paljonkohan gigantissa saa palkkaa?
gigantin palkat
9
4954
Vastaukset
- asdf
En tiedä paljonko maksetaan, mutta palkkanauhan alimmalla rivillä kuulemma lukee: Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.
- Sinä
Tai enemmän. Kaikkien palkat sovitaan henkilökohtaisesti. Ei siis mitään yleistä käytäntöä.
- minä
mistä näkee tes:n? anna joku osote.
- sinä
minä kirjoitti:
mistä näkee tes:n? anna joku osote.
Muutama esimerkki..
II kalleusluokka (ei siis hesa ym, tampere) Turku, Pori, Lahti ym..
Kk-palkkana 1.vuoden myyjä 1299, 3.vuosi 1332, 5.vuosi 1423, 8.vuosi 1486
Ja samat tuntipalkkana
1. 8,12 3. 8,33 5.8,89 8.9,29
Jos Tampere, Vaasa, Oulu, Jyväskylä, Kuopio noihin lisää kk-palkkoihin n.50e. Ja pääkaupunkiseutu vajaa 100e. Tuntipalkoissa I-palkkaluokkaan n.15snt lisää ja pääkaupungissa n.50snt. Auttoiko?
- Kukamuka1
ja provikat päälle? Kuka noin huonolla liksalla suostuisi töitä tekemään?
- Näin se vaan menee
Eiköhän tämä ala olla jo aikalailla provikkapalkkaista hommaa... joku näennäinen "peruspalkka" ja loput provikkana myynnin mukaan. Jos myynti jää provikaksi muutettuna alle "perusliksan", niin koeaikapurku oottaa... näin se vaan menee joka paikassa nykyään.
- giganttilainen
Palkka on miesmyyjällä 2800 € / kk ja naismyyjällä 2550 € / kk. Tämä pääkaupunkiseudun giganteissa. Pk seudun ulkopuolella hiukan vähemmän.
- Mutta peruspalkka?
Paljonko on peruspalkka.
Nuo mainitsemasi on lisineen (viikonloppu/ilta).
Eli mikä on peruspalkka myyjällä. Sehän ei todellakaan ole noin korkea.
- Arvot
Yrityksen arvojen mukaan maksetaan.
"Hömöä maksaa liikaa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023