Pienet rintaliivit

75AA

Onko kenelläkään kokemusta mistä löytyisi rintaliivejä kokoa 75 AA? Mielellään vielä kohtuullisen hintaiset. Seppälässä on muutamia malleja, mutta yleensä ne ovat liian teinimäisiä ja usein huonoa laatua. Lindexillä oli yksi malli, mutta ruma. Sokoksen ja Stockmannin valikoimat ovat myös melko olemattomat.

24

8218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vain

En tiedä onko sinulle apua tästä, mutta Triumphin Soft secret rintaliivit käy pienemmän kokoisille. Itsellä oli muissa rintaliiveissä (10 kiloa sitten) koko 75 A, Soft Secretissä oli sopiva koko 70 B. Ja rinnatkin näyttivät isommilta. Nyt käytän samaa merkkiä 75 B ja 70 C. Muista merkeistä en saisi mahtumaan tuota mittaa kiinni ja pussit jäisivät tyhjiksi. Nämä on ihanat, luonnolliset ja näyttävät hyviltä tiukankin paidan kanssa. Kannattaa käydä ainakin kokeilemassa.

• ----

70B on 75A:n rinnakkaiskoko, eli kupin tilavuus on sama. Kupin muoto sen sijaan voi olla erilainen. 75AA-kokoinen voisi kokeilla rinnakkaiskokojaan 70A:ta tai 65B:tä.

• 75AA
        ---- kirjoitti:

70B on 75A:n rinnakkaiskoko, eli kupin tilavuus on sama. Kupin muoto sen sijaan voi olla erilainen. 75AA-kokoinen voisi kokeilla rinnakkaiskokojaan 70A:ta tai 65B:tä.

Tiedän kyllä, mutta kun rinnanympärys lähentelee 80cm:ä niin, 70 on kireä ja 65 ei mahdu kuin viereen.

• allikissa

Mikä on pienin rintaliivi koko?
        Tarvitsisin sellaiset. ;)
        Vastatkaa pian!

• kalinkala
        allikissa kirjoitti:

Mikä on pienin rintaliivi koko?
        Tarvitsisin sellaiset. ;)
        Vastatkaa pian!

Pienin rintaliivikoko 65A , 70AA, 75AA, 80AA löytyy Hämekosken Pukimosta. www.hamekoskenpukimo.fi

• nuuuup
        ---- kirjoitti:

luulen kyllä että 65B olis 70AA.n rinnakaiskoko?

• Ritu

Käy nyt ihmeessä kaupungin erikoisliikkeissä.Varmasti löytyy sopivat liivit ja saat asiantuntevaa palvelua.Kokoja löytyy AA-G kuppeja erilaisilla ympärysmitoilla.Hinta ja laatu kyllä kohtaavat toisensa.

• anonyymi

luulin jo, että täällä olisi pienempiä kokoja etsinnässä, kun itse etsin kokoja jotka olisivat lähellä 60C:tä tai D:tä.. olen vasta nuori nainen, ja liivien koon mukaan monet luokittelisivat minut lapseksi mutta voivoi, satun vain olemaan pieni, pitääkö minunkin vain odottaa että tapahtuu ihme ja kylkiluuni paisuvat? :-(

• Nettishoppaaja

Ainakin kokoa 60D (UK 28D) löytyy.

http://www.figleaves.com/uk/home.asp

http://www.bravissimo.com/default.aspx

Figleavesiltä pitäisi löytyä myös kokoa 60C eli 28C, mutta äsken sitä ei jostain syystä näyttänyt olevan valikoimissa. Mutta ainakin Panache-merkiltä (jota saa sekä Figleavesiltä että Bravissimosta) löytyy kokoa 60D eli 28D, ja koska Panache on pienikuppinen liivimerkki, sen D-kuppi sopinee hyvin C ja D -kupin välimaastossa heiluville.

• kalinkala

Rintaliivin koko 65a, 70-80AA kuppeja, aikuisten malleja löytyy pohjanmaalta Hämekosken Pukimosta.

• aaaaaaaaau

Jos mittani ovat 80cm/70cm, löydänkö mistään rintaliivejä?

• iiikk..

onko 65a ja 70aa pienin koko mitä on ?!

• lode96567475476

Pienimmät koot Lindexis on 65AA ja 70AA ja sit on 65A ja 70A jne... Ite oon ostanu sielt ja on hyvä laatusia. maksaa 10-25€ yleensä riippuen liiveistä. Itelläni on noit 10€ hintasia. :)♥

• vanjuliini1

Onko Mikkelissä missä kaupassa pieniä kun 70a on ehkä vähän iso ja miten niitteen mitää mennä päälle että ne on sopivat??

• lode96567475476

Ei saa jäädä tyhjää rintoihin. Ja että tuntuu sopivalle päällä. :)

• minnihiiri11

Tietääkö kukaan kuinka lähellä toisiaan ovat 60 c & 65?

• Dogihullu

Kyllä olen nähnyt paljonkin kokoa 75AA tai 75A, toi ympätysmitta on niin yleinen että varmasti löytyy :) mulla taas on se ongelma että 65B.tä ei meinaa löytyy millään mistään esim. seppälästä tai lindexiltä. Tietääkö kukaan mistä tota koko vois löytyy?

• jassuliiinnniiixdddd

pienin on 65AA !!!

• Mä vaan:)

Oon kyl nähny pienimmäks kooks 60a mut pienin koko lindexsis on 65aa,70aa,65a ja 70a:sta eteenpäin. Seppäläs mun mielest 65aa vastaa 65a:ta sit 65a ois 70aa. Älä sit vaan ota ja mee kassalle. Vaan testaa ja eti sopiva(jos jää ilmaa ni ne on isot) sopivat kyl huomaa ite:D

• joku pikkunen

Itseasiassa tärkeintä on:
      On mukavat päällä
      Ei saa nousta etu- eikä takapuolelta
      Ne ei saa puristaa, eikä olla löysät
      tukevat
      itse kupin kuuluu istua kunnolla

Kokoani on aina ihmetelty 70A (olen todella hoikka), kavereissani on huomattavasti tukevampia ja ovat samaa kokoa käyttäneet. Olen kuitenkin sinut tuon koon kanssa ja rintaliivini istuvat juuri niinkuin pitääkin. Kaikissa malleissa ei välttämättä päde, koska esim. kovin topatut pienirintaisilta jää herkästi tavallaan irti rinnasta ja ainakin useimmista puseroista näkee sen. Seppälästä yleensä oon ostanut.

• Morsian1234567

Monessa liivikaupassa käyneenä: 60 ympärysmitalla ei löydy mitään. Olen joutunut ostamaan 65 mitalla, mutta liivit venyvät eikä kiristysvaraa tällöin ole. Liikkeistä ehdottivat että netistä kannattaa etsiä. Häät tulossa joten eikun etsimään :)

• -mathilde-
        Morsian1234567 kirjoitti:

Monessa liivikaupassa käyneenä: 60 ympärysmitalla ei löydy mitään. Olen joutunut ostamaan 65 mitalla, mutta liivit venyvät eikä kiristysvaraa tällöin ole. Liikkeistä ehdottivat että netistä kannattaa etsiä. Häät tulossa joten eikun etsimään :)

Unohdit tärkeimmän eli mikä koko on kyseessä? Ympärysmittä 60 kun ei ole koko. Liivikoko muodostuu ympäryksestä ja kupista.

Ihan perusliivia koossa 60A-H on Changessä.Tsekkaa niiden nettikauppa ensin.

Lisäksi on tärkeä tietää minkä mallista liiviä haet. Push-up, toppaamaton, balconette, olkaimeton... Väri ilmeisesti valkea. Ja haetko jotain erityisen nättiä, pitsillä, jne..

Jos haluat jotan erityistä, sitten joudut hankkimaan ulkomaisesta nettikauapsta, kenties teettämään. Paljonko aikaa ja rahaa ajattelit siinä tapauksessa sijoittaa?

Jos vastaat noihin kysymyksiin, voin antaa lisävinkkiä.

• tissi vihaaja

Mun äitillä on 70 A kokoset rinnat. (joo aika pienet,kurkin sen vaatekaappia ja tutkin sen tissiliivejä) :DD

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7639
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1893
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1870
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      769
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      32
      764
    Aihe