Evilän fantastisesti taistelema pronssi! Erinomainen suoritus!
Suomen mitalisaalis
7
639
Vastaukset
- jop.
näytille Tuurin kauppaan.
- mitalin syrjässä
Tuurimitaleita ei ole olemassakaan!
- pronssi
Pronssimitali on säälittävä lohdutuspalkinto kolmannesta sijasta. Vain voittajat muistetaan.
- hööh
Lohdutuspalintoja ei jaeta
Säälimitaleita ei jaeta
Armomitaleita ei jaeta
Häviajille ei jaeta mitaleita
Mitaleita saavat vain voittajat
Evilä VOITTI pronssimitalin. - jälleen
hööh kirjoitti:
Lohdutuspalintoja ei jaeta
Säälimitaleita ei jaeta
Armomitaleita ei jaeta
Häviajille ei jaeta mitaleita
Mitaleita saavat vain voittajat
Evilä VOITTI pronssimitalin.Evilä hävisi tökerösti kullan ja hopeankin ja joutui nöyrästi alistuen tyytymään lohdutuspronssiin.
- taaskin
jälleen kirjoitti:
Evilä hävisi tökerösti kullan ja hopeankin ja joutui nöyrästi alistuen tyytymään lohdutuspronssiin.
Evilä ei alistunut missään vaiheessa. Itse asiassa Evilä on ainoa joka ei alistunut. Evilä yllätti jopa itsensä. Evilä korjasi Suomen ennätystä 2 kertaa. Evilä VOITTI pronssimitalin. Kukaan ei olisi ennen kisoja uskonut Evilän mahtavaan suoritukseen. Evilän suoritus oli JÄTTIPOMMI!
"joutui nöyrästi alistuen tyytymään lohdutuspronssiin."
Kisoissa ei jaettu lohdutusmitaleja! Ei jaettu yhtään ainutta sääli- armo- tuuri- tai lohdutusmitalia. Vain voittajat palkittiin mitalilla!
- kisoista
Haluaisin taas pyytää teiltä kaikilta anteeksi häiriköimistäni ja turhaa väittelyksi tarkoitettua kannanottoani.
Olin taas päivällä kaupassa äitini pyynnöstä ja naapurini "Eikka", joka tunnetaan kaupunkini kovinpana naistenmiehenä sattui olemaan samassa kaupassa.Eiköhän tämä huomannut finnisen naamani, jota olin yrittänyt peittää puuterlla jota äitini käsilaukusta olin salaa lainannut.
"Eikan kommentit perunakellaria muistuttavasta naamasta pahoittivat mieleni.
Ajattelin jollakin tavoin kostaa kokemani ja löysin täältä sopivan kohteen...
Anteeksi siis kaikille typeristä viesteistäni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716237- 1335614
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4733489Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1111872Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3831293- 381286
- 671091
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun47994Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110932Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54900