija! sellaisia urheilijoita tarvitaan lisää suomen joukkueeseen!
- ruppiini
kaverilla enempi killuttimia korviin ja nenärengas klyyvariin.
- Tosk
Niin..Andreas Thorkildsen on aivan lutunen varsinkin kun sillä on se olympiapipo päässä.Hän on ehdoton ykkönen Tero Pitkämäen kanssa.Ooteko huomannut että kun Tero hymyileen niin se on varmaan maailman komein mies hymykuoppia myöten.
Eli tässä järjestyt minun mielestä olevista miesurheilijoista(nyt MM-kisojen aikaa):
1.Tero Pitkämäki
2.Andreas Thorkildsen
3.Jaakko Ojaniemi
4.Tommi Evilä
Siinä neljä namupalaa!! - näin se on
Kyllä Tommi Hartonen on ylivoimaisesti kaikkein komein urheilija :D:D Näin sen stadionilla ihan muutaman metrin päästä ja räpsin kuvia ihan hulluna :) Se on niin..
- Mimmi
... Hartonen juu :o)))
- jee
köriläs. Oikea uros. Sergei Makarov http://www.suomi24.fi/survey2/gallery.fcgi?gallery_id=1
kuva 34. NAM! :)- esztelle
Kuva 9...Tommi.
- marr
miun mielest narina mutola oll akoist paras siinä nittäin kovempikkii karju hyytyy.kylymä hiki tul jo pelekästä hymystä ammotikka jos pökssyyn kurkistas.
- hööö
miesurheilija?
- mut....
hööö kirjoitti:
miesurheilija?
kuka niin on väittänä? akkahan seon on niin muhkeet paisaritii jotta.
- rapsraps???
mut.... kirjoitti:
kuka niin on väittänä? akkahan seon on niin muhkeet paisaritii jotta.
Aloittajan viesti:
"mun on pakko kysyy teiltä komeinta miesurheilijaa?"
Johon joku idiootti vastasi: "maria mutola".
Eli siis, onko maria mutola mies? - Mie
rapsraps??? kirjoitti:
Aloittajan viesti:
"mun on pakko kysyy teiltä komeinta miesurheilijaa?"
Johon joku idiootti vastasi: "maria mutola".
Eli siis, onko maria mutola mies?Kyllä Maria on ilmiselvästi mies.Höh..... kuka sitä nyt naiseksi luulee!!!!!!!!!!
- TOP KOLMONEN
1. Ilkka Kanerva Ei kaivanne selitystä
2. Oskari Frösen Pitkä ja komia poika
3. Janne Holmén Janne on Janne- en voi
kuin ihmetellä miesmakuasi.. YÄÄÄK
- minä
Muut ei, mutta Oskari joo! Koska se on mun kaverin pikkuserkku:). Pitkää sukua... En valitettavasti nähny sen hyppäävän, kun oli muuta menoa sillon... Mutta Oskari, jep!:)
- Longdistance Small-Coil
1. Luonnollisenkin valinnan mukaan: Dwight "Ike" Kanerva
2. Tarmokas Oopi Karjalainen
3. Glen Tipton - TOP KOLMONEN
Longdistance Small-Coil kirjoitti:
1. Luonnollisenkin valinnan mukaan: Dwight "Ike" Kanerva
2. Tarmokas Oopi Karjalainen
3. Glen TiptonTarmokkuutta on, kuin Seppo Rädyllä. Saa seksin tulemaan mieleen.
Asuuko Oopi muuten Raumalla vai missä? - Longdistance Small-Coil
TOP KOLMONEN kirjoitti:
Tarmokkuutta on, kuin Seppo Rädyllä. Saa seksin tulemaan mieleen.
Asuuko Oopi muuten Raumalla vai missä?tietty raumal! Oopi yhdistettynä mustaan pitsiin saa kaikille eroottisuutta päähän.
- TOP KOLMONEN
Longdistance Small-Coil kirjoitti:
tietty raumal! Oopi yhdistettynä mustaan pitsiin saa kaikille eroottisuutta päähän.
Siellähän se asustelee. Ja Oopin isoveli pyörittänee edelleen levyjä helsinkiläisessä ravintolassa?
- lulla_cry
Tommi Evilä ehdottomasti!!!
- tietenkin...
Tommi Evilä tietenkin on komein :)
Urheiluahan ei katota sen takia, että lajit kiinnostavat, vaan komeiden miesten takia tietty ;)
Tommi oli suosikki jo ennen pronssia.
Puspus Tommille ;)- joku vaa
niitä löytyy paljon tässä joitain;
-a.thorkildsen, t. pitkämäki, evilä, j.gatlin (hänen hymynsä :) ), freitag, jeremy wariner, j.ojaniemi - sipuli
joku vaa kirjoitti:
niitä löytyy paljon tässä joitain;
-a.thorkildsen, t. pitkämäki, evilä, j.gatlin (hänen hymynsä :) ), freitag, jeremy wariner, j.ojaniemikylä se ehdottomasti komein miesurheilija on kuulantyöntäjä cantwelin krisu!sellaset schimanski-viikset et alta pois!hrrrrrr!!!
- kylläö
sipuli kirjoitti:
kylä se ehdottomasti komein miesurheilija on kuulantyöntäjä cantwelin krisu!sellaset schimanski-viikset et alta pois!hrrrrrr!!!
kyll thorkilsen ja pitkämäki ovat komeimpia
eviläkin näytti tosihyvält kun näin hänet tosielämässä vaik ennen en paljo tykänny..Mut kyll nipa tran on suloisin : )
ojaniemi on vähän simppelin näköinen.
kyll noi hymyilevät pohjoismaalaiset voittaa tummat muskeliurokset. vaik on niitäkin pari komeaa
- Mun mielipide
Vuodesta toiseen
- Evilä rulez!!!
Hyi iletys!!!
Se Thorkildsen on aivan ällö!!!
Evilä on paras!!!
No jokaisella on tietenkin oma
mielipide!!! - arvaustehtävä
Arvaa kuka on kisojen ylivoimaisesti sexikkäin ja komein uros
http://www.suomi24.fi/survey2/gallery.fcgi?gallery_id=1
Etsi kuva n:o 34
NamNAM..:) - Hepuli
Olen samaa mieltä. Andreas on kyllä söpö :).. Mutta löytyy kyllä muitakin... mm. Evilä, Tuomo Ruutu ovat ihan mukiinmeneviä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2116531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 972164
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 801444
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881261