Selkäkarvoista eroon

Paljon maksaa Treellä?

Haluaisin kuulla kokemuksia selkäkarvojen poistosta Tampereella. Eniten kiinnostaisi tietää, että kuinka paljon se maksaa ja kuinka tyytyväaisiä olette olleet lopputulokseen? Esim kuinka kauan kesti kunnes karvat kasvoivat takaisin...

kiitos vastauksista...

14

13305

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neiti

      Et kai oikeesti haluu niistä eroon? Voi höh, mitä enempi karvoja sitä parempi, nii tietty sillä varauksella että olet mies :)

      • Bonobo

        Ihmiset kuuluvat eläinkunnassa apinaheimoon.
        Voimakas karvoitus joillakin ihmisillä on jäänteitä tästä
        evoluution vaiheesta.


      • Karvaselkä

        löytyy myös karvainen mies. Itse pääsen niistä eroon tarvittaessa kuumavahalla. Aika kivuliasta, mutta karvattomuus kestää n. 3-4 viikkoa.
        Nim. Neiti on hyvä ilmoittaa mikäli on kiinnostunut karvaisesta köriläästä.


      • Katti
        Bonobo kirjoitti:

        Ihmiset kuuluvat eläinkunnassa apinaheimoon.
        Voimakas karvoitus joillakin ihmisillä on jäänteitä tästä
        evoluution vaiheesta.

        Tampereella ainakin Lady A Clinic poistaa karvoja valoimpulssimenetelmällä. Hinnat oli 100-200e. Kyllä sillä karvat vähenevät ainakin minulla. Puoli vuotta olen siellä käynyt kainalo ja bikinikarvoja poistattamassa.


      • pksn-hki

      • Ihminen
        Bonobo kirjoitti:

        Ihmiset kuuluvat eläinkunnassa apinaheimoon.
        Voimakas karvoitus joillakin ihmisillä on jäänteitä tästä
        evoluution vaiheesta.

        Ihminen ei ole eläin. Ääliö.


      • voidaan kutsua
        Ihminen kirjoitti:

        Ihminen ei ole eläin. Ääliö.

        eläimeksi, ihminenkin on vain eläin siinä kun muutkin. Ihmisestä puhutaan apinaheimoon kuuluvana alastomana apinana jonka karvoitus on evoluution myötä huvennut olemattomaksi.
        Sitä apinamaisuutta hälvennetään ajamalla partaa, hiuksia ja monet ajaa myös muutkin karvat.
        Naiset mielletään karvattomaksi ja puhutaan miesmäisestä naisesta jos nainen on karvainen. Karvat on jäänne alkukehityksestä ja on myös monia muita jäänteitä, kuten häntäluu, korvien heiluttaja lihas, umpisuoli ym. Niillä on alkukehityksessä ollut merkitys, nykyään ei, koska olemme laskeutuneet puusta alas ja nousseet kahdelle jalalle. Häivytä sinkin apinamaisuuttasi ja poista turhat karvat olet todellinen mies joka sopii nykyiseen elämänmuotoon. ;)


      • Karvaselkä kirjoitti:

        löytyy myös karvainen mies. Itse pääsen niistä eroon tarvittaessa kuumavahalla. Aika kivuliasta, mutta karvattomuus kestää n. 3-4 viikkoa.
        Nim. Neiti on hyvä ilmoittaa mikäli on kiinnostunut karvaisesta köriläästä.

        Ihanaa!!Silitellä karvaista selkää..huomata olevansa oikean miehen vierellä...nam :)


      • voi tosin sattua, että
        voidaan kutsua kirjoitti:

        eläimeksi, ihminenkin on vain eläin siinä kun muutkin. Ihmisestä puhutaan apinaheimoon kuuluvana alastomana apinana jonka karvoitus on evoluution myötä huvennut olemattomaksi.
        Sitä apinamaisuutta hälvennetään ajamalla partaa, hiuksia ja monet ajaa myös muutkin karvat.
        Naiset mielletään karvattomaksi ja puhutaan miesmäisestä naisesta jos nainen on karvainen. Karvat on jäänne alkukehityksestä ja on myös monia muita jäänteitä, kuten häntäluu, korvien heiluttaja lihas, umpisuoli ym. Niillä on alkukehityksessä ollut merkitys, nykyään ei, koska olemme laskeutuneet puusta alas ja nousseet kahdelle jalalle. Häivytä sinkin apinamaisuuttasi ja poista turhat karvat olet todellinen mies joka sopii nykyiseen elämänmuotoon. ;)

        skinheadiksi luulevat vielä


      • mies

        minä myös olen karvainen ihan jokapaikasta,,haluaisito koittaa?


    • nojoo

      Jos, selässäsi kasvaa karvoja voit lukea itsesi apinaksi, unohtaa ihmisyyden ja siirtyä viidakkoon. Ei tarvitse simppana miettiä karvaisuutta.

      Tai sitten olet tyytyväinen itsesi sellaisena kuin olet. Kuten ilmeisesti Risto Kaskilahtikin on.

      • ...KARVOISTA TYKKÄÄN

        Varmaankin mies?? Älä ihmeessä ajele karvoja pois..ne on todella sexyt ja kiihoittavat..varsinkin jos niitä vielä on mahassa ja rinnassa..aaaahhhhh kyllä kelpaa


    • wfW

      kjklj

    • jani_tre1

      minulla kanssa sama ongelma...SELKÄKARVAT! missä vahauksia tampereella tehdään ja mitä maksaa? on mukava kuulla että en ole yksin ongelmani kanssa.
      pahinta on kun olen vasta 25v jos on muista saman henkisiä niin mailiosotteita vois vaihdella?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      201
      7748
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4432
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2165
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2089
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1905
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1736
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1659
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe