Missä olit, kun Evilä hyppäsi?

Man Of The Hardwarestore

Missä siis olit, kun Tommi nappasi pronssia?

Juhlistitko jotenkin pronssia?

Onko Evilästä Vuoden Urheilija- valinnoissa kärkeen?

19

1400

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka

      olin kun Evilä hyppäs, todella mahtava tunnelma.
      Tuli muutama lasillinen otettua, kun pääsin kotiin.
      Ei riitä pronssi vuoden urheilijaksi.

      • Äksy Ämmä

        samalla paikalla, jolla istua päkitin koko viikon - lukuunottamatta Mr Thunder -näytöstä, jota pakenin lehtereitten taa.
        Enpä olisi etukäteen arvannut häntä mitalinnappaajaksi, vaikka hänen karsinnassa hyppäämänsä SE hyvää lupasikin.
        Rupesinkin Evilän innoittamana itse harjoittamaan pituushyppyjä MM-kisojen viimeisenä päivänä: loikin Stadionin liepeillä lätäkköjen YLI sen sijaan, että olisin kiertänyt ne.


    • Andy Bridgeshead

      Juuri sillä hetkellä kun Evilä nosti Suomen maailmankartalle olin vaihtamassa hehkulamppua auton maskiin. Kuulin asiasta matkaradiosta, ihan sydänalasta kouraisi, heitin työkalut metsään ja kiljahtelin riemusta! Upeaa!

      Tanssin monta tuntia ulko- ja sisätiloissa, oli se hieno ilta.

      Voitaneen pitää varmana, että yleisöäänestyksessä SuperTommi valitaan Vuoden Urheilijaksi!

    • Iron-Timothy

      Syömässä kyljyksiä ja krillimakkaraa saunalla. Meinas kaljat mennä väärään kurkkuun kun muija huusi kun syätävä. Aattelin että mikä siä ny on? sanoinkin sille että nyt lähettiin huoltoasemalle kaljalle kun se o viälä hetken auki. En kerinny ees matkalla pysähtyyn peurakolaripaikalle katteleen. siinä oli jo jotkut muttei tuttuja ja niin sitä sitten juhlittiin melkein puol kahteen saakka.Varmaan ei voita kun taas joku hiihtäjä tai pujottelija voittaa

    • HanduMies

      ja kunn satsi tulikin kun kuulin telkusta et tuli pronssii !

    • HanduMies.

      ja kunnon satsi tulikin kun kuulin telkusta et tuli pronssii !

    • jippurajunior

      Harrastan itsekin yleisurheilua ja lajinani on pituus. Tommin hypätessä olin kotisohvalla huutamassa Hurraata ja meteli olikin kova, kun mitali varmistui..
      Evilästä voisi hyvinkin olla Vuoden Urheilijaksi, vaikka itse en kyllä välttämättä häntä ihan kärkeen uskoisi...

    • Istuskelin C-katsomossa kisatyökavereitteni ja yhden läheisen ystäväni kanssa (aivan pituushyppypaikan kohdalla) katsomassa kisaa. Stadionilla oli loistava tunnelma.

    • kaisa

      minäkin olin stadionilla (ilmaisilla lipuilla). tunnelma oli mahtava

      • ONKOHAN TEILLÄ KAIKILLA PÄÄ...

        MINÄKIN OLIN.... MINÄKIN SIELLÄ.....

        ONKOHAN TEILLÄ KAIKILLA PÄÄSSÄ VIKAA

        ONKOHAN TEILLÄ KAIKILLA PÄÄSSÄ VIKAA

        ONKOHAN TEILLÄ KAIKILLA PÄÄSSÄ VIKAA

        ! ! ! !
        ! ! ! !
        ! ! ! !
        ! ! ! !
        ! ! ! !
        ! ! ! !
        ! ! ! !
        ! ! ! !


      • maisa

        Olisinpa ollut kanssasi Stadikalla. Mutta kun olin noin 150 kilometrin päässä. Poltin varmaan askin Camelia, kun jännitti niin vietävästi.


      • ...TEURASTAJALLE
        ONKOHAN TEILLÄ KAIKILLA PÄÄ... kirjoitti:

        MINÄKIN OLIN.... MINÄKIN SIELLÄ.....

        ONKOHAN TEILLÄ KAIKILLA PÄÄSSÄ VIKAA

        ONKOHAN TEILLÄ KAIKILLA PÄÄSSÄ VIKAA

        ONKOHAN TEILLÄ KAIKILLA PÄÄSSÄ VIKAA

        ! ! ! !
        ! ! ! !
        ! ! ! !
        ! ! ! !
        ! ! ! !
        ! ! ! !
        ! ! ! !
        ! ! ! !

        ...ANNA HÄNEN MENNÄ...
        ...ANNA HÄNEN MENNÄ...
        ...ANNA HÄNEN MENNÄ...


    • ..........

      Tommin Hypätessä pronssia olin töllön edessä kuin liimattuna. Ennen pronssimitalin varmistumista kämmenet hikosivat ja kiroiltuakin tuli...ei meinannut uskaltaa katsoa. Kun mitali varmistui, alkoi kyllä sellainen kiljuminen ja hyppiminen, että melkein urheilua sekin :D Juhlinta oli lähinnä tajuntonta fiilistelyä pronssin hohteessa :)

      Ja jos Tommi Evilästä ei tule vuoden urheilijaa, niin kenestä sitten?! Mies on tunnustuksen kyllä teoillaan ansainnut (enkä puhu vain MM-pronssista, vaan muustakin hyvästä menestyksestä, jota toivottavasti on vielä tulossa lisääkin).

    • Olin töissä kisakylässä missä Tommi sitten yöpyi ja vietti hurjan juhla humun vallassa iltaa!!!
      Satuinpa näkemään kun Tommi juoksi uikkarit jalassa ja pyseli mistä saa puhtaita pyyhkeitä!!!

      Olin menossa uimaan!!!

      Jollakin käy hyvä tuuri!!!

    • pinkgirl12

      no tietysti himassa!!!!!!!!

      • siideriduu

        olisit voinu lenkkaa tai lenkata linkkaan ja ajaa stadikalle kattoo ku meidän eevilä loikkas frendiesä kanssa siidusti midaleilleee..


    • ZKi

      töissä. Piti auto pysäyttää kilpailun loppu huipennuksen ajaksi. Huusin niin prkleesti ilosta.Juhla kahvit oli pakko vetää. Ei välttämättä riitä pronssi vuoden urh. Evilä on hieno urheilija.

    • VE-2005

      Justiinsa siinä hiekkalaatikon kohdalla katsomossa nautiskelemassa tunnelmasta, joka oli upee. Oli myön tosi hieno kokemus hääräillä yhtenä vapaaehtoisista.

    • zymi

      Olin B-katsomossa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5639
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3465
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe