Tännekki ja hyviä sellasia.
Huomenia
34
998
Vastaukset
vaan...:)))
- luke67
taas huono suunta, yöt valvon ja sit piykään nukun
luke67 kirjoitti:
taas huono suunta, yöt valvon ja sit piykään nukun
vaivaa..... haluuks puhuu... Oon hyvä kuuntelija mut neuvoja en kyl välttämättä....
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
vaivaa..... haluuks puhuu... Oon hyvä kuuntelija mut neuvoja en kyl välttämättä....
"vaivaa" mistä huuhaalla ei saa puhua.
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
jos ny tarve tulee niin puhu....
Sellasta mieltä painavaa, lähinnä suuta korviin vetää.
luke67 kirjoitti:
Sellasta mieltä painavaa, lähinnä suuta korviin vetää.
nainen ja sun sydän lyö bum... bum... bum....
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
nainen ja sun sydän lyö bum... bum... bum....
Noista bum... bum... bumeista ny okeeen tiä. Mää jo vanhamiäs, tommosista niin riehaannu.
luke67 kirjoitti:
Noista bum... bum... bumeista ny okeeen tiä. Mää jo vanhamiäs, tommosista niin riehaannu.
vastaväite... olen eri mieltä.....:))
- luke67
BBrunetti kirjoitti:
vastaväite... olen eri mieltä.....:))
Olkii tuttu, ei tainnu mennä läpi?
- rahtari1
piti päästää toi tytär koneelle hoitaa vähän asioitaan joten toivotan sulle nyt hyvää huomenta,saitko eilen asiat kuntoon
- luke67
Tärkeet asiat ja sit vasta huuhaa. Sain asiat kuntoon ja tuli niin mahtava yllätys et meinasin paskoo housuun
- rahtari1
luke67 kirjoitti:
Tärkeet asiat ja sit vasta huuhaa. Sain asiat kuntoon ja tuli niin mahtava yllätys et meinasin paskoo housuun
kertoo sen yllärin täs huuhaassa tai sit meiän tarttee tavata jossain mua nimittäin kiinnostaa niinperkuleesti tollase yllärit
- luke67
rahtari1 kirjoitti:
kertoo sen yllärin täs huuhaassa tai sit meiän tarttee tavata jossain mua nimittäin kiinnostaa niinperkuleesti tollase yllärit
sen tääl kuiskata, ei meitin tartte tavata ku osataan jo lukeekki, saan huomattavan summan takautuvia korvauksia kelasta
- rahtari1
luke67 kirjoitti:
sen tääl kuiskata, ei meitin tartte tavata ku osataan jo lukeekki, saan huomattavan summan takautuvia korvauksia kelasta
no ei sitä kukaan saa tietää,toivottavasti summa on sellanen joka sua miellyttää
- luke67
rahtari1 kirjoitti:
no ei sitä kukaan saa tietää,toivottavasti summa on sellanen joka sua miellyttää
... summa et jos viksusti eläisin ni loppuvuoden ois helpompaa
- rahtari1
luke67 kirjoitti:
... summa et jos viksusti eläisin ni loppuvuoden ois helpompaa
kyllä luke vähä kateeks,taitaa tulla nyt sit semmonen summa et meikälänen jää hopial
- luke67
rahtari1 kirjoitti:
kyllä luke vähä kateeks,taitaa tulla nyt sit semmonen summa et meikälänen jää hopial
...mikään kilpailu. Onnellinen vaan oon ku saan oman koneen ja velat kuitattua
- rahtari1
luke67 kirjoitti:
...mikään kilpailu. Onnellinen vaan oon ku saan oman koneen ja velat kuitattua
selvä,hieno homma se on et saat oman koneen ja velat viel veks,se on nyt semmonen homma et pääset alottaa puhtaalta pöydältä,paremmin sul sit asiat ku mulla,kato mul viel velkaa veturista jonkun verran mut ei enää kauan
- luke67
rahtari1 kirjoitti:
selvä,hieno homma se on et saat oman koneen ja velat viel veks,se on nyt semmonen homma et pääset alottaa puhtaalta pöydältä,paremmin sul sit asiat ku mulla,kato mul viel velkaa veturista jonkun verran mut ei enää kauan
Velat pikkurahoja, verrattuna vetäjän hintaan, Mut sul se tuottaa jotain noi mun velat turhuuteen otettu.
- rahtari1
luke67 kirjoitti:
Velat pikkurahoja, verrattuna vetäjän hintaan, Mut sul se tuottaa jotain noi mun velat turhuuteen otettu.
jos ne vähän tuhuuteen on otettu,mut joka tapaukseks et hyvä et pääset niistä eroo,mut kyl mäkin saan ajaa niin helvetisti et saan ton lopun vielä maksettuu ja pitäähän sillä viel tulla toimeenkin,mut alotin noi rekkahommat 88,ajoin pitkään renkinä täysperii ja puoliperii eri kuljetusfirmoissa
- rahtari1
rahtari1 kirjoitti:
jos ne vähän tuhuuteen on otettu,mut joka tapaukseks et hyvä et pääset niistä eroo,mut kyl mäkin saan ajaa niin helvetisti et saan ton lopun vielä maksettuu ja pitäähän sillä viel tulla toimeenkin,mut alotin noi rekkahommat 88,ajoin pitkään renkinä täysperii ja puoliperii eri kuljetusfirmoissa
yli parikymmppinen tytär ja sillä pieni poika jo et täs ollaan jo nuori vaari
- luke67
rahtari1 kirjoitti:
...helpottaa kummasti ku niistä pääsen. Mut ny lähen ulkoileen, ku tääl nii tylsää. Palailen illemalla. Moro ja hyvät jatkot kaikille :o))
- rahtari1
luke67 kirjoitti:
...helpottaa kummasti ku niistä pääsen. Mut ny lähen ulkoileen, ku tääl nii tylsää. Palailen illemalla. Moro ja hyvät jatkot kaikille :o))
ulkoilee ja palataan astialle,MORO
- leidi_10
Mites sul tänää menee?
- luke67
Sä sen tiät, miten mul menee.
- leidi_10
luke67 kirjoitti:
Sä sen tiät, miten mul menee.
Kunhan kysyin.. voit sä silti kertoo ;)
- luke67
leidi_10 kirjoitti:
Kunhan kysyin.. voit sä silti kertoo ;)
Mukavaa. Aamupala nautittu. Täs netin ääres meinaan jotain kahteen asti viihtyä, sit ulos rullaileen ja ilmasta nauttiin.
- leidi_10
luke67 kirjoitti:
Mukavaa. Aamupala nautittu. Täs netin ääres meinaan jotain kahteen asti viihtyä, sit ulos rullaileen ja ilmasta nauttiin.
ilmasta nautit ku mä raadan töis!!
- luke67
leidi_10 kirjoitti:
ilmasta nautit ku mä raadan töis!!
Teen. Kyl mullaki aikas raadantaa on, vetoharjotuksia tänään.
- leidi_10
luke67 kirjoitti:
Teen. Kyl mullaki aikas raadantaa on, vetoharjotuksia tänään.
se tarkottaa? Ku en mitään rullailusta tiedä..:(
- luke67
leidi_10 kirjoitti:
se tarkottaa? Ku en mitään rullailusta tiedä..:(
On ku vedän 30 sekuntia täysil ja sit 30s rennommin. Näin teen 30-60min, jos jaksan.
- leidi_10
luke67 kirjoitti:
On ku vedän 30 sekuntia täysil ja sit 30s rennommin. Näin teen 30-60min, jos jaksan.
Sehä kuulosti hyvältä...siis rankalta! Koita jaksaa. Mä meen. Heippa!
- luke67
leidi_10 kirjoitti:
Sehä kuulosti hyvältä...siis rankalta! Koita jaksaa. Mä meen. Heippa!
Palataan jossain muodos.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621133Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146856Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel107649Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto93607- 54588
- 78571
- 39528