Tero heittää pitkän päälle.. Juu-u! Sekin huomattin Sveitsissä! Mie oon ihan siis fanítan tota Teroo.. Ai vitsit jos sen sais nähä.. Miun unelma ois täyttynyt! Terohan kisailee nyt Lahden eliittikisoissa..(Toivottavasti.. En oo kyl varma..) Ja eliitti kisathan on Ylellä tiistaina.. Ja sitten toivottavasti Tero myös ois mukana Ruotsi-Suoomi maaottellussa.. Ois suomen tärkee urheilija.. Eikös???? Jos on tarkempaa tietos laittakkee jatkoa.. :) Thanks jo etukäteen..
Tero Pitkämäki
4
1409
Vastaukset
- Minä vain
Onhan se Tero Suomi-Ruotsi-maaottelussa mukana, tottakai. Tekstiteeveeltä löytyy lista kaikista mukana olevista urheilijoista.
- heppu
Tero eliittikisoissa, hmmm... Ehkä niin, jos poika on vaihtanut lajia. Mikähän mahtaa olla vuorossa, moukari, satanen vai seiväs?
Mutta on Tero kyllä hyvässä kunnossa, maailman paras lajissaan tänä kesänä selkeästi. Harmi miehen itsensä kannalta, että ämmäkisoissa tulos jäi monen asian summana hieman normaalitasosta. Ehkä se oli kuitenkin kasvattava kokemus ja teki pojasta entistä vahvemman tulevaisuuden koitoksissa.
Meneekö finnkampenissa jo 100m rikki?!?!!!?! - Jellona-71
Hei, kaikki Teron fanit! Tietääkö kukaan onko Pitkämäellä, jotain faniposti osoitetta?? Hyvää alkanutta syksyä kaikille! Ystävällisin terveisin, Tero Pitkämäki-fani...
- TARNANEN
mä oon kans katsonu jokaisen kilpailun missä Tero on ollut mukana.Tero on myös tosi hyvän näköinen :) ja toivon Terolle kaikkee hyvää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826511- 353571
- 443118
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402332Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282201- 1212107
- 1902062
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292019- 401882
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241638