Media pilasi....

Tero Pitkämäen heitot

...kohtuuttomalla paineella. Median mukaan Teron olisi pitänyt tuoda varma mitali kotiin...kiitoksia ennenkaikke Sanoma WSOY:lle.

5

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyppäsi

mitalin ilman turhia odotuksia.

• käymään

Myös YLE:n lähetyksiä seuraamalla tuli siihen käsitykseen, että Suomen on pakko saada mitali miesten keihäänheitosta. Ikävää, että tämän kohtuuttoman paineen alle joutui suhteellisen kokematon, mutta lahjakas heittäjä.

• tuttujuttu

vie pohjan jopa "yllätysmomentilta" kun ns. yllätyksestä ja venymisestä tehdään itsestään selvyys.. tyyliin " vain suomalainen venyy ja muut pysyvät tasollaan tai hiipuvat"

soppi seurata seuraavia kilpailuja seuraavat talviolympialaiset,, ja suomen media hehkuttaa,, pikkiriikkinen mahdollisuus on mitaliin siinä ja tässä.. sit urkitaan urheilijalta tai pikemminkin vongataan sanomaan että onhan minulla pieni mahdollisuus jo kaikki menee 110% ja muilla vähän epäonnistuu, nii otsikko lööppi on SUOMEEN TULEE MITALI!

haistakaa paska koko lehdistö!

• on mätä
        tuttujuttu kirjoitti:

vie pohjan jopa "yllätysmomentilta" kun ns. yllätyksestä ja venymisestä tehdään itsestään selvyys.. tyyliin " vain suomalainen venyy ja muut pysyvät tasollaan tai hiipuvat"

soppi seurata seuraavia kilpailuja seuraavat talviolympialaiset,, ja suomen media hehkuttaa,, pikkiriikkinen mahdollisuus on mitaliin siinä ja tässä.. sit urkitaan urheilijalta tai pikemminkin vongataan sanomaan että onhan minulla pieni mahdollisuus jo kaikki menee 110% ja muilla vähän epäonnistuu, nii otsikko lööppi on SUOMEEN TULEE MITALI!

haistakaa paska koko lehdistö!

Lehdistöhän on pelkkä haaskalintu, paskaa jauhavat minkä etivät jotta saadaan tämä paska myytyä.
        Iltalehti, ilta-sanomat hirveetä roskaa.
        Siksi en niitä koskaan osata enkä enää mielelläni lue vaikka töröttäisivät pöydällä kaikkien pällisteltävänä.

Tyhämt ostavat, ja lheti nauraa näille pöisilöille jota osatavat saman lehden uudella otsikoilla, Matti Nykänen teki sen taas!!!
        Typerykse osatavat aina vaan.

• teki

ja lisäksi yleisö katsomossa.
      Mutta kaikkein suurin syyllinen oli valmentaja.
      Kyllä valmentajan pitäisi tietää ettei heittotyylin muutos onnistu noin vain yhdessä kilpailussa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1887
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1590
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1115
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1051
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      886
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      862
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      828
    Aihe