Olen 12w. Ja olen harrastanut viisi vuotta. Haluaisin suunnilleen saman ikäisen k-kamun.Joko perinteistä tai sähköpostiste. Aivan sama! Kerrothan itsestäsi kirjeessä. Ei vanhene ku vasta vuoden päästä! Eli kirjoita mulle!!! Sähköpostini on [email protected]
Ringetteä harrastava kirjekamu
2
937
Vastaukset
- Will10
Moi! Mä haluaisin luotettavan kirjekamun. Oon: Kiltti, joskus ujo, tyhmä, hassu, hupsu, kiva, huumorintajunen, luotettava, rehellinen ja roiria rakastava tyttö. Minulla on yksi undulaatti jonka nimi on Robin. Olis kiva jos sullakin olis joku lemmikki. Jos kiinnostaa niin mailaa ossaan: [email protected]. P.S. Kerron vähän myöhemmin mun ossan. Moikka!
- minä vaan
moi!!!!
mä haluisin mailikamun joka harrastaisi ringettee... joo näin lyhyesti ja ytimekkäästi:)
mun sähköposti ossa on:[email protected] joten sinne vaan postia!!! ai niin oon 13 ja pelaan etelää-suomen alueella!!! ei oo välii monta vuotta oot tai missä pelaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746304MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415368Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.604245NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun734102Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja653870Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.691157- 49931
- 248820
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?29797Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62791