Syntiä!!!!
Gootti on
11
1843
Vastaukset
- Detheroc
Ja sinä olet trolli.
- alakulon_urkupiste
ei goottisuus tai gootti oo mikään synti....
- NateKane
samaa mieltä. hankkikoon elämän.
- Huuhaamittari
Tyhmyys se vasta on syntiä!
- Lucifer
Tyhmyys on "syntiä" vain satanistien mielestä.Kristitylle se on suositeltavaa.
- AnttoniX
Lucifer kirjoitti:
Onko siis satanisteillä muka syntejä? Ja onko tyhmyys tahallista pahaa? Ja voiko edes satanistit ajatella niin että jokin tahaton olisi tuomittavaa? Ja kyllä Gotiikka voi olla jonkinasteista jumalanpilkkaa, joka taas on jonkinasteinen synti.
- Damaskox
Lucifer kirjoitti:
Älä unohda ateisteja!
- KunnonHeviÄijä
Ei se syntiä ole, mutta paskaa musiikkia kyllä ja aika vahvasti teinityttöjen suosiossa, siksi koska saa meikata paljon ja käyttää hörhelöitä.
- ____
kaikki eivät ole...
useimmat kyllä..
ja se harmittää...
- Transbat
Ei merkitse yhtään mitään, jos ei satu olemaan kristitty.
- vampyrella666
syntiä? millä tavalla? perustele.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753445Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1171783Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2501474- 741356
- 661245
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991117Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521109- 631001
- 22937
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883