Hei! Kertoisiko joku minulle Etelä-Vantaan ratsastuskoulusta kokemuksia.
Ja sit, en ole ratsastanut melkein kymmeneen vuoteen, minkälaiselle tunnille kannattaisi mennä?
Kiitos!
Etelä-Vantaan ratsastuskoulu
2
997
Vastaukset
- seniori.
Hei..kävin kyseisellä tallilla kesällä yhdellä tunnilla. Paikka vaikutti oikein kivalta ja opettajat mukavilta, MUTTA ratsastusryhmät ovat tosi isoja (niin kuin kyllä monella muullakin tallilla pääkaupunkiseudulla)..noin 11 ratsastajaa taisi olla tunnilla.. Hevonen, jolla menin oli oikein kiva, mutta koko tunnin ajan sai enemmän keskittyä siihen, että pysyy tarpeeksi kaukana edellä menevästä, kuin itse omaan ratsastukseen!
Mutta tämä nyt oli vain yksi kokemus paikasta. Ilmapiiriltään varmasti ihan mukava paikka. Kannattaa käydä kokeilemassa..en tosiaan tiedä, ovatko ryhmät aina noin suuria.- ponityttö..
Olen ratsastanut tallilla melkein kymmenen vuotta (nykyään en enää ehdi), ja ihan ok paikka on. Hepat on ihania, ja opeista varsinkin Ulla Miettinen on aivan upea! Ryhmäkoko saisi suurimmillaan sielläkin olla 10, vaikka onhan sekin aika iso. Tosin niinkun sanottu, taitaa kaikilla pk-seudulla olla tuo 10 se raja.
Suosittelen. SOitat sinne ja sanot, että et oo vähään aikaan ollut hepan selässä, niin ne laittaa sulle sellasen ryhmän JA hevosen, että ei tuu ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3603085Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021482En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847