Vasemmistoliitto ei välitä

ihmisoikeuksista!

Olisi luullut, että vasemmistoliitolle olisi ihmisoikeuskysymykset merkinneet jotakin, mutta pettymys siitähän tuli. Puolue meni Tarja Halosen taakse vaikka Halonen oli ajamassa DDR:än tunnustamista vaikka maa rikkoi räikeästi ihmisoikeuksia. Berliinin muurilla murhattiin satoja saksalaisia, jotka halusivat paeta sortoa Länsi-Saksaan, mutta eihän tämä Halosta ja muita komiteassa mukana olleita kiinnostanut. DDR piti tunnustaa yksipuolisesti, ilman Länsi-Saksaa. Vasemmistoliitto ei välitä ihmisoikeuksista, ihmisen hädästä ja kärsimyksistä. Mitä sanottavaa vasemmistoliittolaisilla on Berliinin muurin uhreille ja kaikille niille, jotka kärsivät DDR:än sorron alaisuudessa?

10

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häh häh hää

      Saivat mitä tilasivat!DDR mitään rikkonut.....suurin osa oli iloisia ja onnellisia tehtaissaan.Töitä oli ja silloin tällöin sai safkaakin.Mitä ihmeen valittamista muka oli?Se oli itäsaksalaisilla tiedossa,että sotilaat ampuu kovilla.Mitäs urheilivat hengellään?voi voi.

      • kansannousu?

        Voisitko kertoa, että mikä oli vuoden 1953 kansannousu DDR:ssä? Ja miksi pakoa yrittäneet tapettiin? Tälläisen valtion kommunistit ja Halonen halusivat tunnustaa.


      • Vanhakos ...
        kansannousu? kirjoitti:

        Voisitko kertoa, että mikä oli vuoden 1953 kansannousu DDR:ssä? Ja miksi pakoa yrittäneet tapettiin? Tälläisen valtion kommunistit ja Halonen halusivat tunnustaa.

        ...Halonen oli silloin?Joka maalla on historiansa.On meilläkin ollut joskus sisällissota,mutta tuosta on päästy yli.Nyt puhalletaan yhteiseen hiileen niin punertavat,vihertävät,keskusta kuin oikeistokin.Uusvennamolaiset yrittää ratsastaa köyhillä ja rikkailla,venäjän uhalla,Stasi-listalla ja ulkomaalaisvihalla,mutta.....kyllä kansa tietää.Halonen on paras valinta.


      • suhtautuivat
        Vanhakos ... kirjoitti:

        ...Halonen oli silloin?Joka maalla on historiansa.On meilläkin ollut joskus sisällissota,mutta tuosta on päästy yli.Nyt puhalletaan yhteiseen hiileen niin punertavat,vihertävät,keskusta kuin oikeistokin.Uusvennamolaiset yrittää ratsastaa köyhillä ja rikkailla,venäjän uhalla,Stasi-listalla ja ulkomaalaisvihalla,mutta.....kyllä kansa tietää.Halonen on paras valinta.

        DDR:ään? 1970-luku on Suomen lähihistoriaa ja SKDL suhtautui myötämielisesti DDR:än sortokoneistoon. Vasemmistoliitto ei kanna minkäänlaista vastuuta väärästä politiikastaan jota se harrasti 1970-luvulla SDP:n kanssa. DDR oli tunnustettava kaikin keinoin ja yksipuolisesti. Piikkilangat, vartotornit, Berliinin muuri ja murhat siellä eivät merkinneet kommunisteille mitään. Luokkataistelu kävi kuumimmillaan ja ihmishenki ei tuossa taistelussa merkinnyt mitään. Vasemmistoliitto ei ole mikään vaihtoehto. VL ei välitä DDR:än sorron uhreista tippaakaan, sitä ei kiinnosta mitä sen ihailema yhteiskunta harrasti piikkilankojensa sisäpuolella.


      • historiansa...
        suhtautuivat kirjoitti:

        DDR:ään? 1970-luku on Suomen lähihistoriaa ja SKDL suhtautui myötämielisesti DDR:än sortokoneistoon. Vasemmistoliitto ei kanna minkäänlaista vastuuta väärästä politiikastaan jota se harrasti 1970-luvulla SDP:n kanssa. DDR oli tunnustettava kaikin keinoin ja yksipuolisesti. Piikkilangat, vartotornit, Berliinin muuri ja murhat siellä eivät merkinneet kommunisteille mitään. Luokkataistelu kävi kuumimmillaan ja ihmishenki ei tuossa taistelussa merkinnyt mitään. Vasemmistoliitto ei ole mikään vaihtoehto. VL ei välitä DDR:än sorron uhreista tippaakaan, sitä ei kiinnosta mitä sen ihailema yhteiskunta harrasti piikkilankojensa sisäpuolella.

        Suomellakin.Ja tuoreempia argumentteja miksi valita Halonen.


    • "Lyhyestä virsi kaunis"! Tässä Sinulle lyhyt tietoisku kronologisessa järjestyksessä, tee
      itse loppupäätelmät. Tarja Halonen on syntynyt 1943. Saksan Liittotasavalta tunnusti DDR:n
      suvereniteetin 1972, joka edesauttoi molempia Saksoja pääsemään YK:n jäseniksi. U.K.Kekko-
      nen ajoi kahden Saksan politiikkaa. Vasemmistoliitto perustettiin 1990. Joten, muotoile
      avauksesi uudelleen pitäytyen tosiasioissa!
      vom

    • Tuskin ne oikeistolaiset ovat koskaan välittäneet ihmisoikeuksista yhtään sen enempää, vaan heille ne ihmisoikeudet eivät ole koskaan merkinneet yhtään mitään.

      Kuinka monta kertaa esim. Kokoomus tai perussuomalaiset ovat kritisoineet sitä kun suomesta lähetettiin sota-aikana juutalaisia tapettavaksi natsi-Saksan keskitysleireille?

      Tästä ei ole tullut koskaan minkäänlaista kritiikkiä oikeistolaisten suunnalta, sillä he pitivät näitä tekoja jopa oikeutettuina sen vuoksi että saadaan säilytettyä suomen itsenäisyys kun liiittoudutaan pahimman kansanmurhaajavaltion eli natsi-Saksan kanssa.

      Lisäksi suomessa tapettiin myös sota-aikana melkein kaikki aseistakieltäytyjät, rintamakarkurit ja muut sodan vastustajat. Näistä asioita oikeistolaiset haluavat aina vaieta kokonaan ja yrittävät tehdä kaikkensa ettei vaan kukaan ottaisi näitä asioita uudelleen esille.

      Huomaa hyvin sen kuinka oikeistolaisten mielestä ihmishenki on verrattavissa rahaan ja muuhun oman edun tavoitteluun.

      • Bebé

        Ihmisuhrien määrässä maailmanlaajuisesti suurin tuhoava aate on ollut Kommunismi, NL ja isä Aurinkoinen etunenässä.


      • Bebé kirjoitti:

        Ihmisuhrien määrässä maailmanlaajuisesti suurin tuhoava aate on ollut Kommunismi, NL ja isä Aurinkoinen etunenässä.

        ...mutta inhimillisen kärsimyksen määrässä edelleenkin uskonsodat kautta vuosisatojen ovat listan kärjessä!!
        vom


    • OutiS

      Kaikkia sinne eduskuntaan on valittu, p.le. Näin hampaatonta ryhmää ei ole millään puolueella. Tälle ryhmälle jos kelle valtio on kustantanut suojatyöpaikat. Venäjälle koko remmi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe