Elokuun 24 päivä nimipäivää
viettää joku.
Lämpötila ulkona 14
Sisällä 22
Pilvinen päivä ja sadekkin
mahdollista.
Näillä sanoilla julistan
päivän avauksen.
Lopuksi se perinteinen
HYVÄÄ HUOMENTA KAIKILLE !!!!
Toivottavasti päivä on
kaikille antoisa.
Keskiviikko
6
287
Vastaukset
- quistis
alkanutta päivää:o)))) Varmasti antoisa päivä tulossa:o)))))
- rahtari1
nyt ei tuu varmaan sanomista,veit melkein mun alotus puheen mut oilein hyvää aamua myös sulle,että olit huomaavainen
- yksitypy evk
nimipäivää näkyy viettävän Perttu. Joten onnea kaikille Pertuille.
Täällä 14 ulkona. Sisällä 25. Ulkona taivas näyttäis selkenevän.
Antoisaa päivää vaan kaikille. Täytyykin "muka" töistä "muka" pyörällä tullessa ottaa renikalle taas tyhjiä maitopurkkeja. Josko joku tarvis niitä minun lisäkseni lisää :=)))))- perskuti
Toivotan hyvää huomenta:=))
Tuli nukuttua puolille päivin. Olin kaalimaan vartijana viime yön,...elikkä kasvimaan vahtivuoro tuli meidän porukalle.
Yritähän selviytyä kotiin asti niiden purkkies kanssa:=)) Toi renikka on aivan uusi sana minulle, tarakka on tutumpi, jos olen ymmärtäny mistä on kysymys.
- Otso
aamua kaikille! Ja joku voisi laittaa pussiinsa täysiä maitopurkkeja, ettei tarvitsisi tyhjiä kuljetella kotiin vaikka pestyjä olivatkin...Pakastettu mehukin kävisi!
huomenta... =:))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621133Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146856Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel107649Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto93607- 54588
- 78571
- 39528