Moikka!
Yritin googlesta etsiskellä naisille tarkoitettuja saleja. Finnbodyn ja Motivuksen ainakin löyty. Muita hyviä tai vähemmän hyviä ehdotuksia? :)
Naisten kuntosalit Helsinki/Vantaa
4
7601
Vastaukset
- Nimimerkki
Miksi ihmeessä? Rajoittaa varmasti monta hyvää ja sinua lähellä olevaa salia pois.
- mie vaan :)
..päin vantaata pitäis se sali löytyä? itse nimittäin käyn finnbodylla tikkurilassa ja on muuten tosi hyvä sali :) suurin osa laitteista uusia ja aerobicit on hyviä ja tehokkaita ja spinning myös.. ei mainosta, mutta kehun vain :)
tykkään itse tosi paljon. miehiähän siellä on myös, mutta enemmän naisia, ainakin omasta mielestäni.. :)- Tanja24
Mikä sen kuntosalin nimi on? Olen myös ajatellut aloittaa kuntoilun mutta asun Hakunilassa ja täällä ei ole mitään kunnon kuntosalia saati sitte spinningiä? Olisitko niin ystävällinen ja kertoisit mikä sen nimi on ja missä se on ?
Terv. Tanja
- ms sigma
Tämmönen on olemassa myös: http://www.bodimimmit.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1462444
- 1751681
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6865- 68851
- 59815
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745