linkkejä?
Kuvia
5
960
Vastaukset
- googlellll
http://images.google.fi/images?client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi-FI:official_s&q=Tommi Evilä&hl=fi&btnG=Etsi kuvia
- Seppo
Tiedoksi sitten kaikille (halukkaat voivat tän sitten varmistaa, totta se on!), että pituushyppypaikalla loppukilpailussa oli mm. Tampereen Pyrinnön (eli Evilän oman seuran) mittamiehiä!!!! Hoh hoijaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- miss.darkeness
No mitä siitä!!!
Luuletko, että ne ois jotenki väärentäny niitä tuloksia tai jotai???!!!
Tommi Evilä hyppäs silti hyvin...sillä sipuli... - Nimetön
miss.darkeness kirjoitti:
No mitä siitä!!!
Luuletko, että ne ois jotenki väärentäny niitä tuloksia tai jotai???!!!
Tommi Evilä hyppäs silti hyvin...sillä sipuli...Meidän täytyis kaiken kohtuullisuuden nimessä muistaa nää jääviyspykälät...
Kun 1 sentti erottaa ja 'oma' mies mittaa niin kyllä mittatikku voi vähän lipsahtaa..
Hyppy oli hyvä, mutta oiskohan jonkun toisen miehen mittaamana ollut sama tulos? Muistaakseni myös tässä pisimmässä hypyssä ei koskaan myöskään televisiossa näytetty hidastuksena tuota jalkaa lankultakaan..
- esztelle
Mene Turun Sanomien sivulle --> urheilu --> arkisto. Pystyt sieltä hakemaan nimellä uutisia, joissa on suurimmassa osassa kuvat mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801887
- 1241580
- 1231110
- 351036
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161031- 78933
- 52886
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4828