En käsitä..Monta kertaa olen hävinnyt tytölle, joka miehen mielestä ei ole yhtä sexy kuin mä, ja juuri NIMENOMAAN tästä syystä. Mies on siis pitänyt enemmän tytöstä joka "ei vaadi mitään" ja joka "vain herttaisesti haluaa miellyttää miestä". Ilmeisesti minussa ahdistaa se, että olen nainen joka haluaa miehen miellyttävän myös minua. Tästä syystä en siis ole "mukava tai herttainen". Ikävä kyllä sanalta "huora" ole välttynyt, vain koska halihali ei riitä mulle suhteessa..Haluan miehen joka on valmis "urheilusuorituksiin" kanssani!
Ok, parempi onkin että toisilleen sopimattomat eivät häiritse toisiaan.Onko oikeasti niin vähän sellaisia miehiä, jotka haluavat tiikerinaisen mieluummin kuin viattoman pullien leipojan? Missä te olette, joille "käy" hieman primitiivisempi naaras ?? Olen hulluna esim. extreme-urheilulajien harrastajiin..
Miksi "mukavampi" tyttö päihittää "seksikkäämmän"?
60
11266
Vastaukset
- ihmettele
Enpä yhtään ihmettele, että toiseksi jäät. Kuka helvetti sinua jaksaisi katselle tai kuunnelle. Kuulostat oman kuvauksesi perusteella aivan kauhealta akalta.
Miehet on siitä fiksuja, että he haluavat oikeaa rakkautta, eivät mitään itsetehostuksen tarpeisia narttuja. Ei miesten tehtävä ole olla olemassa sinun tarpeitasi varten.- alkup.
Minusta seksi ja rakkaus eivät sulje pois toisiaan, vaan TÄYDENTÄVÄT toisiaan. Haluan kumpaakin two in one. Ilmaisen rakkauttani miehelle osittain seksuaalisella tavalla.Etenkin tiettyinä aikoina kuukaudesta.
- Valtava...
alkup. kirjoitti:
Minusta seksi ja rakkaus eivät sulje pois toisiaan, vaan TÄYDENTÄVÄT toisiaan. Haluan kumpaakin two in one. Ilmaisen rakkauttani miehelle osittain seksuaalisella tavalla.Etenkin tiettyinä aikoina kuukaudesta.
siementen linkoaminen rakkautta? mieti!
- ...
alkup. kirjoitti:
että pullapyörittäjät eivät voi olla villejä sängyssä? oletkos kokeillut?
- alkup.
... kirjoitti:
että pullapyörittäjät eivät voi olla villejä sängyssä? oletkos kokeillut?
Villiintynyt pullataikina..Get ready!
- parisuhteessa
Valtava... kirjoitti:
siementen linkoaminen rakkautta? mieti!
Minusta ja varmasti monesta muustakin seksi on yksi tapa antaa ja vastaanottaa rakkautta. Seksi on intiimiä ja voi olla hyvinkin herkkää kahden rakastavaisen kesken.
- minttu
Itse taas olen ollut huomaavinani, että juuri sexymmät naiset voittavat meidät tavikset. Mutta ehkä se riippuukin siitä, minkälaisesta suhteesta on kyse, ei se seksikkyys seurustelusuhteessa ole kaikki kaikessa...Yhdenyön jutut ovat asia erikseen.
Miehet saattavat myös pelästyä vahvaa naista, sellainen käy heidän itsetunnolleen, jos nainen vie ja mies vikisee. Miehet haluavat tuntea itsensä miehiksi ja olla se vahvempi osapuoli. Siksi dominoivat naiset saattavat olla hieman pelottavia heidän mielestään...- alkup.
En ole dominoiva enkä vahva, mutta tiedostan "puutteessa" olon. Se aiheuttaa tosi hirveitä fiiliksiä. Mies saa jos haluaa koska tahansa dominoida minua, miksei sängyssäkin.
- Siksi!
"mukava tai herttainen" ei tarkoita että nainen olisi miehenmiellyttäjä tai hiirulainen!!! Se tarkoittaa että nainen on tasapainoinen ja mukava ihminen jonka kanssa viihtyy ja haluaa elää.
Sexybabet ovat yleensä vaikealuonteisia ja itseään täynnä olevia "prinsessoja" joiden elämä on kulunut itseään peilistä ihaillessa, tunne elämä on alikehittynyt ja narsistinen.
Sexyjä on mukava panna, mutta jos haluaa pidemmän suhteen niin silloin luonne on etusijalla.
Kirjoituksestasi jo näkee että olet epäkypsä ja rasittava tapaus.- sanat suustani
!!!!
- samaa mieltä
Kysyin mieheltäni... Valitsi siksi minut, koska minussa on potentiaalia elämän mittaiseen suhteeseen, perheen perustamiseen jne. En ole bilehile. Me olemme onnellisia.:)
Niin, mies valitsee silloin sen kiltin ja rauhallisen neitokaisen, kun hänellä on tosi tarkoitus mielessä.
Te bilepimut häpäisette meitä kunnon naisia! - Susie
samaa mieltä kirjoitti:
Kysyin mieheltäni... Valitsi siksi minut, koska minussa on potentiaalia elämän mittaiseen suhteeseen, perheen perustamiseen jne. En ole bilehile. Me olemme onnellisia.:)
Niin, mies valitsee silloin sen kiltin ja rauhallisen neitokaisen, kun hänellä on tosi tarkoitus mielessä.
Te bilepimut häpäisette meitä kunnon naisia!Minäkin ennen olen luullut, että miehet haluavat näitä bilehileitä kumppanikseen, mutta on kyllä tullut todettua (onneksi) että näin ei ole.
Itselläni ei tällä hetkellä ole miestä, mutta monta miespuolista ystävää. Haastattelin heitä sitten tuossa taannoin ja kysyin, että minkälainen on unelmanainen, jonka kanssa voisi elää lopun elämäänsä? Vastaukset eivät paljoakaan poikenneet toisistaan. Mukavan, aidon ja sellaisen naisen jonka kanssa pystyy puhumaan avoimesti, nämä olivat vastauksia. Toki muitakin tuli, mutta näihin ne painottuivat. - sinulle...
samaa mieltä kirjoitti:
Te bilepimut häpäisette meitä kunnon naisia!Eikö sinua kiltti tyttö häiritse se, ettei sinussa itsessäsi ole mitään kiinnostavaa, vaan vain se mitä edustat - kiltteys ja kunnollisuus, äidiksi ja kotiin sopiminen - on vanginnut miehen mielen?
Minä arvostan naisena itseäni sen verran, etten voisi elää tuollaisen tiedon kanssa.
Te kaikkeen suostuvat nössöt häpäisette meidän oikeiden Naisten maineen.
PS. Biletä en juuri lainkaan. - Asiasta huvittunut
sinulle... kirjoitti:
Eikö sinua kiltti tyttö häiritse se, ettei sinussa itsessäsi ole mitään kiinnostavaa, vaan vain se mitä edustat - kiltteys ja kunnollisuus, äidiksi ja kotiin sopiminen - on vanginnut miehen mielen?
Minä arvostan naisena itseäni sen verran, etten voisi elää tuollaisen tiedon kanssa.
Te kaikkeen suostuvat nössöt häpäisette meidän oikeiden Naisten maineen.
PS. Biletä en juuri lainkaan.Bilehileissä ainoa kiinnostava asia on pimpsa. Eli kilttinä tyttönä olisin huoletta.
- dfssdfsadsa
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Bilehileissä ainoa kiinnostava asia on pimpsa. Eli kilttinä tyttönä olisin huoletta.
Totuus tuli sanottua. Bilehileissä ei ole mitään muuta mielenkiintoista kuin pimpsa. Näin se menee.
Seksistäkään ne ei ymmärrä yleensä juuri mitään. - alkup.
dfssdfsadsa kirjoitti:
Totuus tuli sanottua. Bilehileissä ei ole mitään muuta mielenkiintoista kuin pimpsa. Näin se menee.
Seksistäkään ne ei ymmärrä yleensä juuri mitään.Taitaa kuitenkin kovasti se bilehileen pimpsa olla herran mielessä. Mitä pullavaimolta puuttuu kun toisen pimpsaa haluat?? Ongelmanahan on just se että meidän bilehileiden pimpsat kiinnostavat liian monia ja liian kiihkeästi.Emme halua tyydyttää ketään väliaikaisesti vain sen takia että se "rakastelee rakastamaansa vaimoa" mutta "tarvitsee mieskuntonsa takia välillä sexybaben laatutavaraa".
- dfsafad tai jotain
alkup. kirjoitti:
Taitaa kuitenkin kovasti se bilehileen pimpsa olla herran mielessä. Mitä pullavaimolta puuttuu kun toisen pimpsaa haluat?? Ongelmanahan on just se että meidän bilehileiden pimpsat kiinnostavat liian monia ja liian kiihkeästi.Emme halua tyydyttää ketään väliaikaisesti vain sen takia että se "rakastelee rakastamaansa vaimoa" mutta "tarvitsee mieskuntonsa takia välillä sexybaben laatutavaraa".
"Pilluhan se on mielessä, mutta hypätään nyt ensin" - Matti Nykänen -
Totta puhut, minä olen rehellinen, mutta rehellisyyden nimissä on myös sanottava, että en halua bilehileen pimpsaa vaan kunnon pullaneidin lämpimäistä. Sanoin vain, että bilehileissä ainoa mielenkiintoinen asia on pimppa.
Bilehileet eivät siis useimpia miehiä kiinnosta muuten kuin seksuaalisen nautinnon kannalta. Näin se vain on. - Neiti
samaa mieltä kirjoitti:
Te bilepimut häpäisette meitä kunnon naisia!Kiltti ja mukava ihminen ei hauku toisia.
- sacro.sanct
alkup. kirjoitti:
Taitaa kuitenkin kovasti se bilehileen pimpsa olla herran mielessä. Mitä pullavaimolta puuttuu kun toisen pimpsaa haluat?? Ongelmanahan on just se että meidän bilehileiden pimpsat kiinnostavat liian monia ja liian kiihkeästi.Emme halua tyydyttää ketään väliaikaisesti vain sen takia että se "rakastelee rakastamaansa vaimoa" mutta "tarvitsee mieskuntonsa takia välillä sexybaben laatutavaraa".
En halua olla ilkeä, mutta asenteesi on helvetin suvaitsematon ja ylimielinen. "seksybaben laatutavara" Onko se laatua muiden kuin sinun mielestäsi?
Sinä yksinkertaistat naurettavan paljon ns. "kiltin tytön" ulottuvuutta ja persoonaa. Ja se että on kiltti, e myöskään tarkoita että on tylsä, lihava ja mitäänsanomaton. Mutta tokihan sinä sen tiedät, jostakin syystä vain kärjistät.
Ennen kuin ihmettelet täällä miksi häviät, koeta selvittää se itseksesi ja ymmärtää että lokerointisi on lapsellista ja että ehkä ei sitä itseään pidä kuitenkaan niiiin paljon arvostaa.
Itseluottamus on hyvästä, alentuvuus muita kohtaan pahasta. Ja tuolla asenteella tulet varmasti joskus alas. Ihan itsestäsi riippuu kuinka kipeää se tekee.
Rakkaudella Sacrp
- E.S
Et varmaan sitten yhtään lukenu tuota omaa kirjotustas...? Vastaus löytyy siitä.
- alkup. ("bilehile")
Onko rakkautta se että nujertaa kumppaninsa seksuaalisuuden sillä että pihtaa? Kyse oli nyt siitä että jotkut miehet eivät halua seksikästä naista koska eivät halua "liikaa seksiä".
Tai vaimon pitää olla pidättyväinen seksistä jne. koska siihen käytetään mieluummin huoria.
Mä en siis pidä tiskaamista sen hygieenisempänä rakkaudenosoituksena kuin "kyntöpuuhat". Sanat "siemen" ovat tyypillisiä naisille joita hyväksikäytetään synnytyskoneina. Me "bilehileet" puhutaan "pinkeistä vadelmageeleistä".
Seksi on hauskaa! Seksitön "rakkaus" LAPSELLISTA!Totuus on että jos mies valitsee vähemmän seksikkään mutta mukavemman tytön, hän valitsee lapsillensa äidin, ei itselleen rakastajatarta. Sisimmässään hän janoaa aina sitä missiä ja varmaan salaa itkeekin, ainakin vessassa. - timbe
alkup. ("bilehile") kirjoitti:
Onko rakkautta se että nujertaa kumppaninsa seksuaalisuuden sillä että pihtaa? Kyse oli nyt siitä että jotkut miehet eivät halua seksikästä naista koska eivät halua "liikaa seksiä".
Tai vaimon pitää olla pidättyväinen seksistä jne. koska siihen käytetään mieluummin huoria.
Mä en siis pidä tiskaamista sen hygieenisempänä rakkaudenosoituksena kuin "kyntöpuuhat". Sanat "siemen" ovat tyypillisiä naisille joita hyväksikäytetään synnytyskoneina. Me "bilehileet" puhutaan "pinkeistä vadelmageeleistä".
Seksi on hauskaa! Seksitön "rakkaus" LAPSELLISTA!Totuus on että jos mies valitsee vähemmän seksikkään mutta mukavemman tytön, hän valitsee lapsillensa äidin, ei itselleen rakastajatarta. Sisimmässään hän janoaa aina sitä missiä ja varmaan salaa itkeekin, ainakin vessassa."Sisimmässään hän janoaa aina sitä missiä ja varmaan salaa itkeekin, ainakin vessassa."
Mies kyllä tekee vessassa ihan jotain muuta kuin itkee sitä missiä ajatellessaan... ;-) - alkup.
timbe kirjoitti:
"Sisimmässään hän janoaa aina sitä missiä ja varmaan salaa itkeekin, ainakin vessassa."
Mies kyllä tekee vessassa ihan jotain muuta kuin itkee sitä missiä ajatellessaan... ;-)hieman mustasukkaisia ? Vai kenties on ylpeydenaihe että Oma Mies on NIIN mies että se oikein kykenee raiskaamaan typeriä bimbololloja.Mies on Mies, räyh.
- Mies
alkup. ("bilehile") kirjoitti:
Seksi on hauskaa! Seksitön "rakkaus" LAPSELLISTA!Totuus on että jos mies valitsee vähemmän seksikkään mutta mukavemman tytön, hän valitsee lapsillensa äidin, ei itselleen rakastajatarta. Sisimmässään hän janoaa aina sitä missiä ja varmaan salaa itkeekin, ainakin vessassa.Miten niin eivät halua "liikaa seksiä"?
Miten niin vaimon pitää olla pidättyväinen.
"Seksi on hauskaa! Seksitön "rakkaus" LAPSELLISTA!Totuus on että jos mies valitsee vähemmän seksikkään mutta mukavemman tytön, hän valitsee lapsillensa äidin, ei itselleen rakastajatarta. Sisimmässään hän janoaa aina sitä missiä ja varmaan salaa itkeekin, ainakin vessassa."
Tuossa taas on jotain perääkin. - huhhuhu
alkup. kirjoitti:
hieman mustasukkaisia ? Vai kenties on ylpeydenaihe että Oma Mies on NIIN mies että se oikein kykenee raiskaamaan typeriä bimbololloja.Mies on Mies, räyh.
Mitä sekoilet?
- vlade
Minä tykkään enemmän tiikeristä kuin pullanleipojasta pysyvämpänäkin kumppanina. Kai meitä on vähemmistö miehistä, mutta onhan meitä. Mutta esim. minut löytää todennäköisemmin kirjastosta kuin extreme-urheilulajien piiristä. Harrastusten tms. perusteella ei kannata vielä lopullisia johtopäätöksiä vetää kenestäkään.
- jts83
Meiluummin mul o erittäin seksikäs nainen ku joku "söpö, kiltti blah blah", mut sul pitää olla jotain muuta positiivista ittelles ku pelkkä ulkonäkö. Ulkonäöllä sä säät kyrpää, mut siihen se sit jääki, hyvällä persoonalla sä voit saada enemmän.
- vastakysymyksen
Jos saisit valita kahdesta miehestä, kumman valitsisit?
Mies nro 1: Seksikäs, mutta jättäisi sydämesi kylmäksi.
Mies nro 2: Ei ihan niin seksikäs, mutta kuitenkin aika mukavan näköinen ja sellainen, josta todella pidät.
Epäilen, riittääkö pelkkä seksikkyys, jos puuttuu muita tärkeitä ominaisuuksia. Toki seksikin on tärkeää, mutta myös ulkonäöltään vähän vähemmän seksikkäät saattavat olla sängyssä ihan yhtä seksikkäitä/seksistä nauttivia/osaavia. Mene tyttö kotiin kasvamaan. - "kiltti bilehile"
Kutsumasi "pullien leipoja" saattaa olla "tiikeri" kahden kesken miehen kanssa - kaikki eivät esittele avoimesti tarjontaansa kadulla. Jos olet hävinnyt mukaville tytölle, heillä luultavasti on sinua enemmän tarjota miehelle, seksi mukaanluettuna. Mietipä sitä.
- alkup.
Tähdennettäköön, että olen akateem., osaan laittaa ruokaa ja hoitaa talousasioita. Arkena en "mainosta tavaroitani" bileasuissa vaan näytän tosi siistiltä ja puetulta. Tiikerimäisyys on sisäistä enemmänkin. Mutta minua ei kiinnosta kotileikit, leipominen eikä mankelointi, vaan hauskemmat ajanvietteet.Uskon, että koska ymmärrän enemmän hauskan päälle, olen myös vähemmän yksitoikkoista petiseuraa.
- Mies
alkup. kirjoitti:
Tähdennettäköön, että olen akateem., osaan laittaa ruokaa ja hoitaa talousasioita. Arkena en "mainosta tavaroitani" bileasuissa vaan näytän tosi siistiltä ja puetulta. Tiikerimäisyys on sisäistä enemmänkin. Mutta minua ei kiinnosta kotileikit, leipominen eikä mankelointi, vaan hauskemmat ajanvietteet.Uskon, että koska ymmärrän enemmän hauskan päälle, olen myös vähemmän yksitoikkoista petiseuraa.
Ongelmasi saattaa olla juuri itsekkyydessä.
Miten määrittelet suuremman ymmärryksesi hauskan päälle?
Mistäs tiedät millaista petiseuraa pullaneidit ovat? - pullaneiti vuosimallia -62
Mies kirjoitti:
Ongelmasi saattaa olla juuri itsekkyydessä.
Miten määrittelet suuremman ymmärryksesi hauskan päälle?
Mistäs tiedät millaista petiseuraa pullaneidit ovat?"Mistäs tiedät millaista petiseuraa pullaneidit ovat?"...heh, heh, heh...olipas hyvin lohkaistu.
- pikku.nainen
alkup. kirjoitti:
mielessä kuvittelet voivasi tarjota miehelle jotain "parempaa" kuin me ns. pullavaimot?
Et kai kuvittele, että kovin mustavalkoisessa vastakkainasettelussasi on jotain perää?
Kyllähän monilla miehillä on vaimoja, joita he eivät vaihtaisi mistään hinnasta "bilehileisiin". Jotkut miehet suorastaan "palvovat" ja himoitsevat omia vaimojaan.
Joukkoon mahtuu varmaan paljon kaikin puolin nössähtäneitä vaimoja (kuten miehiäkin), mutta vaimo & äiti ei ole = nössö. Kas kun meistä vaimoistakin löytyy akateemisesti koulutettuja, hoidettuja, hyvännäköisiä ja ruoanlaittotaitoisia naisia. Ja kun oma mieheni noita kaupungilla vastaan tulevia, usein nuorempia mutta roikkuperseisiä bilehileitä katsoo, niin kyllä hänkin monesti päätään puistelee.
Ja jos mies saa kaiken tarvitsemansa samassa paketissa, niin harva mies enää on "hauskemmista ajanvietteistä" kiinnostunut.
Ja yksitoikkoista petiseuraahan ei tarvitse pullavaimonkaan olla. Päinvastoin - oman miehen kanssa voi touhuilla kaikenlaista kivaa, johon hän tuskin yhden yön bilehileen kanssa viitsisi alkaa... - alkup.
pikku.nainen kirjoitti:
mielessä kuvittelet voivasi tarjota miehelle jotain "parempaa" kuin me ns. pullavaimot?
Et kai kuvittele, että kovin mustavalkoisessa vastakkainasettelussasi on jotain perää?
Kyllähän monilla miehillä on vaimoja, joita he eivät vaihtaisi mistään hinnasta "bilehileisiin". Jotkut miehet suorastaan "palvovat" ja himoitsevat omia vaimojaan.
Joukkoon mahtuu varmaan paljon kaikin puolin nössähtäneitä vaimoja (kuten miehiäkin), mutta vaimo & äiti ei ole = nössö. Kas kun meistä vaimoistakin löytyy akateemisesti koulutettuja, hoidettuja, hyvännäköisiä ja ruoanlaittotaitoisia naisia. Ja kun oma mieheni noita kaupungilla vastaan tulevia, usein nuorempia mutta roikkuperseisiä bilehileitä katsoo, niin kyllä hänkin monesti päätään puistelee.
Ja jos mies saa kaiken tarvitsemansa samassa paketissa, niin harva mies enää on "hauskemmista ajanvietteistä" kiinnostunut.
Ja yksitoikkoista petiseuraahan ei tarvitse pullavaimonkaan olla. Päinvastoin - oman miehen kanssa voi touhuilla kaikenlaista kivaa, johon hän tuskin yhden yön bilehileen kanssa viitsisi alkaa...Jos jonkun mies on saanut minut yhdeksi yöksi, olen pahoillani MOKASTA. En nimittäin ole saatavilla. Itse asiassa koko tän aiheen ydinkysymys oli suunnattu miehille ja se oli tämä:
Onko kohtalainen rumuus naisessa hyve, koska se tekee hänestä vähemmän seksuaalisen ja enemmän mammamaisen? - pikku.nainen
alkup. kirjoitti:
Jos jonkun mies on saanut minut yhdeksi yöksi, olen pahoillani MOKASTA. En nimittäin ole saatavilla. Itse asiassa koko tän aiheen ydinkysymys oli suunnattu miehille ja se oli tämä:
Onko kohtalainen rumuus naisessa hyve, koska se tekee hänestä vähemmän seksuaalisen ja enemmän mammamaisen?Juttu senkun paranee...
- Mies
alkup. kirjoitti:
Jos jonkun mies on saanut minut yhdeksi yöksi, olen pahoillani MOKASTA. En nimittäin ole saatavilla. Itse asiassa koko tän aiheen ydinkysymys oli suunnattu miehille ja se oli tämä:
Onko kohtalainen rumuus naisessa hyve, koska se tekee hänestä vähemmän seksuaalisen ja enemmän mammamaisen?Taidat olla varsin itsekäs omaan napaan tuijottaja ja varmaan mielestäsi maailman kaunein ja nainen ja paras harrastamaan seksiä.
- Mies
pullaneiti vuosimallia -62 kirjoitti:
"Mistäs tiedät millaista petiseuraa pullaneidit ovat?"...heh, heh, heh...olipas hyvin lohkaistu.
Leivopas muutamat pullat nti-itsekäs niin alkaa tulla sänkytouhuihinkin vipinää.
- Mies
Mies kirjoitti:
Leivopas muutamat pullat nti-itsekäs niin alkaa tulla sänkytouhuihinkin vipinää.
Nimittäin totuuden sanathan kuuluvat näin: syö särkeä se kasvattaa järkeä... ...syö pullia ne kasvattaa...
- sinänsä..
alkup. kirjoitti:
Onko kohtalainen rumuus naisessa hyve, koska se tekee hänestä vähemmän seksuaalisen ja enemmän mammamaisen?..kommentoi nyk.tietämykselläni mitään itse tähän keskusteluun,kosken tosiaan luettuani ainoastaan pari ketjun kirjoitusta voi sitä todellakaan tehdä.Yhtään puuttumatta nimim. "pikku.naisen" kirjoitusten sisältöön sinänsä ( jotka kyllä oikeasti usein ovat oivaltavia ja syvällisiäkin), mun on pakko tässä kysyä ko.nimimerkiltä, että mistä nimimerkki-valintasi?
Fiksun oloinen henkilö hän kyllä on kaikkinensa, mutta jotenkin toi nimimerkki vaan ärrrrsyttää argh.(!)Itse en ikinä ikinä vois kutsua itseäni esim. pikku-pikkuiseksi, vaikka fyysisesti kuinka pieni olenkin.Uusintaa just kaikkia stereotypioita tollanen, etenkin kun ko. henkilö kirjoituksissaan mielellään usein näkee itsensä hyvänä pullanpaistajana jne.;)
Sorry, ei millään pahalla "pikku.nainen".Olis vaan kiva tietää nimimerkki valintas "historiikki".;)
- Ijji
tule muijan kanssa juttuun hyvin niin tulee sellainen olo, että miksi siitä sitten mitään muutakaan voisi seurata.
Vaivautuneisuutta ja torjumista sitä vain silloin odottaa tapahtuvaksi. - Serpico
Kuule ei päihitä! Lösömiehet tykkää miellyttäjistä. On mukavaa kun ei tuu pakkeja. Eikä sitten myöhemmin tuu kinaa mistään kun mennään Volvolla maalle.
Mua sellanen vaan ahdistaa. Mieluummin aggressiivinen naarastiikeri kuin beige kodinhengetär. Läskit heilumaan! - Reality check
Et kai tosissaan luule, että joku haluaisi elämänpituista suhdetta huoran kanssa? Meikäläinen seurusteli pari vuotta yhden sunkaltaisen naisen kanssa, sitten oli pakko sanoa että kiitti mulle riitti. Mikä ihme siinä on, että v-mäiset narttuhuorat usein luulevat olevansa jotenkin seksikkäitä, itsenäisiä, tiikerinaisia tai jotain muuta vastaavaa. Tosiasiallisesti ette ole mitään muuta kuin itsekkäitä ja harvinaisen vittumaisia. Siitä on kuule seksikkyys kaukana. Miksi ihmeessä joku haluaisi katsella loppuelämänsä vittuilevaa ja petollista vitunkantotelinettä, jos voi löytää mukavan ja perhe-elämää arvostavan, toisaalta myös sopivasti seksikkään pullanpaistajan?
- Reality check
Tuli mieleen vielä yksi juttu. Ns. liian kilteillä miehillähän ei tunnetusti flaksi käy, ja usein näkeekin netissä naisten kirjoittavan, että ns. liian kiltit miehet eivät ole oikeasti kilttejä vaan tossukoita, tahdottomia ja saamattomia. Nämä huonot ominaisuudet yritetään sitten verhota kiltteyteen. En oikeastaan ollenkaan epäile, etteikö asia ainakin jossain määrin olisi näin.
Sitä vain ihmettelen, miksei kukaan ikinä huomaa samaa kuviota toisinpäin. Vittumaiset, ärsyttävät, itsekkäät, petolliset ja/tai täysin moraalittomat naiset näkevät itsensä usein jotenkin moderneina / vahvoina / muuta scheissee. Ja mikä pahinta, itse uskovat asian olevan näin. Että olemalla mahdollisimman itsekäs on jotenkin tasa-arvon airut tai jotain... Vetäkää nyt jo vittu päähän! - Niin varmaan
Reality check kirjoitti:
Tuli mieleen vielä yksi juttu. Ns. liian kilteillä miehillähän ei tunnetusti flaksi käy, ja usein näkeekin netissä naisten kirjoittavan, että ns. liian kiltit miehet eivät ole oikeasti kilttejä vaan tossukoita, tahdottomia ja saamattomia. Nämä huonot ominaisuudet yritetään sitten verhota kiltteyteen. En oikeastaan ollenkaan epäile, etteikö asia ainakin jossain määrin olisi näin.
Sitä vain ihmettelen, miksei kukaan ikinä huomaa samaa kuviota toisinpäin. Vittumaiset, ärsyttävät, itsekkäät, petolliset ja/tai täysin moraalittomat naiset näkevät itsensä usein jotenkin moderneina / vahvoina / muuta scheissee. Ja mikä pahinta, itse uskovat asian olevan näin. Että olemalla mahdollisimman itsekäs on jotenkin tasa-arvon airut tai jotain... Vetäkää nyt jo vittu päähän!Vai pullanpaistajaksi naisesi haluat... paitsi että taidat olla niitä "kilttejä" eli saamattomia miehiä, taidat olla myös varsin sovinistinen olento.
- no siksi
juuri siksi kun mukavampi tyttö on mukavampi tyttö
- nainen
...omasta mielestään parhaan, ja jos ei tule valituksi, niin turha niitä muita naisia on asiasta mollata. Kannattaa pikemmin katsoa itseä peiliin. Ja tuollaiset suoraviivaiset/ mustavalkoiset päätelmät kuulostavat hieman katkeran vuodatukselta.
Ei ole olemassa yhtä "standartoitua lineaarista mittaria" jossa toiseen päähän voidaan laittaa bilehileet ja toiseen päähän pullanpaistajat. Eikä varsinkaan siten, että toinen pää mittarista olisi jotenkin toista parempi.
Itse olen akateeminen, mukava, sosiaalinen, ujo, kiltti, kovapäinen, ystävällinen mutta oman pään pitävä, avoin, helposti lähestyttävä, joskus tavallisen suomalaisen naapurintytön näköinen, joskus sexysti ja pelkkään mustaan pukeutuva, toisinaan hyvin naisellinen, toisinaan aika poikamainen motoristi, pullaaleipova - kun sattuu huvittaan, bilettäjä - jos sille päälle sattuu, uskollinen "yhden miehen nainen", vaihtelevasta seksistä pitävä, kotiäityidestä haaveileva (ei valitettavasti minulle mahdollista), rockbändin laulaja... riippuu tilanteesta minkä puolen itsestäni annan näkyä ensimmäisenä / vahvimpana.
"Silti" olen sinkku. Ei minussa mitään vikaa ole, eivätkä miehet ole valinneet mua huonompia naisia, he vain ovat valinneet itselleen mieluisampia tai sopivampia. Ja vastaavasti itsekin olen hieman nirso... Ystävättäristäni suurin osa on mukavia kotiäitejä, osa ikisinkkuja. Molemmista ryhmistä löytyy seksikkäästi pukeutuvia. Löytyy myös aviopari joka harrasta seksiä edelleen joka päivä, vaikka yhteiseloa on takana 20v. En siis oikein ymmärrä tuota vastakkainasettelua.
Kuulostaa joko nuoren ihmisen vuodatukselta (alle 28v) tai sellaiselta akateemikolta, joka ei ole opiskelujen / työn ohella ehtinyt elämään tavallista elämää ja tutustumaan "oikeasti" erilaisiin ihmisiin. Ei ulkoisten kriteerien perusteella voi tehdä tuollaisia päätelmiä pullaapaistavista kotiäideistä (keitähän ne oikeesti on?). Ja hieman epäilyttää, että itsestäsi puuttuu henkistä syvyyttä ja kykyä rakastaa / antaa hellyyttä. Tämä on villi arvaus kirjoituksesi pohjalta. Voin olla väärässä, ja toivottavasti olenkin. - nainen
kommentin piti mennä keskustelunaloittajalle, ei tähän sinun "no siksi" viestiin
voin myöntää syyllistyneeni tollaseen vaan minkäs itselleen mahtaa.Itellä oli tossa kesän aikana jtn. säätöä yhden kassatypyn kanssa,siinä kassalla kaupan vaatteissa istuessaan hän oli oikein mukavan ja herttaisen näköinen sievä tyttö vaan tänään näin hänet ekaa kertaa 'siviilit' päällä ja meinasin tipahtaa penkiltä,miten voi pelkkä vaatetus muuttaa niin paljon ihmistä:korkokengät,joku helvetin ihonmyötäinen musta mekko/puku/paita/mikä lie jonka nimeä en edes tiiä ja musta laukku kätösessä,suorastaan pelottava ilmestys kun vertas siihen kiltin ja sieävän näköiseen kassatyttöön johon olin tutustunut kesän aikana.Tosin ennen tätä päivää en ollut pahemmin ajatellut häntä panomielessä vaan nytpä ajattelen,herkeämättä kaiken lisäksi,vaan nyt hänestä katos se vaimo-touch mun silmissä :)
- nanna
miehet nàkee kahdenlaisia naisia:
toisia pannaan.
ja toisien kanssa mennààn naimisiin. - tea
olla molempia..? Se ei ole mahdotonta.
Keskustelu kääntyi vanhaan kunnon huora/madonna-kuvioon. Mietitäänpäs nyt miehet sitä tilannetta, jossa nainen olisi oikeasti hyvä "huora" ja hyvä "madonna" samassa paketissa. Voisi tulla hiukkapikkusen jakomielinen olo. Kyseisenlaiset tapaukset ovat niin tuiki harvinaisia, ettei monenkaan meistä ole tarvinnut mieltään jakaa mokoman kysymyksen kanssa.
Intuitiivisesti, täysin vailla sen kummempaa rationaalista perustulua väittäisin, että miehet tarvitsevat molempia piirteitä naisesta, mutta saavat - ja haluavat - niitä eri lähteistä. Nainen, jonka kanssa asutaan, ollaan naimisissa jne. on turvallinen - hänen pitää olla turvallinen. Turvallisuus pyyhkii jo lähtökohtaisesti monia "huoran" elementtejä pois.
Fantasian tasolla - pornossa tai esim. Etelä-Helsingin viikonloppureissuilla haetaan niitä ominaisuuksia, joita "huoralla" on.
On tietysti onnetonta, ettei mies voi olla tyytyväinen pelkästään siihen, mitä hänellä on - oli se sitten "huora" tai "madonna".
- sacro.sanct
No joo, miehiltä näyttää putoavan se "vaimo-ainesta-ajattelu" tosi vähästä. Aikoinaan mun huulipunani tummuus sai puolisoni ystävän miettimään etten taida olla tarkka tyttö tavarastani. Väärin arvioi.
Minua huolettaa tämä teidän päätön käsitteistö. Kiltti= mukautuvainen hissukka jolta saa aina niin pullaa kuin pimpsaa.
Itse näen kiltteyden enemmänkin humaanisuutena ja suvaitsevaisuutena, että on ystävällinen ja rakastettava muille ihmisille, auttavainen ja hyväntahtoinen. Ei sellainen ihminen anna välttämättä talloa itseään alleen. - Kalastaja
Pidä linjasi. Minusta tuntuu että sinulla on enemmän annettavaa kuin monella muulla naisella.
- MisterLonely
Tottakai mukavampi, tavallinen nainen päihittää sen pinnallisen pissismäisen omasta mielestään "sexyn" bilehileen. Laatupimpsa on sellaista, jota kymmenet miehet eivät ole koeajaneet vielä. Kiltti, normaali nainen on potentiaalisempi seurustelukumppani. Herttaisuudessa ja mukavuudessa on se jokin. Pinnallisuus yököttää ja liian extremet touhut.
- Hatsa
Miehet joutuu aina jossain välissä pettymään sellaiseen "seksyyn tiikeriin". Ne kun saa melkein miehen kuin miehen petiin. Eipä siinä pettäessä enää miehen tunteita ajatella.
- Milla
Älä usko näitä kirjottelijoita, sussa on selvästi asennetta!
Tässä taas näemme näitä kaksinaismoralisteja jotka pelkäävät naisen seksuaalisuutta.
Nauti elämästäsi ja vartalostasi!- Kinny
Tästähän tässä keskustelussa juuri on kysymys.
- mies 22v
Kinny kirjoitti:
Tästähän tässä keskustelussa juuri on kysymys.
Huoh... Täällä on ilmeisesti paljon katkeria miehiä jotka eivät ole koskaan saaneet "sexybeibejä" ja kateellisia naisia jotka eivät ole yhtä avoimia, vapaamielisiä ja ulospäin suuntautuneita kuin nämä naarastiikerit.
Beibejä on kahdenlaisia: tyhmiä ja fiksuja. Kummistakin kokemusta.
Tyhmiä nyt vaan tulee pantua koska muu asia heissä ei kiinnosta. Ehkä karusti sanottu mutta totta.
Mutta juuri fiksuista, itsevarmoista(ei omahyväinen), kauniista ja seksikkäistä naisista pidän. Varmasti sen takia koska olen itsekkin ulospäin suuntautunut, avoin ja kokoajan meno päällä.
Juuri tällaisten "fiksujen" kanssa on muutama pidempi suhde ollut.
Ja epävarmoille miehille tiedoksi että ns."beibejen" pokaus on ihan yhtä helppoa kuin muittenkin naisten. Olkaa itsevarmempia ja positiivisempia.
- asasssa
Milla kuuluu siis näihin jakorasioihin joita naidaan ja heitetään nurkkaan. Joo, have fun bitch
- itseensä tyytyväinen
Sanoisin nyt oman kantani tähän asiaan ! Eli molemmat ovat tasa-arvoisia !!! Molemmat ovat hyviä sängyssä !!!!! Bilehile voi osata kokata !!! Pullaneidit voivat olla seksikkäitä !!!!! Samoin bilehile voi olla puoleensavetämätön !!!!!! Ei tarkoita että jos on hyvä sängyssä on seksikäs eikä että jos osaa leipoa ja on kiltti että olisi seksitön !!!! Ei todellakaan !!! Te jotka muuta luulette, lukekaa keskustelu uudelleen ja miettikää tarkkaan mitä ensi kerralla kirjoitatte !!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803