Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jetan talli

Karkkila

Kysyn täälläkin, laitoin tonne ratsastustallipalstallekin, eli: Onko kukaan tämän palstan kävijä käynyt Jetalla ratsastamassa? Jos ei, niin suosittelen lämpimästi. 7 kivaa hepoa ja mahtavat maastot ja iso kenttä. Mukava maalaistalli! Eikä ole edes hinnalla pilattu, irtotunti vain 14 euroa!!!

18

6498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi

      mä käyn jetalla!!

    • ~Taata~

      Mitäs tykkäätt Villivee:st? :D

      • Villivee

        on IHANA!


      • ~Taata~
        Villivee kirjoitti:

        on IHANA!

        Nii myy.... kukakoha sen ostaa....


      • tottako?
        ~Taata~ kirjoitti:

        Nii myy.... kukakoha sen ostaa....

        ...et joku perhe on käynyt kattomassa ja kokeilemassa sitä monta kertaa.


      • lyyli^_

        Villivee ei ole suosikkini. olen kerran mennyt HÄNELLÄ ja en oikein pitänyt siitä, mutta monet kehuu. Jotkut tykkää jotkut ei.


    • Karkkila

      Jiihaa, Villeä ei myydäkään, järkevä päätös, ei ole kiva jos kaikki hepat on rauhallisia, pitää olla joukossa yksi reipaskin ;) Relekin on kyllä tosi kiva ja Rölli. Poneilla en ole mennytkään!

    • Lyylin varsa

      Joo mä käyn siellä ratsastamassa kohta 2 vuotta. rele on tosi kiva heppa sillä ei oo sellanen pompottava ravi niinkun esim. Sällillä. Muuten kuka sä oot mä taidan tuntee sut ootko sä karita vai kuka? Joo jetan talli on karkkilasta maailman paras talli!

    • katarinaa

      roki on ihQ

      • RELE on pop

        Rele on ihana kuten Rokikin!!! itseasiassa kaikki hevoset jetan tallilla on parhaita siis aivan kaikki: Skipi, Sälli, Rele, Gitana, Roki, Villivee, vihtori... kaikille jetantallilla kävijöille terkkuja!


    • lyyli^_

      Juu, olen käynyt sata jayksi kertaa jetalla ja se myös kannattaa! Itse jettakin on kiva. Hauska ja persoonallinen tuo jetta:)maastot:exelent! ja kenttä riittävän iso niin ei tuu kolareita! Suosittelen kaikille! ei pingoteta turhasta! Aloittelioista kokeneille!! Käykää osotteessa: www.jetantalli.fi

      • wee <3

        Jetan talli on Karkkilan paras talli! Kaikki hevoset on kiwoja ja rakkaita ehkä hiukka enemmän suosikki on williwee... Lyylin varsa on todella nätti ja ihana


      • wiltsu<3<3
        wee <3 kirjoitti:

        Jetan talli on Karkkilan paras talli! Kaikki hevoset on kiwoja ja rakkaita ehkä hiukka enemmän suosikki on williwee... Lyylin varsa on todella nätti ja ihana

        Juu, viltsu on aivan mahtava hevonen sekä hoidettaessa että esteillä


    • lyyli^_

      Heippa kaikki hevos fanit! Jetan talli on OIKEESTI kiva paikka. ja Jetta itekin ihana! Ei pingoteta turhasta ja halpaa kyllä on! Mahtavat maastot ja tilava kenttä! Hevoset on kilttejä ja haastavia sekä helppoja! Aina erinlaista ja ei oteta turhia riskejä. TULE JA TUTUSTU! ja muuten, löytyiskö mailikamuu? Viestiä mulle ja heppaihminen saa olla.ikä ihan sama!!!

      • Lyyli^^

        Ootko J-o-n-na? Oon huomannukki et Geili onki ihan kiva... Vaik en kyl usko sen juttui välillä...


    • teilikka

      .. Mäkin ratsastan jetal.. !! :D Parempaa tallii ei ookkaa..

      • maamee

        Haluisin käydä jetalla, mutku asun helsingissä, nii vähän vaikeeta, vaikuttaa tosi kivalta paikalta, ent onks hevoset vaikeita? sopiiks ne alottelijoille? =)


    • Anonyymi

      Hei onko Karkkila Ravi Talli?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe