Suomalais fanit on ihan kummallisia...luin keskustelun -finskit on huonoja- ja ihmettelen miks pitää olla noin kauheen Suomi on paras tyylinen koska sitä se ei oo...ja mä oon ainakin enemmän ruotsin kannalla kun suomen...en mä ainakaan oo mikään lälly lellitty isänmaallinen kakkapää!!!!!
Lellityt suomalais-fanittajat!!!!!
4
474
Vastaukset
- Puma
oon mielummin maanpetturi kun lellitty pikkukakara!!!!!
- Puma
ärsyttää just kaikki lellityt kun ne saa kaikki mitä haluu!!!! mäkin saisin jos olis lelitty!!!jotkut alle 12vee pikku ala astelaiset täällä tyyliin Suomi on kiva maa!!!! mul on ikää vähä enemmän kun noila pikkukakaroilla!!!!!
- Oikea Puma
mää en oo sitten kirjottanut viestia p.p.s
mä oon nyt sitten se Puma joka on aloittanu keskustelun ja muuten oon oikeesti 12 että revi siitä "Puma" että on 12w ihan yhtä lailla maanpettureita kun te kakkamaiset aikuset!!!
- jaöthkhyäuära
jos on isänmaalline nii eihä sen tarvi tarkottaa sitä et on henkee ja veree ulkomaalaisii vastaa!!
mun mielest on luonnollist kannustaa suomalaisena suomalaisii mut kyllä sitä silti osaa olla ilone jos muutki onnistuu..
huom kiihkoisänmaallisuus ja terve isänmaallisuus eri asioita!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1002603Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww981616- 671505
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi201002- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe43897Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta117876- 54803
- 30736