Kertokaapa miehet miten/mikä teidät saa rakastumaan?
Tiedän että yhdellä miehellä on tunteita minua kohtaan, mutta miten hänet saisin rakastumaan itseeni?
Miten te miehet haluatte että teitä lähestytään, vai pitääkö vain odottaa?
Miten saa miehen rakastumaan
4
2290
Vastaukset
- tuuli-juulia
...uskoisin että ketään ei saa rakastumaan tekemällä jotain erityistä. Anna miehelle aikaa ottaa selvää tunteistaan äläkä painosta mihinkään, rakkaus syttyy jos on syttyäkseen, siihen ei voi pakottaa eikä sitä toisaalta voi estääkään vaikka haluaisi. Sitten taas on asia erikseen, mitä tapahtuu siinä mielessä, tuleeko suhteesta mitään vai ei...siihen kun tarvitaan muutakin kuin rakastuminen.
- bluetrain
Ketään ei voi pakottaa rakastumaan, ei sellainen ole aitoa ja kestävää. Ja odottavan aika on pitkä, joten toimintaa vaan peliin... ;)
Minä ehkä toivoisin naiselta jotain pientä vihjettä. Katseita, flirttiä, ajanviettoa seurassani, tms. Itse olen ainakin sen verran ujo, etten välttämättä tee aloitetta liian epävarmoissa tilanteissa. Surullisempi vaihtoehto kannaltasi on tietysti se, etteivät hänen tunteensa olekaan riittävän lämpimiä tai hän on varattu.
Suoran vastauksen voi antaa vain mies itse, joten pyydä mies vaikka kahville ja tunnustele maaperää. Mutta älä ole liian "helppo", siinäkin on riskinsä. ;) - Miästen miäs
Mulla on tyttö joka antaa pidellä kädestä, saan halauksia ja kaikkea ystävällistä kohtelua.
- siitä pikkuhiljaa??
Me käydään elokuvissa, jätkillä, halaillaan, pussaillaan, pidetään kädestä, jutellaan kaikkea mahdollista, syödään yhdessä ja viihdytään hyvin. Tapaillaan noin kerran viikossa, laitetaan tekstareita ja joskus soitellaan. Mutta mies ei ole rakastunut, tykkää kyllä tosi paljon. Kannattaako siis rakkauden tunnetta edes toivoa enään 2kk tutustelun jälkeen? Meille on kehittynyt hyvä, lämmin ja avoin ystävyyssuhde. Minä olen eronnut ja hän ei ole koskaan asunut kenenkään kanssa, vaan on jo kohta nelikymppinen ikuinen poikamies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894