http://www.tuomo.net/v5/index.php?sivu=duuni
Jostain kumman syystä mun nikil tuli p*rnotähti.. ;)
Täytyyki täst lähtee jakaa nimmareit.. ;D
Sinulle sopivin duuni..
81
1617
Vastaukset
- AROSUSI-09
duuni...kyl kyl...
- XNeitiX
Huuhaa nikin mukaan sopiva ammatti ois lossivahti.. ;)
mullepa tuli mäkihyppääjä.... jees... ala vaihto edessä....heh...=8)))))))
toisella tavalla iski sitten että baarimikko....HMM....:))))))mutta ihan hauska juttu...:))
- XNeitiX
BBrunetti kirjoitti:
toisella tavalla iski sitten että baarimikko....HMM....:))))))mutta ihan hauska juttu...:))
Huuhaa nikki etunimeks niin olisit sopiva ministeriks..
Et ole mikään turha naisen alku..
Seuraaviin vaaliin vaan ehdolle ja siitä uraa luomaan.. ;)
- XNeitiX
pistin tuon huuhaakansan rakastaman yksitypyn eli etunimi yksi ja sukunimi typy..
Nyt naurattaa niin pirusti!
Typy sulle sopivin ammatti ton koneen mielest on metrovahti..
Joohohhoh..
Täst on hyvä jatkaa touhuja.. ;)- XNeitiX
Kamelikuski!?
Ei kestä enää kirjottaa mitään ettei tuu pissa housuun, naurattaa!
Jatkakaa te.. ;) - Doe-01
kokeilin typyn oikealla nimellä,ja tuloksena oli huoltomies...
- yksitypy
Doe-01 kirjoitti:
kokeilin typyn oikealla nimellä,ja tuloksena oli huoltomies...
rasvaaja mulle tuli :=))))
Mistähän rasvauksesta lie kyse :=))) - yksitypy
saattaa olla että sinne maan alle joutasinki :=)))
Ei ainakaan pommit pääsis räjähtelemään.
Taitaa tulla sitten Hesaan muutto vähintään :=)) - Doe-01
yksitypy kirjoitti:
rasvaaja mulle tuli :=))))
Mistähän rasvauksesta lie kyse :=)))samaa duunia kuin Ilokatu 69:ssä muinoin..eli huuhaa-miesten pitäminen notkeina ja hyvin luistavina;=)))
- Doe-01
Doe-01 kirjoitti:
samaa duunia kuin Ilokatu 69:ssä muinoin..eli huuhaa-miesten pitäminen notkeina ja hyvin luistavina;=)))
tuli ravikuljettaja.Mihhkäs minä sen hevoisen parkkeeraan?Parvekkeelleko?
- yksitypy
Doe-01 kirjoitti:
samaa duunia kuin Ilokatu 69:ssä muinoin..eli huuhaa-miesten pitäminen notkeina ja hyvin luistavina;=)))
typy rasvoja tähän asti rasvoja tarvinnut, sen verran taitavia miehiä oli Ilokadullakin :=))))
- kippari
XNeitiX kirjoitti:
Kamelikuski!?
Ei kestä enää kirjottaa mitään ettei tuu pissa housuun, naurattaa!
Jatkakaa te.. ;)kipparin oikealla nimellä nosturikuski ;=)))
- Doe-01
yksitypy kirjoitti:
typy rasvoja tähän asti rasvoja tarvinnut, sen verran taitavia miehiä oli Ilokadullakin :=))))
oikeassa.Olis pitänyt muistaa,kun kipparin kanssa tuli monet kerrat käytyä;=)))
Se viinihän oli ainut voiteluaine.Ja sitäkin otettiin vain sisäisesti ja "lääkkeeksi";) - yksitypy
Doe-01 kirjoitti:
oikeassa.Olis pitänyt muistaa,kun kipparin kanssa tuli monet kerrat käytyä;=)))
Se viinihän oli ainut voiteluaine.Ja sitäkin otettiin vain sisäisesti ja "lääkkeeksi";)vähän Doe, miten teidän käyntien kans kävi.
Olitte niin huppelissa, että nukahditte kun meinattiin vasta asiaan käydä :=))))
Aamulla olitte häipyneet kun heräsin.
Molemmat olitte vierekkäin sammuneet väärään makuuhuoneeseen :=))))
Että eipäs nyt aleta muutteleen juttuja :=)))) - Doe-01 evk
yksitypy kirjoitti:
vähän Doe, miten teidän käyntien kans kävi.
Olitte niin huppelissa, että nukahditte kun meinattiin vasta asiaan käydä :=))))
Aamulla olitte häipyneet kun heräsin.
Molemmat olitte vierekkäin sammuneet väärään makuuhuoneeseen :=))))
Että eipäs nyt aleta muutteleen juttuja :=))))Ei kai se noin mennyt?Eihän me juotu kuin 7-8 viinipulloa,eli oikeastaan ei mitään:=)))
Alas tulla,kippari puolustaan meidän kunniaa;=)) - yksitypy
Doe-01 evk kirjoitti:
Ei kai se noin mennyt?Eihän me juotu kuin 7-8 viinipulloa,eli oikeastaan ei mitään:=)))
Alas tulla,kippari puolustaan meidän kunniaa;=))on mennyt jo. Mutta maine kasvaa koko ajan :=)))
Huomasin kyllä, että oli se juominen aika lailla humalahakuista. Sen viinin takiahan te mun luo tulittekin. Naisten päälle ette ymmärrä mitään :=))) - XNeitiX
kippari kirjoitti:
kipparin oikealla nimellä nosturikuski ;=)))
Aina vaan korkeemmalla hommissa.. ;D
- Doe-01
yksitypy kirjoitti:
on mennyt jo. Mutta maine kasvaa koko ajan :=)))
Huomasin kyllä, että oli se juominen aika lailla humalahakuista. Sen viinin takiahan te mun luo tulittekin. Naisten päälle ette ymmärrä mitään :=)))Meillähän on tosi rankka maine naisenkaatajina niin Stadissa kuin Åbossakin:=)))Ajatteles sitä matkaa,mikä Ducatilla täältä etelästä ajettiin.Ensimmäinen iltahan siinä aina menee kurkusta pölyjä huuhdelles.Seuraavana päivänä pienes krapulassa olis "työtkin"sujuneet nopeammin,jollei ne kateelliset naapurit ois soittaneet virkavaltaa paikalle:=)))
Joo,mainetta on,vaikka muille jakaa;=)) - yksitypy evk
Doe-01 kirjoitti:
Meillähän on tosi rankka maine naisenkaatajina niin Stadissa kuin Åbossakin:=)))Ajatteles sitä matkaa,mikä Ducatilla täältä etelästä ajettiin.Ensimmäinen iltahan siinä aina menee kurkusta pölyjä huuhdelles.Seuraavana päivänä pienes krapulassa olis "työtkin"sujuneet nopeammin,jollei ne kateelliset naapurit ois soittaneet virkavaltaa paikalle:=)))
Joo,mainetta on,vaikka muille jakaa;=))selitellä. Tunnusta suoraan että vanheneminen on tehnyt tehtävänsä jo sun ja Kipparin kohdalla :=))))
Kyllä sitä nuorempana tuollaisen pikkumatkan jälkeen olis jaksanut vaikka mitä :=)))) - Doe-01 evk
yksitypy evk kirjoitti:
selitellä. Tunnusta suoraan että vanheneminen on tehnyt tehtävänsä jo sun ja Kipparin kohdalla :=))))
Kyllä sitä nuorempana tuollaisen pikkumatkan jälkeen olis jaksanut vaikka mitä :=))))kunhan kuvittelet vaan:=)))Hyvin viriilejä miehiä ollaan molemmat.Joka aamu kolahtaa keskimmäinen jalka ensimmäiseksi makkarin oveen,kun pitäis vessaan mennä.Diesel on sellainen moottori,joka kiihtyy vähän hitaammiin,kuin nuoremmat bensavehkeet,mutta tehoja löytyy useammallekin ajokierrokselle perätysten;=)))
- yksitypy evk
Doe-01 evk kirjoitti:
kunhan kuvittelet vaan:=)))Hyvin viriilejä miehiä ollaan molemmat.Joka aamu kolahtaa keskimmäinen jalka ensimmäiseksi makkarin oveen,kun pitäis vessaan mennä.Diesel on sellainen moottori,joka kiihtyy vähän hitaammiin,kuin nuoremmat bensavehkeet,mutta tehoja löytyy useammallekin ajokierrokselle perätysten;=)))
oveen aamulla kolahtamiseen kyllä on muu syy. Varmaan tiedät :=)))))
Hitaasti kiihtyy. Se on totta, mutta noista kierroksista en olis niinkään varma :=))) - kippari
XNeitiX kirjoitti:
Aina vaan korkeemmalla hommissa.. ;D
kun ei ole viellä korkeenpaikan kammoa;=)
- Doe-01
yksitypy evk kirjoitti:
oveen aamulla kolahtamiseen kyllä on muu syy. Varmaan tiedät :=)))))
Hitaasti kiihtyy. Se on totta, mutta noista kierroksista en olis niinkään varma :=)))tuo mielikuvitus ihan villiintynyt:=))Kun poikkean seuraavaks,on mukanani nippu allekirjoitettuja ja leimattuja tyytyväisyystodistuksia Suomen,Saksan,Ruotsin ja Viron naisilta.Taisi joukossa olla pari venäläistäkin..
Mitäs siihen sanot;)))) :p - yksitypy
Doe-01 kirjoitti:
tuo mielikuvitus ihan villiintynyt:=))Kun poikkean seuraavaks,on mukanani nippu allekirjoitettuja ja leimattuja tyytyväisyystodistuksia Suomen,Saksan,Ruotsin ja Viron naisilta.Taisi joukossa olla pari venäläistäkin..
Mitäs siihen sanot;)))) :pnuoruusvuosilta varmaan :=)))
Toivottavasti niihin on myös vuosiluvut laitettu :=))) - Doe-01
yksitypy kirjoitti:
nuoruusvuosilta varmaan :=)))
Toivottavasti niihin on myös vuosiluvut laitettu :=)))en pärjää sinun kanssasi väittelyssä..Doe poistuu häpeissään takavasemmalle:=))))
- yksitypy
Doe-01 kirjoitti:
en pärjää sinun kanssasi väittelyssä..Doe poistuu häpeissään takavasemmalle:=))))
poistua :=)))) Olen kova väitteleen, vaikka en tiedä edes aina olenko oikeassa vai väärässä. Kunhan saa vaan väitellä :=))))
..että mä olisin kamelikuski tosin en pistänyt sukunimre kun mä oon vaan pervokki..
- XNeitiX
kaks kamelikuskia, kipparil tuli kans ..
Se ajaa vissii sit kumpi on selvempi ja toinen on kartanlukija..
Ai helkkari ne keksii kans kaikkia.. ;) XNeitiX kirjoitti:
kaks kamelikuskia, kipparil tuli kans ..
Se ajaa vissii sit kumpi on selvempi ja toinen on kartanlukija..
Ai helkkari ne keksii kans kaikkia.. ;)..kyllä rtasatsanut kamelilla turkissa ysärillä.. keinuvaa kyytiä..
- XNeitiX
pervokki kirjoitti:
..kyllä rtasatsanut kamelilla turkissa ysärillä.. keinuvaa kyytiä..
Siinä ei vissiin saa olla kiirettä mihinkään ku sil matkustelee vai paniko välil ihan juoksuksi.. :)
- sitten
karaokeisäntä! heh tykkään muuten laulaa....
- yksitypy
Lehdenjakaja kun laitoin XneitiX :=)))
- XNeitiX
Suoraan p*rnofilmauksist jakaan aamulehtee..
Jonkin sortin jakajaa se kone suosii.. ;) - yksitypy
XNeitiX kirjoitti:
Suoraan p*rnofilmauksist jakaan aamulehtee..
Jonkin sortin jakajaa se kone suosii.. ;)näet, ja sinä vaan siellä sen yhden nallekarhun kainalossa olet. Taitoja riittäis sinullakin vaikka mihin :=)))
- XNeitiX
yksitypy kirjoitti:
näet, ja sinä vaan siellä sen yhden nallekarhun kainalossa olet. Taitoja riittäis sinullakin vaikka mihin :=)))
No tavallaan noit asioit teenki, privana.. ;)
- XNeitiX
Miun on iha pakko nyt häipyy hommiin..
Tuun myöhemmin kattoon mitä kaikkia ammatteja kone teil suosittelee..
Tsau.. ;) - Hartte-Vainaa
Allekirjoittaneelle suositeltiin uraa koronkiskurina! Eihän näin lempeästä miehestä saa koronkiskuria tekemälläkään! Tai sitten Tuomo etsi jostain valokuvan karusta ulkomuodostani ja teki siitä epäonnistuneita johtopäätöksiä...
- XNeitiX
Nyt sun täytyy miettii tuota ammatinvaihtoo ettei mene lahjat hukkaan.. ;)
- awerell
tuli äidinkielen lehtori.
varmaan rangaistuksena siitä että vihasin aikoinaan koulun käyntiä....- XNeitiX
Elä elä vaan ala..
Teeppä uudestaan.. ;)
- yksitypy
nyt oikein näytä. Kaks kertaa taas laitoin saman nimen. Tuli ammatit turkistarhaaja ja lakaisukoneen kuljettaja :=((((
- XNeitiX
Miten ihmees sul nuo ammatit on nuin..
mitenkä se nyt sanos..
Erikoisia.. ;)
- luke67
Tuli palomies.
- XNeitiX
Seksy ja jänteikäs sellainen.. ;)
- marjuska
karaokeisäntä :)
- Doe-01
Voisit vaihtaa typyn kanssa ammattia;)))
- yksitypy
se olis pitänyt tulla mulle. Minäs vielä kokeilen jos se vaikka tulis kun oikein nimejä sinne kirjoittelen :=))))))
- Carmencita
torikauppias, ja olenhan minä yhden kesän torilla kukkia myynytkin. ;-))
- XNeitiX
Kokeillu oot ainaki..
Ja kauppako kävi vai eikö käyny ku yhteen kesään jäi.. :) - Iso Cee
XNeitiX kirjoitti:
Kokeillu oot ainaki..
Ja kauppako kävi vai eikö käyny ku yhteen kesään jäi.. :)loistavastija mukavaa oli. Sain jopa palkankorotuksen palkkaa hakiessa. ;-))
Mutta raskasta se oli, ettei seuraavana kesänä enää innostanu. ;-)) - XNeitiX
Iso Cee kirjoitti:
loistavastija mukavaa oli. Sain jopa palkankorotuksen palkkaa hakiessa. ;-))
Mutta raskasta se oli, ettei seuraavana kesänä enää innostanu. ;-))Miten voi kukkien myynti olla raskasta..
Eihän ne kukat kauheest paina.. ;) - jolppis
XNeitiX kirjoitti:
Miten voi kukkien myynti olla raskasta..
Eihän ne kukat kauheest paina.. ;)kun toi Cee kanto kaikki myymättömät kukkaset kotiin ja istutteli ne sitten kukkapenkkiin. ;)
- Carmencita
XNeitiX kirjoitti:
Miten voi kukkien myynti olla raskasta..
Eihän ne kukat kauheest paina.. ;)Eläkö usko tuota ukonkuvatusta! ;-)
Aamulla kuudelta torille tyhjentämään rekka kukista, myydä niitä sitten 30asteen helteessä koko päivä ja sen jälkeen vielä myymättömät lastata takaisin autoon, ja purkaa vielä kojut sun muut. Kyllä se ihan työstä kävi. ;-)) - XNeitiX
Carmencita kirjoitti:
Eläkö usko tuota ukonkuvatusta! ;-)
Aamulla kuudelta torille tyhjentämään rekka kukista, myydä niitä sitten 30asteen helteessä koko päivä ja sen jälkeen vielä myymättömät lastata takaisin autoon, ja purkaa vielä kojut sun muut. Kyllä se ihan työstä kävi. ;-))Mä kans olin nuorempana illat kukkakaupas myymäs eikä se ollu tuollast tietenkään..
Puskia väänsin ja möin kalliil hinnal enkä tyhjennelly mitään rekkoja ku ne tuotiin kaappiin valmiiks..
Tuot en ajatellukkaa, ymmärrän nyt..
Lähden hakemaan miehen nyt kotio, käytän sitä hyväkseen ja alan nukkuun..
Hyvät yöt teil kaikil.. =) - Carmencita
XNeitiX kirjoitti:
Mä kans olin nuorempana illat kukkakaupas myymäs eikä se ollu tuollast tietenkään..
Puskia väänsin ja möin kalliil hinnal enkä tyhjennelly mitään rekkoja ku ne tuotiin kaappiin valmiiks..
Tuot en ajatellukkaa, ymmärrän nyt..
Lähden hakemaan miehen nyt kotio, käytän sitä hyväkseen ja alan nukkuun..
Hyvät yöt teil kaikil.. =)sinä kauhia nainen kun käytät MIESTÄ hyväksesi.
Eihän sitä sellasta saa tehdä. ;-))
Hyvää yötä sinullekin.
- jolppis
Varaston esimies! Voi hemmetti mikä uraputki, kun joskus miljuuna vuotta sitten opiskeluaikoina olin varastonhoitajana. ;)
- XNeitiX
Sehän vois olla iha mielenkiintoist hommaa, pyörittelisit tavaroit sinne tänne tai sinä käskisit toisten siirrel niit ja nojailisit seiniin.. ;)
- jolppis
XNeitiX kirjoitti:
Sehän vois olla iha mielenkiintoist hommaa, pyörittelisit tavaroit sinne tänne tai sinä käskisit toisten siirrel niit ja nojailisit seiniin.. ;)
Ja se aseman näkis rintataskussa olevien kynien määrästä. Olis kuulakärkikynää ja tussia ihan montaa eri väriä. ;) Toisen käden etusormella osoittellisin siirrettävien tavaroiden suunnan sen ensimmäisen käden metsästellessä aarteita nekusta. ;)
- leidi_10
Mulle ois ura ammattisotilaana !! HIH !! Mikäs se sinko on ? Oon joskus kuullu siitä.. :)))
- XNeitiX
Eiks se ole sellanen paksu putki joka laitetaan olkapäälle ja painetaan nappia niin sielt sinkoo joku juttu ilmaan? ;D
- leidi_10
XNeitiX kirjoitti:
Eiks se ole sellanen paksu putki joka laitetaan olkapäälle ja painetaan nappia niin sielt sinkoo joku juttu ilmaan? ;D
Oonhan mä telkkaris nähny kun se tyyppi ampuu,niin takana autoon osuu..:)) Jesss ! Kyllä mut nyt varmaan värvätään ku tuonkin tiedän,vaude!! :))))
- marjuska
sopisi duuniksi äidinkielen lehtori
- XNeitiX
Älä kuitenkaan ala siihen hommaan..
Huonoja muistoja äikän opettajista..
Niil oli kuivat jutut ja näkeehän se munki kirjotuksist et poikia myö vaan bongailin pihamaalt ku opetettiin kaiken maailman kielioppia, joutavaa puuhaa.. ;} - marjuska
XNeitiX kirjoitti:
Älä kuitenkaan ala siihen hommaan..
Huonoja muistoja äikän opettajista..
Niil oli kuivat jutut ja näkeehän se munki kirjotuksist et poikia myö vaan bongailin pihamaalt ku opetettiin kaiken maailman kielioppia, joutavaa puuhaa.. ;}entäs pelkkä kielen opettaja ;))
- XNeitiX
marjuska kirjoitti:
entäs pelkkä kielen opettaja ;))
No anna palaa vaan..
Mun ei onneks tartte enää osallistua moiseen..
Kuuntelevat tai ei.. ;) - marjuska
XNeitiX kirjoitti:
No anna palaa vaan..
Mun ei onneks tartte enää osallistua moiseen..
Kuuntelevat tai ei.. ;)mihin kaikkeen voi "kieltä" käytää :)))
- nylkkäri
Rallikuski!
- XNeitiX
vissiin oot nytki.. ;)
- nylkkäri
XNeitiX kirjoitti:
vissiin oot nytki.. ;)
kun on raskas kaasujalka. Juuri sain kortin takaisin ja meinasin jo menettääkin. Tänä vuonna 5 sakkoa.
- nylkkäri
nylkkäri kirjoitti:
kun on raskas kaasujalka. Juuri sain kortin takaisin ja meinasin jo menettääkin. Tänä vuonna 5 sakkoa.
rallikuski on kiva ammatti
haluaisin olla kuitenkin peritöprinssi
saisin peritöjä olen niitä jo saanutkin
ei lisä olisi pahitteeksi
- quistis
Tuli ammatin vaihdos...Baarimikko:o))
- XNeitiX
sun nikin mukaan.. ;)
- mun
ammatti olis äidinkielenlehtori ja mun kihlatulle tuli pitsinnyplääjä hah :D
- XNeitiX
Mun miehen nimel tuli viinitilallinen? ;D
- XNeitiX
Laitoin omal oikeal nimel haun niin ette ikinä usko..
Tuli RASVAAJA!!!!
Argh..
En saa kohta happee..
Melekosia ammatteja tuo kone suoltaa..
Nyt pakko lopettaa ettei mene ihan överiksi..
Tsauh.. ;D- XNeitiX
parittaja..
Tuli kiljoitusvilhe pevkele..
No mut hyvät yöt..
Nyt tää saa jo riittää tälle päiväl.. ;) - Carmencita
trii oi Annelii,
jäätyy hapankaalinii... ;-))
- Rehtori/ala-aste
Eilen se alkoi vaikka tänään sain vasta tietää, pitää huomena mennä lujaa töihin.
- varatartsan
Vara_tartsan= taidemaalari.
Tarja_Halonen= laiturin tolppa.
Mitä tästä opinne? Emme mitään! Noh, ehkä sen, että parempi varatartsanina, kuin Tarja Halosena. :o|
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861739Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171091Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981046Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146779Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs50695- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671