Isoista tisseistä

viela

Isotissiset naiset, vastatkaapa tähän. Vaikka itseänikin viehättää ennenkaikkea äly (ja se kemia) niin toki voin avoimesti myöntää pitäväni isoista tisseistä. Mutta voinko kertoa sen miten pian suhteen alkumetreillä, esim ensimmäistä kertaa rakastellessa ? Tarkoitus on vain kertoa, että sekin kohta hänessä on upea, muttei todellakaan syy hänen kanssa seurustelemiseen.

16

7531

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt

pelkkien tissien kanssa seurustelisi ?
      Niille voi osoittaa juuri rakastellessa erityishuomiota. Kyllä nainen tajuaa vaikka kaikkea ei ääneen sanottaisikaan.

• Kohderyhmä

No ei minulle ole mitenkään epäselväksi jäänyt että miehet pitävät isoista rinnoista, joten ei sitä tarvitse mitenkään ilmoitusluontoisesti olla tiedottamassa. Miksi sinusta on tärkeää saada se mahdollisimman nopeasti kerrotuksi? Ehkä voit kehua jotain muita avuja alkuun.

Sitten kun suhde on jo vähän pidemmällä, voi jo vähän hehkutellakin, mutta vierastaisin ainakin suhteen alkumetreillä kovin laajamittainen ihailu tuntuisi oudolta. Tietty siinä vaiheessa kun ollaan jo sänkyyn ehditty tunnetaan jo sen verran hyvin että voihan niitä kehaista, älä nyt sentään laulua tee.

• pikkutissi

Voit sen sanoa. Mutta vain jos nainen omaa ne isot tissit.
      Mulle jos kertoisit sen rakastellessa, niin aikalailla voisi olla hapannaama hetken aikaa..

• minä

Itse kyllä pitääisin (isot on) vaikka sanois koska, mutta, kun ihmistä ei tunne on vaikea tietää miten se suhtautuu. Voihan sen sanoa vaikka ei olisi aikomusta harrastaakkaan seksiä, että on upeat rinnat sen jälkeen seksin aikanakin.

• stella

Itselläni on isot.. ja kuulen "aina" siitä kuinka ihanat rinnat mulla on. Mun mielestä se on vaan kiva juttu jos mies asiasta mainitsee, mutta joku voi toki loukkaantua.

• Mirjami22

sehän on vain positiivista!

• Mä mies

Sulla ainakin se puoli näkyy olevan ihan mallillaan :)

• Neitopeikko

Kuten itsekin korostit niin isojen tissien kanssa ei halua seurustella, vaan koko paketti ratkaisee. Itse saan kuulla baarissa yms, kuinka kivat tissit mulla on. Oman miehen suusta kehu tuntuu aina kivalta, mutta kieltämättä baarissa se ei oikein iske. Sanotaanko, että parempiakin iskurepliikkejä voisi keksiä, koska tuo alkaa olla jo kulunut ja loppuunkäytetty. Kovin omaperäistä kuvaa se ei miehestä anna (= Kaverin kanssa on tapana laskea, kuinka usein hänen suurista, ruskeista silmistään sanotaan, ompa sulla kauniit silmät ja mulle taas samat kohteliaisuudet rinnoista. Pointsit keräävät kyllä ehdottomasti ne miehet, jotka älyävät aloittaa jollain muulla jutustelun! Eli kehumalla esimerkiksi naisen pehmeää ihoa, kauniita silmiä yms. voit tehdä myös paremman vaikutuksen kuin aloittamalla siitä kaikkein selvimmästä. Olettaen, että naisesi on tietysti saanut kuulla rinnoistaan ennenkin (=

• tuuli-juulia

Eihän se pahalta tunnu, jos todellakin kerrot myös (ei tietenkään tarvi kaikkea samalla kertaa kertoa, mutta sopivissa tilanteissa) mitä muuta hänessä arvostat.

• awapuh

ei mielestäni ole yhtään loukkaavaa kertoa jos pitää sen nimenomaisen naisen rinnoista kenen kanssa silloin on! mutta jos toisella onkin pienet rinnat, on aika selvää että voi olla hiljaa... Kysyisin samalla teiltä miehet: entä jos nainen on muuten ok ja kemiat toimii: mennään ekaa kertaa sänkyyn ja...naisen rinnat eivät olekaan kauniit vaan jo hieman alakuloiset. onko sillä merkitystä?toisaalta kyllästyttää koko keskustelu, ei naisetkaan puhu minkänäköisiä jormia miehellä on. (vai ei...)

• katryh

kuin seksin aikana ja se on suotavaakin.Nainen voi pian luulla että puhut seksihuumassa.Varsinkin siinä tapauksessa jos ei itse ole varma rinnoistaan et onko ne isot vai ei,ts.omaa huonon itsetunnon.Muutenkin naisen kehuminen on kiva juttu,kunhan aina vaan puhuu totta eikä lämpimikseen porise.. :0)

• B.Boob

Minulle tissien kehuminen on sama kuin kysyisi kylmiltään "läheks paneen" tai jotain muuta yhtä fiksua. En siedä sitä, varsinkin kun näihin huomionosoituksiin on usein liittynyt ahdistelua. Se on alentavaa, ihan kuin minussa ei muuta olisikaan. Eri asia on sitten jos oma mies kehaisee, kunhan on ensin osoittanut että rakastaa minua enimmäkseen muista syistä kuin rinnat. Mieluummin otan kyllä kehut hyväilyinä..

• Vaikeeta on

Tämä menee taas vaikeaksi.

Rintoja ei saa kehua koska tällöin ajatellaan miehen haluavan sänkyyn.
        Silmistä ei saa antaa positiivista palautetta koska se on niin tavanomaista.
        Ylipäätään vartalosta ei kannata kommentoida - taas kuvitellaan, että mies haluaa sänkyyn.
        Jokin muu seikka, mikä kiinnittää mun huomion, esim. hampaat, ovat liian pieni detalji, jolloin nainen ajattelee "eikö mussa mitään muuta kiehtovaa ole".
        Kauniiksi sanominen nyt on totaalisen kielletty, se on todella kliseinen kommentti.

Tämän lisäksi naisen hankisiä ominaisuuksia en tietenkään tunne, jos nainen on tuntematon. Eikä vaatetusta voi kehua: "Sul on kiva paita" - eikö se olisi lähes loukkaus (jos ei muuta hyvää millään keksi) - samoin ehkäpä hiukset. Siis kehun pitää ehdottomasti koskea naista henkilökohtaisella tavalla (joka rajoittuu ulkoisiin seikkoihin, jos nainen on tuntematon).

Jääkö mitään jäljelle ? Haluaisin kuitenkin joskus piristää jonkun päivää sanomalla jotain mukavaa kun positiivista palautetta yleensä niin kovin vähän tulee. Mä oon toki aina ollut iloinen kun mulle on jotain hyvää sanottu, mutta jos mielessä käy sanoa naiselle jotain hänen viehättävyydestään, lienee parasta pitää turpansa visusti kiinni, kun en ketään halua loukata kommenteillani (?)

• mutta
        Vaikeeta on kirjoitti:

Tämä menee taas vaikeaksi.

Rintoja ei saa kehua koska tällöin ajatellaan miehen haluavan sänkyyn.
        Silmistä ei saa antaa positiivista palautetta koska se on niin tavanomaista.
        Ylipäätään vartalosta ei kannata kommentoida - taas kuvitellaan, että mies haluaa sänkyyn.
        Jokin muu seikka, mikä kiinnittää mun huomion, esim. hampaat, ovat liian pieni detalji, jolloin nainen ajattelee "eikö mussa mitään muuta kiehtovaa ole".
        Kauniiksi sanominen nyt on totaalisen kielletty, se on todella kliseinen kommentti.

Tämän lisäksi naisen hankisiä ominaisuuksia en tietenkään tunne, jos nainen on tuntematon. Eikä vaatetusta voi kehua: "Sul on kiva paita" - eikö se olisi lähes loukkaus (jos ei muuta hyvää millään keksi) - samoin ehkäpä hiukset. Siis kehun pitää ehdottomasti koskea naista henkilökohtaisella tavalla (joka rajoittuu ulkoisiin seikkoihin, jos nainen on tuntematon).

Jääkö mitään jäljelle ? Haluaisin kuitenkin joskus piristää jonkun päivää sanomalla jotain mukavaa kun positiivista palautetta yleensä niin kovin vähän tulee. Mä oon toki aina ollut iloinen kun mulle on jotain hyvää sanottu, mutta jos mielessä käy sanoa naiselle jotain hänen viehättävyydestään, lienee parasta pitää turpansa visusti kiinni, kun en ketään halua loukata kommenteillani (?)

asian voi sanoa niin monella tapaa. Jos kiva paita-kommentista paistaa vähänki sellanen fiilis, et se sanoja ei tarkoita sitä, niin reaktio on sitten kyllä sen mukainen. Mutta mikä tahansa asia, mistä voi kehun heittää, tuntuu vastaanottajasta mukavalta, kun se sanotaan tosissaan ja rehellisesti liioittelematta tai väheksymättä. Ainakin minun mielestä. Kyllä mä olisin ihan mielissään jos mulle joku vaikka baarissa sanois että sulla on kiva paita, olettaen ettei se tuijota niitä isoja tissejä (humalaisen) himokas katse silmissä, vaan keskustellessa katsoo ihan silmiin ja todella tarkoittaa sitä mitä sanoo. Kunhan ne vaan ei ole niitä typeriä "hyvä perse,isot tissit, kyllähän tota jyystäis!"-kommentteja.

• Neitopeikko
        mutta kirjoitti:

asian voi sanoa niin monella tapaa. Jos kiva paita-kommentista paistaa vähänki sellanen fiilis, et se sanoja ei tarkoita sitä, niin reaktio on sitten kyllä sen mukainen. Mutta mikä tahansa asia, mistä voi kehun heittää, tuntuu vastaanottajasta mukavalta, kun se sanotaan tosissaan ja rehellisesti liioittelematta tai väheksymättä. Ainakin minun mielestä. Kyllä mä olisin ihan mielissään jos mulle joku vaikka baarissa sanois että sulla on kiva paita, olettaen ettei se tuijota niitä isoja tissejä (humalaisen) himokas katse silmissä, vaan keskustellessa katsoo ihan silmiin ja todella tarkoittaa sitä mitä sanoo. Kunhan ne vaan ei ole niitä typeriä "hyvä perse,isot tissit, kyllähän tota jyystäis!"-kommentteja.

'Kunhan ne vaan ei ole niitä typeriä "hyvä perse,isot tissit, kyllähän tota jyystäis!"-kommentteja.'

Puit sanoiks varmasti monen naisen ajatukset! (=

• kehuista
        mutta kirjoitti:

Tietenkin sanomistapa vaikuttaa mutta vaikuttaa myös se, millaisessa tilanteessa kehut tulee, millä tuulella kehun kohde on sekä millaiselta mieheltä sanat kuulee. No pohtiessani, onko soveliasta antaa positiivista palautetta naiselle tahtomallani tavalla tai sietääkö hän ylipäätään (tänään) mitään kommenttia mieheltä, tilanne on jo ohi, ja monet - kenties jonkun mielestä mukavat - kommentit jää sanomatta.

Mä käytän (siis silloin kun varmasti tiedän, nainen haluaa kuulla multa jotain kivaa) vaatetuksesta esim. "näytät hyvältä tossa paidassa", tms. Tähänkin kannattaa lisätä "näytät tietysti muutenkin". Kuitenkin niin että kohdistan sanani naiseen, en johonkin irralliseen objektiin (vrt. vaikka "Sul on hieno kello." - "Joo, makso satasen, mutta hyvin pitää ajan." - varsinkin jos kyseessä on seinäkello).

Nuo kännisten heitot ylikorostuu, koska he varmasti jakelevat noita "kehuja" aika monelle naiselle. Tällainen ujohko mies (joka vielä vähemmän humalassa uskaltaa luoda kontaktia kun tietää miten rasittava känniääliö voi olla) vaan miettii entistä tarkemmin sanomisiaan - suunnilleen jokaiseen mahdolliseen kehunaiheeseen joku nainen sanoo, että se kuulostaa kamalalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2434
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      29
      1817
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      73
      1511
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      266
      1420
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      138
      1230
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      983
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      978
    9. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      65
      965
    10. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68