Pelimies, rakastutko

koskaan?

Minä en usko pelimies käsitteeseen.
Uskon, että nämä niin kutsutut pelimiehet hakevat sitä rakkautta vaan niin epätoivoisesti, että siinä samassa tulee "vahingossa" loukattua muita. Jokainenhan meistä hakee sitä suurta tunnetta, rakkautta. Kuinka on pelimies, oletko samaa mieltä? Onko kohdallesi sattunut niin, että nainen on vienyt jalkasi alta ja olet unohtanut koko pelaamisen? Uskon että nykyinen poikaystäväni on ollut joskus pelimies, mutta rakastui, minuun :)

46

4938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on...

      eri hormoonit kuin naisilla. Ei mies niin naiseen kiinny.
      Nainen on se epäitsenäinen, joka tarvitsee tukea ja läheisyyttä. Ja sitten useat pelimiehet virittävätkin ansan...

      • sanon minä:)

        pelimies ja pelinainen ovat vain uusia sanoja ihmisille, joilla ei ole annettavaa suhteelle...Eli en myöskään usko näihin pelisanoihin;) se on vaan helpompaa ja muka niin trendikäsyä luokitella tunnevammaiset ihmiset tällaiseen muottiin...ei tarvitse miettiä enempää! Ei mielestäni kovin hohdokasta pidemmän päälle...luusereiden ja heikkojen touhua!!

        ja näin ajattelee tervejärkinen nainen


      • Mann
        sanon minä:) kirjoitti:

        pelimies ja pelinainen ovat vain uusia sanoja ihmisille, joilla ei ole annettavaa suhteelle...Eli en myöskään usko näihin pelisanoihin;) se on vaan helpompaa ja muka niin trendikäsyä luokitella tunnevammaiset ihmiset tällaiseen muottiin...ei tarvitse miettiä enempää! Ei mielestäni kovin hohdokasta pidemmän päälle...luusereiden ja heikkojen touhua!!

        ja näin ajattelee tervejärkinen nainen

        Tuo on kyllä totta.


    • typerä nimitys

      Ennen käytettiin nimeä huoripukki tms. kun haluttiin kuvata miehiä joilla heikko itsetunto tai luonnevika. Psykologia tuntee käsitteen donjuanismi, kun kuvataan narsistisesti sairasta miestä, joka sisimmäässään halveksii naisia ja nussii niitä urakalla. Sinänsä näiden miesten ryhmä jotka keräävät seksikumppaneita, ei ole mikään harmooninen, joku hakee seksin kautta "valtaa" toinen nautintoa ja kolmas vaikkapa muiden nöyryyttämistä ym.
      Yhteistä taitaa vain olla, ettei olla oman elämän kanssa tasapainossa, sisältä löytyy usein hyvin epävarma huonon impulssikontrolin omaava ihminen. Suurella osalla tuohu jatkuuvläpi elämän, osa pääsee kuiville. Suuri rakkaus ei näitä useinkaan "pelasta" koska arkipäivän vaikeuksiin törmätessään, vanhat "selviytymiskeinot" saavat usein vallan.

      • käsitettä niille

        naisille, joilla on sisäinen tarve rakastua näihin retkuihin, ja muka muuttaa heidät kunnollisiksi? Onhan todettu kuinka murhaajat ja muut rikolliset saavat vankilaan kirjeitse avioliittotarjouksia naisilta.
        Lähipiirissä arkisempi tapaus, jossa ystäväni ihastui pikkukaupungin pahimpaan pukkiin, ja julisti oikein, kuinka rakkaus häneen muutti tämän miehen. & vuotta ja kasi lasta myöhemmin, tuli sitten ero, miehen kroonisen uskottomuuden takia. Ystävälläkin silmät avautuivat, mutta hiukan myöhään.


      • piirre
        käsitettä niille kirjoitti:

        naisille, joilla on sisäinen tarve rakastua näihin retkuihin, ja muka muuttaa heidät kunnollisiksi? Onhan todettu kuinka murhaajat ja muut rikolliset saavat vankilaan kirjeitse avioliittotarjouksia naisilta.
        Lähipiirissä arkisempi tapaus, jossa ystäväni ihastui pikkukaupungin pahimpaan pukkiin, ja julisti oikein, kuinka rakkaus häneen muutti tämän miehen. & vuotta ja kasi lasta myöhemmin, tuli sitten ero, miehen kroonisen uskottomuuden takia. Ystävälläkin silmät avautuivat, mutta hiukan myöhään.

        Naiset tosiaan koittavat parantaa miehiä lähes kaikesta. Joku ajaa uskomaan, että juuri hän saa miehen lopettamaan; juopottelun, huumeiden käytön, pelaamisen tai juuri naisten iskemisen.

        Ei juuri kuule, että joku mies koittaa rapajuoppoa naista "rakkaudella" parantaa.

        Noita hoiva-naisia vetäviä piirteitä ei yleisen käsityksen mukaan voi parantaa. Niistä voi parantua. Nimen omaan itse asian päättämällä ja saamalla sitten apua.


      • marianna
        käsitettä niille kirjoitti:

        naisille, joilla on sisäinen tarve rakastua näihin retkuihin, ja muka muuttaa heidät kunnollisiksi? Onhan todettu kuinka murhaajat ja muut rikolliset saavat vankilaan kirjeitse avioliittotarjouksia naisilta.
        Lähipiirissä arkisempi tapaus, jossa ystäväni ihastui pikkukaupungin pahimpaan pukkiin, ja julisti oikein, kuinka rakkaus häneen muutti tämän miehen. & vuotta ja kasi lasta myöhemmin, tuli sitten ero, miehen kroonisen uskottomuuden takia. Ystävälläkin silmät avautuivat, mutta hiukan myöhään.

        läheisriippuvuus


    • rakkautta tai muutakaan

      En usko että nämän täällä hauskasti pelimiehiksi ristityt tyypit mitään rakkautta hakevat. Tunnen pari tällä hetkellä naisia naruttavaa ja muutaman sen jo lopettaneen kaverin.

      Kaikilla on ollut yhteinen ominaisuus. Ongelmat on jossain ihan muualla kuin naisissa tai rakkaudessa. Alun hauska "katsos tuota, kauanko menee, että lähtee meille?" huulet muuttuvat pian pakkomielteisiksi sekoiluiksi. Naisella ei ole mitään arvoa tässä touhussa, koska se ei ole edes koko sekoilun syy. Joku muu ongelma tämän aloittaa ja sen ratkeaminen sekoilun lopettaa. Jonkun kohdallahan se ongelma voi tietysti ratketa ja onni alkaa.
      Yhteinen tekijä on myös näiden naisten uskomaton hyväuskoisuus. Tekee pahaa katsoa vierestä, kun ladellaan jotain uskomatonta soopaa silmät tapillaan prinssiään katsovalle uhrille. Edes suoraan sanominen ei mene perille. Lakkaako sitä kuulemasta mitä sanotaan ja miten sanotaan, kun tarpeeksi hurmaava mies osuu kohdalle?
      Olen kuunnellut liian monta kertaa itkuisia tarinoita jälkeen päin, miten ei soitettu ja miten se on paska jätkä jne, jne. Tässä kohtaa ei enää auta sanoa, että kyllä se paska jätkä sulle sanoi että lähde nyt mukaan, kun ei tässä muutakaan ole. Luuli varmaan, että se oli vitsi. Vitsiksi tuntuu menevän ne muutkin jutut, mistä huomaisi että on juuri menossa naruun.

      Yksi vaihe tuntuu näissä touhuissa olevan se, että kokeillaan kuinka törkeillä jutuilla jonkun saa mukaan. Ei tietysti todella kauniiden naisten kohdalla. Niissä on vielä "haastetta", jotta mielenkiinto säilyy. Joskus kun joku on alkanut epäillä sankarin tarkoitusperiä ja kysynyt minulta mitä kannattaa tehdä, olen sanonut, että katso joku muu. Ei sen kummempaa, mutta aina on mennyt perille. Itse sankaria ei varoittaminen haittaa (jos ei ollut näitä todella kauniita tapauksia) lainkaan. "No onhan näitä, hyvä että lähti" on tähän asti ollut isoin reaktio.

      Käytös on muuten jokaisella ollut ihan viimeisen päälle hyvää. Juuri koskaan ei välit mene näihin yhden/kahden yön tuttuihin mene täysin poikki. Tällä varmistaa että hiukan heikomman illan jälkeen voi vielä soittaa jonkun vanhan paikalle.

      Ensimmäiselle kirjoittajalle en voi muuta kuin toivottaa onnea. Toivottavasti miehesi on selvittänyt päänsä. En kuitenkaan usko, että sinä sen selvitit.

      Samanlaisia tyyppejä on varmaan naisissa. En ole tosin törmännyt usein.

      • pimu

        Baarissa olen iskenyt silmäni erääseen pelimieheen, mutta todellakin ihan vain sen takia että hän on pelimies. Valitettavasti hän ei huomaa minua.

        En todellakaan otaisi tilannetta vakavasti, enkä sortuisi tämän pelimiehen matkaan, vaan haluaisin hänen iskevän silmänsä minuun ihan vain kiusatakseni . Todistaakseni että kaikki naiset eivät sorru häneen matkaansa.

        Yritänkin flirttailla hänen kanssaan ihan vain kiusaksi, minkä olen todennut aika hauskaksi ajanvietteeksi, jos muuten meinaa olla tylsää :)

        Kyllä ne pelimiehet yleensä tunnistaa aika helposti, ainakin pahimmat ja niitä ei todellakaan kannata ottaa vakavasti, saati sitten ihastua... niin se vain on.


    • QueenOfHearts

      isäni on pelimies. Hän on pelimies muttei panomies, vaikka naisia sänkyynsä kaataakin. Hän aidosti ihastuu ja rakastuu näihin naisiin, tilalle on tullut aina vain uusia ja uusia.

      Missään tapauksessa hän ei halveksi naista. Päinvastoin hänen mielestään naiset ovat älykkäämpiä kuin miehet, hän rakastaa naisia enemmän kuin mitään. Siinä se juju onkin... nainen tuntee itsensä rakastetuksi ja huomioiduksi. Ongelma on vain se että miten saa pelimehen pidettyä luonaan, koska ongelma on kyllästyminen ja ihastumisen huuman haihtuminen. Nyt hän on ollut yhden naisen mies viimeiset kuusi vuotta... pisin aika ja nostamme siksi hänelle hattua jos sellainen päässämme olisi. :)

      Isäni oli oman äitinsä ehdoton suosikki. Ja jos ihmisellä on tunneälyä (niinkuin pelimiehillä yleensä on paljonkin) hän oppii miten käsitellä toisia ihmisiä ja saada haluamansa. Minä olen taas ollut oman pelimiesisäni ehdoton suosikki, minua on palvottu realistisella tavalla (ei siis niin että pissi olisi noussut päähän vaan niin että minulla on vahva luonne ja itsetunto). Tämän luulen johtaneen siihen että minä olen pelinainen. En hypi sängystä sänkyyn, minua ei sellainen itsetunnonkohottaminen kiinnosta. Pidän vain "pelistä" ;) Minä olen myös pelimiesmagneetti, minussa on heille haastetta koska pelaan samaa peliä, mutta minä en häviä ;)

      Parhaan ystäväni isä on ollut myös paha pelimies. Tosin nyt yhdennaisen mies viimeiset 30-vuotta. Hän löysi elämänsä naisen ja he ovat edelleen hulluina toisiinsa.

      Jossain vaiheessa peliin kyllästyy, palkinnot näyttävät liian helpoilta yms.

      Kysymys on ennemminkin pelistä, ei palkinnosta ;)

      Niin ja näillä asioilla en sitten tarkoittanut psykopaatteja (narsistinen personallisuushäiriö), he ovat myös pelimiehiä mutta ilman tunteita... mutta se onkin sitten jo toinen juttu se....

      • ...................

        hänellä kyllä on pitkä liitto takanaan, mutta sen jälkeen ovat "pelimiehen geenit" aktivoituneet. Mutta tosiaan, pelimiehet voivat olla niitä jotka hakevat vain seksiä, ja niitä jotka rakastavat ja kunnioittavat naisia kokonaisuudessaan. Ja juuri tuon rakkauden huuman laskeuduttua alkavat etsiä uutta rakkautta. Isäni kuuluu juuri näihin, ja hänellä ehkä menee niin että hän etsii edelleen samanlaista tunnetta minkä koki nuorena. Ja itse olen samanlainen, vaikka pitäisi olla enemmän realistinen ja ymmärtää että aika kultaa muistot. Rakkauden endorfiiniin ei saisi jäädä riippuvaiseksi, vaan pitäisi tajuta että se todellinen onni löytyy molemminpuolisesta rakastamisesta ja yhteisestä arjesta. voi jos joskus sen malttaisi kokea. odottaa, eikä heti lopettaa suhdetta ensihuuman haihduttua :(


      • QueenOfHearts
        ................... kirjoitti:

        hänellä kyllä on pitkä liitto takanaan, mutta sen jälkeen ovat "pelimiehen geenit" aktivoituneet. Mutta tosiaan, pelimiehet voivat olla niitä jotka hakevat vain seksiä, ja niitä jotka rakastavat ja kunnioittavat naisia kokonaisuudessaan. Ja juuri tuon rakkauden huuman laskeuduttua alkavat etsiä uutta rakkautta. Isäni kuuluu juuri näihin, ja hänellä ehkä menee niin että hän etsii edelleen samanlaista tunnetta minkä koki nuorena. Ja itse olen samanlainen, vaikka pitäisi olla enemmän realistinen ja ymmärtää että aika kultaa muistot. Rakkauden endorfiiniin ei saisi jäädä riippuvaiseksi, vaan pitäisi tajuta että se todellinen onni löytyy molemminpuolisesta rakastamisesta ja yhteisestä arjesta. voi jos joskus sen malttaisi kokea. odottaa, eikä heti lopettaa suhdetta ensihuuman haihduttua :(

        addictoitunut voi olla vaikkei olisi pelimies. Pelimies saa kicksejä jo itse pelistä.

        Mutta kyllä se onni ja ihana arki löytyy kun tapaat oikean yksilön. Kukas pelimies sinun kesyttäisi? ;)


      • sacro.sanct
        QueenOfHearts kirjoitti:

        addictoitunut voi olla vaikkei olisi pelimies. Pelimies saa kicksejä jo itse pelistä.

        Mutta kyllä se onni ja ihana arki löytyy kun tapaat oikean yksilön. Kukas pelimies sinun kesyttäisi? ;)

        Kun näytät tietävän niin hirvittävän hyvin nämä käsitteet niin selitäpä meille muille mitä tämä "peli" sitten pitää sisällään?


      • QueenOfHearts
        sacro.sanct kirjoitti:

        Kun näytät tietävän niin hirvittävän hyvin nämä käsitteet niin selitäpä meille muille mitä tämä "peli" sitten pitää sisällään?

        Peli on kykyä lukea toista, pitää oma pää kylmänä ja naama pokerilla vaikka sisuskalut kuinka roihuaisivat. Pelissä katsotaan kumman kantti kestää pitemmälle. Siinä yritetään lukemalla toista paljastaa toisen kortit paljastamatta omia.

        Pelejä voi käydä myös netissä... tässä yksi hyvä esimerkki (kun lukee koko viestirimpsun)
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000008323510

        Ja lisäyksenä vielä... vilpittömillä miehillä en pelaa. Pelit ovat vain pelimiehiä varten, sellaisia jotka rakastavat peliä.


      • sacro.sanct
        QueenOfHearts kirjoitti:

        Peli on kykyä lukea toista, pitää oma pää kylmänä ja naama pokerilla vaikka sisuskalut kuinka roihuaisivat. Pelissä katsotaan kumman kantti kestää pitemmälle. Siinä yritetään lukemalla toista paljastaa toisen kortit paljastamatta omia.

        Pelejä voi käydä myös netissä... tässä yksi hyvä esimerkki (kun lukee koko viestirimpsun)
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000008323510

        Ja lisäyksenä vielä... vilpittömillä miehillä en pelaa. Pelit ovat vain pelimiehiä varten, sellaisia jotka rakastavat peliä.

        Minä en henkilökohtaisesti usko tuohon. Kukaan ei kykene lukemaan toista, vain arvailemaan ja jos luulottelee itselleen sellaista saa ansaitsematonta itsensä pönkitystä. Egoahan tuolla yritetään pönkittää. Itserakkaus on lähtöisin egosta joka tarvitsee kaikkea jonninjoutavaa mielenkiintonsa ylläpitämiseen.

        Puuttumatta siihen kuinka itseluottavainen todella olet. Voit ollakin, itseluottamusta en lähde arvailemaa =) kysyn että mitä helvetin järkeä tuollaisessa "pelailussa" on? Mitä muuta sinä saat siitä kuin kaipaasi jännitystä?

        Kuulostaa pelottavsti manipuloinnilta, vallantahdolta ja epäinhimillisyydeltä.

        Ja joo, vaikka viestissä saattaa olla terävä sävy, en tarkoita loukata tai haastaa riitaa. Enemmänkin kiehauttaa keskustelua aiheesta. Mitä jos yrittäisit saada minua ymmärtämään mikä logiikka on tuollaisessa valheellisessa mielettömyydessä? ;)


      • QueenOfHearts
        sacro.sanct kirjoitti:

        Minä en henkilökohtaisesti usko tuohon. Kukaan ei kykene lukemaan toista, vain arvailemaan ja jos luulottelee itselleen sellaista saa ansaitsematonta itsensä pönkitystä. Egoahan tuolla yritetään pönkittää. Itserakkaus on lähtöisin egosta joka tarvitsee kaikkea jonninjoutavaa mielenkiintonsa ylläpitämiseen.

        Puuttumatta siihen kuinka itseluottavainen todella olet. Voit ollakin, itseluottamusta en lähde arvailemaa =) kysyn että mitä helvetin järkeä tuollaisessa "pelailussa" on? Mitä muuta sinä saat siitä kuin kaipaasi jännitystä?

        Kuulostaa pelottavsti manipuloinnilta, vallantahdolta ja epäinhimillisyydeltä.

        Ja joo, vaikka viestissä saattaa olla terävä sävy, en tarkoita loukata tai haastaa riitaa. Enemmänkin kiehauttaa keskustelua aiheesta. Mitä jos yrittäisit saada minua ymmärtämään mikä logiikka on tuollaisessa valheellisessa mielettömyydessä? ;)

        voit uskoa ihan mihin haluat ja olla uskomatta. Eihän kaikki ihmiset usko siihenkään että ihminen on käynyt kuussa, kuussa on silti käyty ja jotkut ihmiset pystyvät toisia lukemaan uskoit sinä siihen tai et. Joidenkin ihmisten silmä on hyvin harjaantunut mm. mikroilmeiden havannoimiseen. Hyvin helposti voi myös päätellä puhuuko ihminen totta vai ei. Sataprosenttinen se ei ole, mutta ei ole valheenpaljastuslaitekaan ;)

        "Pelin" logiikka on sama kuin missä tahansa pelissä. Miksi katsotaan lätkää? siksikö kun se on niin kaunista katseltavaa kun hikiset miehet luistelevat rinkiä jonkun kärpäsenkakan näköisen (ruudusta) perässä? Tai miksi pelataan mm. monopoly-peliä? Siksikö että on niin kiva katsella mihin numeroon se noppa milloinkin pyörähtää? ;) Kyllä minkä tahansa pelin logiikka on siinä jännittävyydessä ja omien kykyjen testaamisessa. Se on sitten eri juttu mistä pelistä kukakin tykkää.

        Vallantahtoa se ei ole, eikä myöskään epäinhimillistä. Manipulointia se tavallaan on mutta vain sellaisen ihmisen kanssa joka sen on jo tavallaan hyväksynyt kun itsekin tekee sitä.

        Ja lisäksi.. minun egoni ei tarvitse pönkitystä. Itsetuntoni on hyvä, olen sinut itseni kanssa mikä on itseasiassa kovinkin harvinaista ikäiselleni, suomalaiselle naiselle.

        Huonolla itsetunnolla ei kykene "peliin". Kuin myös liika itsevarmuus on heikkous.


      • Mann
        QueenOfHearts kirjoitti:

        voit uskoa ihan mihin haluat ja olla uskomatta. Eihän kaikki ihmiset usko siihenkään että ihminen on käynyt kuussa, kuussa on silti käyty ja jotkut ihmiset pystyvät toisia lukemaan uskoit sinä siihen tai et. Joidenkin ihmisten silmä on hyvin harjaantunut mm. mikroilmeiden havannoimiseen. Hyvin helposti voi myös päätellä puhuuko ihminen totta vai ei. Sataprosenttinen se ei ole, mutta ei ole valheenpaljastuslaitekaan ;)

        "Pelin" logiikka on sama kuin missä tahansa pelissä. Miksi katsotaan lätkää? siksikö kun se on niin kaunista katseltavaa kun hikiset miehet luistelevat rinkiä jonkun kärpäsenkakan näköisen (ruudusta) perässä? Tai miksi pelataan mm. monopoly-peliä? Siksikö että on niin kiva katsella mihin numeroon se noppa milloinkin pyörähtää? ;) Kyllä minkä tahansa pelin logiikka on siinä jännittävyydessä ja omien kykyjen testaamisessa. Se on sitten eri juttu mistä pelistä kukakin tykkää.

        Vallantahtoa se ei ole, eikä myöskään epäinhimillistä. Manipulointia se tavallaan on mutta vain sellaisen ihmisen kanssa joka sen on jo tavallaan hyväksynyt kun itsekin tekee sitä.

        Ja lisäksi.. minun egoni ei tarvitse pönkitystä. Itsetuntoni on hyvä, olen sinut itseni kanssa mikä on itseasiassa kovinkin harvinaista ikäiselleni, suomalaiselle naiselle.

        Huonolla itsetunnolla ei kykene "peliin". Kuin myös liika itsevarmuus on heikkous.

        Psykologien ja psykiatrien mukaan valheenpaljastuskoneen oikeaanosumisen todennäköisyys on käytännössä hieman suurempi kuin 50%, eli lähellä puhdasta arvausta. Tämän takia esim. Suomessa niitä ei käytetä.


      • QueenOfHearts
        Mann kirjoitti:

        Psykologien ja psykiatrien mukaan valheenpaljastuskoneen oikeaanosumisen todennäköisyys on käytännössä hieman suurempi kuin 50%, eli lähellä puhdasta arvausta. Tämän takia esim. Suomessa niitä ei käytetä.

        Se ei ollut pointtini. Se oli vertaus :) Senkin saivartelija ;)


      • sacro.sanct
        QueenOfHearts kirjoitti:

        voit uskoa ihan mihin haluat ja olla uskomatta. Eihän kaikki ihmiset usko siihenkään että ihminen on käynyt kuussa, kuussa on silti käyty ja jotkut ihmiset pystyvät toisia lukemaan uskoit sinä siihen tai et. Joidenkin ihmisten silmä on hyvin harjaantunut mm. mikroilmeiden havannoimiseen. Hyvin helposti voi myös päätellä puhuuko ihminen totta vai ei. Sataprosenttinen se ei ole, mutta ei ole valheenpaljastuslaitekaan ;)

        "Pelin" logiikka on sama kuin missä tahansa pelissä. Miksi katsotaan lätkää? siksikö kun se on niin kaunista katseltavaa kun hikiset miehet luistelevat rinkiä jonkun kärpäsenkakan näköisen (ruudusta) perässä? Tai miksi pelataan mm. monopoly-peliä? Siksikö että on niin kiva katsella mihin numeroon se noppa milloinkin pyörähtää? ;) Kyllä minkä tahansa pelin logiikka on siinä jännittävyydessä ja omien kykyjen testaamisessa. Se on sitten eri juttu mistä pelistä kukakin tykkää.

        Vallantahtoa se ei ole, eikä myöskään epäinhimillistä. Manipulointia se tavallaan on mutta vain sellaisen ihmisen kanssa joka sen on jo tavallaan hyväksynyt kun itsekin tekee sitä.

        Ja lisäksi.. minun egoni ei tarvitse pönkitystä. Itsetuntoni on hyvä, olen sinut itseni kanssa mikä on itseasiassa kovinkin harvinaista ikäiselleni, suomalaiselle naiselle.

        Huonolla itsetunnolla ei kykene "peliin". Kuin myös liika itsevarmuus on heikkous.

        Minkä ikäinen olet jos kerran itseluottamuksesi on harvinainen ikäisellesi naiselle?


    • you decide

      Olen tämän kesän aikana vaihtanut naista vähän väliä. Vain yhtä kerrallaan tosin. Tämän viimeisimmän kanssa olen vähän enemmän tapaillut, mutta olen alkanut pohtia että parempi vaihtaa seuraavaan.

      Miksi näin?

      Naisessa ei ole mitään vikaa. Ennen pitkää tunteet saattaisivat tulla mukaan. Hänellä jo saattavatkin olla mukana.

      En pelkää sitä, että tunteet tulisivat mukaan. Pelkään suhdetta. Kestävään rakkauteen siirtyminen, jos sinne ikinä pääsee, vie useita vuosia.. ehkä jopa kymmenen... Arvaa jääkö tyhjä olo jos vaikkapa 5 vuoden kuluttua tulee ero? Hukannut 5 vuotta yrittäen luoda jonkun kanssa jotain joka ei toiminutkaan.

      Eikö silloin ole parempi surffata vain pinnalla ja nauttia siitä? Ottaa parisuhteen ihastumisvaihetta vain ja jatkaa eteenpäin seuraavaan. Ihastuminen ei ole rakkautta, mutten halua kokea sitä raastavaa fiilistä kun pitkä suhde katkeaa.

      Pari kertaa olen sen kokenut. En halua kokea sitä enää uudelleen.

      • vai et

        Mutta jos se ei katkea..kolmas kerta toden sanoo
        sanoo sananlasku

        Jos ei ota riskiä et voi tietää


      • sacro.sanct
        vai et kirjoitti:

        Mutta jos se ei katkea..kolmas kerta toden sanoo
        sanoo sananlasku

        Jos ei ota riskiä et voi tietää

        ..kun ei ne aina katkea...

        Itse mielummin katson kun kadun.


      • Catariina

        Pelimiehille on yhteistä pettymys suhteeseen naisen kanssa. Muutenhan jokainen hakisi jotakin kestävämpää.

        Sinä olet alkanut kostaa naisille sitä, ettet ole onnistunut suhteissasi. Ymmärrän kyllä sen, miten hirveää on pettyä, kun pitkä suhde katkeaa, mutta tavallaan tietoisesti pelkkään ihastumiseen tyytyminen on tietyllä tapaa näiden naisten hyväksikäyttöä elleivät he lähde samalta viivalta. Nauttimista siitä, että saa aiheuttaa naisille sydänsuruja.

        Sitä paitsi sinäkin voit vielä tavata sen oikean. Suosittelen lukemaan John Grayn: Mars&Venus, seurustelun taito.


      • tai yksinäisyys

        Vaihtoehdot on vähissä
        Jos et anna suhteelle mahdollisuutta, et voi tietää sen kestosta. Et siis voi löytää kestävää suhdetta. Jos uskallat antaa suhteelle mahdollisuuden kehittyä, annat samalla itsesi alttiiksi epäonnistumiselle.

        Minä olen aina valinnut suhteen. Katkeaminen ei aina edes päädy tuskaan, sillä joskus homma vaan ei toimi. Kovan kolhun jälkeen joutuu kyllä jonkun aikaa nuolemaan haavojaan.

        Se mikä ei tapa - vahvistaa!


    • Mann
      • QueenOfHearts

        Kyllä. Olet oikeassa... Psykopatiaan/narsistiseen personallisuushäiriöön/sosiopatiaan... miksi sitä nyt haluaakaan kutsua kuuluu myös seuraavia piirteitä:
        - pinnallinen viehätysvoima ja hyvä älykkyys
        - harhaluulojen ja muiden irrationaalisten ajattelun merkkien puuttuminen
        - hermostuneisuuden tai psykoneuroottisten oireiden puuttuminen
        - epäluotettavuus
        - valheellisuus ja epärehellisyys
        - katumuksen ja häpeän puuttuminen
        - epäsosiaalinen käyttäytyminen, joka on heikosti motivoitunutta
        - huono arvostelukyky ja kyvyttömyys oppia kokemuksista
        - patologinen itsekeskeisyys ja kyvyttömyys rakastaa
        - yleinen tunneköyhyys
        - oivalluskyvyn spesifi puute
        - välinpitämättömyys interpersoonallisissa suhteissa
        - outo ja luotaantyöntävä käyttäytyminen juopuneena ja joskus muulloinkin
        - tekee harvoin itsemurhan
        - sukupuolielämä on persoonatonta, triviaalia ja heikosti integroitunutta
        - elämän suunnitelmattomuus

        (cecklen psykopatiakuvaus)
        En tiedä vaikuttavatko elokuvat niin paljon ihmisiin mutta luulen että jos ruvettaisiin tekemään galluppia siitä minkälainen on psykopaatti hänet miellettäisiin aivan varmasti vain murhamiehiin. Mutta suurin osa psykopaateista eivät ole väkivaltaisia. Liikemaailmassa on paljon psykopaatteja ja jotenkin tuntuu että siellä arvostetaankin sellaisia piirteitä joita on psykopaateilla.

        On totta että pelimiehissä on näitä psykopaatteja ja he ovat juuri näitä äitinsä rakkautta vaille jääneitä miehiä, jokta manipuloivat ihmisiä saadakseen haluamansa ja saavat myös nautintoa ihmisten hyväksikäyttämisestä sekä alistamisesta.

        Mutta minusta käsitteeseen "pelimies" ei näitä psykopaatti auervaaroja tule sotkea.

        Minä tunnen muutamia psykopaatteja kuten tunnen myös monia pelimiehiä. Erona se että psykopaatin kanssa keskustelemisesta minulle tulee aina paha olo... sellainen tunne että ihmisessä on jotain pahasti vialla ja päässä takoo "pakoon ja äkkiä". Pelimies on toista ja tunneälyllä pelimiehen kyllä tunnistaa psykopaatista yhtä varmasti kun kissan urosleijonasta.


      • on jutut
        QueenOfHearts kirjoitti:

        Kyllä. Olet oikeassa... Psykopatiaan/narsistiseen personallisuushäiriöön/sosiopatiaan... miksi sitä nyt haluaakaan kutsua kuuluu myös seuraavia piirteitä:
        - pinnallinen viehätysvoima ja hyvä älykkyys
        - harhaluulojen ja muiden irrationaalisten ajattelun merkkien puuttuminen
        - hermostuneisuuden tai psykoneuroottisten oireiden puuttuminen
        - epäluotettavuus
        - valheellisuus ja epärehellisyys
        - katumuksen ja häpeän puuttuminen
        - epäsosiaalinen käyttäytyminen, joka on heikosti motivoitunutta
        - huono arvostelukyky ja kyvyttömyys oppia kokemuksista
        - patologinen itsekeskeisyys ja kyvyttömyys rakastaa
        - yleinen tunneköyhyys
        - oivalluskyvyn spesifi puute
        - välinpitämättömyys interpersoonallisissa suhteissa
        - outo ja luotaantyöntävä käyttäytyminen juopuneena ja joskus muulloinkin
        - tekee harvoin itsemurhan
        - sukupuolielämä on persoonatonta, triviaalia ja heikosti integroitunutta
        - elämän suunnitelmattomuus

        (cecklen psykopatiakuvaus)
        En tiedä vaikuttavatko elokuvat niin paljon ihmisiin mutta luulen että jos ruvettaisiin tekemään galluppia siitä minkälainen on psykopaatti hänet miellettäisiin aivan varmasti vain murhamiehiin. Mutta suurin osa psykopaateista eivät ole väkivaltaisia. Liikemaailmassa on paljon psykopaatteja ja jotenkin tuntuu että siellä arvostetaankin sellaisia piirteitä joita on psykopaateilla.

        On totta että pelimiehissä on näitä psykopaatteja ja he ovat juuri näitä äitinsä rakkautta vaille jääneitä miehiä, jokta manipuloivat ihmisiä saadakseen haluamansa ja saavat myös nautintoa ihmisten hyväksikäyttämisestä sekä alistamisesta.

        Mutta minusta käsitteeseen "pelimies" ei näitä psykopaatti auervaaroja tule sotkea.

        Minä tunnen muutamia psykopaatteja kuten tunnen myös monia pelimiehiä. Erona se että psykopaatin kanssa keskustelemisesta minulle tulee aina paha olo... sellainen tunne että ihmisessä on jotain pahasti vialla ja päässä takoo "pakoon ja äkkiä". Pelimies on toista ja tunneälyllä pelimiehen kyllä tunnistaa psykopaatista yhtä varmasti kun kissan urosleijonasta.

        Ei sulta ainakaan puutu luottamusta omaan älyyn. Muut voi mennä halpaan, mutta pettämättömällä vaistollasi tunnistat kaikki ei "pelimiehet" :)

        Koitat saada "pelimiehet" kuulostamaan muita paremmilta ja itsesi lasket siihen samaan pelikerhoon. Joku on varmaan keksinyt lääketieteellisen termin myös ihmisille, jotka mielestään ovat niin älykkäitä, että voivat seurailla korkealta tavallisen kansan taaperrusta ja pelailla oikeiden pelimiesten kanssa korkeampia pelejä.


      • QueenOfHearts
        on jutut kirjoitti:

        Ei sulta ainakaan puutu luottamusta omaan älyyn. Muut voi mennä halpaan, mutta pettämättömällä vaistollasi tunnistat kaikki ei "pelimiehet" :)

        Koitat saada "pelimiehet" kuulostamaan muita paremmilta ja itsesi lasket siihen samaan pelikerhoon. Joku on varmaan keksinyt lääketieteellisen termin myös ihmisille, jotka mielestään ovat niin älykkäitä, että voivat seurailla korkealta tavallisen kansan taaperrusta ja pelailla oikeiden pelimiesten kanssa korkeampia pelejä.

        puhunut älystä yleensä vaan tunneälystä... fiiliksiä, intuitiota jne...

        Sinähän teet nyt olettamuksia minun ajatuksistani, jotka eivät ole totta. Ei "pelin" pelaaminen pelaajasta parempaa kansalaista tee, se on vain yksi peli muiden joukossa. Jos osaisin lätkää, pelaisin lätkää ja joku voisi ihaillakin, mutta tuskin olisin sen takia muiden yläpuolella koska osaan pelata lätkää ;)

        "Koitat saada "pelimiehet" kuulostamaan muita paremmilta"
        Tottakai minusta pelimiehet ovat ihania, sanoinhan että isäni on pelimiesten pelimies. Ja eiköhän aina ole sellainen meininki että 'mun isi on parempi kuin sun isi' ;)

        Mutta kyllä uskon että pelimiestutkani on aika pettämätön :) Kokeilkaa vaikka itse miten se toimii... menkää vaikka pe/la iltana istumaan johonkin virkistysluolaan, istukaa ja tarkkailkaa. Kyllä siihen aina joku pelimies pöllähtää... tästä voisin kirjoittaa esseen! ;)


      • olet jo aika syvällä
        QueenOfHearts kirjoitti:

        puhunut älystä yleensä vaan tunneälystä... fiiliksiä, intuitiota jne...

        Sinähän teet nyt olettamuksia minun ajatuksistani, jotka eivät ole totta. Ei "pelin" pelaaminen pelaajasta parempaa kansalaista tee, se on vain yksi peli muiden joukossa. Jos osaisin lätkää, pelaisin lätkää ja joku voisi ihaillakin, mutta tuskin olisin sen takia muiden yläpuolella koska osaan pelata lätkää ;)

        "Koitat saada "pelimiehet" kuulostamaan muita paremmilta"
        Tottakai minusta pelimiehet ovat ihania, sanoinhan että isäni on pelimiesten pelimies. Ja eiköhän aina ole sellainen meininki että 'mun isi on parempi kuin sun isi' ;)

        Mutta kyllä uskon että pelimiestutkani on aika pettämätön :) Kokeilkaa vaikka itse miten se toimii... menkää vaikka pe/la iltana istumaan johonkin virkistysluolaan, istukaa ja tarkkailkaa. Kyllä siihen aina joku pelimies pöllähtää... tästä voisin kirjoittaa esseen! ;)

        Henkiset defenssit näkyvät vääristäneen jo elämääsi paljon. Kaikkia riippuvuuksia voidaan kyllä hoitaa, jos irsellä on vain halua parantua.


      • QueenOfHearts
        olet jo aika syvällä kirjoitti:

        Henkiset defenssit näkyvät vääristäneen jo elämääsi paljon. Kaikkia riippuvuuksia voidaan kyllä hoitaa, jos irsellä on vain halua parantua.

        pieni keittiöpsykologi ;)

        Sitähän et voi viestieni perusteella tietää olenko tosissani vai en?! Mistähän sitä tietää kuka olen... voin olla se naapurin finninaamainen yhdeksäsluokkalainen joka vain haaveilee että joku poika joskus pussaisi... tai se keskustan kerrostalon vanha mummo joka haikailee nuoruuden päiviä ;) Vai olenko lainkaan nainen? Netissä kuka vaan voi olla mitä vaan. Olenko tosissani vai feikkiäkö vain??? kas siinä pulma ;)

        Sitä voi myös miettiä onko minun maailmankuvani vääristynyt sen takia että sanon pystyväni analysoimaan muita ihmisiä IRL vai onko sen henkilön maailmankuva vääristynyt joka sanoo pystyvänsä analysoimaan toista ihmistä pelkkien viestieni pohjalta???? siinä toinen pulma.

        Riippuvuudesta sen verran että voin tunnustaa että minulla on riippuvuus -vieläpä aika paha sellainen- KAHVI... se se on... päätä särkee jos en saa aamulla kahvia... mutta siitä riippuvuudesta en taida haluta parantua.

        Pusuja sinulle! Elähän ota niin vakavasti asioita ;)


      • ovat
        QueenOfHearts kirjoitti:

        pieni keittiöpsykologi ;)

        Sitähän et voi viestieni perusteella tietää olenko tosissani vai en?! Mistähän sitä tietää kuka olen... voin olla se naapurin finninaamainen yhdeksäsluokkalainen joka vain haaveilee että joku poika joskus pussaisi... tai se keskustan kerrostalon vanha mummo joka haikailee nuoruuden päiviä ;) Vai olenko lainkaan nainen? Netissä kuka vaan voi olla mitä vaan. Olenko tosissani vai feikkiäkö vain??? kas siinä pulma ;)

        Sitä voi myös miettiä onko minun maailmankuvani vääristynyt sen takia että sanon pystyväni analysoimaan muita ihmisiä IRL vai onko sen henkilön maailmankuva vääristynyt joka sanoo pystyvänsä analysoimaan toista ihmistä pelkkien viestieni pohjalta???? siinä toinen pulma.

        Riippuvuudesta sen verran että voin tunnustaa että minulla on riippuvuus -vieläpä aika paha sellainen- KAHVI... se se on... päätä särkee jos en saa aamulla kahvia... mutta siitä riippuvuudesta en taida haluta parantua.

        Pusuja sinulle! Elähän ota niin vakavasti asioita ;)

        pohjimmiltaan yksinäisiä, rakkautta hamuavia ihmispoloja. Taito manipuloida muiden tunteita ja haluja antaa hivelevän tunteen vallasta. Valta turmelee käyttäjänsä, vie kyvyn luottaa ja rakastaa, solmia oikeita ystävyys- ja rakkaussuhteita.

        Ihminenhän ei kuitenkaan pärjää pelkästään älynsä varassa, valitettavasti. Kriisin kohdatessa sellainen yksisäikeinen turvaverkko ei pelasta edes paatuneinta psykopaattia.


      • QueenOfHearts
        ovat kirjoitti:

        pohjimmiltaan yksinäisiä, rakkautta hamuavia ihmispoloja. Taito manipuloida muiden tunteita ja haluja antaa hivelevän tunteen vallasta. Valta turmelee käyttäjänsä, vie kyvyn luottaa ja rakastaa, solmia oikeita ystävyys- ja rakkaussuhteita.

        Ihminenhän ei kuitenkaan pärjää pelkästään älynsä varassa, valitettavasti. Kriisin kohdatessa sellainen yksisäikeinen turvaverkko ei pelasta edes paatuneinta psykopaattia.

        kyllä ihan oikeassa tuosta mitä kirjoitit. Mutta en silti yleistäisi.

        Ihminen tarvitsee toisia vaikka kuinka muuta väittäisi. Ihminen tarvitsee rakkautta ja hyväksymystä toisilta, ilman sitä ei voi olla kokonainen. Tunteiden ja järjen täytyisi olla balanssissa keskenään. Liika järkiperäistäminen kuin myös ylitunteellisuus voivat olla raastavia ihmiselle itselleen sekä hänen läheisilleen.

        Ihmisen tulee olla nöyrä ollakseen vahva. Nöyryys ei ole mikään muotisana nykypäivänä, mutta hyvin tarpeellista elämästä selviytymiseen.

        Ihmispoloiksi en lähtisi kutsumaan. Mutta eikö kaikki ihmiset halua rakastaa ja olla rakastettuja? Nyt itseasiassa pääsemmekin ap:n kysymykseen (anteeksi vain nämä polulta eksymiset ;)) Että pelimieskin on vain ihminen, joka haluaa löytää elämänsä rakkauden. Kohtaloon tai siihen_oikeaan en usko, mutta sopivaan kumppaniin ja sielun toveruuteen uskon :)


      • ihmispoloiksi
        QueenOfHearts kirjoitti:

        kyllä ihan oikeassa tuosta mitä kirjoitit. Mutta en silti yleistäisi.

        Ihminen tarvitsee toisia vaikka kuinka muuta väittäisi. Ihminen tarvitsee rakkautta ja hyväksymystä toisilta, ilman sitä ei voi olla kokonainen. Tunteiden ja järjen täytyisi olla balanssissa keskenään. Liika järkiperäistäminen kuin myös ylitunteellisuus voivat olla raastavia ihmiselle itselleen sekä hänen läheisilleen.

        Ihmisen tulee olla nöyrä ollakseen vahva. Nöyryys ei ole mikään muotisana nykypäivänä, mutta hyvin tarpeellista elämästä selviytymiseen.

        Ihmispoloiksi en lähtisi kutsumaan. Mutta eikö kaikki ihmiset halua rakastaa ja olla rakastettuja? Nyt itseasiassa pääsemmekin ap:n kysymykseen (anteeksi vain nämä polulta eksymiset ;)) Että pelimieskin on vain ihminen, joka haluaa löytää elämänsä rakkauden. Kohtaloon tai siihen_oikeaan en usko, mutta sopivaan kumppaniin ja sielun toveruuteen uskon :)

        Kysymys näiden pelimiesten kohdalla on kumminkin kyvyttömyydestä solmia ja ylläpitää täyspainoista tunnesidettä pidemmäksi aikaa. Se johtaa sitten riippuvuuskuvioon joka aiheuttaa monenlaisia ongelmia elämässä. Tavalaan nämä onnettomat eivät ole kaikilta osin kasvaneet aikuisuuteen, lieneekö kyse sitten lapsuudenaikaisista selviytymismekanismeista, tai tavasta saada/hakea huomiota.


      • QueenOfHearts
        ihmispoloiksi kirjoitti:

        Kysymys näiden pelimiesten kohdalla on kumminkin kyvyttömyydestä solmia ja ylläpitää täyspainoista tunnesidettä pidemmäksi aikaa. Se johtaa sitten riippuvuuskuvioon joka aiheuttaa monenlaisia ongelmia elämässä. Tavalaan nämä onnettomat eivät ole kaikilta osin kasvaneet aikuisuuteen, lieneekö kyse sitten lapsuudenaikaisista selviytymismekanismeista, tai tavasta saada/hakea huomiota.

        provosoida minua ärsyttämällä. Siitä vain, voit yrittää ;) Liioittelet omia ajatuksiasikin, tuskin olet edes itse 100 % sanojesi takana ;)

        Mutta edelleenkin sanoisin että en yleistäisi. Kyllä tällaisia varmasti mahtuu pelimiesten joukkoon.

        Tuon huomionkipeyden allekirjoittaisin. Koska pelimiehet ovat yleensä äitinsä suosikkeja, saavat muut helposti pitämään itsestään, niin täytyyhän totuttuja kuvioita jollain jatkaa. Huomiota ollaan saatu niin siihen ollaan totuttu.

        On myös totta että pelimies voi addiktoitua mm. dopamiinista, fenyylietyyliamiinista ja muista "rakastumishormooneista", mutta niin voi ei-pelimieskin. Seksiriippuvaisuus, ihastumisriippuvaisuus ei tee pelimiestä. Jos jonkun hormoonin riippuvaisuutta etsitään niin luulisin että pelimiehillä se olisi lähinnä noradrenaliini (noradrenaliini virittää elimistön taisteluvalmiuteen ja lisää henkistä vireyttä kiihottamalla keskushermostoa. Verenpaine kohoaa ja syke tihenee).

        Traumasta tai ikuisesta pikkupoikasyndroomasta ei ole kyse. Ennemminkin omien kykyjen testaamisesta, haasteista, jännityksestä ja arjen piristämisestä.

        En myöskään usko että kysessä on myöskään kyvyttömyys solmia ja ylläpitää tunnesiteitä. Mutta parisuhteesta silloin rimpuillaan irti jos toinen alkaa pitää itsestäänselvyytenä. Siksi pelimies tarvitsee vertaisensa kumppanin, ihmisen joka huomioi häntä, osaa yllättää sekä tehdä joskus arjesta juhlaakin :)


      • arka paikka
        QueenOfHearts kirjoitti:

        provosoida minua ärsyttämällä. Siitä vain, voit yrittää ;) Liioittelet omia ajatuksiasikin, tuskin olet edes itse 100 % sanojesi takana ;)

        Mutta edelleenkin sanoisin että en yleistäisi. Kyllä tällaisia varmasti mahtuu pelimiesten joukkoon.

        Tuon huomionkipeyden allekirjoittaisin. Koska pelimiehet ovat yleensä äitinsä suosikkeja, saavat muut helposti pitämään itsestään, niin täytyyhän totuttuja kuvioita jollain jatkaa. Huomiota ollaan saatu niin siihen ollaan totuttu.

        On myös totta että pelimies voi addiktoitua mm. dopamiinista, fenyylietyyliamiinista ja muista "rakastumishormooneista", mutta niin voi ei-pelimieskin. Seksiriippuvaisuus, ihastumisriippuvaisuus ei tee pelimiestä. Jos jonkun hormoonin riippuvaisuutta etsitään niin luulisin että pelimiehillä se olisi lähinnä noradrenaliini (noradrenaliini virittää elimistön taisteluvalmiuteen ja lisää henkistä vireyttä kiihottamalla keskushermostoa. Verenpaine kohoaa ja syke tihenee).

        Traumasta tai ikuisesta pikkupoikasyndroomasta ei ole kyse. Ennemminkin omien kykyjen testaamisesta, haasteista, jännityksestä ja arjen piristämisestä.

        En myöskään usko että kysessä on myöskään kyvyttömyys solmia ja ylläpitää tunnesiteitä. Mutta parisuhteesta silloin rimpuillaan irti jos toinen alkaa pitää itsestäänselvyytenä. Siksi pelimies tarvitsee vertaisensa kumppanin, ihmisen joka huomioi häntä, osaa yllättää sekä tehdä joskus arjesta juhlaakin :)

        Et kyllä enää itsekää pysty uskomaan noihin omiin kirjotuksiisi.


      • QueenOfHearts
        arka paikka kirjoitti:

        Et kyllä enää itsekää pysty uskomaan noihin omiin kirjotuksiisi.

        löytynyt enää yhtään ainoaa uutta argumenttia kun piti ruveta lainailemaan minua? ;)


      • s .
        QueenOfHearts kirjoitti:

        löytynyt enää yhtään ainoaa uutta argumenttia kun piti ruveta lainailemaan minua? ;)

        Ojennat muita olemaan yleistämättä ja itse yleistät jatkuvasti. Pelimiehet haluavat rakkautta, pitävät pelistä ja ovat asiantuntijoita naisten tarpeissa. Niin kai joo. Isäsi ainakin oli tosi upea ihminen ja kaikki samanlaiset on kanssa.

        Mistä tiedät mitä joku Kauhavan-kasanova haluaa, tai ajattelee tekemisistään. Ainoa mitä voi kohtuudella olettaa on se, että osa porukasta on sosiopaatteja, osa narsisteja, osa kostaa jotain, osa kokeilee mitä saa aikaan, osa luulee olevansa lahja naisille ja osa on vaan niin mulkkuja. Sitten on vielä tämä porukka, jotka on upeita ihmisiä, tietää mitä naiset haluaa, pelaavat vaan naisten kanssa jotka haluavat pelata ja ovat muutenkin ihan valtavan ihania ihmisiä. Muut vaan ei ymmärrä niitä. Pitäis olla pelinainen.

        Yleistä tuosta kirjosta joku kattava vastaus.


      • QueenOfHearts
        s . kirjoitti:

        Ojennat muita olemaan yleistämättä ja itse yleistät jatkuvasti. Pelimiehet haluavat rakkautta, pitävät pelistä ja ovat asiantuntijoita naisten tarpeissa. Niin kai joo. Isäsi ainakin oli tosi upea ihminen ja kaikki samanlaiset on kanssa.

        Mistä tiedät mitä joku Kauhavan-kasanova haluaa, tai ajattelee tekemisistään. Ainoa mitä voi kohtuudella olettaa on se, että osa porukasta on sosiopaatteja, osa narsisteja, osa kostaa jotain, osa kokeilee mitä saa aikaan, osa luulee olevansa lahja naisille ja osa on vaan niin mulkkuja. Sitten on vielä tämä porukka, jotka on upeita ihmisiä, tietää mitä naiset haluaa, pelaavat vaan naisten kanssa jotka haluavat pelata ja ovat muutenkin ihan valtavan ihania ihmisiä. Muut vaan ei ymmärrä niitä. Pitäis olla pelinainen.

        Yleistä tuosta kirjosta joku kattava vastaus.

        Missäköhän kohdassa mielestäsi yleistän? Et ole varmastikaan lukenut kaikkia viestejäni täällä kuin vain silmäilemällä jos noin väität.

        Kysymys on myös siinä että onko pelimies sellainen joka sanoo olevansa pelimies? vrt. onko kaikki taiteilijoiksi itseään tituleeraavat ihmiset taiteilijoita ;)


      • S .
        QueenOfHearts kirjoitti:

        Missäköhän kohdassa mielestäsi yleistän? Et ole varmastikaan lukenut kaikkia viestejäni täällä kuin vain silmäilemällä jos noin väität.

        Kysymys on myös siinä että onko pelimies sellainen joka sanoo olevansa pelimies? vrt. onko kaikki taiteilijoiksi itseään tituleeraavat ihmiset taiteilijoita ;)

        -Pelimies saa kicksejä jo itse pelistä
        -Pelit ovat vain pelimiehiä varten, sellaisia jotka rakastavat peliä.
        -Ihminen tarvitsee rakkautta ja hyväksymystä toisilta, ilman sitä ei voi olla kokonainen.
        -pelimieskin on vain ihminen, joka haluaa löytää elämänsä rakkauden
        -Seksiriippuvaisuus, ihastumisriippuvaisuus ei tee pelimiestä.
        -Traumasta tai ikuisesta pikkupoikasyndroomasta ei ole kyse.
        -pelimies tarvitsee vertaisensa kumppanin, ihmisen joka huomioi häntä, osaa yllättää sekä tehdä joskus arjesta juhlaakin

        Myönnetään, että nuo on otettu asiayhteydestä pois, mutta aika ehdottomia väitteitä kuitenkin. Jokainen voi olla totta tai sitten ei. Yleisesti nuo ei voi pitää paikkansa ilman yleistyksiä. Mihin tutkimukseen väitteet perustuvat? Oletko kuvaamasi pelimies, tunnet muutaman, kuullut muutamasta vai lukenut reginasta?

        Toinen jo hiukan asiattomampi kysymys. Oletko mielestäsi koskaan ollut väärässä, tai edes hiukan kapealla näkökannalla liikkeellä? Mahtaa olla hauskoja keskusteluja kotosalla.

        En väitä tietäväni minkälaisia pelimiehet ovat. Kukaan ei voi yleisesti tietää. Ihmisiä ei voi laittaa tarkkoihin lokeroihin.


      • mää vaan täältä kaukaa
        S . kirjoitti:

        -Pelimies saa kicksejä jo itse pelistä
        -Pelit ovat vain pelimiehiä varten, sellaisia jotka rakastavat peliä.
        -Ihminen tarvitsee rakkautta ja hyväksymystä toisilta, ilman sitä ei voi olla kokonainen.
        -pelimieskin on vain ihminen, joka haluaa löytää elämänsä rakkauden
        -Seksiriippuvaisuus, ihastumisriippuvaisuus ei tee pelimiestä.
        -Traumasta tai ikuisesta pikkupoikasyndroomasta ei ole kyse.
        -pelimies tarvitsee vertaisensa kumppanin, ihmisen joka huomioi häntä, osaa yllättää sekä tehdä joskus arjesta juhlaakin

        Myönnetään, että nuo on otettu asiayhteydestä pois, mutta aika ehdottomia väitteitä kuitenkin. Jokainen voi olla totta tai sitten ei. Yleisesti nuo ei voi pitää paikkansa ilman yleistyksiä. Mihin tutkimukseen väitteet perustuvat? Oletko kuvaamasi pelimies, tunnet muutaman, kuullut muutamasta vai lukenut reginasta?

        Toinen jo hiukan asiattomampi kysymys. Oletko mielestäsi koskaan ollut väärässä, tai edes hiukan kapealla näkökannalla liikkeellä? Mahtaa olla hauskoja keskusteluja kotosalla.

        En väitä tietäväni minkälaisia pelimiehet ovat. Kukaan ei voi yleisesti tietää. Ihmisiä ei voi laittaa tarkkoihin lokeroihin.

        Mielenkiintoinen keskustelu.

        Mää varmaan lukeudun tuohon pelimieskategoriaan. Rikki mennyt pitkä suhde, katkeruus, äidin lellikki, tottunut saamaan asiat joko helposti tai vaikeesti, jonkunlainen itsekeskeisyys jne jne jne.

        Olin tuollainen naistenkaataja joskus aikoinaan, "pariuduin", olin 6 vuotta yhden naisen kanssa tekemättä yhtään mitään muitten naisten kanssa. Suhde hajosi, palasin entiseen naistenkaatajan rooliin. Elin sitä elämääni aikani. En ole ikinä näiden vuosien aikana päässyt yli tästä suhteesta joka minulla oli aikoinaan. Pelin kuitenkin lopetin, kun jossakin vaiheessa tajusin kuinka monta sydäntä olin pistänyt säpäleiksi elämäni aikana...monta.

        Kun itse on katkeroitunut ja kovettanut itsensä sellaiseksi kivikasaksi, ettei siihen mikään satu, niin jossakin vaiheessa tajus et on liian myöhäistä enään kääntyä takaspäin. Ja tajus myös sen, että turha täs on ketään muita loukata ja pistää niitä samalla polulla alkuun mis on jo aika liian pitkällä itse.

        Nykyään juon baarissa kaljani yksin tai kavereiden kanssa. Annan naisten olla rauhassa ja etsiä sitä jotakin hyvää jätkää jonka kans ne voi olla onnellisia.

        Ja en haudo itsemurhaa, en ole edes kovin surullinen. Jos joku päivä tulee nainen vastaan joka mut sulattaa niin kiva niin, mut en mä sitä odottele liikaa. Ikää 31, muutin aikoinaan ulkomaille, hankin toisenlaista sisältöä elämääni työn ja harrastusten parissa. Kaikkea muuta elämässä on(vapaa-aikaa, kivaa työtä, paljon kavereita, elintasoa liikaakin joskus), mutta se yks tyttö puuttuu joka tekis tästä oikeesti hienon.

        Back to point, se on vaikeeta myöntää sen pelin todellisia juuria kun sitä pelaa, mutta aina ne siellä jossakin on, ja harvoin ne kovin iloiset ovat. Peli vaan sattuu liikaa muita ihmisiä, ja siksi minä sen lopetin


      • QueenOfHearts
        S . kirjoitti:

        -Pelimies saa kicksejä jo itse pelistä
        -Pelit ovat vain pelimiehiä varten, sellaisia jotka rakastavat peliä.
        -Ihminen tarvitsee rakkautta ja hyväksymystä toisilta, ilman sitä ei voi olla kokonainen.
        -pelimieskin on vain ihminen, joka haluaa löytää elämänsä rakkauden
        -Seksiriippuvaisuus, ihastumisriippuvaisuus ei tee pelimiestä.
        -Traumasta tai ikuisesta pikkupoikasyndroomasta ei ole kyse.
        -pelimies tarvitsee vertaisensa kumppanin, ihmisen joka huomioi häntä, osaa yllättää sekä tehdä joskus arjesta juhlaakin

        Myönnetään, että nuo on otettu asiayhteydestä pois, mutta aika ehdottomia väitteitä kuitenkin. Jokainen voi olla totta tai sitten ei. Yleisesti nuo ei voi pitää paikkansa ilman yleistyksiä. Mihin tutkimukseen väitteet perustuvat? Oletko kuvaamasi pelimies, tunnet muutaman, kuullut muutamasta vai lukenut reginasta?

        Toinen jo hiukan asiattomampi kysymys. Oletko mielestäsi koskaan ollut väärässä, tai edes hiukan kapealla näkökannalla liikkeellä? Mahtaa olla hauskoja keskusteluja kotosalla.

        En väitä tietäväni minkälaisia pelimiehet ovat. Kukaan ei voi yleisesti tietää. Ihmisiä ei voi laittaa tarkkoihin lokeroihin.

        Voi sinua höpönassu! ;) Tosiaan olit ottanut pois asiayhteyksistä... kulutan nyt hieman kallista aikaani vastaamalla sinulle (... tuo oli kyllä höpöhöpöä... olen flunssassa kotona enkä uloskaan voi siksi lähteä)

        "-Pelimies saa kicksejä jo itse pelistä"
        Tätä minä kyllä tarkoitan, maalaisjärjen tervettä käyttöä.. jos pelaa lätkää saa varmasti kicksejä lätkän pelaamisesta... adrenaliini kohoaa yms. tätä et voi kieltää..

        "-Pelit ovat vain pelimiehiä varten, sellaisia jotka rakastavat peliä."
        tämä kommentti koski MINUN pelaamistani. Totesin että vilpittömillä miehillä en pelaa vaan pelit ovat pelimiehiä varten jne. Yleistänkö jos puhun itsestäni? Saanko kertoa miten minä toimin? ;)

        "-Ihminen tarvitsee rakkautta ja hyväksymystä toisilta, ilman sitä ei voi olla kokonainen."
        Tämä ei koskenut vain pelimiehiä vaan kaikkia ihmisiä. Ja tuo lienee todistettu fakta, näytä toki todisteet viisasten kirjasta jos olen väärässä ;)

        "-pelimieskin on vain ihminen, joka haluaa löytää elämänsä rakkauden"
        eikö pelimies sitten sinusta ole ihminen?

        "-Seksiriippuvaisuus, ihastumisriippuvaisuus ei tee pelimiestä."
        vastasin edellisen väittämään että kaikki pelimiehet ovat riippuvaisia jotka pitäisi saada hoitoon... seksiriippuvainen voi olla vaikkei olisi pelimies, kiellätkö tämän?

        "-Traumasta tai ikuisesta pikkupoikasyndroomasta ei ole kyse."
        jälleen vastasin edellisen viestittelijän yleistykseen

        "-pelimies tarvitsee vertaisensa kumppanin, ihmisen joka huomioi häntä, osaa yllättää sekä tehdä joskus arjesta juhlaakin"
        kiellätkö tämän?

        Sitäpaitsi eikö koko keskustelupalstan ideana ole juuri vaihtaa mielipiteitä? Oli ne sitten omia, lainattuja, kuvitteellisia tai mitä lie.

        Kerran olen muuten ollut väärässä.... mutta erehdyin ;DDDDDDD (vitsi) Mutta siis tottakai, jos minulle perustellaan asia järkevästi/näytetään fakta kirjan kansissa tai käytännössä, voin myöntää olleeni väärässä.

        Heittäydy toki asiattomaksi minun puolestani, koita vaikka vähän säikytellä! Voisin lyödä vetoa ettet onnistu ;) Ja laita toki minut pieneen lokeroon, johon olet päätellyt minun kuuluvan ;)


      • QueenOfHearts
        mää vaan täältä kaukaa kirjoitti:

        Mielenkiintoinen keskustelu.

        Mää varmaan lukeudun tuohon pelimieskategoriaan. Rikki mennyt pitkä suhde, katkeruus, äidin lellikki, tottunut saamaan asiat joko helposti tai vaikeesti, jonkunlainen itsekeskeisyys jne jne jne.

        Olin tuollainen naistenkaataja joskus aikoinaan, "pariuduin", olin 6 vuotta yhden naisen kanssa tekemättä yhtään mitään muitten naisten kanssa. Suhde hajosi, palasin entiseen naistenkaatajan rooliin. Elin sitä elämääni aikani. En ole ikinä näiden vuosien aikana päässyt yli tästä suhteesta joka minulla oli aikoinaan. Pelin kuitenkin lopetin, kun jossakin vaiheessa tajusin kuinka monta sydäntä olin pistänyt säpäleiksi elämäni aikana...monta.

        Kun itse on katkeroitunut ja kovettanut itsensä sellaiseksi kivikasaksi, ettei siihen mikään satu, niin jossakin vaiheessa tajus et on liian myöhäistä enään kääntyä takaspäin. Ja tajus myös sen, että turha täs on ketään muita loukata ja pistää niitä samalla polulla alkuun mis on jo aika liian pitkällä itse.

        Nykyään juon baarissa kaljani yksin tai kavereiden kanssa. Annan naisten olla rauhassa ja etsiä sitä jotakin hyvää jätkää jonka kans ne voi olla onnellisia.

        Ja en haudo itsemurhaa, en ole edes kovin surullinen. Jos joku päivä tulee nainen vastaan joka mut sulattaa niin kiva niin, mut en mä sitä odottele liikaa. Ikää 31, muutin aikoinaan ulkomaille, hankin toisenlaista sisältöä elämääni työn ja harrastusten parissa. Kaikkea muuta elämässä on(vapaa-aikaa, kivaa työtä, paljon kavereita, elintasoa liikaakin joskus), mutta se yks tyttö puuttuu joka tekis tästä oikeesti hienon.

        Back to point, se on vaikeeta myöntää sen pelin todellisia juuria kun sitä pelaa, mutta aina ne siellä jossakin on, ja harvoin ne kovin iloiset ovat. Peli vaan sattuu liikaa muita ihmisiä, ja siksi minä sen lopetin

        yhdeltä tutultani, mutta ikä ei vain täsmää :)

        Ihan mielenkiinnosta... oliko sinulla katkeria tuntemuksia ennen tätä pitkää parisuhdetta? Olit äidin lellikki... entä isä? minkälainen suhde sinulla oli/on häneen?


      • S .
        QueenOfHearts kirjoitti:

        Voi sinua höpönassu! ;) Tosiaan olit ottanut pois asiayhteyksistä... kulutan nyt hieman kallista aikaani vastaamalla sinulle (... tuo oli kyllä höpöhöpöä... olen flunssassa kotona enkä uloskaan voi siksi lähteä)

        "-Pelimies saa kicksejä jo itse pelistä"
        Tätä minä kyllä tarkoitan, maalaisjärjen tervettä käyttöä.. jos pelaa lätkää saa varmasti kicksejä lätkän pelaamisesta... adrenaliini kohoaa yms. tätä et voi kieltää..

        "-Pelit ovat vain pelimiehiä varten, sellaisia jotka rakastavat peliä."
        tämä kommentti koski MINUN pelaamistani. Totesin että vilpittömillä miehillä en pelaa vaan pelit ovat pelimiehiä varten jne. Yleistänkö jos puhun itsestäni? Saanko kertoa miten minä toimin? ;)

        "-Ihminen tarvitsee rakkautta ja hyväksymystä toisilta, ilman sitä ei voi olla kokonainen."
        Tämä ei koskenut vain pelimiehiä vaan kaikkia ihmisiä. Ja tuo lienee todistettu fakta, näytä toki todisteet viisasten kirjasta jos olen väärässä ;)

        "-pelimieskin on vain ihminen, joka haluaa löytää elämänsä rakkauden"
        eikö pelimies sitten sinusta ole ihminen?

        "-Seksiriippuvaisuus, ihastumisriippuvaisuus ei tee pelimiestä."
        vastasin edellisen väittämään että kaikki pelimiehet ovat riippuvaisia jotka pitäisi saada hoitoon... seksiriippuvainen voi olla vaikkei olisi pelimies, kiellätkö tämän?

        "-Traumasta tai ikuisesta pikkupoikasyndroomasta ei ole kyse."
        jälleen vastasin edellisen viestittelijän yleistykseen

        "-pelimies tarvitsee vertaisensa kumppanin, ihmisen joka huomioi häntä, osaa yllättää sekä tehdä joskus arjesta juhlaakin"
        kiellätkö tämän?

        Sitäpaitsi eikö koko keskustelupalstan ideana ole juuri vaihtaa mielipiteitä? Oli ne sitten omia, lainattuja, kuvitteellisia tai mitä lie.

        Kerran olen muuten ollut väärässä.... mutta erehdyin ;DDDDDDD (vitsi) Mutta siis tottakai, jos minulle perustellaan asia järkevästi/näytetään fakta kirjan kansissa tai käytännössä, voin myöntää olleeni väärässä.

        Heittäydy toki asiattomaksi minun puolestani, koita vaikka vähän säikytellä! Voisin lyödä vetoa ettet onnistu ;) Ja laita toki minut pieneen lokeroon, johon olet päätellyt minun kuuluvan ;)

        On se aina mukava, kun meitä lapsia jaksetaan opettaa:) Äitee olisi voinut kuitenkin lukea mitä esitettiin, ennen kuin tekee vastaväitteen.

        Jos toteaa, että väite on yleistys ei yritä kumota väitettä. Ei minun tarvitse yrittää kieltää mitään, kun olin jo alkuperäisessä postissa sitä mieltä, että voi pitää paikkansa tai sitten ei. On aivan yhtä hölmöä kieltää, kuin väittää faktaksi jotain, mikä ei voi olla fakta.

        Omien väittämiesikin tutkiminen voisi olla myös paikallaan ;)

        "-pelimieskin on vain ihminen, joka haluaa löytää elämänsä rakkauden"
        eikö pelimies sitten sinusta ole ihminen?

        "Pelimieskin on ihminen" on truismi ei väite. Lauseen väite on, että ihminen haluaa löytää elämänsä rakkauden, mikä on yleistys. Ihmisistä tuppaa joskus vanhemmiten tulemaan pragmaatikkoja, ellei sitten jopa huonossa tapauksessa kyynikkoja. Romanttiset ajatukset suhteista taitaa aika monella karista, jos niitä miehillä on alkujaan edes ollut.

        Joka tapauksessa tämä väittely on aika turha, kun ei voi yleistämättä edes väitellä abstrakteista asioista.

        En missään vaiheessa ollut eri mieltä etteikö kuvaamasi kaltaisia ihmisiä ole. On vain yleistämistä väittää että kaikki "oikeat pelimiehet" ovat sellaisia. Kuka on määritellyt oikeat pelimiehet? Outo väite, että toinen on ja toinen ei, kun koko termi on keksitty jossain nuorisolehdessä.


      • QueenOfHearts
        S . kirjoitti:

        On se aina mukava, kun meitä lapsia jaksetaan opettaa:) Äitee olisi voinut kuitenkin lukea mitä esitettiin, ennen kuin tekee vastaväitteen.

        Jos toteaa, että väite on yleistys ei yritä kumota väitettä. Ei minun tarvitse yrittää kieltää mitään, kun olin jo alkuperäisessä postissa sitä mieltä, että voi pitää paikkansa tai sitten ei. On aivan yhtä hölmöä kieltää, kuin väittää faktaksi jotain, mikä ei voi olla fakta.

        Omien väittämiesikin tutkiminen voisi olla myös paikallaan ;)

        "-pelimieskin on vain ihminen, joka haluaa löytää elämänsä rakkauden"
        eikö pelimies sitten sinusta ole ihminen?

        "Pelimieskin on ihminen" on truismi ei väite. Lauseen väite on, että ihminen haluaa löytää elämänsä rakkauden, mikä on yleistys. Ihmisistä tuppaa joskus vanhemmiten tulemaan pragmaatikkoja, ellei sitten jopa huonossa tapauksessa kyynikkoja. Romanttiset ajatukset suhteista taitaa aika monella karista, jos niitä miehillä on alkujaan edes ollut.

        Joka tapauksessa tämä väittely on aika turha, kun ei voi yleistämättä edes väitellä abstrakteista asioista.

        En missään vaiheessa ollut eri mieltä etteikö kuvaamasi kaltaisia ihmisiä ole. On vain yleistämistä väittää että kaikki "oikeat pelimiehet" ovat sellaisia. Kuka on määritellyt oikeat pelimiehet? Outo väite, että toinen on ja toinen ei, kun koko termi on keksitty jossain nuorisolehdessä.

        yrittikö mun ihana kultamussukka tehdä vaikutuksen käyttämällä hienoja sanoja? ... Onnistuit, teit vaikutuksen. Pusi pusi ;)

        En jaksa inttää, vieläpä kun luulen että tässä nyt toinen puhuu aidasta ja toinen aidan seipäästä. Mutta sehän on taas minun mielipiteeni. Ei siis tutkittu fakta ;)

        "Kuka on määritellyt oikeat pelimiehet?"
        Vastaus: minä! ;DDDDDD (vitsi, vitsi... tai no ei... tai no joo... tai no...) ;)


    • Anonyymi

      Olen itse ollut varmasti tällainen pelimies ja kusipäinen varmasti myös monen mielestä. 20 vuotta kylmää ja epäonnistunutta liittoa takana. Puolisoa ei kiinnostanut muut kuin omat harrasteet ei mikään yhteinen. Olin lähinnä lompakkona hänen elämässään. Lasten takia jaksoin koko liiton ja koska kotoa ei läheisyyttä irronnut, hain sitä muualta, paljon. Tein selväksi näille että en aio erota ja joku jäikin roikkumaan ja olettamaan muuta. Osalle valehtelin olevani vapaa jne. Rouvalla olo myös sivusuhteita, joista ei suostunut keksutelemaan millään tasolla. Otin eron ja vaimo otti sen rakasasti minulle lähinnä helpotus. Naisia tuli ja meni kunnes kyllästyin siihenkin. Olin hetken aikaa yksin ja kasailin pääni sisältöä uuteen uskoon. Sitten tapasin itseäni nuoremman naisen, ei kuitenkaan mitään lasta. Rakastuin häneen heti. Tapailimme monta kuukautta ennen kuin edes suutelimme. En ole koskaan tuntenut ketään kohtaan niin suurta rakkautta ja hellyyttä ja olen päättänyt sitoutua häneen lopun elämääni. Olemme samalla aaltopituudella, hän on itsenäinen ja älykäs nainen. Eli kyllä. Tällaisen paskan pelimiehen voi kesyttää oikeanlainen nainen ja oman pään sisältö pitää myös olla kunnossa. Jos haluaa ikuisesti etsiä pinnallisia ihmissuhteita, joillekin se sopii. Itse kyllästyin siihen.

    • Anonyymi

      Pelaaminen on yksinkertaisesti kumppaniehdokkaan testaamista. Jos naisella ei ole minkäänlaista tolkkua tai älliä tilanteesta vaan häntä voi pelata pelkästään vetämällä pelimiesroolin läpi niin ei sellaista naista voi arvostaa, häntä voi vain käyttää huvikseen, yhteisellä sopimuksella. Tuollainen nainen ei ole vakaa, hän ei ole uskottava. Hän on pelinappula pelilaudalla.

      Kaikki tuntemani pelimiehet halveksivat useimpia naisia. Heidän pelaamisensa on nimenomaan naisten halveksumista, ei välttämättä vahingoittamistarkoituksessa - vaan ajatuksella että useimmat naiset ovat turhia koska he lankeavat niin helposti. Tämä halveksunta ei näy pelaamisessa mutta se näkyy niissä valinnoissa joita pelimies tekee naisten suhteen - eli heittää menemään, päästää irti, hoitaa pois.

      Ja tuo "etsii rakkautta" on vähän kaksitahoinen juttu. Pelimieheys paaduttaa miehen, tekee naisista ihan oikean toiseuden. On ironista että naiset paapattavat oikeuksistaan ja tasa-arvosta, feminismistä, siitä että heitä ei saisi kohdella objektina ja sitten tulee pelimies joka iskee heidät nimenomaan objektina, kohtelemalla heitä kuin nukkea nukketeatterissa, käyttämällä aivan alhaisimman tason sosiaalisia keinoja - omaa ulkonäköään, statusta, supliikkia. Jos nainen ei näe tämän läpi - niin hänet lasketaan "pelkkä poka" kategoriaan. Pelimiehen mukavuus on asiakaspalvelijan mukavuutta, onhan kivalle naiselle mukavaa olla mukava, mutta mitään merkitystä tuollaisella naisella ei ole.

      Suuri osa tuntemistani pelimiehistä on päätynyt lopulta suhteeseen. Osa siksi ettei vaan jaksanut ja otti jonkun sukanpyykkääjän ja pullanpaistajan itselleen, osa löysi naisen jolla oli päässään muutakin kuin keskinkertaisuutta ja siksi ryhtyi kunnioittaman löytöään.

      Mutta tuo mitä yrität viestiä on kyllä pelimiesten idealisointia jossa psykologisoit aivan turhaan, luultavasti siksi että sinulla on oman pelimiehesi kanssa oma lehmä ojassa, luultavasti siksi että haluat niin hemmetin tyypilliseen tapaan nähdä poikkiksesi erityisen hyvänä - mutta jos hän on pelimies niin ei se tee hänestä mitenkään erityisen mahtavaa, vaan keskivertonaisesta vaan niin tympeän pohjimmiltaan ettei tuo ole voinut ottaa heitä vakavasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6273
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3808
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1975
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1478
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1468
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe