Kysyn vaan kun mulla on koira buldoggi, ja sanotaan että eläinten omistajista tulee aikaamyöten pian lemmikkinsä näköinen!!
Että hieman olen katkeran oloinen ja valinnut väärin, mutta morjestetaan kun vastaan tullaan...;))))!
Minkä elukan
13
551
Vastaukset
..tällä hetkellä en mitään.. ennen oli koira.. nykyään on musta kissa välillä kylässä.. tulevaisuudessa toivon mukaan rottii.. tieteellinen selitys miksi koirat muistuttavat usein omistajiaan on siinä että ihmiset valitsevan koiran joka muistuttaa itseään.. näin kertoo tieteen kuvalehti..
- Carmencita
en minä kyllä englanninspringerspanielia muistuta.
Ei sitä kyllä enää ole, mutta on ollu. ;-)) - raikas
Carmencita kirjoitti:
Ei sitä kyllä enää ole, mutta on ollu. ;-))luin jostain kans että ellei lemmikki muistuta omistajaa, niin sitten puolisoa. Oliskohan?
Mulla on musta sekarotuinen labradorinnoutaja, se kyllä ehkä muistuttaa mua, en ole kyllä niin paksu. Ehkä musta joskus tulee niin paksu... - Carmencita
raikas kirjoitti:
luin jostain kans että ellei lemmikki muistuta omistajaa, niin sitten puolisoa. Oliskohan?
Mulla on musta sekarotuinen labradorinnoutaja, se kyllä ehkä muistuttaa mua, en ole kyllä niin paksu. Ehkä musta joskus tulee niin paksu...Niin lempeitä silmiä ei Ex-siipalla kyllä ollu, mutta ehkä tällä nykyisellä. ;-))
Labbiksethan on sulosia, ja helppoja paisumaan. ;-))
Lenkkeilyä vaan enemmän ja vähemmän makupaloja.
;-)) Carmencita kirjoitti:
Ei sitä kyllä enää ole, mutta on ollu. ;-))..kyllä muistutin koiraani.. no en hirveesti mut vähän.. ja se nyt oli koko perheen koira..
- luke67
... mulla o ku villakoiria, toivottavasti en ala niitä muistuttaan.
- N21
..hankkia sharpein.. toivottavasti ei aleta muistuttaan toisiamme liikaa..=)heh.. minusta sharpei on jotenkin niin hellyyttävä koirarotu,että ihastuin välittömästi siihen kun näin semmoisen..=)
- raikas
koirarotu on sharpei?
mulla on kissa... näinkö minä alan muistuttamaan sitä vai alkaako se minua.....heh...=:)))))
- XNeitiX
on akvaarios ja todella sydämmeni pohjast toivon ettei minust tuu kalan näköst tai hajust.. ;)
- nylkkäri
Musta labbis & kissa.
Oli myös satiaslegioona jonka joku vastuuton jätti minulle.Pitovaikeuksien takia hävitin ne. - ykköskolli evk
lemmikkeinä.
Ne vasta ihania onkin.
Ja helppohoitoisia.
Olen kiintynyt niihin syvästi.
Varsinkin siihen kaikista pulskimpaan.
Olen antanut "hänelle" nimeksi Elmeri.
Elmeri on kiva se/hän saa nukkua minun kanssani samassa sängyssäkin.
:P)))!!!:::... - AROSUSI-09
melkoinen parvi koiperhosia...en haluaisi koiperhosta alkaa muistuttamaan...*värisee*
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861739Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171091Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981046Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146779Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs50695- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671