eikös urheilu ole sellaista missä vaaditaan voimaa, nopeutta tai kestävyyttä. tässä lajissa ei vaadita muuta kuin taitoa. vai olenko väärässä? itse olen hieman kapakissa kokeillut kyseistä lajia ja onnistuu se jurrissakin joten kuten.
Biljardiko muka urheilua? pyh!
6
1673
Vastaukset
- Näin on
pikkujurrissa mukava harrastaa nyrkkeilyä grillijonossa. Sitten vaikka painia, saa maata selällään molemmat silmät kiinni. Urheilua on niin monenlaista.
- euro-tour
Todellakin biljardi on urheilua, ehkä kyseinen ravintola biljardi ei ole urheilua, mutta eihän grillipainikaan urheilua ole, biljardi huipulla on todella vaativaa ja täyttää kaikki vaatimukset mitä "urheilu" vaatii, voisin listata tähän monia asioita niin ymmärtäisit ehkä, että onhan se himskatti urheilua sittenkin... esim. se vaatii hyvän fyysisen kunnon huipulla, että jaksaa turnauspäivät keskittyä jokaiseen lyöntiin 110%.....
- ?????
myönnetään että tuossa on hieman pointtia. anteeksi erehdykseni.
- gjhjghj
????? kirjoitti:
myönnetään että tuossa on hieman pointtia. anteeksi erehdykseni.
Curling on myös olympialaji.
- Runnes Spage
gjhjghj kirjoitti:
Curling on myös olympialaji.
Gurling on ihan Hyvä laji.(en ole itse kokeillut,paitsi nettissä mut se ei varmasti vastaa yhtää oikeeta.)
Ja Bilis on osittain urheilua ja osittain ei!!!
Turha jankuttaa onko bilis urheilua,Mitä hemmetin välii sillä on!! - JEL
Runnes Spage kirjoitti:
Gurling on ihan Hyvä laji.(en ole itse kokeillut,paitsi nettissä mut se ei varmasti vastaa yhtää oikeeta.)
Ja Bilis on osittain urheilua ja osittain ei!!!
Turha jankuttaa onko bilis urheilua,Mitä hemmetin välii sillä on!!Sanotaanko näin että niinkuin bilis, curling, paini, jalkapallo, shakki, tikanheitto ja ihan mikä laji vaan jossa lasketaan pisteitä jonka mukaan voittaja määräytyy on urheilua. Näitä kaikkia voi myös harrastaa niin ettei mitää pisteitä / paremmuuksia lasketa ja tällöin mielestäni se on vähemmän urheilua. Tai ainakaan kilpaurheilua. Itse bilistä harrastaneena voin sanoa, että tosiaan perjantai iltaisella baaribiliksellä ja kilpailubiliksellä on eronsa ja kilpailubiljardi vaatii paljon keskittymistä, osaamista, sekä jo menestyä haluaa, niin myös treenaamista. Itse vaikken kummoinen pelaaja vielä ole (muutamat pikkukisat kyllä voittanut) niin treenattua tulee 8-20 tuntia viikossa ja se TODELLAKIN käy urheilusta "juosta" pöydän ympäri ja pitää todellakin se keskittyminen joka lyönnissä. Yksi lyönti ohi, niin peli voi ola siinä :-)
No eiköhän kantani varmaan olisi tullut selväksi vähemmälläkin tekstillä ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828