onkse Ike tehnyt tai jättänyt jotain tekemättä, kun sitä mollataan niin kauheesti. Mä en oikeesti tiä, valaiskaa mua viisaammat!!
ikestä
2
331
Vastaukset
- on!
Ikeestä kotoisin, eikä siis tiedä miten erottaa kansan sen edustajista. Ikäänkuin voitto olisi meidän, vaikka tappio on tuleva maksettavaksemme. Voitte se 30 milliä menee kirstuun josta ei ammenneta terveydenhuoltoon yms. Siitäpä pähkäillään glamouria, mainetta ja mammonaa silmällä pitäen. Tämäkin hunaja taasen menee aina korkeimmille tahoille. Ei siis sinulle. Se ei haittaa vielä pienipalkkaista, eikä liioin auta. Kahtiajako on armoton, kuilu syvenee.. kiva niin. Saadaan kaikki köyhät ja rammat metsään peltirämisköihin puljaamaan, me rikkahat keräämme kerman ja mansikoiden lisäksi vielä hillot keskeltä. Teille jää kuivahko pohja.
Onnea!!! - Mies
Se on vaan omaan elämään tyytymättömien kateutta, eikä mitään muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1304559- 1553789
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033516Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia412869- 1361816
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401618Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261269Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211241Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231183Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421175