Olet arvoituksellinen henkilö.
Mutta niin olen minäkin,jos tätä saittia on uskominen.. http://www.tv.com/john-doe/show/9049/summary.html&full_summary=1
Man-of-Man
8
307
Vastaukset
>Olet arvoituksellinen henkilö.<
- kiitos Doe - otan tuon erittäin suurena kohteliaisuutena, olenhan nimimerkkini mukainen myös Sinun mielestäsi.
Terveisin, MM.
P.S. Otin tuon nickini (oli kiire keksiä joku nimi rekisteröitymisen takia) muuten yhdestä Shadows-evergreenistä - levytetty vuonna 1960, ja nimeltään siis "Man-of-Mystery" - myöhemmin vasta tajusin, kuinka nappivalinta se oli nimimerkikseni!!!- Doe-01
tällä joku muukin diggaa Shadowsia.Hank Marvin oli yksi idoleistani 70-luvulla.
Rollarit on kanssa ok,vaikka Keith Richards näyttääkin jo elävältä ruumiilta:)
- Sydän.Ystävä
Olenkos minä arvoituksellinen nainen? ;DD
- Doe-01
Kyllä minä ainakin löydän sinusta jatkuvasti uusia puolia,vaikka luulenkin tuntevani siut niin hyvin:))
Odotan mielenkiinnolla yllätyksiä ensi viikolla;))
Se kuva oli muuten siitä uusimmalta videolta.En ehtinyt parantelemaan ennen lähetystä. - Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
Kyllä minä ainakin löydän sinusta jatkuvasti uusia puolia,vaikka luulenkin tuntevani siut niin hyvin:))
Odotan mielenkiinnolla yllätyksiä ensi viikolla;))
Se kuva oli muuten siitä uusimmalta videolta.En ehtinyt parantelemaan ennen lähetystä.et parantelekkaan.....vai sellaista juttuu ;)))
Niin olen yllätyksiä täynnä,sehän se mielenkiinnon ylläpitää ;)) - Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
et parantelekkaan.....vai sellaista juttuu ;)))
Niin olen yllätyksiä täynnä,sehän se mielenkiinnon ylläpitää ;))olen minäkin.Ja 1-vuotisylläri matkustaa olkalaukkuni sivutaskussa;)))
Täytyy mennä huomenna uimarannalle kesän viimeistä kertaa,jos on yhtä lämmin kuin tänään:)) - Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
olen minäkin.Ja 1-vuotisylläri matkustaa olkalaukkuni sivutaskussa;)))
Täytyy mennä huomenna uimarannalle kesän viimeistä kertaa,jos on yhtä lämmin kuin tänään:))vai ylläri...ihanaa,rakastan yllätyksiä :)
Huomenna on vielä lämpimämpää,älähän polta nahkaasi sitten ;))
Vaan on täällä hiljaista,taidampa ottaa pienet nokoset,tuukko viekkuun ;))) - Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
vai ylläri...ihanaa,rakastan yllätyksiä :)
Huomenna on vielä lämpimämpää,älähän polta nahkaasi sitten ;))
Vaan on täällä hiljaista,taidampa ottaa pienet nokoset,tuukko viekkuun ;)))halitaan,pusitaan ja..;)))
Nooh,en viitsi enempää kertoakaan,kun jotkut varmasti toivottavat meidät tervemenneeksi seksipalstalle;))Otaha sie nokoset ni mie käyn viel kaupas röökiä ostamassa.
Heippa:)*!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu463516- 1362525
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti172494Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151973- 161436
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731337- 1061324
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531043- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21969