Tero heittää pitkän päälle.. Juu-u! Sekin huomattin Sveitsissä! Mie oon ihan siis fanítan tota Teroo.. Ai vitsit jos sen sais nähä.. Miun unelma ois täyttynyt! Terohan kisailee nyt Lahden eliittikisoissa..(Toivottavasti.. En oo kyl varma..) Ja eliitti kisathan on Ylellä tiistaina.. Ja sitten toivottavasti Tero myös ois mukana Ruotsi-Suoomi maaottellussa.. Ois suomen tärkee urheilija.. Eikös???? Jos on tarkempaa tietos laittakkee jatkoa.. :) Thanks jo etukäteen..
Tero Pitkämäki
4
1445
Vastaukset
- Minä vain
Onhan se Tero Suomi-Ruotsi-maaottelussa mukana, tottakai. Tekstiteeveeltä löytyy lista kaikista mukana olevista urheilijoista.
- heppu
Tero eliittikisoissa, hmmm... Ehkä niin, jos poika on vaihtanut lajia. Mikähän mahtaa olla vuorossa, moukari, satanen vai seiväs?
Mutta on Tero kyllä hyvässä kunnossa, maailman paras lajissaan tänä kesänä selkeästi. Harmi miehen itsensä kannalta, että ämmäkisoissa tulos jäi monen asian summana hieman normaalitasosta. Ehkä se oli kuitenkin kasvattava kokemus ja teki pojasta entistä vahvemman tulevaisuuden koitoksissa.
Meneekö finnkampenissa jo 100m rikki?!?!!!?! - Jellona-71
Hei, kaikki Teron fanit! Tietääkö kukaan onko Pitkämäellä, jotain faniposti osoitetta?? Hyvää alkanutta syksyä kaikille! Ystävällisin terveisin, Tero Pitkämäki-fani...
- TARNANEN
mä oon kans katsonu jokaisen kilpailun missä Tero on ollut mukana.Tero on myös tosi hyvän näköinen :) ja toivon Terolle kaikkee hyvää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san91513Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621147- 501120
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182950Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153932- 89877
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu112865