miesten kyky rakastaa?

hanna

Kävin tänään mielenkiintoisen keskustelun parhaan ystäväni kanssa. Hän puolusti kovasti miehiä ja heidän tunteitaan, mutta minun on edelleen vaikea uskoa sanaakaan todeksi.

Itse olen kokenut yhden huonon suhteen: paljon kauniita sanoja hyvin vähän tekoja, petettyjä lupauksia, vieraita naisia, valheita jne. En osaa uskoa, että miehet oikeasti osaavat rakastaa naista. Tai ylipäänsä ketään. Tiedän, että on kamalaa yleistää yhden persläven takia ajatukset koskemaan kaikkia miehiä, mutta en voi sille mitään... Tuon suhteen jälkeen en ole ajatellutkaan, että seurustelisin kenenkään kanssa, koska en halua enää koskaan itkeä yhdenkään miehen takia. Suhteesta on nyt aikaa 4 vuotta. Ja nyt alkaa olla mittä täysi.

Ajattelevatko miehet naisesta muutakin kuin vain sitä, että "olis kiva saada pesää" tai "uuh, isot daisarit"? Voiko nainen olla ihana muuten vaan? Halaako mies koskaan ihan vain halatakseen, koska se tuntuu hyvältä vai onko se aina automaattisesti alkusoittoa seksille? Ja jos nainen ei anna, onko hän sillon heti pihtari nipo? Nauttiiko mies yhdessä sohvalla löhöämisestä ja söpöilystä, vaikka se ei johtaisikaan seksiin? Pystyykö mies olemaan pettämättä?

Ja ehkä tärkein kysymys: Onko minulla käynyt valitettavan huono tuuri, että löysin miehistä huonoimman ja pelästyin hänen käytöstään, enkä vain tajua sitä, että suurin osa miehistä ei ole hänen kaltaisiaan? Vai täytyykö vain tyytyä siihen, että mikäli haluaa elää miehen kanssa täytyy kestää se mitä vastaan tulee?

Toivon todella, että ystäväni on oikeassa... Kertokaa miehet ajatuksianne asiasta, toivottavasti saatte mieleni muuttumaan! Onnea yritykselle...=)

58

7926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyit

Mä olen varmaan aika keskiverto nuorimies, joten luulisin. Että ajautuksiani voi jopa yleistää. Joten puhun tässä itseni, veljeni ja kavereideni puolesta.

1. Mä olen mies, tavoitteeni on, että omat geenini jatkuvat.

2. Mun veli on paras kaveri! Ainoa jonka jälkeläisissä on munkin geenejä!:)

3. Muut tyypit on kavereita, mutta kilpailijoita.

4. Naiset on hupia ja kaatoja. Jossain vaiheessa pakko sitten, alkaa olla yhen kanssa. Ainakin noin "virallisesti". Pikkujoulut ja työpanot on sit ihan oma juttu.

5. Jossain sohvalla nyhjääminen? Miksi? Ei huvita, mielummin urheilen. Sitte voi olla sohvalla neidin kanssa, jos on hyvä ennuste, että saa sitä sunkin mainitsemaa pesää...:)

6. Sen jälkeen saunaan ja pesulle. Mieluite toisin päin...sitte nukkumaan. Että jaksaa taas uusissa seikkailuissa.

7.ELÄMÄ ON MUN MIELESTÄ AIKA KIVAA!!!!:)

• Myös veli

Veljessäsi ei ole sinun geenejä, ellette ole identtisiä kaksosia. Oletteko?

• lay-dee!

Mun naisenelämä on kivaa.

- ihailtavan ulkonäköni tarkoitus on elämäni tarkoitus -> kateuden aiheuttaminen, kiihottaminen, palvonnan herättäminen, kukoistus, nautinto.

- sen ohella ruoka, kulttuuri, taide ja seuraelämä säkenöittävät
        - yöllä kiitely kuun alla on kivaa
        - kaiken kehtona on KOTI jota käsittelen kuin temppeliä
        - en tarvitsisi miestä mutta joskus pitää sellaisia hieman auttaa kun eivät oikeasti pärjää missään
        - seksuaalienergiani virtaa työntekoon ja seikkailu-urheiluun, sekä viinin juontiin öisen kuutaivaan alla
        - joskus toki sydän huutaa toista sydäntä, se oikein sykkii kuin paniikkihäiriöisellä -> pari suklaanappia ja se rauhoittuu

• Jarski
        Myös veli kirjoitti:

Veljessäsi ei ole sinun geenejä, ellette ole identtisiä kaksosia. Oletteko?

Veljesten geenit ovat hyvin pitkälle täysin samoja. Joitain poikkeuksia on, mutta geenistöt on lähellä toisiaan. Tämä selittää sen, miksi esimerkiksi yhdyskuntahyönteiset toimivat niin kuin toimivat.

• Oldie...

Alkuun jotkut kai voivat, mutta loppupeleissä meistä jokaisesta tulee kyyninen p**ka. Cheers :)

• Mies ilman pillua

Kohta 4 vuotta olen ollut saman naisen kanssa mutta ei ole vielä herunut. Hyvin pian kuitenkin luultavasti kun menemme naimisiin keväällä. Daisareita kyseisellä naisella ei juuri ole ja pesääkään en ole juuri ajatellut, vaikka tekisihän sitäkin mieli. Mutta mitäs väliä millään pesällä ja daisareilla on kun rakastan naista. Kyllä 4 vuotta voi hyvin odottaa ennen sänkyyn menoa, kun rakastaa. Nautin myös suunnattomasti sohvalla löhöilystä ja halailusta ym. Enkä siis tietenkään näiden ~4 vuoden aikana ole tapaillutkaan muita naisia. Ei tule mieleen, että olisin edes puhunut kellekään vieraalle naiselle. Että ihan oikeassa oli ystäväsi. Jos EI KUKAAN muu mies voi rakasta niin minä ainakin voin, onneksi.

• Äimistynyt

Harrastaako teistä sitten molemmat oman käden hupia? Puhutteko te edes seksistä? Haluaako teistä edes kumpikaan seksiä??

Anteeksi, mutta mä en ymmärrä kuinka voi olla ilman seksiä seurustelusuhteessa? Mun mielestä siinä yks tärkeä juttu on juuri se, että ei tarvi omaa apua käyttää.

Mä en pystyis.. Toisaalla olen ollut aina hiukan huonompi vittuilemaan itselleni.

• LaKrapu

Oon ehkä vähän friikki mieheksi kun ajattelen tälläisiä, mutta pistän kommenttini mukaan, jotta ei sentään menisi usko kaikkiin miehiin :)

Itse nautin aivan suunnattomasti ihan pienistäkin asioista naisen kanssa. Kädestä pitämisestä, halauksista, sohvalla telkkarin katselusta kulta kainalossa. Ja sensellaisesta. Siitä vaan tulee jotenkin niin hyvä fiilis. Lisäksi mulle riittää nuo pienetkin jutut tosi pitkälle, ei sen tosiaan tarvitse johtaa seksiin, pelkkä yhdessäolo on ainakin mulle tärkeää. Vakituisessa suhteessa pettäminen ei tulisi mulle edes mieleen, olen ylpeä kun voin kieltäytyä ja sanoa olevani varattu.

Luulen tosiaan, että sulla kävi vaan huono tuuri. Ja kuten itsekin sanoit, ei kannata yleistää kaikkia miehiä paskiaisiksi, vaikka yksi sellainen olisikin sattunut kohdalle.

Elämässä on ylä- ja alamäkiä, ei niistä kannata ottaa itseensä, vaan jatkaa sinnikkäästi eteenpäin. Paistaa se päivä joskus risukasaankin, sanotaan. Mullakin on ollut naisten suhteen aika samoja kokemuksia kuin sulla, mutta aina sitä on lopulta noustu sieltä pohjalta. Vaikka kohdalle onkin sattunut jo useampi "huonoja" tapauksia, niin silti kyllä riittää uskoa, ettei ne kaikki ole samanlaisia. Ja pikkuhiljaa alkaa kajastaa tunnelinpäässä valoa :)

Rohkeasti siis vaan takaisin baanalle, ei kannata yhden ihmisen takia katkeroitua!

• mies vm.80
    • Etsin jotain jota rakastaa ja luottaa. Tähän saakka olen seurustellu vakavasti kolme kertaa ja joka ainoan kerran olen saanu niskaani sellaisen kasan paskaa ettei mitään rajaa.

Taitaa vaan olla että olet törmännyt feminiiniseen mieheen. Siis sellaiseen joka ei ansaitse "Hyvä jätkä" titteliä

• realist56

on vain käynyt huono tuuri, vai pitäisikö sanoa, ettei ole käynyt hyvä tuuri. Joka tapauksessa, eivät kaikki miehet suinkaan ole kokemustesi mukaisia, ihan varmasti mieskin osaa rakastaa, helliä ja nauttia läheisyydestä ilman seksiäkin, osaa arvostaa naista ihmisenä, kumppanina eikä vain seksiobjektina ja osaa pitää uskollisuutta itsestäänselvyytenä.
      Onnea sinulle, että vielä kohtaisit tällaisen miehen.

• jouni se helin poikaystävä ;)

Kuinka voit ajatella kaikista miehistä noin? Pitäisikö minunkin sitten yleistää kaikki naiset kaulin kädessä heiluviksi Justiinoiksi vain siksi, että sellaisiakin on olemassa?? En yleistä sillä tiedän maailmassa olevan erilaisia hienoja ihmisiä eikä palkän sukupuolen perusteella voi yleistää yhtään mitään.

Minä ainakin haen naisesta paljon muutakin kuin vain pesää. Pelkkä tuollainen ilmaisukin on jo mielestäni ällöttävä saatika ajatuksesi siitä että me miehet emme naisesta muuta hakisikaan. Se nyt taitaa olla selvää että nainen ja mies ajattelevat eri tavalla, mutta kyllä mies silti osaa rakastaa, halata vain yksinäisyyden tunteesta, söpöillä sohvalla ilahduttaakseen tyttöystäväänsä ja tuoda kukkia kertoakseen tunteistaan yms yms.

Ymmärrän myös sen että huonon suhteen jälkeen on vaikea antaa kenellekkään uutta mahdollisuutta, mutta elämä ei odota. Anna uusien tuulten puhaltaa ja löydät uusia sinut lumoavia valloituksia ;)

• hanna

Jouni, Jouni, Jouni... Mitähän sitä sanois...

Sanotaan nyt vaikka se, että älä ota ittees tuosta. =)

• oot kyyninen yhden vituilleen menneen jutun perusteella.Mietippä tänkin palstan keskiverto pallinaama nuorta miestä joka ei oo huonolla tuurilla koskaan edes seurustellut eikä harrastanut seksiä,jopa se ensisuudelmakin voi olla vielä voittamaton kanta ja silti harva ainakaan kuullostaa yhtä katkeralta ja kyyniseltä kuin sä kuullostat.Oisit onnellinen että kelpasit jollekkin edes johonkin tarkoitukseen.Siis mua vituttaa ja masentaa aivan suunnattomasti oma elämä tällä hetkellä,oon elänyt viimeiset vuoden siinä illuusiossa että muijakaverin löytyminen on vain itsestä kiinni ja seksiäkin saan pikkasen panostamalla suht helposti mut sit kun tänä kesänä viimein yritin ainakin edes vähän tosissaan saada jtn vakavempaa säpinää aikaiseksi niin vitut,ei kertakaikkiaan mitään toivoa,ei edes sitä sun mainostamaa surullisen kuuluisaa pesää (no ok,pikkasen dramatisoin,yhdeltä oisin kyl saanut mut se meni miten meni).Ensvkl on tän kesän viimeinen vkl ja ikääkin paukahtaa parin viikon päästä taas yks vuosi lisää jtn täs alkaa oleen ns armon aika jo kohtuu vähissä ja epätoivo kohtuu tapissa.Sä voit sentään aina lohduttautua sillä tiedolla että naisena tiedät että kelpaat jollekkin edes patjaksi,arvaa onko vitun hauska tajuta se että ite ei kelpaa kertakaikkiaan mihinkään muuhun ryyppykaveriksi.Sit noihin sun ajatteleeko mies juttuihin on paha sanoa muiden puolesta mitään mut sen verran kyllä et mä en väitä itsekkään olevani mikään suuri tunteiden tulkki enkä välttämättä edes usko mihinkään rakkauteen mutta mun mielestä melkein naista kuin naista on mukava halailla, kutitella ja hiplalla vaikka ei oiskaan mielessä se 'takaa-ajatus toosa'.

• Pilkunnussija

Kun tänne palstalle niin ahkerasti kirjoitat, niin opettele kirjoittamaan niin, että tekstejäsi olisi paljon miellyttävämpää lukea. Tuollaista tajunnavirtapötköä on harmittavan vaivalloista lukea, vaikka joskus sulla on ihan pointtiakin noissa jutuissa ja ihastuttavan rehellistä tekstiä sulta tulee. Voisit vähän jakaa kappaleisiin tekstejäsi, niin moni muukin jaksaisi lukea niitä :)

• tbr

vko, plöh, kaljaa kittaat päivät pitkin ja mietin kuis et kelpaa muuks ku ryyppyriks.
        eli eka meet nyt ulos lenkille, vaihdat ruokavalion kertaheitolla, alkoholi vähempiin lukemiin, harja hiuksesi, harja hampasi ja heitä klöönivettä kehiin. sillä pääset alkuun. eikä se ikä ole mikään loppu. jaksa uskoa niin eiköhän onnista ja yritä erilaisita paikoista esim. kirjasto, puisto ym.
        et usko mitä mestoja muut miehet keksii. juna, bussi ei oo erikoisia ja ovesta ku astuu ulos ni ne on siinä valmiina odottamassa ja pyytämässä nro.ta ... en suosittele olemaan kovin hyökkäävä! eka jutustelu, viatonta flirttiä ja ku tiedät mitä saalille kuuluu ja mitä mieltä on säästä niin vasta sitten pyydät numeroo tai kahveille.

• pisti miettiin.

Jostakin syystä ajattelutapasi on vedonnut minuun, vanhempaan naiseen enemmän kuin palstalla notkuviin nuoriin naisiin ja olen siitä pahoillani.

Ehkä sinun pitäisi keskittyä parempaan kirjoitustapaan jotta ulosanti täydellistyisi!

Asiat, joista olet kirjoittanut tässä ja aiemmin, ovat varmasti totista totta monen ikäisesi nuoren miehen elämässä ja olen huomannut saavani "virtuaaliläimäyksen" muutaman kerran kun olet kaltaistesi kirjoittajien kanssa tuonut esiin näkökohtia, joita en itse nuorena naisena ollessani tajunnut ja, joita en voi enää korjata omassa elämässäni.
        Pyrin silti paremmaksi ihmiseksi koko ajan ikäluokkani miehiä kasvavasti ymmärtäen...

• tbr kirjoitti:

vko, plöh, kaljaa kittaat päivät pitkin ja mietin kuis et kelpaa muuks ku ryyppyriks.
        eli eka meet nyt ulos lenkille, vaihdat ruokavalion kertaheitolla, alkoholi vähempiin lukemiin, harja hiuksesi, harja hampasi ja heitä klöönivettä kehiin. sillä pääset alkuun. eikä se ikä ole mikään loppu. jaksa uskoa niin eiköhän onnista ja yritä erilaisita paikoista esim. kirjasto, puisto ym.
        et usko mitä mestoja muut miehet keksii. juna, bussi ei oo erikoisia ja ovesta ku astuu ulos ni ne on siinä valmiina odottamassa ja pyytämässä nro.ta ... en suosittele olemaan kovin hyökkäävä! eka jutustelu, viatonta flirttiä ja ku tiedät mitä saalille kuuluu ja mitä mieltä on säästä niin vasta sitten pyydät numeroo tai kahveille.

lukihäiriä vai miks sina kirjoita niin hoono Soomi.Vitun spede,luuleeko nää että tässä oikeesti ollaan joku vitun torijuoppo,voisin veikata että oon 2 kertaa pahempi hygienia friikki kuin sä itse jtn. shut the fuck up.Ja mä en todellakaan kaipaa muutenkaa mitää vitun holhoavaan äänensävyyn kirjoitettua säälitekstiä ja itsestäänselvyyksiä.

• tbr
        yrmio kirjoitti:

lukihäiriä vai miks sina kirjoita niin hoono Soomi.Vitun spede,luuleeko nää että tässä oikeesti ollaan joku vitun torijuoppo,voisin veikata että oon 2 kertaa pahempi hygienia friikki kuin sä itse jtn. shut the fuck up.Ja mä en todellakaan kaipaa muutenkaa mitää vitun holhoavaan äänensävyyn kirjoitettua säälitekstiä ja itsestäänselvyyksiä.

kuule kakkaa! mä yritin auttaa ja sä tuut valittaa!! mee ittees! mitä ite kirjotat niin säälittävää tekstiä et susta alkaa väkisin kuvittelemaan sellasta torijuoppoa..oma moka, vika, syy..mikä tahansa. mut älä ala mulle urputtaa ku yritän tehdä jotain hyvää. ellet sit välttämättä haluu kyynisen paskan lisää tähän maailmaan, joka ei auta vaikka kuolisit keskelle katua.
        ja soomi keel on mikä on ei se sulle kuulu miten kirjoitan ja jos haittaa niin älä lue!
        sait mut vihaseks ja mua vituttaa..kiitos paljon!

• Asiasta huvittunut
        tbr kirjoitti:

kuule kakkaa! mä yritin auttaa ja sä tuut valittaa!! mee ittees! mitä ite kirjotat niin säälittävää tekstiä et susta alkaa väkisin kuvittelemaan sellasta torijuoppoa..oma moka, vika, syy..mikä tahansa. mut älä ala mulle urputtaa ku yritän tehdä jotain hyvää. ellet sit välttämättä haluu kyynisen paskan lisää tähän maailmaan, joka ei auta vaikka kuolisit keskelle katua.
        ja soomi keel on mikä on ei se sulle kuulu miten kirjoitan ja jos haittaa niin älä lue!

Yrmio ja tbr kettuilee toisilleen soome keel taidost, on se aikoihin eletty. Vähemmästäkin vetää hymyn huulille, vaikka te taidattekin vissiin olla tosissanne...

• Asiasta huvittunut kirjoitti:

Yrmio ja tbr kettuilee toisilleen soome keel taidost, on se aikoihin eletty. Vähemmästäkin vetää hymyn huulille, vaikka te taidattekin vissiin olla tosissanne...

en mä tosin tiiä onko sullakaan sit loppupeleissä aihetta leijua mistään,samaa luuserisakkia kuin muutkin näitä juttuja päivät pitkät lueskelevat vätykset.Sitäpaitsi totta vitussa kuka tahansa pystyy hyvään ulosantiin jossain keskustelupalstalla missä jokaista lausetta,sanaa ja sanajärjestystä voi miettiä vaikka 3 tuntia putkeen vaan mitä vitun järkeä siinäkin sit loppupeleissä ois,yrittää leikkiä fiksumpaa mitä todellisuudessa on,what's the point.

• tbr kirjoitti:

hyvä.Voi kulta pieni anteeksi kauheasti jos järkytin sun maailmaa,otappas nyt kupponen rauhoittavaa kamomillateetä ja laske sataan,josko se olo sillä tokenis.Voitko väittää ettei tollanen paskanjauhanta vituta??

• tbr
        Asiasta huvittunut kirjoitti:

ikinä =D muakin naurattaa :]

• tbr
        yrmio kirjoitti:

hyvä.Voi kulta pieni anteeksi kauheasti jos järkytin sun maailmaa,otappas nyt kupponen rauhoittavaa kamomillateetä ja laske sataan,josko se olo sillä tokenis.Voitko väittää ettei tollanen paskanjauhanta vituta??

laitoit kuvan.. vahingossa menin sun saitille.. nytkö yrität todistaa et sulla on ulkonäön kanssa kaikki hyvin? hahhahhaa..oot kyll ihan hyvännäköinen =] ja oikestaan tämä viesti oli oikein mukava. huolenpitoa! ja mä tykkään teestä. eikä tosiaan vituta vaan ilahduttaa. nähtävästi on niin erilaiset nää näkemyset et tulee sen takia tälläsitä vittuilua.

• tbr kirjoitti:

laitoit kuvan.. vahingossa menin sun saitille.. nytkö yrität todistaa et sulla on ulkonäön kanssa kaikki hyvin? hahhahhaa..oot kyll ihan hyvännäköinen =] ja oikestaan tämä viesti oli oikein mukava. huolenpitoa! ja mä tykkään teestä. eikä tosiaan vituta vaan ilahduttaa. nähtävästi on niin erilaiset nää näkemyset et tulee sen takia tälläsitä vittuilua.

enpä mä yritä todistaa yhtikäs mitään ja se kuvakin on ollu siellä jo jonkin aikaa ja ihan vaan siks että mun mielestä on vitun mamoa arvostella toisia jonkun mitään kertomattoman/sanomattoman nimimerkin takana kuten säkin teet.Ja mä en missään välissä väittäny olevani mikään hyvännäköinen,jotenkin uskaltaisin kuitenkin väittää että oon fiksumpi kuin suurin osa tämänkin palstan vakio tolloista ja en ainakaan niin tyhmä etten tajuan sentään oman viimeaikojen flaksin perusteella tasan tarkkaan oman paikkani,mitenköhän on sun laita?? Ja opettele nyt vitussa kirjottaan oikein tai älä ainakaan kommentoi mun tuherruksi koska mä en jaksa lukea yhtä helvetin isoa kirjotusvirhettä.

• katryh
        yrmio kirjoitti:

enpä mä yritä todistaa yhtikäs mitään ja se kuvakin on ollu siellä jo jonkin aikaa ja ihan vaan siks että mun mielestä on vitun mamoa arvostella toisia jonkun mitään kertomattoman/sanomattoman nimimerkin takana kuten säkin teet.Ja mä en missään välissä väittäny olevani mikään hyvännäköinen,jotenkin uskaltaisin kuitenkin väittää että oon fiksumpi kuin suurin osa tämänkin palstan vakio tolloista ja en ainakaan niin tyhmä etten tajuan sentään oman viimeaikojen flaksin perusteella tasan tarkkaan oman paikkani,mitenköhän on sun laita?? Ja opettele nyt vitussa kirjottaan oikein tai älä ainakaan kommentoi mun tuherruksi koska mä en jaksa lukea yhtä helvetin isoa kirjotusvirhettä.

Ootkos koskaan aatellu sitä että vaikka ootkin jeesjees,ni ehkäpä sulla on se taso liian korkealla?Sulla kun tuntuu olevan tosi"kova"käsi naisten suhteen ja vaan tietynlaiset tuntuu kelpaavan.Oon nääs seurannu sun juttuja pitempään..

Valitettava tosiasia tai oikeastaan itestäänselvyys on että monesti hyvännäköset tietää olevansa niitä ja myös näyttää sen.Vai voitko kiistää,onko ne oikeasti hyviä myös sisältä?Minä en ainakaan huipputyyppejä niistä tunne yhtään..

Sit jos pokaat sellasen pitempiaikaseksi ni loppupeleissä käykin niin et se vaan leikkii sun tunteilla ja olet sille vaan sulka hatussa.Ne pelinaisethan ei ole niin harvinaisia nykyään..niinku varmaan tiiät.

Ja tätä en nyt tarkottanu mitenkään vittuiluna.

• Asiasta huvittunut
        yrmio kirjoitti:

en mä tosin tiiä onko sullakaan sit loppupeleissä aihetta leijua mistään,samaa luuserisakkia kuin muutkin näitä juttuja päivät pitkät lueskelevat vätykset.Sitäpaitsi totta vitussa kuka tahansa pystyy hyvään ulosantiin jossain keskustelupalstalla missä jokaista lausetta,sanaa ja sanajärjestystä voi miettiä vaikka 3 tuntia putkeen vaan mitä vitun järkeä siinäkin sit loppupeleissä ois,yrittää leikkiä fiksumpaa mitä todellisuudessa on,what's the point.

Niin, en sitten tiedä ollaanko tässä yhtään enempää luuseria kuin muutkaan kurssikaverit, jotka irkkailee illassa muutaman tunnin. Mä en sentään sitä juurikaan harrasta. Ja tästä porukasta, niin hassulta kuin se kuullostaakin, todennäköisesti muutama tulee nousemaan pörssiyritysten ylimpään johtoon. Yleisen mittapuun mukaan voitaisiin siis kutsua jopa menestyjiksi. Vaikka naistahan ei osa täällä saa niin millään, aika suhteellista siis tuo luuseriksi nimittely.

Kaikki ei pysty hyvään ulosantii, edes yo-kirjoituksissa, saati sitten jossain keskustelupalstalla. Luulisi kuitenkin olevan pieni vaiva painella välillä shiftiä, välilyöntiä ja enteriä. Ei se kirjoitusta hidasta juuri ollenkaan, mutta säästää kyllä lukijan aikaa sitäkin enemmän, jos näin kustannustehokkaasti ajatellaan.

• hanna

Niin, onhan se kyllä totta, että joka naisen unelma on kelvata jollekin edes patjaksi... Että se siitä...

• hanna kirjoitti:

Niin, onhan se kyllä totta, että joka naisen unelma on kelvata jollekin edes patjaksi... Että se siitä...

takia mä en jaksa enää pahemmin lueskella näitä juttuja,kukaan ei vittu tunnu tajuavan mistään mitään,pystytkö pienessä pääkopassas edes yrittään asettua sellasen ihmisen asemaan joka ei kelpaa edes siksi patjaksi...Onks sun logikka sit sellanen et jos et saa kaikkea et halua mitään,haluat miljoonan mut jos joku tarjoais sataa tonnia niin pyh,vitut,en halua....

• tuuli-juulia
        yrmio kirjoitti:

takia mä en jaksa enää pahemmin lueskella näitä juttuja,kukaan ei vittu tunnu tajuavan mistään mitään,pystytkö pienessä pääkopassas edes yrittään asettua sellasen ihmisen asemaan joka ei kelpaa edes siksi patjaksi...Onks sun logikka sit sellanen et jos et saa kaikkea et halua mitään,haluat miljoonan mut jos joku tarjoais sataa tonnia niin pyh,vitut,en halua....

Ei oo helppoa olla nainen ;) En tietenkään uskalla yleistää, että asia olisi 100%sti näin, mutta naiselle seksi on useimmiten sidoksissa tunteisiin...ja tuntuisi varmaan pahalta olla pelkkänä "patjana" miehelle, jota rakastaa, jota ajatellessa mielen täyttää hellyys enemmän kuin himo.

Eikä kenenkään pidä alkaa ajatella, että on pakko alkaa vaikka "patjaksi" jos ei muuta saa, jos sellainen ajatus tuntuu pahalta! Itseään saa rakastaa ja odottaa rakkautta myös muilta!

• katryh kirjoitti:

Ootkos koskaan aatellu sitä että vaikka ootkin jeesjees,ni ehkäpä sulla on se taso liian korkealla?Sulla kun tuntuu olevan tosi"kova"käsi naisten suhteen ja vaan tietynlaiset tuntuu kelpaavan.Oon nääs seurannu sun juttuja pitempään..

Valitettava tosiasia tai oikeastaan itestäänselvyys on että monesti hyvännäköset tietää olevansa niitä ja myös näyttää sen.Vai voitko kiistää,onko ne oikeasti hyviä myös sisältä?Minä en ainakaan huipputyyppejä niistä tunne yhtään..

Sit jos pokaat sellasen pitempiaikaseksi ni loppupeleissä käykin niin et se vaan leikkii sun tunteilla ja olet sille vaan sulka hatussa.Ne pelinaisethan ei ole niin harvinaisia nykyään..niinku varmaan tiiät.

Ja tätä en nyt tarkottanu mitenkään vittuiluna.

sääli,tyhmät neuvot,itsestäänselvyydet ja päähän taputtelu ventovieraalta joka a:ei ole itse samassa tilanteessa b:ei ole edes koskaan ollut samassa tilanteessa vie multa ne viimeisetkin hermon rippeet.Siinä vaiheessa kun ihminen alkaa säälimään,jakeleen tyhmiä ja itsestään selviä ohjeita ja neuvoja hän on jo 'ylentänyt' itsensä toisen yläpuolelle ja mikään tässä vitun maailmassa ei vituta mua yhtä paljon kun ihmiset jotka kuvittelevat olevansa toisia parempia,joten kiitti vitusti,piti melkein heittää näppis seinään hermojen lepyttämiseksi.Kuvitteleppas itses totaalisen rahattomana,työttömänä jne. jonnekkin leipäjonoon,jos siinä sateessa ja tuiverruksessa jonottaessa viereen kaahais Jorma Ollila mersullaan taputtelemaan sun päätä,kertoilemaan hyviä tyhjien pullojen keräys vinkkejä,jakelemaan itsestään selviä neuvoja ja taputtelemaan päätä niin vituttaisko se vai oisitko ikionnellinen....

• tuuli-juulia kirjoitti:

Ei oo helppoa olla nainen ;) En tietenkään uskalla yleistää, että asia olisi 100%sti näin, mutta naiselle seksi on useimmiten sidoksissa tunteisiin...ja tuntuisi varmaan pahalta olla pelkkänä "patjana" miehelle, jota rakastaa, jota ajatellessa mielen täyttää hellyys enemmän kuin himo.

Eikä kenenkään pidä alkaa ajatella, että on pakko alkaa vaikka "patjaksi" jos ei muuta saa, jos sellainen ajatus tuntuu pahalta! Itseään saa rakastaa ja odottaa rakkautta myös muilta!

elelet jossain helvetin harlekiini-haavemaailmassa.Miten noin ressukalta ja hyväuskoiselta hölmöltä kuullostava ihminen voi oikeesti pärjätä tässä maailmassa ja vielä kersa huollettavana,en ymmärrä.

• Catariina
        yrmio kirjoitti:

elelet jossain helvetin harlekiini-haavemaailmassa.Miten noin ressukalta ja hyväuskoiselta hölmöltä kuullostava ihminen voi oikeesti pärjätä tässä maailmassa ja vielä kersa huollettavana,en ymmärrä.

sua vaivaa. Okei, oothan sä aika rehellinen, mutta naisista et kyllä tajua hevon paskaa, etkä edes näytä haluavan tajuta.

Se on kuule fakta, että nainen ei halua olla minään patjana. Nainen yleensä haluaa olla rakastettu ja sen on vaikeampi harrastaa pelkkää seksiä kuin miehen.

Naiselle on suuri loukkaus olla vaan jonkun patjana ja jos et sitä tajua, petät kyllä itseäsi. Ihmeellinen ajatusmaailma sinulla. Kuvittelet jonkun nauttivan, kun saat masturboida häneen. Moni on kyllä mieluummin yksin ja ilman miestä kuin patjana, se on totuus.

• ex-patja
        yrmio kirjoitti:

No niin. Tää tavallinen tarina, mä olin ihastunut ennen muinoin mieheen, joka ei ollut niinkään ihastunut muhun. No mut pimppi sille kelpasi, joten aloinpa sitten patjaksi.
        Seksi oli kivaa, ja sen aikana oli myös kiva leikkiä, et hei, ehkä toi välittääkin oikeesti...illuusio tosin koki aina kovan kolauksen seksin jälkeen, ei minkäänlaista hellyyttä, ei edes hellyyden teeskentelyä...heti tupakille, housut kii, ja menoksi.
        Sitä kesti jonkin aikaa, kunnes päätin että perkele mua ei vois tonkaan naama enää vähempää kiinnostaa.
        Se oli sen patjuuden loppu.
        Enpä usko että enää ryhtyisin sellaiseen.

• tuuli-juulia
        yrmio kirjoitti:

Kaikkein pahinta, mitä mulle voi sanoa, on väittää että oon huono äiti...satuttaa ihan helvetisti tollanen, uskotko? Kun lapsensa vuoksi antais vaikka henkensä...

• Catariina kirjoitti:

sua vaivaa. Okei, oothan sä aika rehellinen, mutta naisista et kyllä tajua hevon paskaa, etkä edes näytä haluavan tajuta.

Se on kuule fakta, että nainen ei halua olla minään patjana. Nainen yleensä haluaa olla rakastettu ja sen on vaikeampi harrastaa pelkkää seksiä kuin miehen.

Naiselle on suuri loukkaus olla vaan jonkun patjana ja jos et sitä tajua, petät kyllä itseäsi. Ihmeellinen ajatusmaailma sinulla. Kuvittelet jonkun nauttivan, kun saat masturboida häneen. Moni on kyllä mieluummin yksin ja ilman miestä kuin patjana, se on totuus.

multivitutus.Ja koita nyt vitun pikku bimbo yrittää edes sen verran asettua toisen asemaan että mietit miltä tuntuis jos et omasta yrityksestä huolimatta kelpais edes nussittavaksi kenellekkään miehelle,osaisit varmaan silloin olla kiitollinen ainakin jossain vaiheessa että joku tökkäis edes sen mulkkunsa suhun.Vaan ei niin ei,turha täällä on vittu yrittää 'keskustella' vitun tyhjäpäiden kanssa.Ja loppukaneettina kerrankin hyvinkin yksinketainen parin sanan lausahdus:älä vitun bimbo lue enää yhtäkään mun juttua jos et vittu voi olla kommentoimatta niitä.Kiitos ja näkemiin.

Kaikkein pahinta, mitä mulle voi sanoa, on väittää että oon huono äiti...satuttaa ihan helvetisti tollanen, uskotko? Kun lapsensa vuoksi antais vaikka henkensä...

mulkku mikä mulkku,jotkut lampaat voi hanskata oman päin vittua menevän elämänsä pelkästään nielemällä kaiken vitutuksen,epätoivon ja ahdistuksensa vaan mä en,mua alkaa suoraan sanottuna vituttamaan.Sit tuut sä noine vitun epärealistine fantasiamaailmoinesi ja selittämään jotain täyttä paskaa tuolla omahyväisellä 'mä oon parempi kuin sä' ja 'vittu mä oon hyvä ihminen' asenteella,mulla ei ollu muuta vaihtoehtoa kuin kertoa rehellinen mielipide/mielukuvan susta,ei sen enempää eikä vähempää.Edelleenkään yhtään mun kirjoittamaa juttua ei oo kenenkään pakko lukea eikä luojan kiitos varsinkaan kommentoida.Kiitos ja näkemiin.

• tuuli-juulia
        yrmio kirjoitti:

mulkku mikä mulkku,jotkut lampaat voi hanskata oman päin vittua menevän elämänsä pelkästään nielemällä kaiken vitutuksen,epätoivon ja ahdistuksensa vaan mä en,mua alkaa suoraan sanottuna vituttamaan.Sit tuut sä noine vitun epärealistine fantasiamaailmoinesi ja selittämään jotain täyttä paskaa tuolla omahyväisellä 'mä oon parempi kuin sä' ja 'vittu mä oon hyvä ihminen' asenteella,mulla ei ollu muuta vaihtoehtoa kuin kertoa rehellinen mielipide/mielukuvan susta,ei sen enempää eikä vähempää.Edelleenkään yhtään mun kirjoittamaa juttua ei oo kenenkään pakko lukea eikä luojan kiitos varsinkaan kommentoida.Kiitos ja näkemiin.

Enkä yritä olla!!!Luen sun juttuja jos haluan, sä et sitä määrää!!Mutta rajansa tolla loukkaamisellakin on, ihan ketä kohtaan tahansa. Jos sua vituttaa, sua vituttaa, mut et voi parantaa omaa oloas loukkaamalla muita!!Anteeks oikeesti jos oot saanu sen käsityksen, että yritän olla parempi muita, EN YRITÄ, ENKÄ OLE! Mä olen vaan se mikä olen, eikä sunkaan tarvi mua sietää, eikä vastata mun kommentteihin.

• tbr
        yrmio kirjoitti:

komenttoi ja vaika nin tekisinkkin nin älä lue jos nin vituta! enkkä mä olle arvosstelut kettän korkeinttan kerrtonut oman miellipiteni jah mä kylä tieddän omman paikani ja se on ni huipus et edes sine nääe ku alkka ola pilvistä et sitä alempa kastia ei edes näe mula ku käy faksi ku faksi tilantestta ripumataa nykö sä tykät luke :P ja silti varmanki luit vaika et myönä sillä uteliaisus on ihan luonolistta

• ......
        yrmio kirjoitti:

multivitutus.Ja koita nyt vitun pikku bimbo yrittää edes sen verran asettua toisen asemaan että mietit miltä tuntuis jos et omasta yrityksestä huolimatta kelpais edes nussittavaksi kenellekkään miehelle,osaisit varmaan silloin olla kiitollinen ainakin jossain vaiheessa että joku tökkäis edes sen mulkkunsa suhun.Vaan ei niin ei,turha täällä on vittu yrittää 'keskustella' vitun tyhjäpäiden kanssa.Ja loppukaneettina kerrankin hyvinkin yksinketainen parin sanan lausahdus:älä vitun bimbo lue enää yhtäkään mun juttua jos et vittu voi olla kommentoimatta niitä.Kiitos ja näkemiin.

...miespuolinen sekakäyttäjäbimbo voit vetää se v*tun vielä PIKKASEN syvemmälle päähäs.
        OIKEESTI!!! Onko se sulle helvetin hankala tajuta että NAINEN (ja sä et ole nainen!) EI välttämättä halua olla mikään vitun patja, vaikka ei elämässään mitään muuta tulis ikinä saamaan mieheltä.
        Eri asia jos puhutaan miehistä, ehkä heille sitten riittää mainiosti sellainen asema.
        Mutta kun sä et ole mikään puhuun yhtään mitään siitä, mitä NAINEN tuntee ja NAINEN haluaa.
        Ja sitten on vielä tämä yksilötaso, ehkä toiselle riittää säälipalat elämästä, mutta toinen voi varsin hyvin elää helvetin onnellisena elämänsä loppuun periaatteella kaikki tai ei mitään. Ja silloin voi varsin hyvin myös elää helvetin onnellisena ilman sitä "mulkun tökkäämistä".
        Ja jos sä perkeleen bimbo tulet jotain tähän vielä vikiseen vastalauseeksi niin olen ERITTÄIN kiinnostunut kuuleen mitä sä tällä ajat takaa ja jotain parempia perusteluja kiitos ja näkemiin.
        Mä olen tosi pahoillani jos sua ei huolita patjaks, kasvata vähän läskiä niin ehkä sunkin pirun ameeban päällä olis mukavampi maata. No ehkä joku renttuihin rakastuva perkeleen säälijä hoitovietti sutkin vielä huolii.

• katryh
        yrmio kirjoitti:

sääli,tyhmät neuvot,itsestäänselvyydet ja päähän taputtelu ventovieraalta joka a:ei ole itse samassa tilanteessa b:ei ole edes koskaan ollut samassa tilanteessa vie multa ne viimeisetkin hermon rippeet.Siinä vaiheessa kun ihminen alkaa säälimään,jakeleen tyhmiä ja itsestään selviä ohjeita ja neuvoja hän on jo 'ylentänyt' itsensä toisen yläpuolelle ja mikään tässä vitun maailmassa ei vituta mua yhtä paljon kun ihmiset jotka kuvittelevat olevansa toisia parempia,joten kiitti vitusti,piti melkein heittää näppis seinään hermojen lepyttämiseksi.Kuvitteleppas itses totaalisen rahattomana,työttömänä jne. jonnekkin leipäjonoon,jos siinä sateessa ja tuiverruksessa jonottaessa viereen kaahais Jorma Ollila mersullaan taputtelemaan sun päätä,kertoilemaan hyviä tyhjien pullojen keräys vinkkejä,jakelemaan itsestään selviä neuvoja ja taputtelemaan päätä niin vituttaisko se vai oisitko ikionnellinen....

Ei ollu tarkotus saaha sua paukahtaan noin!

Ja minä EN TODELLAKAAN pidä itseäni parempana että tiedoksi vaan!!!Ne parempana itseään pitävät on niitä joita MYÖS MINÄ VIHAAN!!

• ...... kirjoitti:

...miespuolinen sekakäyttäjäbimbo voit vetää se v*tun vielä PIKKASEN syvemmälle päähäs.
        OIKEESTI!!! Onko se sulle helvetin hankala tajuta että NAINEN (ja sä et ole nainen!) EI välttämättä halua olla mikään vitun patja, vaikka ei elämässään mitään muuta tulis ikinä saamaan mieheltä.
        Eri asia jos puhutaan miehistä, ehkä heille sitten riittää mainiosti sellainen asema.
        Mutta kun sä et ole mikään puhuun yhtään mitään siitä, mitä NAINEN tuntee ja NAINEN haluaa.
        Ja sitten on vielä tämä yksilötaso, ehkä toiselle riittää säälipalat elämästä, mutta toinen voi varsin hyvin elää helvetin onnellisena elämänsä loppuun periaatteella kaikki tai ei mitään. Ja silloin voi varsin hyvin myös elää helvetin onnellisena ilman sitä "mulkun tökkäämistä".
        Ja jos sä perkeleen bimbo tulet jotain tähän vielä vikiseen vastalauseeksi niin olen ERITTÄIN kiinnostunut kuuleen mitä sä tällä ajat takaa ja jotain parempia perusteluja kiitos ja näkemiin.
        Mä olen tosi pahoillani jos sua ei huolita patjaks, kasvata vähän läskiä niin ehkä sunkin pirun ameeban päällä olis mukavampi maata. No ehkä joku renttuihin rakastuva perkeleen säälijä hoitovietti sutkin vielä huolii.

mä oon oikeasti vitun juoppo narkkari paskiainen,sisks mun pitääki lopettaa tänne kirjoittelu koska mä en osaa olla muuta kuin katkera ja mulla ei oikeestri oo siihen edes eihetta.....Sorry,viimeviikko oli vaikea ja varsinki pe erityisen vaikea,anteeksi.Kiitos ja näkemiin (eikä minään vittuiluna)...

• tbr kirjoitti:

komenttoi ja vaika nin tekisinkkin nin älä lue jos nin vituta! enkkä mä olle arvosstelut kettän korkeinttan kerrtonut oman miellipiteni jah mä kylä tieddän omman paikani ja se on ni huipus et edes sine nääe ku alkka ola pilvistä et sitä alempa kastia ei edes näe mula ku käy faksi ku faksi tilantestta ripumataa nykö sä tykät luke :P ja silti varmanki luit vaika et myönä sillä uteliaisus on ihan luonolistta

antaa olla koko typerän nahistelun,sä varmaan oikeesti oot sikamaisen hyvä paketti mut mä oon vitun ääliö katkera paskiainen.Mä en keksi parempaa tapaa pyytää anteeksi kuin kirjoittaa 'anteeksi'.Sulla on vielä koko elämä edessä ja toivottavasti kaikkea hyvää tulossa jtn. pidä lippu korkealla...

Enkä yritä olla!!!Luen sun juttuja jos haluan, sä et sitä määrää!!Mutta rajansa tolla loukkaamisellakin on, ihan ketä kohtaan tahansa. Jos sua vituttaa, sua vituttaa, mut et voi parantaa omaa oloas loukkaamalla muita!!Anteeks oikeesti jos oot saanu sen käsityksen, että yritän olla parempi muita, EN YRITÄ, ENKÄ OLE! Mä olen vaan se mikä olen, eikä sunkaan tarvi mua sietää, eikä vastata mun kommentteihin.

kulta pieni.Mulla pääs taas unohtumaan et nimimerkkien takana on ajattelevia ja tuntevia ihmisiä.Mulla meinas oikeesti tulla itku eilen illalla kun ajattelin miten pahasti olin vittuillu sulle,jos pääsisin duunipaikalle ilta 8 jälkeen oisin lähteny eilen käveleen sinne pyytään anteeksi sulta,mulla tuli oikeesti tippa linssiin ja oisin halunnu vaan halata sua loputtomiin.Kait sä tajuat että mä vittuilin sulle just siitä asiasta minkä tiedän eniten satuttavan,siinä ei oikeesti oo mitään totuutden siementä.Sähän oot eikeesti jsut sellanen nainen josta mä oon haaveillu koko ikäni,vaan se ei tullu eilen mieleen kun pinna kireällä kirjottelin noita juttuja.Mä en oikeesti ymmärrä miten musta tuli näin kusipää ja vittumainen ihminen,kait se johtuu ainakin osittain siitä että 19v asti oot täys vitun mamman ja papan lellipenska joka saa kaiken pyytämällä (autot,kevarit yms) ja yhtäkkiiä oot ihan yksin ilman senttiäkään rahaa / oikeastaan mitään millä selvitä elämässä.Mietin eilen illalla kännissä noita mut juttuja ja tajusin et jos joku ei osaa asettua toisen asemaan niin se oon minä,mä oon varmaan yks Suomen itsekkäimpiää ihmisiä mut eipä omalle luonteelleen mahda mitään:) Jtn,anteeksi kaikille ja ennenkaikkea sulle mut myös muille jotka sattuu lukemaan tän jutun,mä oon viimein myöntäny sen että mä oon täys vitun säälittävä alkoholisti/narkkari mut samalla niin heikko luonne ettei toivoakaan pelastumisesta.Tähän päivään asti kuvittelin et joku nainen tulee ja pelastaa mut kadotuksesta/turmiosta vaan nyt tajuan että ei sellaista naista oo edes olemassa,ja vaikka oiskin niin se ei ala mua pelastaan.Sitäpaitsi mä en loppupeleissä taida edes haluta 'pelastusta',jos ihmisellä ei ole mitään syytä / tarkoitusta miksi elää niin miks vitussa hänen pitäis sit ylipäänsä elää,mä en ainakaan oo keksinyt mitään syytä moiseen.Eli summa summarum,anteeksi Tuuli-Juulia ja kaikki muutkin jotka on jaksaneet luesekella mun väsyneitä juttuja,mä en mahda itselleni mitään mutta anteeksi jos oon oon loukannut joskus teitä,se johtuu vain siitä että oon ite niin vitun säälittävä luonnehäiriöinen idiootti.
        ps. jos joku haluaa vittuilla kirjoitusvirheistä niin voin sanoa et outo näppis ja jalokahvi puteli vei kirjoituskyvyn.

• tuuli-juulia
        yrmio kirjoitti:

kulta pieni.Mulla pääs taas unohtumaan et nimimerkkien takana on ajattelevia ja tuntevia ihmisiä.Mulla meinas oikeesti tulla itku eilen illalla kun ajattelin miten pahasti olin vittuillu sulle,jos pääsisin duunipaikalle ilta 8 jälkeen oisin lähteny eilen käveleen sinne pyytään anteeksi sulta,mulla tuli oikeesti tippa linssiin ja oisin halunnu vaan halata sua loputtomiin.Kait sä tajuat että mä vittuilin sulle just siitä asiasta minkä tiedän eniten satuttavan,siinä ei oikeesti oo mitään totuutden siementä.Sähän oot eikeesti jsut sellanen nainen josta mä oon haaveillu koko ikäni,vaan se ei tullu eilen mieleen kun pinna kireällä kirjottelin noita juttuja.Mä en oikeesti ymmärrä miten musta tuli näin kusipää ja vittumainen ihminen,kait se johtuu ainakin osittain siitä että 19v asti oot täys vitun mamman ja papan lellipenska joka saa kaiken pyytämällä (autot,kevarit yms) ja yhtäkkiiä oot ihan yksin ilman senttiäkään rahaa / oikeastaan mitään millä selvitä elämässä.Mietin eilen illalla kännissä noita mut juttuja ja tajusin et jos joku ei osaa asettua toisen asemaan niin se oon minä,mä oon varmaan yks Suomen itsekkäimpiää ihmisiä mut eipä omalle luonteelleen mahda mitään:) Jtn,anteeksi kaikille ja ennenkaikkea sulle mut myös muille jotka sattuu lukemaan tän jutun,mä oon viimein myöntäny sen että mä oon täys vitun säälittävä alkoholisti/narkkari mut samalla niin heikko luonne ettei toivoakaan pelastumisesta.Tähän päivään asti kuvittelin et joku nainen tulee ja pelastaa mut kadotuksesta/turmiosta vaan nyt tajuan että ei sellaista naista oo edes olemassa,ja vaikka oiskin niin se ei ala mua pelastaan.Sitäpaitsi mä en loppupeleissä taida edes haluta 'pelastusta',jos ihmisellä ei ole mitään syytä / tarkoitusta miksi elää niin miks vitussa hänen pitäis sit ylipäänsä elää,mä en ainakaan oo keksinyt mitään syytä moiseen.Eli summa summarum,anteeksi Tuuli-Juulia ja kaikki muutkin jotka on jaksaneet luesekella mun väsyneitä juttuja,mä en mahda itselleni mitään mutta anteeksi jos oon oon loukannut joskus teitä,se johtuu vain siitä että oon ite niin vitun säälittävä luonnehäiriöinen idiootti.
        ps. jos joku haluaa vittuilla kirjoitusvirheistä niin voin sanoa et outo näppis ja jalokahvi puteli vei kirjoituskyvyn.

Mitäpä tässä, virheitä tehdään välillä jokainen...aikas ilkeästi mäkin osaan kirjoittaa, kun sille päälle satun :) Tiedätkö, susta löytyy aika paljon samaa kuin musta...ongelmat on omamme, siis mulla ei oo ollu noita päihdejuttuja vaan ihan muunlaista, josta oon aina odottanut jotain ihanaa miestä pelastaan mut...mutta ehkä mä oon niin vanha, että oon pikku hiljaa alkanu tajuta, että muutos on jokaisen saatava itse aikaan, ei sitä kukaan muu pysty tekeen.

Ja sä et oo lähelläkään säälittävää, vaik sulla ehkä jonkinasteisia päihdeongelmia onkin (enempää asiasta tietämättä, mut kun ite niin sanot), niin sä ainakin käyt töissä säännöllisesti. Ja noi sun jutut on niin ihanan aidosti ja mukaansatempaavasti kirjotettuja, että niitä lukee useimmiten ilolla :)

Mä en osaa tähän enempää kirjoittaa kaikesta siitä mitä haluaisin sanoa...koitahan pärjäillä kuitenkin!! Etkä sä oo ollenkaan niin itsekäs ja luonnehäiriöinen kun yrität väittää, koska jos olisit, sä et olis kirjoittanu noin kauniisti kun nyt kirjoitit! Ilahdutit mua sopivana hetkenä muutenkin (se onni kun on niin katoavaista...nyt taas en tiedä missä mennään siinä jutussa mistä mainitsin :( ), siis kiitos!!

• tbr
        yrmio kirjoitti:

antaa olla koko typerän nahistelun,sä varmaan oikeesti oot sikamaisen hyvä paketti mut mä oon vitun ääliö katkera paskiainen.Mä en keksi parempaa tapaa pyytää anteeksi kuin kirjoittaa 'anteeksi'.Sulla on vielä koko elämä edessä ja toivottavasti kaikkea hyvää tulossa jtn. pidä lippu korkealla...

ja anteeksi pyyntö vastaanotettu :) samoin kaikkee hyvää. ( en itse vielä osa pyytää anteeksi enkä tiedä tarviiko mun edes, mut tiedä et ainakin se kävi mielessä).

• hula

Eipä toi rakkaus tipu niinku Manulle illallinen.
      Se on (varsinkin) nykyajan ihmiselle yksi vaikeimmin opittavista asioista (ellei se vaikein), eikä siihen aina yksi ihmisen ikä riitäkään.
      Mutta senhän jo tiesitkin, jos itse osaat rakastaa?

• Nimetön

kuuleppas kyllä mieskin tykkää olla VAIN lähekkäin mutta minä en ole varmaan koskaan kieltäytynyt seksistä 23 vuoden aikana mitä olemme yhdessä olleet eli onhan se hyvä aina mielessä mutta sittenkin ,,,tässä iässä pystyy olemaan ja tyytymään muuhunkin läheisyyteen kuin seksiin.tärkeintähän kaikessa on ajatusten laatu.

• KYPÄRÄ

SE JOKA OTTAA VASTAAN MYÖS ANTAA.

• Tuukka

Kyllä miehet osaa rakastaa aidosti ja halailla haluamatta seksiä. Itse ainakin olen sellainen mun omalle naiselleni. Minusta naiset on ihania olentoja.;)

• rakkauslaulut...

...ovat miesten tekemiä.
      Kauneimmat oodit, sävelykset...Miesten tekemiä.
      Meille, naisille.

Kahden pojan äitinä aion tehdä parhaani tehdäkseni heistä kunnon miehiä etten saisi tulevia miniöitä silmilleni. Kyllä miehet ovat syvästi tuntevia ja tuntui todella pahalta kun esikoiseni vuosia sitten koki sydänsurua ja itki katkerasti huoneessaan minun voimatta äitinä auttaa lapsen tuskaa (äideille isotkin pojat ovat aina lapsia).

Muista aina, tyttö hyvä, että et sinä kestäisi jos he alkaisvat sinulle lässyttää hunajaa ja siirappia...Sinä kyllästyisit ja alkaisit sitten kaivaten kirjottaa täällä virtuaalimaailmassa, että "eiks nyt mistään enää löydy aitoo miestä joka ei vaan lässytä mutta veis eikä meinais..."

• hossi

Seksi on intohimoa, halua, omien tarpeiden tyydyttämistä mutta seksin jälkeinen läheisyyden tunne se on rakkautta !

Miehet jotka noin ajattelevat nillä on elämän arvot ja kanssa ihmisen kunniotus hukassa eivätkä he koskaan pysty saavuttaan rakkautta ! He pystyvät sitä aina haalimaan pelkästään näennäisesti ! Kyllähän seksi on osa rakkautta mutta siihen täytyy suhtautua oikein, ei pelkästään oman halun tyydyttämiseen vaan myös toisen tarpeiden ja läheisyyden tarve täytyy ottaa enenmmän huomioon !

Kyllä sitä täytyy myös toisiaan pystyä halaamaan ja vain olemaan sylikkäin sängyssä ilman seksiä ! Ne hetket jos niitä pystyy saavuttamaan on kohtia missä aika pysähtyy ja haluaa vain olla rakastamansa ihmisen kanssa !

Älä menetä toivoas vaan usko että maailmasta löytyy miehiä jotka rakastavat ja kunnioittavat toista täysin !

• idealisti

Tutulta kuulostaa. Minä tosin puhun n. 10 kokemuksen voimalla. Joku sanoi kerran, että silmistä sen näkee. Minä tuijotin niihin silmiin neljä vuotta, näin rakkautta ja uskollisuutta ja kun kävi ilmi, että niin oli nähnyt eräs muukin samaan aikaan, niin toki se kolahti.

Jokainen (suomalainen) mies, jonka kanssa olen seurustellut, on pettänyt.

Enkä enää edes odota uskollisuutta suhteelta, sen verran realistiksi olen tullut, mutta oma kyynisyys kieltämättä hieman hankaloittaa uuden suhteen aloittamista.

Uskon silti, että mies voi rakastaa aidosti ja täydestä sydämestään, ovathan ystäväni löytäneet tällaiset rinnalleen.
      Mutta toki se, rakastuminen meinaan, on aina riski. Aluksi otin itseeni, mutta sitten tajusin, että vika ei ole minussa vaan harkintakyvyssäni. Olisi niitä kunnollisiakin ollut tarjolla, mutta kun tuo sydämenlöllykkä kulkee ihan omia polkujaan ja minä olen sitä aina kiltisti vain seurannut.

Nyt tästä viimeisimmästä (ja kipeimmästä) tapauksesta on pian vuosi kulunut, ja olen tämän vuoden aikana tietoisesti yrittänyt muuttaa omia päätöksentekoprosessejani. Ja annan itselleni aikaa. Ok, tänä etsikkoaikana on tullut särjettyä sydän jos toinenkin, mutta ei ole reilua ryhtyä suhteeseen jos ei siihen kunnolla kykene. Enkä minä voi, vielä. Mutta uskon, että kyllä tämä tästä, vielä minäkin sen oman uskoni löydän ja idealismini kaivan vielä jostakin. Sen löytymiseen saakka keskityn ihan muihin asioihin.

• aurinkoa

Minulla myös huonoja kokemuksia. Olen aina tullut petetyksi ja jätetyksi. Siitä huolimatta jaksan uskoa että vielä löytyy uskollisia miehiä. Ei kannata katkeroitua koska elämä menee muutoin hukkaan. Uskalla rakastaa kokemuksista huolimatta.

• tuuli-juulia

Oon miettinyt, että mitäköhän tähän hannalle vastaisi, itse monet itkut itkeneenä (niitä nyt laskematta). Tosin paljon enemmänhän tietenkin auttaa lukea noita miesten vakuutuksia omasta kyvystään tuntea, koska niissä pääsee sisälle siihen miehiseen ajatusmaailmaan, mutta sekaan sopinee sananen, pari naisiltakin :)

Se, jos mikä, on asia josta saa olla onnellinen, että osaa rakastaa. Rakastaa itse, pyytämättä ja vaatimatta. Rakastaminen ei koskaan ole häpeällistä, eikä väärin, se taas on asia erikseen, jos alkaa rakkauden nimissä tehdä tyhmyyksiä.

Niinpä hanna, toivon sinulle (kaikille muille tietenkin myös) rohkeutta rakastaa ja näyttää tunteensa, rohkeutta selvitä pettymyksistä ja jatkaa vahvempana eteenpäin! Tunteiden kanssa elämä on rikkaampaa, vaikka välillä joutuu katsomaan auringonpaistetta kyynelten läpi!

• mies

Rakkaus on vaan ihmisen keksimä sana. Ihmiset tuntevat kyllä himoa, mutta eivät mitään "rakkautta". Sitten ilmeisesti jotkut ihmiset tuntevat jotain yhteenkuuluvuuden tunnetta tmv, joiden päälle luodaan jonkinlaisia parisuhteita.

Itse nörttinä tunnen vain himoa joskus, mutta en ikinä edes harkitsisi olevani missään tekemissä oikeiden naisten kanssa. Parisuhteet on puhtaasti henkisesti heikkojen luusereiden hommaa, vailla mitään loogista/todellista pohjaa. Itse uskon, että jos miehet voisivat valita, niin kaikki ottaisivat mielummin jonkun täydellisen kauniin robotin oikean naisen sijasta (toki siihen ei vielä ole teknologisia edelltyksiä). Kaunis nainen on ilo silmälle ja mukava viihdyke, mutta se pitäisi pystyä siirtämään pois häiritsemästä aina, kun sitä ei tarvitse.

• Nimetön

Sulla on käynny todella huono tuuri. Mulla oli aika samanlainen suhde mutta osat oli vaan toisin päin. Mutta olen huomannu että turhaa sitä rupee lannistumaan tollasten pellejen kanssa. Elä vaan opettaa että ei tartte olla niin sinisilmänen!!!

• Vihreäliitto

Naisen paikka on kotona, valmistella kotia miehen paluuta varten. Nainen viihdyttää miestä ulkonäöllään ja kehollaan. Miksi taistelet tätä faktaa vastaan? Jos mies "pettää", on se vain fyysistä iloittelua. Älä siitä huoli.
        Paras neuvo, ja toimiva on: tee miehellesi maukas ateria ja kaikki on taas hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      52
      5778
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2723
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      18
      1844
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      146
      1785
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1662
    6. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1620
    7. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1447
    8. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      28
      1430
    9. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1186
    10. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1163
    Aihe