huuhaaväen porukiolle.tulihan nukuttuu pitkään kerrankin,kasilta vast heräsin,nyt pitäs poweria riittää täks päiväks.ja oikein hyvää alkanutta viikkoa lomalaisille kuin työssäkäyville
huomenta kaikille
66
1281
Vastaukset
- Doe-01
tuntuu taas serveri toimivan..Onko krapula;)))?
Vietähän sinä vain sairaslomaa kaikessa rauhassa.- rahtari1
ei oo krapula ku lupasin olla kuukauden juomatta ,viikko viel pitäs kestää mut kestän kepeesti,pistin tossa jo henkan cdeen taustamusaks,woodstok keikka
- Doe-01
rahtari1 kirjoitti:
ei oo krapula ku lupasin olla kuukauden juomatta ,viikko viel pitäs kestää mut kestän kepeesti,pistin tossa jo henkan cdeen taustamusaks,woodstok keikka
pienissä kaljoissa tulee testattua näitä minun kaiutinkaappeja jimin musalla.Se ikävä puoli tässä kerrostaloelämässä on,että aina löytyy niitä metelistä valittajia.Onneks tulevat soittaan ovikelloa,eivätkä mee juoruaan isännöitsijälle.
Mutta nyt täytyy lähteä asioille kaupungille.Palailen iltapäivällä:) - rahtari1
Doe-01 kirjoitti:
pienissä kaljoissa tulee testattua näitä minun kaiutinkaappeja jimin musalla.Se ikävä puoli tässä kerrostaloelämässä on,että aina löytyy niitä metelistä valittajia.Onneks tulevat soittaan ovikelloa,eivätkä mee juoruaan isännöitsijälle.
Mutta nyt täytyy lähteä asioille kaupungille.Palailen iltapäivällä:)on sit moro,palaillaan iltapäivällä
- Sydän.Ystävä
Siellä sinä pakerrat töissä ja minä vaan huuhailen,mukavaa päivää sinulle :))
Vaan olen minä sinulle leiponut herkkuja ;))
- luke67
... sellasta sinnekki.
- rahtari1
ja sitä samaa sullekkin
- luke67
rahtari1 kirjoitti:
ja sitä samaa sullekkin
Mä odotan et virastot aukee, pääsen sit asioitani hoitaan.
- rahtari1
luke67 kirjoitti:
Mä odotan et virastot aukee, pääsen sit asioitani hoitaan.
virastonnissa juoksemiset käy kyl työstä,ku niit tarpeeks kerääntyy,on meinaan mullakin niistä kokemusta
- luke67
rahtari1 kirjoitti:
virastonnissa juoksemiset käy kyl työstä,ku niit tarpeeks kerääntyy,on meinaan mullakin niistä kokemusta
Kun tunnin jonottanu, ni sanotaan et väärä luukku tai jokupaperi puuttuu.
- rahtari1
luke67 kirjoitti:
Kun tunnin jonottanu, ni sanotaan et väärä luukku tai jokupaperi puuttuu.
noita juttuja mä lähinnä tarkotinkin,mikään ei mee ekalla käynnillä kyl läpi
- luke67
rahtari1 kirjoitti:
noita juttuja mä lähinnä tarkotinkin,mikään ei mee ekalla käynnillä kyl läpi
...soittelen. Kyselen ja varmistan, että varmasti on kaikki oikein. Tädit siä meinaa vähä hermostua.
- rahtari1
luke67 kirjoitti:
...soittelen. Kyselen ja varmistan, että varmasti on kaikki oikein. Tädit siä meinaa vähä hermostua.
vaan anna periks niille taistele vastaan vaan ku sissi
- luke67
rahtari1 kirjoitti:
vaan anna periks niille taistele vastaan vaan ku sissi
Teen. Nyt alotan.
- rahtari1
luke67 kirjoitti:
Teen. Nyt alotan.
pistähän asiat kuntoon kertaheitolla
- luke67
rahtari1 kirjoitti:
pistähän asiat kuntoon kertaheitolla
minkään tästä pääse. Tänne koukkuun jäin ja Aniittan juttuja telkasta kuuntelen.
- rahtari1
luke67 kirjoitti:
minkään tästä pääse. Tänne koukkuun jäin ja Aniittan juttuja telkasta kuuntelen.
nyt se telkka ja irrota ittes siitä koukusta ja lähe hoitaa nyt ne asiat kuntoon
- luke67
rahtari1 kirjoitti:
nyt se telkka ja irrota ittes siitä koukusta ja lähe hoitaa nyt ne asiat kuntoon
jo yhteen paikkaan.Sano että tule tänne jos ongelmia.Mut neuvo, kun vänkäsin.
- rahtari1
luke67 kirjoitti:
jo yhteen paikkaan.Sano että tule tänne jos ongelmia.Mut neuvo, kun vänkäsin.
jos virastot on sun lähellä niin mee käymään,mitä sä turhaan teet ittelles puhelinlaskuja
- luke67
rahtari1 kirjoitti:
jos virastot on sun lähellä niin mee käymään,mitä sä turhaan teet ittelles puhelinlaskuja
...ovat, asun keskustas. Iltapäivästä tai huomen meen käymään, nyt varmistan et tarvittavat liput ja laput mukana.
- rahtari1
luke67 kirjoitti:
...ovat, asun keskustas. Iltapäivästä tai huomen meen käymään, nyt varmistan et tarvittavat liput ja laput mukana.
mua mut en nyt manaa mut tietysti huomenna taas joku mättää mut toivon et saat asiat kuntoon huomenna
- luke67
rahtari1 kirjoitti:
mua mut en nyt manaa mut tietysti huomenna taas joku mättää mut toivon et saat asiat kuntoon huomenna
Mut niin paljo jonottanu et mielummin eka soittelen ja kyselen, ettei tartte jokapäivä jonotella.
- rahtari1
luke67 kirjoitti:
Mut niin paljo jonottanu et mielummin eka soittelen ja kyselen, ettei tartte jokapäivä jonotella.
se niinkin mul on kyl siit soittamisest ki kyl kokemusta,ei mee mulla aina jakeluun sesoittokaan,mut johtuu siit kai ku on toi sama pää kesät talvet
vaan...Vähän harmaalta vaikuttaa... Ilmeisesti sinuu ei painajaiset häirinny ku noin pirteä olet...=:)))) Hyvä niin...:))
- rahtari1
ei viime yönä vaikuttanu,mut en muista koska viimeks oisin nukkunu noin hyvin
rahtari1 kirjoitti:
ei viime yönä vaikuttanu,mut en muista koska viimeks oisin nukkunu noin hyvin
että uni on maistunut....:)))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
että uni on maistunut....:)))
sano,tänään poweria riittää
rahtari1 kirjoitti:
sano,tänään poweria riittää
piisaa.....:)) mäki voisin sitä poweria ottaa....:)) keitän toisen pannun kahvia ni eiköhän tää aamu tästä taas kirkkaaks muutu....=:))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
piisaa.....:)) mäki voisin sitä poweria ottaa....:)) keitän toisen pannun kahvia ni eiköhän tää aamu tästä taas kirkkaaks muutu....=:))
nyt heti sulle vähän sitä poweria,ole hyvä joko alkaa jossain tuntua
rahtari1 kirjoitti:
nyt heti sulle vähän sitä poweria,ole hyvä joko alkaa jossain tuntua
=8)) het auto ku silmätki ihan aukes.... Kiits....:)))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
=8)) het auto ku silmätki ihan aukes.... Kiits....:)))
tarttet lisää niin sano mulle vaan,lähetän sulle ilomielin lisää poweria
rahtari1 kirjoitti:
tarttet lisää niin sano mulle vaan,lähetän sulle ilomielin lisää poweria
voi olla et tarvii viel.. yleensä hyydyn täs päivän mittaan.....:))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
voi olla et tarvii viel.. yleensä hyydyn täs päivän mittaan.....:))
paras ois jos mä tulisin sinne niin saisit heti vähän poweria ja muutakin
rahtari1 kirjoitti:
paras ois jos mä tulisin sinne niin saisit heti vähän poweria ja muutakin
ai saisin vai.... Mut sie saattaisit joutua niitä hiekkakakkuja tekeen.....hih....:))))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
ai saisin vai.... Mut sie saattaisit joutua niitä hiekkakakkuja tekeen.....hih....:))))
sit sen kuravellin niin ei tartte sit sun luona näläs olla mut kyl sä voit mulle ne kakut tehä
rahtari1 kirjoitti:
sit sen kuravellin niin ei tartte sit sun luona näläs olla mut kyl sä voit mulle ne kakut tehä
kakut... Meinasin ton paremman puoliskon asialle.... Se osaa paremmat kakut ku mie....=:)))))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
kakut... Meinasin ton paremman puoliskon asialle.... Se osaa paremmat kakut ku mie....=:)))))
ei ymmärrä,typyäkö tarkotit jos niin se käy kans mainiosti
rahtari1 kirjoitti:
ei ymmärrä,typyäkö tarkotit jos niin se käy kans mainiosti
typy on se mun parempi puolisko....:)))Osaa loistavat kakut tehdä.....:))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
typy on se mun parempi puolisko....:)))Osaa loistavat kakut tehdä.....:))
puhuu se ympäri jos se väsäis samal sen kuravellin ku se osaa kuitenkin tehä siit parempaa ku mä
rahtari1 kirjoitti:
puhuu se ympäri jos se väsäis samal sen kuravellin ku se osaa kuitenkin tehä siit parempaa ku mä
tarvi ympäri puhua.... Eiköhän toi mielissään ku saa kuravellit tehdä...:))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
tarvi ympäri puhua.... Eiköhän toi mielissään ku saa kuravellit tehdä...:))
ku tekee niin saan lostavat safkat
- luke67
Mä kyselen ja pyydän vääntään rautalangasta
- rahtari1
saa noi asiat aina vääntää rautalangasta,muuten ei tuu mittää
- luke67
rahtari1 kirjoitti:
saa noi asiat aina vääntää rautalangasta,muuten ei tuu mittää
Ainaki ymmärtää.
- rahtari1
luke67 kirjoitti:
Ainaki ymmärtää.
se on semmonen erikoinen kieli et sit ymmärtää paremmin mut sit on huonosti jos niilt on langat loppunu
- luke67
rahtari1 kirjoitti:
se on semmonen erikoinen kieli et sit ymmärtää paremmin mut sit on huonosti jos niilt on langat loppunu
se on. Eikä kekään neuvo, jos ei osaa kysyä.
- rahtari1
luke67 kirjoitti:
se on. Eikä kekään neuvo, jos ei osaa kysyä.
varmaan pitäs maksaa laskuja,on jotain parintuhannen euron edestä
- luke67
rahtari1 kirjoitti:
varmaan pitäs maksaa laskuja,on jotain parintuhannen euron edestä
paljo sulle kertyny.Mul kuukaudes jotain 1000 edestä laskuja, niistäki mul tekee tuskaa selvitä
- rahtari1
luke67 kirjoitti:
paljo sulle kertyny.Mul kuukaudes jotain 1000 edestä laskuja, niistäki mul tekee tuskaa selvitä
tulee siit rekanveturista huolto ja naftalaskuja mut ei siit sen enempää
- luke67
rahtari1 kirjoitti:
tulee siit rekanveturista huolto ja naftalaskuja mut ei siit sen enempää
Oikeen liikennöitsiä? Sit sul kovat vakuutusmaksut.
- rahtari1
luke67 kirjoitti:
Oikeen liikennöitsiä? Sit sul kovat vakuutusmaksut.
veturi on pankin vielä mut en viitti siit jutella sen enempää,vakuutusmaksut on myös huikeat mut mun systeri hoitaa ne
- luke67
rahtari1 kirjoitti:
veturi on pankin vielä mut en viitti siit jutella sen enempää,vakuutusmaksut on myös huikeat mut mun systeri hoitaa ne
...sit kysele. Olis vaa kiinnostanu missä ajat ja mitä.
- rahtari1
luke67 kirjoitti:
...sit kysele. Olis vaa kiinnostanu missä ajat ja mitä.
huolintaliikkeellä ketä välittää mulle ajot aikas vakkari paikkoja välil ajan satamasta pelkkii kontteja kun ajan suomessa mut käyn aika paljon ruotsissa tanskassa ja saksassa mut se siit
- luke67
rahtari1 kirjoitti:
huolintaliikkeellä ketä välittää mulle ajot aikas vakkari paikkoja välil ajan satamasta pelkkii kontteja kun ajan suomessa mut käyn aika paljon ruotsissa tanskassa ja saksassa mut se siit
Mun edelliseen työpaikkaan, yuli hedelmiä ja vihanneksia. saksast, hollannista ja belgiasta.
- rahtari1
luke67 kirjoitti:
Mun edelliseen työpaikkaan, yuli hedelmiä ja vihanneksia. saksast, hollannista ja belgiasta.
ne niitäkin kuskaa sielt,mut sit niihin pitää kans viedä tavaraa,esim,mä vien yleensä ruotsiin kamaa ja tuon takas paluukuormas sielt perälautanostureita
- luke67
rahtari1 kirjoitti:
ne niitäkin kuskaa sielt,mut sit niihin pitää kans viedä tavaraa,esim,mä vien yleensä ruotsiin kamaa ja tuon takas paluukuormas sielt perälautanostureita
noillaki jotain vietävää. En vaan muista et mitä.
Hinnat vaan poljettu niin alas, et jos rengas menee ni sit -0 kokoreissu - rahtari1
luke67 kirjoitti:
noillaki jotain vietävää. En vaan muista et mitä.
Hinnat vaan poljettu niin alas, et jos rengas menee ni sit -0 kokoreissusitä sovi noitten hintojen kanssa alkaa ryppyilee jos haluu ajaa jotain ku kilpailioit on niin paljon ja vielä isoja luotettavia firmoja,onneks mulla isosysteri hoitaa mulla melkeen kaiken
- rahtari1
rahtari1 kirjoitti:
sitä sovi noitten hintojen kanssa alkaa ryppyilee jos haluu ajaa jotain ku kilpailioit on niin paljon ja vielä isoja luotettavia firmoja,onneks mulla isosysteri hoitaa mulla melkeen kaiken
ihan renkaan hinnalla aja,kyl siit pitää jäädäkkin jotain et ees tileille pääsee,eihän se muuten kannata alkuunkaan
- luke67
rahtari1 kirjoitti:
sitä sovi noitten hintojen kanssa alkaa ryppyilee jos haluu ajaa jotain ku kilpailioit on niin paljon ja vielä isoja luotettavia firmoja,onneks mulla isosysteri hoitaa mulla melkeen kaiken
...se on, isot polkee hinnat. Mut ny pidän pienen tauon huuhaalta.
- rahtari1
luke67 kirjoitti:
...se on, isot polkee hinnat. Mut ny pidän pienen tauon huuhaalta.
moro vaan ja palaillaan
jepulis.. niin saatkin...Nyt mie taas häviän... Palaillaan astialle.... hei sun heiluvilles...=:))))
- rahtari1
muuta ku palaillaan astialle
- Sydän.Ystävä
sinullekkin ja toivottavasti olet kohta työkuntoinen :))
Mulla sairasloma vaan jatkuu,näillä näkymin ainakin marraskuun loppuun :((- rahtari1
MÄ MEEN JO TÖIHIN TORSTAINA,MÄ EN NÄ KU UNTA NOIN PITKIST SAIRASLOMISTA,MUT EI SE KYL OIKEESTI OO KIVA SAIRASTAAKKAAN
- Sydän.Ystävä
rahtari1 kirjoitti:
MÄ MEEN JO TÖIHIN TORSTAINA,MÄ EN NÄ KU UNTA NOIN PITKIST SAIRASLOMISTA,MUT EI SE KYL OIKEESTI OO KIVA SAIRASTAAKKAAN
vaan alkaa tähänkin jo tottua ja voi ollakkin etten enää työelämään palaa....olkapäät sökönä :(
Sulla on mielenkiintoinen työ,näät maailmaa vaan on varmasti myös raskasta. - rahtari1
Sydän.Ystävä kirjoitti:
vaan alkaa tähänkin jo tottua ja voi ollakkin etten enää työelämään palaa....olkapäät sökönä :(
Sulla on mielenkiintoinen työ,näät maailmaa vaan on varmasti myös raskasta.oon tehny vuodesta 88 sitä ennen ajoin kaikenlaisii autoja eri firmoissa mut nyt tääkin on jo niin samanlaista ku on niin paljo ajanu et se alkuaikojen huuma on jo taakse jääny
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041076
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt581025Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103591Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528