Tero heittää pitkän päälle.. Juu-u! Sekin huomattin Sveitsissä! Mie oon ihan siis fanítan tota Teroo.. Ai vitsit jos sen sais nähä.. Miun unelma ois täyttynyt! Terohan kisailee nyt Lahden eliittikisoissa..(Toivottavasti.. En oo kyl varma..) Ja eliitti kisathan on Ylellä tiistaina.. Ja sitten toivottavasti Tero myös ois mukana Ruotsi-Suoomi maaottellussa.. Ois suomen tärkee urheilija.. Eikös???? Jos on tarkempaa tietos laittakkee jatkoa.. :) Thanks jo etukäteen..
Tero Pitkämäki
4
1399
Vastaukset
- Minä vain
Onhan se Tero Suomi-Ruotsi-maaottelussa mukana, tottakai. Tekstiteeveeltä löytyy lista kaikista mukana olevista urheilijoista.
- heppu
Tero eliittikisoissa, hmmm... Ehkä niin, jos poika on vaihtanut lajia. Mikähän mahtaa olla vuorossa, moukari, satanen vai seiväs?
Mutta on Tero kyllä hyvässä kunnossa, maailman paras lajissaan tänä kesänä selkeästi. Harmi miehen itsensä kannalta, että ämmäkisoissa tulos jäi monen asian summana hieman normaalitasosta. Ehkä se oli kuitenkin kasvattava kokemus ja teki pojasta entistä vahvemman tulevaisuuden koitoksissa.
Meneekö finnkampenissa jo 100m rikki?!?!!!?! - Jellona-71
Hei, kaikki Teron fanit! Tietääkö kukaan onko Pitkämäellä, jotain faniposti osoitetta?? Hyvää alkanutta syksyä kaikille! Ystävällisin terveisin, Tero Pitkämäki-fani...
- TARNANEN
mä oon kans katsonu jokaisen kilpailun missä Tero on ollut mukana.Tero on myös tosi hyvän näköinen :) ja toivon Terolle kaikkee hyvää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666733
- 562048
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes482014- 541182
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521180Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se541157Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141051Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927