Saisiko vähän tietoa kyseisestä ammatista. Ainakin etelässä paikkoja auki paljon. Autolla ajo ja autot yleensäkin kiinnostaa mutta meneekö kiinnostus kun tekee sitä työkseen? Nykyiset pakut/kuorma-autot hyviä työvälineitä kylläkin. Kyllästyykö jatkuvaan autosta pois ja takaisin ramppaamiseen? Työ sinänsä moniin muihin tekniikan aloihin verrattuna helppoa ja palkkakin ihan normaali eli saa aika helposti päätään vaivaamatta tilin? Kyse olisi nimenomaan jakelusta, ei rekkahommista.
jakeluauton kuljettaja
5
9700
Vastaukset
- ljrlkjlkjrlkjr
Itse olen jonkin aikaa ajellut kappaletavaroita ympäri pääkaupunkseutua tosin en enään. Hommassa ei sinäänsä mitään vikaa ollut. Hyvä pääkaupunkiseudun tuntemus on plussaa ja lähes välttämätöntäkin. Ei tarvitse kokoajan kartta kädessä kulkea mistä käännytään kunhan suunnan tietää. Pullahommat sitten erikseen jossa on aina sama reitti. Noita en itse viitsisi ajella. Vakioreitissä tietysti pointtinsa mutta kyllästyy kyllä nopeasti kun muutaman kuukauden on ajellut.
- pullasukkula
kannattaa kokeilla. tietynlaisen kieroutuneen huumorintajun omaavat ihmiset jopa nauttivat siitä.pitkiä päiviä vaaditaan ja ei palkka kovin erikoinen ole. Kyllä sen huomaa melko pian sopiiko siihen työhön vai ei. eikä kaupunkia tarvitse kovin hyvin tuntea, onhan olemassa kartat. kunhan osaat kaupunginosasta toiseen edes jotenkuten ni riittää. vakilenkit tietty asia erikseen. kokeile, kivaa on!
- intiaani68
moro! kyllä jakeluauton ajo ihan hyvää työtä on! paikkoja on paljon ja työtä riittää. itse olen sitä tehnyt aikoinani ja siitä se ura sitten lähti. olen nyt ajamassa ulkomaille yhdistelmää ja kun kyllästyn tai haluan jäädä kotimaisemiin niin kyllä mulle kelpaa jakohommat. eihän se palkka ole kilpailukykyinen mutta eipä ole koulutuskaan! ja kyllä tässä jotenkin on toimeen tultu! onnea uravalinnassa! t. yli 15 v alalla ollut.
- inkkaritar
hih!
- läppyliisä
paskaa duunia paskalla palkalla ja niskan takana kyylii juitsarit ja kaiken maailman tahvot. kokemusta oli 35 vuotta. nyt ajan taksia helsingissä ja piste...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1053143GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521065Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!321007- 67868
- 53857
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 44832
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24811