Olemme olleet avomieheni kanssa 1,5v yhdessä ja suhde on ollut yhtä vuoristorataa n. puoli vuotta.
Mieheni sitten eräänä päivänä sanoi että hän ei enää jaksa ja ollaan hetki erossa.
Noh, aikani rimpuiltuani annoin miehelle vapauden mennä enkä perään soitellut tai itkeskellyt vaikka kovasti miestäni rakastan.
Sitten mieheni joutui onnettomuuden jälkeen sairaalaan jossa oli 5pv.
Sen aikana minä kävin häntä katsomassa lähes päivittäin vaikka välimme olivatkin olleet aika viileät ennen sitä. Silti istuin "puolitajuttoman" ja väsyneen mieheni luona jopa viisikin tuntia vaikka minulla oli vasta alkanut koulutkin ja sitäkin täytyi jaksaa käydä.
Viimeisinä sairaalapäivinä mieheni sitten rupesi itkemään. En kysynyt miksi, lohduttelin vain.
Olin vielä lähtemäisillään kun hän otti kädestäni kiinni ja piti otteessaan kauan.Suukottelimme ja halailimme.
Se tuntui todella hyvälle vaikkakin samalla kosketti miehen itku. Sain olla pitkästä aikaa lähellä.
Kun mieheni pääsi vihdoin pois sairaalasta, oli koko ajan todella jännittynyt fiilis. Mies kosketteli ja piti hyvänä. Tuli lähelle mutta sitten loittoni. Kuin ei olisi uskaltanut olla täysillä mukana kuitenkaan.
Samaa jatkui pari päivää kunnes sitten yksi ilta kävimme suukottelemaan toisiamme joka johti sitten aina "loppuun asti" jonka jälkeenkin mies piti hyvänä.
Ainoastaan en enää kuullut mitään rakkaudenosoituksia tms. En mitään.
Sitä seuraavana päivänä laitoin hänelle viestin että kaduttaako tapahtunut, ei kaduttanut.
Mutta siitä alkoi sitten taas se kylmeneminen ja kaikki koskettelut yms oli vain muisto.
Kaikki loppui kuin seinään ja nyt minä vain mietin yksinäni teinkö jotai väärin, mitä se oli, mitä mies haluaa.
Tilanne on kamala, varsinkin kun asutaan vielä ainakin hetki saman katon alla.
Luulinko vain liikoja mieheltä?
Miten tulkita miehen käytöstä?
5
1561
Vastaukset
- että...
mies miettii jotain entistä heilaansa, jota vieläkin rakastaa, eikä häntä voi unohtaa. Välillä oleminen sinun kanssa tuntuu hyvältä, mut sitten tulee stoppi entisen rakkauden ajattelemisen takia...
- Outoa on
Precis, siis aivan näin! Miehet on niin kieroutuneita tapuksia, ainakin useimmat, et hyvin usein toimii näin! Ne käyttää toista naista korvikkeena päästääkseen jonku toisen yli! Se on todella väärin, mut eihän ne yksinkertaisina putkiaivoina sitä tajua...
Itellä kokemusta just tälläsesta tapauksesta....alettiin ns. seukkaamaan, mies kävi aluks päälle kuin höyryjuna ja ihmettelinkin sitä, kun suorastaan ahdisti...sillä oli ihan mieletön läheisyydentarve ja tottakai mä olin aluks imarreltu, kun en osannu ajatella mitä sen taustalla ois. Molemmat siis oltiin ja ollaan parikymppisiä. Jätkä sanoi mulle alussa aivan liikuttuneena kuinka ihana mä olen jne.
No meni pari kuukautta ja aloin huomaamaan etääntymisen merkkejä sen käytöksessä, ja ihmettelin et oonko mä tehnyt jotain...(tyypillistä naista. Viimeinen piste tälle oli se kun keskellä yötä tuli puhelinsoitto, hän vastas (olin nukkuvinani) ja kuulin selkeesti et siel puhu naisääni. Sit mukams heräsin ja kysyin häämmästyneenä et onkos jotain sattunut. Hän meni hämilleen ja kuittas vaan et ei mitään, tyyliin "ei siel kukaan ollut"...mut kas kummaa, sen jälkeen jätkä rämppäs koko yön puhelintaan, kytäten sitä vähä väliä ja kun yritin tehdä lähestymisyrityksiä, hän torjui ne. Mulle todellakin alko hälytyskellot soimaan, ja tunnelma oli kirjaimellisesti jäätävä. Mut ei sillä ollut mulle pokkaa sanoo asiasta suoraan, ei missään vaiheessa! Niinku se ois oikeesti pelännyt sanoo et joo, ex-muija soitteli ja tuli muistot mieleen...
N.Viikon päästä siitä se soitti ja sanoi puhelimessa ajatelleensa asioita (pahotteli kun joutuu näin puhelimessa sanomaan, ja haluaa kyl jutella asiasta livenäkin), ja hänestä meidän jutusta ei tule mitään, ollaan kuulemma eri aaltopituudella. OLi kuulemma alux ollu tosi kiinnostunu, mut sit jotenkin vain tunteet oli haalennu...mietin vain, et mihinkähän ne oli noin vain haalennu? Koska hän se alunalkaenkin oli ollu se kiinnostuneempi osapuoli.
Mut joo, huvittavinta tapuksessa on se, et se tämän jälkeenkin kun törmättiin joskus baarissa alko juttelemaan mulle iskumielessä ja pyysi kämpilleen, eikä todellakaan juttelemista varten. Sanoi et voidaan olla silloin tällöin yhteydessä ja "voidaan kyl nähdä mut eihän mun kans mitään vakavampaa halua"...et sellasta...voipi siis kysyä, et miten tulkita miehen käytöstä?
No, tällä hetkellä mulla onkin ihana ihmissuhde aivan erityyppisen miehen kanssa, ja tällasia ongelmia ei ole ilmaantunut. Kannattaa siis selvittää miehen menneisyys ennenkuin ryhtyy sen kanssa suhteeseen. Sieltä voi löytyä melkoisia mörköjä ja luurankoja, jotka kummittelevat tavalla tai toisella edelleen...
- peppi
Sen voin sanoa heti että SINÄ et tehnyt mitään väärin. Miehesi käyttäytyy todella oudosti. Kyllä siihen syy täytyy olla. Älä nyt suutu, mutta kannattaisi miettiä onko toinen nainen kyseessä tai mies ei ehkä välitä enää tai hän voi olla niin masentunut. Muistatko itse tehneesi jotain häntä loukkaavaa?
- !?!?
Niin, mene ja tiedä sitten. En ymmärrä miksi hän ei sitten sano mitään. Kyllä minä irti päästäisin ja hän sen kyllä tietääkin.
Kamalaa tämmöinen tietämättömyys varsinkinkun toista rakastaa paljon. - PirreXX
!?!? kirjoitti:
Niin, mene ja tiedä sitten. En ymmärrä miksi hän ei sitten sano mitään. Kyllä minä irti päästäisin ja hän sen kyllä tietääkin.
Kamalaa tämmöinen tietämättömyys varsinkinkun toista rakastaa paljon.Sinun täytyy kyllä puhua miehesi kanssa. Tiedän että miehiä on vaikea saada puhumaan.. Tee hänelle kysymyksiä, mieti vaikka jo valmiiksi. Kyllä hänen täytyy kertoa mitä hän oikeasti haluaa teidän liitolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723136
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61359- 151359
- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141287Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242