Ostin tuossa taanoin itselleni ensimmäisen kuivapuvun joka on loitokarin puku... muuten ihan hyvä mutta kun en käytä kokokasvo maskia niin pukuun vuotaa vettä kasvonseudulta kun kaulassa ei ole mansettia. sen siaan ranteissa on mansetit jotka eivät vuoda juuri laisinkaan.
Vuoto on jo sitä luokkkaa että puvussa todella kastuu.kaulamansetin laitto ei heti tulisi mieleen niin voisiko esim käydä jossain alan liikkeessä että ne muotoilisiva sitä paremmin ???
kuuluuko asiaan??
7
1845
Vastaukset
- todellakaan
kuulu vuotaa!!! Teetitkö puvun vai ostit jolta kulta käytettynä? Loitokareissahan huppu tehdään pitäjän mukaan, eli se ei vuoda!
- vielä
piti sanomani, että jos huppua korjautat niin toimita se suoraan valmistajalle eli siis Loitokarille. Tai järkevintä on varmaan teetättää kokonaan uusi huppu.
- Mansetti
Entä onko järkeä laittaa mansettia kaulaan? koska en sukella kokomaskilla? voisi olla kuivin ratkaisu?
- puvun
Mansetti kirjoitti:
Entä onko järkeä laittaa mansettia kaulaan? koska en sukella kokomaskilla? voisi olla kuivin ratkaisu?
yksi "tavaramerkkihän" on se, ettei siinä ole mansettia ja sukeltajalla sen puolesta mukava olla. Kai siihenkin mansetin saa laitettua? Ota yhteyttä Loitokariin.
- kosvotiivistettä
puvun kirjoitti:
yksi "tavaramerkkihän" on se, ettei siinä ole mansettia ja sukeltajalla sen puolesta mukava olla. Kai siihenkin mansetin saa laitettua? Ota yhteyttä Loitokariin.
nytt vuoto melkolailla kurissa! lämmitin kuumailmapuhaltimella kasvotiivistettä ja muotoilin sitä hieman ja nytt on aika sopiva! ei vuoda juuri mitään . mutta nytt on toinen ongelma = ( rannemansetit ovat aika löysät : (
- pallokala
kosvotiivistettä kirjoitti:
nytt vuoto melkolailla kurissa! lämmitin kuumailmapuhaltimella kasvotiivistettä ja muotoilin sitä hieman ja nytt on aika sopiva! ei vuoda juuri mitään . mutta nytt on toinen ongelma = ( rannemansetit ovat aika löysät : (
Onko Loitokarin pukua nykyään saatavilla märkähanskoillakin? Anna mansettien olla niin kuin ovat ja hommaa itsellesi kuivahanskat. Niitä on montaa laatua. Loitokari liimaa kiinteät lapasmalliset kumirukkaset mutta saatavilla on myös erilaisia irroitettavia hanskasysteemejä, joissa tiskihanskan näköinen kinnas kiinnitetään pukuun pikakiinnittimellä. Käy kyselemässä sukellusliikkeistä.
- vuotava
pallokala kirjoitti:
Onko Loitokarin pukua nykyään saatavilla märkähanskoillakin? Anna mansettien olla niin kuin ovat ja hommaa itsellesi kuivahanskat. Niitä on montaa laatua. Loitokari liimaa kiinteät lapasmalliset kumirukkaset mutta saatavilla on myös erilaisia irroitettavia hanskasysteemejä, joissa tiskihanskan näköinen kinnas kiinnitetään pukuun pikakiinnittimellä. Käy kyselemässä sukellusliikkeistä.
ei tuo vuotava rannemansetti niin kauhiasti haittaa... tosin ikävä vaan kun valuu vettä sisään. vuotoa ei ole märkkärinhanskat kädessä ollenkaan tai en ainakaan huomannut joten jees. jossain väliss muutenkin ostettava uusi puku kun alkaa hapertua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522