Cumulus hotelli kemissä on ihan ok, mut henkilökunta perseestä....Vitun ankeat ja vittumaiset portsarit ja helvetin sutkit baari-mikot....kantsii kyl olla tarkkana, vaikka oisit humalassa, kun saat vastarahat takaisin ostoksistasi....ite ainakin joutunut usein kavalluksen kohteeksi...
Cumulus
22
3474
Vastaukset
- tehdä, jos aihetta
TEE RIKOSILMOITUS, JOS VASTARAHAA ANNETAAN TOISTUVASTI VÄÄRIN (LIIAN VÄHÄN).
- sari
Kemin cumulus ei tosiaankaan ole paska paikka. Henkilökunta on parhaimmistoa mitä kemistä löytyy ja osaavat asiansa kunnolla. Portsareiden tarkoitus ei ole olla sellaisia että ne tanssivat ripaskaa ja viihdyttää asiakkaista.Omasta kokemuksesta voin sanoa että järjestyksen valvojat ovat tosi mukavia ja asiansa osaavia. Ja jos näin on sattunut käymään että olet saanut liian vähän takaisin vaihtorahaa, muista se että ihminen on erehtyväinen. Tämä sama tapaus olisi voinut tapahtua myös vaikka Euromarketissa. Cumulus on viikonlopun ehdoton paikka jossa on käytävä vaikka ei olisikaan juhlimassa. Itse käyn siellä parhaillaan 6krt viikossa, tosin en aina juomassa vaan juttelemassa mukavan henkilökunnan kanssa.
- nuolet?
Miksi nuolet cumpparin työntekijöiden perseitä?
Syy taitaa olla siinä, että olet itsekin siellä antamassa ala-arvoista palvelua? - sari
nuolet? kirjoitti:
Miksi nuolet cumpparin työntekijöiden perseitä?
Syy taitaa olla siinä, että olet itsekin siellä antamassa ala-arvoista palvelua?en satu nuolemaan koska oikeesti ne työntekijät sattuu olemaan mun hyviä kavereita
- nuolet...
sari kirjoitti:
en satu nuolemaan koska oikeesti ne työntekijät sattuu olemaan mun hyviä kavereita
Nuolet siis kavereidesi perseitä.
- Minäihanitse
Ainakin Night lifen puolella henkilökunnalta on saanut aina todella hyvää palvelua, sekä portsareilta että baarimikoilta. Minä olen aina saanut oikein rahasta takaisin. Ja kyllä se on vaan niin että omalla käytöksellään voi vaikuttaa palvelun laatuun, omalla v:mäisellä käytöksellä ei voi saadakkaan muuta kuin v:mäistä palvelua. Jotkut kun tahtovat käyttäytyä muutaman paukun jälkeen kuin euroopan omistajat.
- Minäihanitse
lisäyksenä edelliseen...terveisiä vaan koko Night lifen henkilökunnalle. Jatkakaa samaa rataa ja kiitokset loistavasta palvelusta =).
- sinäkin?
Minäihanitse kirjoitti:
lisäyksenä edelliseen...terveisiä vaan koko Night lifen henkilökunnalle. Jatkakaa samaa rataa ja kiitokset loistavasta palvelusta =).
Miksi sinäkin nuolet täällä ihmisten perseitä? Vai käytkö myös töissä kyseisessä raflassa?
Ihme epeleitä?
- antautuja
Kyllähän se niin on, että voisit antaa esimerkkiä puhumistasi asioista... onko tämä tapahtunut tanssipuolella, yökerhossa vai ruokaravintolassa? minkänäköinen heebo huijaa, jne. Minusta ainakin naitin työntekijät, ja ovimiehet ovat pop!
- ei minun makuun
Mitä mikkoihin tulee niin mielikuvitusta voisi paukkujen teossa olla, ei kossu ja vesi oikein hyvältä maistu !
- antautuja
ei minun makuun kirjoitti:
Mitä mikkoihin tulee niin mielikuvitusta voisi paukkujen teossa olla, ei kossu ja vesi oikein hyvältä maistu !
Tämä jo kertoo että et ole käynyt naitissa... tai ainakaan arilta tai kirsiltä tilannu, ne nimittäin tekee aika mojovia paukkuja! ja jani myöskin! Eli taidat olla humppahelvetin kantis.
- yksi lisää
antautuja kirjoitti:
Tämä jo kertoo että et ole käynyt naitissa... tai ainakaan arilta tai kirsiltä tilannu, ne nimittäin tekee aika mojovia paukkuja! ja jani myöskin! Eli taidat olla humppahelvetin kantis.
teitä perseennuolijoita tuntuu täällä riittävän!
Mikä ihmeen mielistelyn tarve ihmisillä on? - Nimetön
ei minun makuun kirjoitti:
Sanoppa vaikka arille naitin puolella että teeppä joku hyvä paukku niin voit olla aivan varma että saat jotain muuta kuin kossuvettä tai kossukolaa. ikinä en oo joutunu pettymään sen yllätys paukkuihin
- Kirsmili
Vastataanpa sitten työntekijänä:
ei ole tarvetta kusettaa kenenkään vaihtorahoissa, koska meille, uskokaa tai älkää, maksetaan palkkaa siitä, että tehdään paukkuja! Ja yritetään pitää Teidät, siis asiakkaat, tyytyväisinä.
Ostoksista annetaan myös kuitti, jolloin voi helposti tarkistaa sen, onko palautettu rahamäärä oikea.
Ja kuten yllä neuvottiin, jos epäilyttää, että on tullut toistuvia virheitä, valituksen tekeminen on sallittua, ja mikäli tahtoo sen helposti ja sähköisesti jättää, vieraile sivustolla www.restaurant-nightlife.com
Ja sitten mainoksen tynkä: 14.9. keskiviikkona laiffissa pärähtää 80luvun hard rock ilta! Eli koko ilta mahtavaa kasariheviä, sinne siis silloin, jos vaihtelua discojytkeeseen kaipaa!- Asiakaspalvelija eri paikasta
Muistakaa sitten, hyvässä tai pahassa, että perustelette kantanne, silloin se noteerataan! Esim. "paska paikka" ei kerro mikä on vikana. tai "hyvä mesta" ei kerro mikä on hyvää.
Hyvä palaute on: "paska paikka, koska keijo ei osannut tehdä tilaamaani paukkua, ja plää plää" tai "hyvä paikka, koska dj soitti toivebiisini, ja tanssipuolen orkesteri oli loistava!" Ja muistakaa kertoa, mitä puolta ravintolasta arvostelette. Mutta, ei kai ilman palautetta mitään paikkaa voikaan kehittää?
- hiljeni!
Johan hiljeni tyhjänpäiväset suunsoittajat! Kun annettiin valitus osoite, ja kysyttiin tarkennusta! PERKELE
- olli
ompa hyvä kun tuli tuo valitus osoite.
Täytyy käydä antamassa palautetta. - Asiakas...
Kuinka niin tyhjänpäiväiset? Eihän siinä ole mitään tyhjänpäiväistä jos useat ihmiset saavat kyseisestä paikasta ala-arvoista palvelua ja rehellisyyskin on mitä on!
Nythän ne "tyhjänpäiväiset" suunsoittajat tekevät valituksia oikeaan osoitteeseen ja voivat jättää täällä työntekijöiden perseitä nuoleskelevien ihmisten asiattomuudet lukematta. Toivottavasti saadaan henkilökunnan vaihtuvuus sille mallille, että alkaa palveluhalukkuus nousta ja asiakkaillekin hyvä mieli. - kaikki mitä sanoit
Asiakas... kirjoitti:
Kuinka niin tyhjänpäiväiset? Eihän siinä ole mitään tyhjänpäiväistä jos useat ihmiset saavat kyseisestä paikasta ala-arvoista palvelua ja rehellisyyskin on mitä on!
Nythän ne "tyhjänpäiväiset" suunsoittajat tekevät valituksia oikeaan osoitteeseen ja voivat jättää täällä työntekijöiden perseitä nuoleskelevien ihmisten asiattomuudet lukematta. Toivottavasti saadaan henkilökunnan vaihtuvuus sille mallille, että alkaa palveluhalukkuus nousta ja asiakkaillekin hyvä mieli.Nyt saavat perseennuolijat kyytiä...
Varsinkin siellä humppa-puolella esiintyy näitä rahastavia baari-mikkoja. - asterix
kaikki mitä sanoit kirjoitti:
Nyt saavat perseennuolijat kyytiä...
Varsinkin siellä humppa-puolella esiintyy näitä rahastavia baari-mikkoja.samaa mieltä ollaan ja tympeän näköstä henkilökuntaa,eikö se niin mene et "AMMATINVALINTA KYSYMYS"
- oiskohan...
asterix kirjoitti:
samaa mieltä ollaan ja tympeän näköstä henkilökuntaa,eikö se niin mene et "AMMATINVALINTA KYSYMYS"
Eikös se vähän niin ole, että sen mukaista palvelua saa, kuin millä asenteella itse menee? Jos on naama norsunvitulla ja vittuilee myyjälle, niin ei kai se sulle hymyile, oli kyse baarista tai sitten kaupasta?
Kyllä minusta baarissa parempaa palvelua saa kuin esim. siwan kassalla... - hymyllä ja huumorilla
oiskohan... kirjoitti:
Eikös se vähän niin ole, että sen mukaista palvelua saa, kuin millä asenteella itse menee? Jos on naama norsunvitulla ja vittuilee myyjälle, niin ei kai se sulle hymyile, oli kyse baarista tai sitten kaupasta?
Kyllä minusta baarissa parempaa palvelua saa kuin esim. siwan kassalla...HEI haloo,,,, vaikka kuinka asiakasta wituttaa, niin tiskin toisella puolella olevat myyjät ovat työnsä valinneet ja huolimatta siitä onko asiakas wittuuntunut vaiko iloinen... niin hehän ovat työnsä valinneet ja kaikesta huolimatta pitäisi jaksaa vain hymyillä ja olla positiivinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685