Suomalais fanit on ihan kummallisia...luin keskustelun -finskit on huonoja- ja ihmettelen miks pitää olla noin kauheen Suomi on paras tyylinen koska sitä se ei oo...ja mä oon ainakin enemmän ruotsin kannalla kun suomen...en mä ainakaan oo mikään lälly lellitty isänmaallinen kakkapää!!!!!
Lellityt suomalais-fanittajat!!!!!
4
402
Vastaukset
- Puma
oon mielummin maanpetturi kun lellitty pikkukakara!!!!!
- Puma
ärsyttää just kaikki lellityt kun ne saa kaikki mitä haluu!!!! mäkin saisin jos olis lelitty!!!jotkut alle 12vee pikku ala astelaiset täällä tyyliin Suomi on kiva maa!!!! mul on ikää vähä enemmän kun noila pikkukakaroilla!!!!!
- Oikea Puma
mää en oo sitten kirjottanut viestia p.p.s
mä oon nyt sitten se Puma joka on aloittanu keskustelun ja muuten oon oikeesti 12 että revi siitä "Puma" että on 12w ihan yhtä lailla maanpettureita kun te kakkamaiset aikuset!!!
- jaöthkhyäuära
jos on isänmaalline nii eihä sen tarvi tarkottaa sitä et on henkee ja veree ulkomaalaisii vastaa!!
mun mielest on luonnollist kannustaa suomalaisena suomalaisii mut kyllä sitä silti osaa olla ilone jos muutki onnistuu..
huom kiihkoisänmaallisuus ja terve isänmaallisuus eri asioita!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452388
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1531613Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311598Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1451289- 641287
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121155Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2491070- 156956
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58869Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20859