maksaako kela työmarkkinatukea työharjoittelusta jos harjoittelu on viikolla välillä ke-su? eli maksaako kela vkolopuistakin normaalin päivärahan. ku kuulin jostain et vkolopulta ei sais rahaaa vaan niiden harjoittelupäivien pitäis olla välillä ma-pe. KERTOKAA NOPEETA!
kela ja työmarkkinatuki
4
559
Vastaukset
- Lissu.
vielä vuosi sitten paperissa suoraan luki, että pitää olla välillä ma-pe. Tuskinpa se ainakaan on suoraan ohjeistuksiin präntättynä mihinkään muuttunut.
Siitä ei sitten ole käytännön kokemusta miten tarkkoja siitä käytännön tasolla ollaan vai onko vain "paperisääntö". Varmaan jollakin parempaa kokemusta. Itse vain törmäsin tähän kun työllistettyjen ohjauksessa olin joskus aikanaan duunin puoleen ennen hommien muuttumista.- tyttö186
mulle sanottiin et työnantajan kans jos sopii itelle et tekee iltoja/vkoloppuja niin sais tehä.mietin vaan et jos kelalle ei passaa se niin minähän laitan et oon ollu välil ma-pe:D
- täällä
tyttö186 kirjoitti:
mulle sanottiin et työnantajan kans jos sopii itelle et tekee iltoja/vkoloppuja niin sais tehä.mietin vaan et jos kelalle ei passaa se niin minähän laitan et oon ollu välil ma-pe:D
Sen paperin täyttöohjeessa siel kääntöpuolellakin on viikonlopulle laitettu mm. työelämävalmennus.
Ja mulla ainaski päätöksessä lukee vaan että "maksetaan korkeintaan viideltä päivältä kalenteriviikossa".
Itse just aloitin työelämävalmennuksen paikassa, jossa saatan olla joskus lauantaina, mutta kelan lappuun aion aina kirjoittaa vaan päivät väliltä ma-pe.
Ihan siksi ettei tulisi kyselyitä, jotka viivästyttäisi rahojen maksua... - Punahilkka
täällä kirjoitti:
Sen paperin täyttöohjeessa siel kääntöpuolellakin on viikonlopulle laitettu mm. työelämävalmennus.
Ja mulla ainaski päätöksessä lukee vaan että "maksetaan korkeintaan viideltä päivältä kalenteriviikossa".
Itse just aloitin työelämävalmennuksen paikassa, jossa saatan olla joskus lauantaina, mutta kelan lappuun aion aina kirjoittaa vaan päivät väliltä ma-pe.
Ihan siksi ettei tulisi kyselyitä, jotka viivästyttäisi rahojen maksua...Käykö "valmentaja" noissa "exstra treenessä" valvomassa mitä saa aikaiseksi?
Onko "työelämävalmennus" jokin uusi urheilu tai peräti joukkoelaji?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu463516- 1362525
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti172494Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151973- 161436
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731337- 1061324
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531043- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21969