Elikkäs jos italiaan haluaisi aupairiksi, niin pitääkö osata italiaa sujuvasti, vai riittäääkö englanti? Onko englannin kieli italiassa kuinka yleistä?
Pärjääkö italiassa englanninkielellä?
2
720
Vastaukset
- Pärjää
Viiden tähden hotelleissa ja keskeisissä turistipaikoissa. Eikä niissäkään aina. Esimerkiksi, jouduin Gardan kaupungissa heinäkuun alussa käymään lääkärissä. Nuorehko mieslääkäri ei ymmärtänyt englantia ollenkaan, saksaa kylläkin.
Muut kokemukseni perustuvat automatkailuun maaseudulla ja pienemmissä kaupungeissa. Tietysti Rooma, Venetsia, Pisa, Firenze, Napoli, Palermo, Messina ja Olbia on täytynyt käydä katsomassa.
Vaimon espanja on aivan ylivertainen kieli italiaa osaamattomalle. - statch
No tottahan se on ettei nuo italiaanot juuri englannilla loista, mutta yritys on aina kova. Elekielellä pärjää aika pitkälle ja äkkiä italiaakin oppii. Kyllä sinne ummikkonakin uskaltaa lähteä, ovat nimittäin sen verran avointa porukkaa että, yhteinen kieli kyllä löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857545- 1015467
- 2664708
- 484632
- 653352
- 502748
- 562409
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222398Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412234