Olen lähdössä ensi vuonna Pariisiin ystävieni kanssa ja haluaisin tietysti käydä myös Eiffel-tornissa. Kavereitani ei tunnu pelottavan mutta minua arveluttaa, onko ylös nouseminen turvellista. Onko joku käynyt tornissa ja onko se pelottava tai vaarallinen?
Eiffel torni
4
504
Vastaukset
- kokemusta on
olen käynyt Eiffel-tornissa.Ylös noustaan hissillä.Eikä ole ollenkaan pelottavaa tai vaarallista.
Itse EF-tornissa käyneenä voin sanoa,että turvallista on!Kannattaa käydä päivällä tornissa koska iltaisin on sumua ja silloin et nää kauniita maisemia.Iloista matkaa!
- pariisin matkaaja
Oletko käynyt näsi neulassa tampereella? Se on pelottvaa...eiffelissä ei sen pelottavsmpaa ole kun kolmen tunnin jonot ja kaiken maan mustat kaupittelijat jotka pakkomyy mini eiffeleitä...Sinen voi kiivetä kanssa mutta ei kaikista korkeimalle...ja siellä korkeella on kyllä hienot maisemat pääasiassa pilviä.
- sunshine
pariisin matkaaja kirjoitti:
Oletko käynyt näsi neulassa tampereella? Se on pelottvaa...eiffelissä ei sen pelottavsmpaa ole kun kolmen tunnin jonot ja kaiken maan mustat kaupittelijat jotka pakkomyy mini eiffeleitä...Sinen voi kiivetä kanssa mutta ei kaikista korkeimalle...ja siellä korkeella on kyllä hienot maisemat pääasiassa pilviä.
Helpotti kyllä kuulla että se ei ole pelottavaa. Nyt pystyn rentoutumaan ja nauttimaan matkasta paremmin! kiitos teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683