Tero Pitkämäki

Mikäs tässä olessa..=)

Tero heittää pitkän päälle.. Juu-u! Sekin huomattin Sveitsissä! Mie oon ihan siis fanítan tota Teroo.. Ai vitsit jos sen sais nähä.. Miun unelma ois täyttynyt! Terohan kisailee nyt Lahden eliittikisoissa..(Toivottavasti.. En oo kyl varma..) Ja eliitti kisathan on Ylellä tiistaina.. Ja sitten toivottavasti Tero myös ois mukana Ruotsi-Suoomi maaottellussa.. Ois suomen tärkee urheilija.. Eikös???? Jos on tarkempaa tietos laittakkee jatkoa.. :) Thanks jo etukäteen..

4

1430

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vain

Onhan se Tero Suomi-Ruotsi-maaottelussa mukana, tottakai. Tekstiteeveeltä löytyy lista kaikista mukana olevista urheilijoista.

• heppu

Tero eliittikisoissa, hmmm... Ehkä niin, jos poika on vaihtanut lajia. Mikähän mahtaa olla vuorossa, moukari, satanen vai seiväs?

Mutta on Tero kyllä hyvässä kunnossa, maailman paras lajissaan tänä kesänä selkeästi. Harmi miehen itsensä kannalta, että ämmäkisoissa tulos jäi monen asian summana hieman normaalitasosta. Ehkä se oli kuitenkin kasvattava kokemus ja teki pojasta entistä vahvemman tulevaisuuden koitoksissa.

Meneekö finnkampenissa jo 100m rikki?!?!!!?!

• Jellona-71

Hei, kaikki Teron fanit! Tietääkö kukaan onko Pitkämäellä, jotain faniposti osoitetta?? Hyvää alkanutta syksyä kaikille! Ystävällisin terveisin, Tero Pitkämäki-fani...

• TARNANEN

mä oon kans katsonu jokaisen kilpailun missä Tero on ollut mukana.Tero on myös tosi hyvän näköinen :) ja toivon Terolle kaikkee hyvää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      337
      32680
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      63
      2573
    3. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      79
      2050
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      207
      1777
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      168
      1688
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      55
      1514
    7. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      99
      1271
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1078
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      103
      1031
    10. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      31
      997
    Aihe