Asiantuntijan faktat

"Aluepäällikkö"

En halua kertoa todellista minääni, VIELÄ, julkisesti. Totean kuitenkin olevani tietoinen muhivasta doping-pommista.
WADA on pystynyt salaamaan urheilijoilta, valmentajilta ja medialta jo yli vuoden uutta kasvuhormoonitestiään. Testi kehitettiin jo yli kaksi vuotta sitten, mutta sitä on testattu vapaaehtoisilla Helsingin MM-kisojen alle asti ja otettu siellä vasta käyttöön.
Testi keksittiin aluksi vahingossa, kun testattiin hiusten kasvua palauttavaa hoitoa. Olin itse mukana kokeilussa ja kirjoitin vaitiololupauksen tähän päivään asti.
Työssäni saksalaisessa yrityksessä olen johtavassa asemassa ja minulla on alamaisia, joilta jouduin salaamaan jopa itse kaljuuntumisenparannustestin ja sähköpostiani ja toimiani seurattiin. Se johti jopa asumuseroon.
Asumuseroni syyksi kyhättiin hätäisesti tekaistu suhde nuorempaan naiseen.
Ystäväni jo ammattikoulun luokkatoveruuden ajoilta kertoi huomanneensa minussa jotain outoa. Johtuneeko sitten siitä, että hän on Puolustusvoimain palveluksessa ja on joskus kännipäissään uhonnut olevansa salaisissa tiedusteluhommissa. Nyt uskon hänen väitteensä.

Dopingpaljastus on siis tulossa ja mitalit menevät uudestaan jakoon...

4

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias

      Lidlillä töissä?

      • "Aluepäällikkö"

        En ole Lidlissä. Yritys, jossa toimin sijoittuu teknologian sektorille.
        Olen nyt alkanut nähdä asioiden laidat selkeämmin.
        (johtuneeko jonkin aikaa sitten minulle tehdystä silmäleikkauksesta, heh heh?) Itsekin harrastan liikuntaa (harrastekiekkoilu, hiihtosuunnistus, pyöräily, punttisali, peuranmetsästys) ja ymmärrän nyt miksei tuloksia huipulla tehdä ilman kiellettyjä konsteja. Lähes kaikki tuntuvat käyttävän kasvuhormoonia ja harmaan alueen menetelmiä.

        Minä olen toisaalta kiitollinen jouduttuani sattumalta mukaan tähän projektiin, joka kantaa koodinimeä Mistelious Road. Olen sen ansiosta kerännyt itselleni entisestään maallista vaurautta ja mm. autoni on nyt entistä varustellumpi. Tosin olen joutunut matkustamaan paljon, erityisesti Thaimaassa. Thaimaa on katsottu puolueettomaksi maaperäksi hankkeelle, koska siellä ei juuri harrasteta kansainvälistä kilpaurheilua ja teknologia on länsimaiden tasoa.

        Onneksi olen nuorekas nelikymppinen ja voimia on riittänyt.

        Aion tulla julkisuuteen heti virallisen paljastuksen jälkeen.

        Terveisin: Code Name: "Tappara"


      • tosissasi?
        "Aluepäällikkö" kirjoitti:

        En ole Lidlissä. Yritys, jossa toimin sijoittuu teknologian sektorille.
        Olen nyt alkanut nähdä asioiden laidat selkeämmin.
        (johtuneeko jonkin aikaa sitten minulle tehdystä silmäleikkauksesta, heh heh?) Itsekin harrastan liikuntaa (harrastekiekkoilu, hiihtosuunnistus, pyöräily, punttisali, peuranmetsästys) ja ymmärrän nyt miksei tuloksia huipulla tehdä ilman kiellettyjä konsteja. Lähes kaikki tuntuvat käyttävän kasvuhormoonia ja harmaan alueen menetelmiä.

        Minä olen toisaalta kiitollinen jouduttuani sattumalta mukaan tähän projektiin, joka kantaa koodinimeä Mistelious Road. Olen sen ansiosta kerännyt itselleni entisestään maallista vaurautta ja mm. autoni on nyt entistä varustellumpi. Tosin olen joutunut matkustamaan paljon, erityisesti Thaimaassa. Thaimaa on katsottu puolueettomaksi maaperäksi hankkeelle, koska siellä ei juuri harrasteta kansainvälistä kilpaurheilua ja teknologia on länsimaiden tasoa.

        Onneksi olen nuorekas nelikymppinen ja voimia on riittänyt.

        Aion tulla julkisuuteen heti virallisen paljastuksen jälkeen.

        Terveisin: Code Name: "Tappara"

        Jätä television katsominen vähemmälle.


      • "Aluepäällikkö"
        tosissasi? kirjoitti:

        Jätä television katsominen vähemmälle.

        Minulla on tosiaan kotona hienot telkkarit stereot ja muut systeemit. Kesällä en juuri ehdi audiovisualisesta viihteestä nauttimaan, koska rentoutan kuulaani golfin parissa. Suosittelen kaikille.

        Minulle annettiin testien alkuvaiheessa suhteelleisen suuri määrä kasvuhormoonia, joka sai niskani ja hartiani paisumaan luonnottoman paksuiksi hoikkaan olemukseeni nähden. Samoin reiteni kasvoivat jopa niin rajusti, että farkkuihini piti lisätä nahkaisia vahvikkeita punttien sisäreunaan. Tiedän, että kuulostaa ufo-jutuilta. Totta kuitenkin.

        Thaimaassa minua ahdisti paikallisten epähygieenisyys. Kotona olen tottunut pitämään erityisesti saunan kylpytilat puhtaina ja joskus jopa on tullut saunavieraille huomautettua lattiakaivoon virtsaamisesta.

        Naapurini, joka on Suojelupoliisin miehiä, on ollut täysin tietämätön koko prosessista. Tuskin se heille kuuluukaaan.

        Sen verran voin jo paljastaa, että kalliita oikeudenkäyntejä on tulossa. Urheilijoiden lakimiehet pyrkinevät osoittamaan menetelmät kiistanalaisiksi. Erityisesti ruotsalaiset...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1414
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      75
      1115
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      977
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      78
      783
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      725
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe