mitkä olisivat tehokkaita vatsalihasliikkeitä ihan kotona tai sitten salilla.?
Miten saada vatsalihakset näkymään!?
8
7573
Vastaukset
- ...
Tiputa rasvaprossaa niin katso sitten uudestaan... lihakset ei näy läskin alta..
- Minnie88
mulla ois kanssa kova halu saada vatsalihakset näkymään ja treenaankin niitä jotain 3-4 kertaa viikossa. Monipuolisesti.Tai ainakin yritän. Näkyy niitä vähän mut ei riittävästi. Ja koska oon alipainonen niin mikään painon pudotus ei kyl tuu kyseeseen. Neuvoja?
- lii
Minnie88 kirjoitti:
mulla ois kanssa kova halu saada vatsalihakset näkymään ja treenaankin niitä jotain 3-4 kertaa viikossa. Monipuolisesti.Tai ainakin yritän. Näkyy niitä vähän mut ei riittävästi. Ja koska oon alipainonen niin mikään painon pudotus ei kyl tuu kyseeseen. Neuvoja?
Monipuolisia vatsalihasliikkeitä tekemällä saa näkyvää tulosta. esim salillakin on useita vatsalihaslaitteita. niillä tekemään vuoroparia jonkin muun liikkeen kanssa. Ja tietysti jos hyvä liike löytyy niin ei muuta ku painoa lisää. alkaa näkyä!
- tärkeetä
Minnie88 kirjoitti:
Mahdollisesti sulla on esteenä lihasten kasvulle se, että ne ei saa tarpeeksi ravinteita. Lihasten pitää saada tarpeeksi proteiinia ym. et ne pystyy kasvamaan. Jos siis olet alipainoinen luulisin, että suurin ongelma kehitykselle on se että syöt väärin = liian vähän!
- dedde
Tavallisia vatsalihaksia vedettäessä lihakset kyllä vahvistuvat mutta eivät tuu näkyviin. Yks hyvä liike mikä vaikuttaa koko vatsan lihaksiin: Asetu lattialle selinmakuulle ja siitä vaan nostelemaan ja laskemaan jalkoja SUORANA ja HITAASTI loppuun asti! Jalkojen ollessa ylhäällä 90:n asteen kulma. Sivuttaisiin vatsalihaksiin vaikuttaa myös, kun teet liikkeet kiertäen. Ns. normaaleja vatsoja mutta jäätkin puoliväliin ja kosketat vuorotellen kyynärpäällä lattiaa.
- laskelmoiva
En ole löytänyt vastausta sille kauan vatsalihaksia tulee tehdä että tuloksia alkaa näkymään. Monta kertaa (kuinka pitkiä sarjoja?) tulisi tehdä päivittäin/viikottain? Kuinka nopeasti tämän tulokset suurinpiirtein näkyy?
Jos tämän tietää niin on helpompi asettaa itselle tavotteita mistä pitää kiinni.
- osteriossikoska
Itse ole tehnyt 2kk joka viikko 3 kertaa vatsalihaksia 60 kerrallaan.
Tulokset näkyvät hyvin. - Massureeniä
Tässä tosi tehokas liike! Mene lankku asentoon, joko suorille käsille tai kyynerpäät lattialla.. ala nostaa polvia vuorotellen kohti mahaa..kyllä tuntuu ja tuloksiakin tulee!
Tsemppiä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464