Kertokaas joku tarkasti että mitä kitaraa Sonata Arctican Jani soittaa? Siis niinku kaikki mahdollinen tieto siitä...Joo,tiedän,oon tyhmä ku en osaa googlettaa,mut mä vaan en löydä mitään..
Jani Liimatainen
6
1081
Vastaukset
- tuolta
www.janiliimatainen.net ja sieltä välilehti equipment, oli tosi vaikea löytää=googleen jani liimatainen, ensimmäinen tulos, heh.
- googleen
jani liimatainen.
- utelias
mä en voi käyttää googlea ku viimeks sieltä tuli joku virus meidän koneeseen. Mut kiitos!
- jjfgaja
Ibanezia perkele se soittaa...mallia en tiedä mutta veikkaisin jotain RG:tä
- xplo
niin ja olikohan jollain keikalla semmonen iban exploreri käytössä. oisko ollu jopa jollain tv-taltioidulla keikalla. kuka tietää...
- jjfgaja
xplo kirjoitti:
niin ja olikohan jollain keikalla semmonen iban exploreri käytössä. oisko ollu jopa jollain tv-taltioidulla keikalla. kuka tietää...
tais keväällä tulla joku tavastian keikka millä se soitti semmosella.......en vaan oo tavannu semmosta mallia missään muualla...mutta ibanezin se kyllä oli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417